Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Dögbűzös liliom
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ez az óriási, elsőre csodaszépnek tűnő liliomra emlékeztető virág borzalmas bűzt bocsát ki magától. Elfog a rosszullét, de nem tudsz menekülni, mert lábaid megroggyannak, elgyengülnek. A bűz erősödik, a virágból indák kúsznak elő, és lassan körbefonnak... Vagy villámgyorsan elmetszed a szárát, vagy átszúrod a dögbűzt kibocsátó virágot, vagy esetleg gyorsan elégeted egy varázslattal - így talán megúszhatod a szörnyű kínhalált, amely az élve megemésztéssel jár." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ...
Nézet:
Hatalmas zajt hallasz éjszaka. Ahogy kisétálsz a házadból, látod, hogy egy óriási örvény nyílt az égen, valamiféle dimenziókapu - és a pokol teremtményeit okádja magából! A szörnyekkel a mágusiskolások és a katonák vállt vállnak vetve küzdenek. Te is segítesz nekik. Ellenfeled egy őslidérc!



arról volt szó, hogy elmegyek kalandozni.
ehhez képest otthon nézte a barátok köztet a tévén a karim, pattogatott kukoricát zabált, s teljesen véletlenül harcolt meg vkivel!
 
Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy vámpír vérszívó!

Te voltál a lassabb...

A vámpír vérszívó eltalált, 40 ép-t sebez rajtad.

Nem találtad el.

A vámpír vérszívó támadását nem tudod hárítani. 34 ép sebzést okoz neked.

Ellenfeled félrehajolt.

A vámpír vérszívó fogával áttör védelmeden, 36 pontnyit sebződtél.

Telitaláltat! 102 sebzést kapott.

A vámpír vérszívó lesújt rád. 47 ép-t sebesülsz.

Odacsapsz. 103 sebzést kapott.

A vámpír vérszívó fogával nem talált.

Lesújtasz. 93 életpontnyit sérült.


492 tapasztalati pontot kaptál!

A földrengés lassan elül, de a táj képe kicsit megváltozott. A törpék által múltkor épített telepből nem sok maradhatott, építhetik újra!





Most mondd meg, kinek van kedve földrengés közben csatázni ráadásul a saját otthonáért?!
 
Szokásos sétádra indulsz a Forgroll erdőben. Elgondolkodsz, és más utat jársz, mint egyébként. Egyszercsak érzed, hogy itt hidegebb van, és talán sötétebb is. A fák megmozdulnak, ősi teremtmények kelnek életre a gyökerek közt. Hirtelen előtted terem egy rovargyík őslidérc!

Te voltál a lassabb...

A rovargyík őslidérc lándzsájával megsebesít. 32 ponttal csökken az ép-d.

Melléütöttél!

A rovargyík őslidérc eltalált, 23 ponttal csökken az ép-d.

Kritikus ütés: Megütötted, 222 pontnyit sebződött.


492 tapasztalati pontot kaptál!

Huh, ez ijesztő volt! Pánikszerűen futsz vissza arra, amerről jöttél.





vajon ti ha megijedtek 1 ijen erdöben, megölitek a lényt és visszafuttok ahelyett, h átkutatnátok a tetemet, hátha találtok vmi tárgyat?!
 
A képesség sajnos nem aktív.

ilyet még nem láttam...
 
Kincset szereztél, ami egy orgyilkos tőr!

Kérdés, hogy kinek az or(r)át gyilkolja meg, és, hogy néha füleket is vállal e)
 
Ezeket miért rakod be, teljesen értelmetlenek.
Nem poénos és nem is fura. Csak töltöd a fórumoldalt.
 
Fura lének,fura helyeken:

Az Északi Szürke hegységet barlangjáratok ezrei hálózzák be. Ezeknek a sötét járatoknak a felderítése igazi kihívás. Számos elveszett kincset rejtenek a barlangok, de persze csapdák és ocsmány szörnyek is akadnak jócskán. Na és visszatalálni a felszínre, az sem egyszerű dolog… Mai kirándulásod során sem kell csalódnod, összefutsz a mélység egy lakójával, ami egy gigászi vérengző!

