Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Eridani Könnyűlovasság
Küldd el képeslapként!
Az Eridani Könnyűlovasság az egyik leghíresebb és legfélelmetesebb zsoldosapat a Belső Szférában. Jól felszerelt mechjeik és remek pilótáik minden csatában megállják a helyüket.
Nézz szét a galériában!
Battletechről általában (1300)
Bem Hussars (964)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ...
Nézet:
Babszem Jankó

1 VP 1/1 sheran kalandozó/gnóm „KF” „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és egy Varázsbabot a kezedbe.
Sheran lap zanszilánk költségének fizetésekor 2 áldozásnak számít.


Varázskáposzta

7 ZSZ (7)/7 sheran szörny „szárnyak” [+1]

S: dobj a kezedből 2 különböző nevű 7 idézési költségű lapot: előkeresheted a paklidból.
S dobd a kezedből a semmibe (kivéve abban a körben, amikor előkerested): célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S végy le egy lényedről 3 élet jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Calcabrina

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Párbaj: 2.
Áldozd fel őt és egy másik chara-din lapod: ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a kezéből.
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.


Magirox kegyence

1 VP 1/1 leah szörny/csontváz 1 SZK „élőholt”

Kijátszásakor kapsz a kezedbe, játékba és a gyűjtődbe 1-1 Nekromanta csontvázat.
Ha az asztalról vagy a kezedből a gyűjtőbe kerül: a paklidból a gyűjtődbe rakhatsz egy nekromantát vagy csontvázat.


Sötét ellenvarázsló

1 VP 1/3 leah szörny/nekromanta „szárnyak” „KF” „élőholt”

Kijátszásakor kapsz annyi SZK-t ahány csontváz és nekromanta van játékban és a gyűjtődben.
S 1 SZK: megakadályoz egy lapot.
E 2 SZK: megakadályoz egy nem lény lapot.
 
2 Vp Átokmanó (új)
szörny 1 szk KF védekezés Chara-din
manó

Idézési költségét helyettesítheted egy manó Semmibe dobásával.
Kijátszásakor az ellenfél tartalékjába kerül.
S, 1 Vp, 3 Ép: átkerül az ellenfél tartalékjába.
Hátrányok: nem áldozhatod fel, nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba és nem lehet forrás célpontja; minden előkészítő fázisodban sérülsz 4-et.
 
1 építő Hordavár (új)
építmény színtelen

'repül'
Minden kézből passzívan kijátszott lényed aktivizálódik a kijátszása után, és az ilyen lényeid az alábbi képességet kapják: "K, 2 Ép: +2 sebzést vagy +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."

3 SP

ezzel azt értük el, hogy keltető mellett gyak. 1 építő 1 Vp a költsége az építménynek, és a P-s képességgel érkező legendás lények nem válnak túlzássá (orgling mágus), mondjuk a tarimászt még így is csápra állítja...
 
1 szk Lombik
tárgy Fairlight

P, tegyél két lényt egy gyűjtőből a Semmibe: kapsz egy jelző szörnyet (mindkét lény színét és altípusát megkapja, sebzése és Ép-je pedig annyi, mint a két lény sebzésének és Ép-jének az összege).
Áramlás: kapsz egy 2/2-es, színtelen, jelző szörnyet (altípusát meghatározhatod).

1 zsz Hordavár (új)
építmény színtelen

'repül'
Minden kézből kijátszott lényed 'repül', és az alábbi képességet kapja: "K, 2 Ép: +2 sebzést VAGY +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."

3 SP
 
A túlzott ik olcsóbbodásra
mérleg ikon X:
Ha az ellenfeled gyűjtőjében és játékban lévő lapjai között legalább x olyan lap van, amely alap idézési költsége nem tartalmaz legalább 2Vp-t vagy zanszilánk lap, és a játék során forrásod hatására nem került lap közvetlenül a paklijából a gyűjtőbe, akkor érvényre jut a mérleg ikon utáni képesség.