Ellenfeled üt elsőnek.

A gigászi vérengző agyarával támad. 29 sebzést kapsz!

Lesújtasz. 72 életpontnyit sérült.

A gigászi vérengző eltalált, 37 sebpontot vesztesz.

Nem találtad el.

A gigászi vérengző sikeresen eltalált! 26 ponttal csökken az ép-d.

Kritikus ütés: Odacsapsz. 144 ép-t vesztett.


378 tapasztalati pontot kaptál!



Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy síethani boszorkánymester!

Ellenfeled üt elsőnek.

A síethani boszorkánymester rád veti magát. 42 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

A síethani boszorkánymester lesújt rád. 44 sebzést kapsz!

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 77 ponttal csökkent az ép-je.

A síethani boszorkánymester amulettjével megsebesít. 17 pontnyit sebződtél.

Melléütöttél!

A síethani boszorkánymester habozik támadni.

Lesújtasz. 36 ponttal csökkent az ép-je.

A síethani boszorkánymester kihasználja gyenge védelmed, 32 ép-t sebesülsz.

Megütötted, 35 sérülést szenvedett el.


378 tapasztalati pontot kaptál!



Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, szilmill vérkatona!

Ellenfeled üt elsőnek.

A szilmill vérkatona apró fegyverével nem talált.

Kritikus ütés: Lesújtasz. 74 ponttal csökkent az ép-je.

A szilmill vérkatona apró fegyverével támad. 21 ép-t sebesülsz.

Melléütöttél!

A szilmill vérkatona habozik támadni.

Melléütöttél!

A szilmill vérkatona csak köröz körülötted.

Csapásod betalált, 40 sebzés!

A szilmill vérkatona lesújt rád. 20 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A szilmill vérkatona apró fegyverével megsebesít. 23 életpontnyit sérülsz.

Nem találtál...

A szilmill vérkatona lesújt rád. 39 sebzést kapsz!

Ütésed célt téveszt.

A szilmill vérkatona csak köröz körülötted.

Fegyvered lesújt. 37 pontnyit sebződött.


378 tapasztalati pontot kaptál!



Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy tűzfoltos sárkányrák!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Zumm! 146 pontnyit sebződött.

A tűzfoltos sárkányrák támadását könnyen elkerülöd.

Nem találtad el.

A tűzfoltos sárkányrák ollójával nem talált.

Nem találtad el.

A tűzfoltos sárkányrák melléütött!

Csapásod betalált, 74 ponttal csökkent az ép-je.


378 tapasztalati pontot kaptál!
 
Fura lények,fura helyen:

Sikeresen elvergődsz Dúrbak legmélyebb termeihez, anélkül, hogy egy hajad szála görbülne. De az utadat itt egy vaspánttal megerősített, zárt ajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtó mögött egy hatalmas terem tárul föl. Közepén pedig ott a vibráló portál, amely egy másik létsíkra vezet! Csillogó szemmel indulsz a vakító fényforrás felé - és ekkor megmozdul egy árny, és máris védened kell magad. A terem lakója egy keléses ragálymester!

Elsőként mozdulsz.

Zumm! 68 ép-t sebeztél.

A keléses ragálymester melléütött!

Ellenfeled félrehajolt.

A keléses ragálymester antennáival megsebesít. 40 pontnyit sebződtél.

Zumm! 64 sebzés!

A keléses ragálymester antennáival áttör védelmeden, 28 pontnyit sebződtél.

Csapásod betalált, 74 ép sebzés.


378 tapasztalati pontot kaptál!
 
Egy kereskedőkaraván kíséretének tagja vagy. A karaván a gyors és kényelmes, ámde veszedelmes Aranyúton halad. Nem is az a kérdés, éri-e támadás a karavánt, hanem az, hogy mikor. Két napja utaztok, amikor a támadás bekövetkezik. Azonban nem rablók, hanem kiéhezett szörnyek támadnak rátok. A te ellenfeled egy fenyegetően kinéző rablóvezér!

Te ütsz először.

Csapásod betalált, 66 sebzést kapott.

A fenyegetően kinéző rablóvezér rád veti magát. 24 ép-t vesztesz.

Találtál, 79 sérülést szenvedett el.

A fenyegetően kinéző rablóvezér görbe kardjával áttör védelmeden, 27 ép-t vesztesz.

Kritikus ütés: Találtál, 150 sebzés!


378 tapasztalati pontot kaptál!

A rablóvezér már nem is rabló?
 
Fura lények,fura helyen:

Ha kalandozásról van szó, mindig a barlangok a kedvenceid. A közeli hegyekbe gyakran eljársz kirándulni, a barlangok mélye mindig rejt valami érdekeset. Most sem kell csalódnod - a hosszú bóklászás után a föld alatt valami érdekesre bukkansz. Egy alanori animátor!

Te ocsúdsz elsőnek.

Ellenfeled félrehajolt.

Az alanori animátor támadását nem tudod hárítani. 18 pontnyit sebződtél.

Odacsapsz. 77 sérülést szenvedett el.

Az alanori animátor varázsbotjával megsebesít. 28 ép-t sebez rajtad.

Ütésed célt téveszt.

Az alanori animátor varázsbotjával megütött, 33 pontnyit sebződtél.

Odacsapsz. 76 ép-t sebeztél.


378 tapasztalati pontot kaptál!
 
Szokásos sétádra indulsz a Forgroll erdőben. Elgondolkodsz, és más utat jársz, mint egyébként. Egyszercsak érzed, hogy itt hidegebb van, és talán sötétebb is. A fák megmozdulnak, ősi teremtmények kelnek életre a gyökerek közt. Hirtelen előtted terem egy felhizlalt óriáspók!

Elsőként mozdulsz.

Eltaláltad, 96 sebzés!

A felhizlalt óriáspók támadását nem tudod hárítani. 43 ép sebzést okoz neked.

Kritikus ütés: Találtál, 202 pontnyit sebződött.


492 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy smaragd sárkánygyűrű!
Huh, ez ijesztő volt! Pánikszerűen futsz vissza arra, amerről jöttél.



vki magyarázza el, hogy kerül 1 pókhoz 1 sárkány gyürüje!
 
sztem 1ikkel sem.
 
Én nem is olyan rég találkoztam egy MÁGIKUSAN AKTIV VADEMBERREL !!! Ezt meghogy értik ??? Kiveszi a kezemböl a kardot vagy mi ??? Szrintem ez már 1 kicsit túlzás...
u.i.:teccik ez a forum
 
Fiatal korod óta vágyol rá, hogy egyszer bemerészkedhess a Tiltott Erdőbe. Most végre elérkezett a pillanat. Dobogó szívvel merészkedsz be a lüktető rengetegbe. Körülötted ősöreg fák, ágak mintha mozognának, hatalmas csápokként nyúlnának le... Nem látsz megdöbbentő csodákat, csak fenyegetést. De nicsak, nem vagy egyedül, bemerészkedett az erdőbe veled együtt egy kétfejű ogre!

Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 160 sebzés!

A kétfejű ogre bunkójával nem talált.

Találtál, 71 pontnyit sebződött.


378 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy Lurgad kardja!

Akkor most a bunkójával nem talált,vagy Lurgad kardjával nem talált?
 
Fura lények,fura hyelyen sorozat:

A közeli hegyoldalban a buzgó törpék építkezésbe fognak. Hiába inted őket, hogy a környék hemzseg a szörnyektől, nem hallgatnak rád. Persze a végén neked kell megvédened őket, már az építkezés közben támadás éri a díszes társaságot, egy fenyegetően kinéző rablóvezér!

Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 144 ép-t sebeztél.

A fenyegetően kinéző rablóvezér görbe kardjával nem talált.

Lesújtasz. 69 pontnyit sebződött.


378 tapasztalati pontot kaptál!
 
Miért nem,legalább nem kell rá chiliszósz?!
 
Ha megennéd minden féntárgyat magadhoz vonzanál.Egyébként szerintem olyan mint a külklopsz,csak nem egy(azaz 1),hanem három(vagyis 3) szeme van.
 
Biztos manaitalokat raktároznak!
 
Kifelejtetted a kompótot,az is kell hozzá mert a sültek elég rágósak lehetnek!!! :-)))
 
Gwyddone néni kifőzdéje
Óccsó kaják beszerzési áron!
Étkek:
rágott kolbász tyranosaurus módra.
flambírozott izé.
sült tyronosaurus.
tyronasaurus a la Gwyddone.
tyronasaurus saslik.


 
Ahogy az erdőben sétálsz, vidám nótára leszel figyelmes. Ahogy közelebb mész, tábortüzet pillantasz meg, amely körül apró manócskák táncolnak. De minő szörnyűség, egy fának támasztva, három gúzsba kötött, felpeckelt szájú embert látsz. Ki kell őket szabadítanod. Az apró manók nem tűnnek komoly ellenfélnek - csatakiáltással ugrasz közéjük. Ekkor azonban a tűz mögül sötét árny emelkedik, egy méonech entitás!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Lesújtasz. 212 pontnyit sebződött.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Látva hatalmadat, a manók visítva menekülnek. Az emberek hálásak, hogy megmentetted őket a manók fogságából.

Maradtt volna inkább a tábortűznél!!! :-)
 
1 te konyhadat se probalnam ki :PPP
2 csoda hogy meg van hazad :P
3 hazad inkabb valami szornylaktanyara emlekeztet mint valami hazra :P
 
Lángos maradt??? :-))
 
A Raia ellen összeesküvőket meghívom egy kis vacsorára, azzal a szándékkal, hogy felszámoljam éléskamrám maradékát a trynnosaurus támadása után.
 
Ideje kiebrudalni a jogtalan házfoglalót, ami egy lánglord!

Kitakarítasz, elkészíted a vacsorát az elejtett állat húsából, majd kényelmesen leheveredsz a szalmaágyra, úgy falatozol. Keleti kényelem!

És ezt sem.
 
Ideje kiebrudalni a jogtalan házfoglalót, ami egy magnetikus tricekloapsz!

Kitakarítasz, elkészíted a vacsorát az elejtett állat húsából, majd kényelmesen leheveredsz a szalmaágyra, úgy falatozol. Keleti kényelem!

Nem tudom, mi ez, de EZT nem akarom megenni!
 
Nem kedveled a Mehéri mocsarat, de utat most mégis odavezet - egy barátod testvére hónapokkal ezelőtt indult ide, és azóta sem tért vissza. Napokon át kutatod a mocsarat, de nem találsz semmit. Egyik éjjel aztán a táborhelyedet megtámadja egy lánglord!
Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 430 pontnyit sebződött.
1161 tapasztalati pontot kaptál!

Ráébredsz, hogy fel kell adnod - az elveszett testvért itt sosem fogod megtalálni, és ha még maradsz, te is itthagyod a fogad. Szomorúan térsz vissza barátodhoz, de azért biztatod, ne adja fel a reményt, talán még viszontlátja testvérét.

Asszem kicsit túl hamar adtam fel...
 
A barbár északiak szerint a pokolban hideg van! Ehhhez tartsátok magatokat: In nomine deae et dei!
 
Nem úgy van az atyám! Mi lesz akkor a lelkiüdvösségemmel??? Amúgy az a három hét már csak a vázlatos gyónás,hát ennél kevesebbet már nem gyónhatok,mert akkor nem ér semmit az egész!!! :-)))
Különben is,jut eszembe,te nem a Raja papok kéme vagy??? :-)))
 
Fiam rohanó elüzletiesedett világban élünk,kevés az időm,az is drága,ugyhogy szvsz rövidre fogod te majd a mondandódat
 
  ... | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.