Az elfeledtek hírnöke
Fairlight Szörny 4 VP
Visszavehetsz a gyűjtődből egy azonnali varázslatot.
Mérleg 2: Mínusz 2VP, 2 reakciódrágítás, 2 célpont lény vagy egy nem lény lap a gyűjtőbe küldhetsz, majd 3 semmiz 3 lapot az ellenfeled gyűjtőjéből.
3/1

A lény inkább illusztráció lenne
 
Kifordított varázsdoboz (új)

2 nekron chara-din tárgy „fém”

Bármikor megnézheted egy pakli legfelső lapját.
K: célpont pakli felső lapját a gyűjtőbe dobhatod.
K 1 ZSZ: fordítsd fel és tedd félre egy pakli legfelső lapját. A kör végéig kijátszhatod, mintha a kezedben lenne, különben a kör végén a semmibe kerül.


Entropikus elnyelés

1 ZSZ chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled nem a kezéből játszott ki egy asztalon maradó lapot.
A lap a te oldaladon kerül játékba, mintha te játszottad volna ki.


Jövevény a negyedik dimenzióból

1 VP chara-din általános

Párbaj: 3.
Válassz ki egy fix. max 4 idézési költségű lényt a semmiben: kapsz egy jelzőt, ami mindenben megegyezik a kiválasztott lénnyel, de a kijátszáskori képességei nem jönnek létre.


Sötét oxidáció

0 VP chara-din azonnali [+1]

Párbaj: 3.
Ellenfeled eldob annyi lapot a kezéből, amennyit ebben a körben húzott.


Scarmiglione

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Áldozd fel őt és egy chara-din lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy 1 idézési költségű chara-din lényt.
 
2 Vp Természetes annihiláció (új)
azonnali védekezés Sheran

Célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha nem védekezésként játszod ki, sikeres kijátszása után feláldozhatsz annyi max. Ép-t, hogy 5 maradjon: minden követő és szabálylap megszűnik.

flavour maradhat
 
1 Vp Karimon hatalma
bűbáj Chara-din

P: a kör véget ér VAGY húzz egy lapot.
Kárpótlás: ellenfeled következő köre elmarad.
Hátrány: ha a gyűjtőben van, tedd át a Semmibe.

"Az idő nem játék. Ezt azok is tudják, akik ennek ellenére rendszeresen játszadoznak vele - Treem."
 
Ja, lehet az volt a baj, hogy csak ütöttem, nem fejeltem... Gondoltam a fejelésre is amúgy, csak azért kicsit féltettem a billentyűzetet.
 
5-ből 5-ször ki tudtam mondani a nevét, borzalmas, legközelebb ívesen fejeld meg a billentyűzetet, mert így kiadhatatlan. :P
 
Fm'aslkozav, a kimondhatatlan

követő
epikus

Kedvelt lap: éjfatty.
S: a következő áramlásodat ingyen használhatod.
 
Mondasz valamit
 
Te Zorall, szerintem emberünk ironizált...
 
A farkasok virágkorukat élik,illetve élték fél éve,szóval óvatosan kell lapokat melléjük kiadni. Én balanszosnak érzem ezeket,nem a spoiler volt a cél,hanem hogy pár hiányzó képességet pótoljunk (gyógyulás körbejátszása,beleszólás,laputánpótlás(nem gyűjtőzős formában),illetve olyan farkas,ami jó a drágítás mellé,de mégse nekronért jöjjön. Mellesleg figyelni kell arra is,hogy ezek Leah követő mellett se legyen OP-k
 
Ezek így túl gyengék. Az egyik célozhatatlanná tehetné a farkasokat. Vagy forrásimmunissá.
 
Örök telihold


1 VP 1 nekron

Leah bűbáj

Kijátszásakor húzz egy lapot!
Minden vérfarkasod sebzése max. ÉP-t is csökkent.
[S],ha egy vérfarkasod megsebzi az ellenfeled,kap egy veszettségjelzőt(egyszerre kiosztott sebzésekért is egyet)
[K]:végy le a lényeidről 1 veszettségjelzőt:megakadályoz egy varázslatot VAGY végy le róluk összesen 2-t:megakadályoz egy lapot.



Rémeb(új)

2 nekron

Leah szörny
vérfarkas

Repül.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Vérfarkasaid nem cserélhetnek gazdát és az ellenfél forrásai nem tehetnek rájuk jelzőket.

2/1



Farkaskölyök

0 VP

Leah szörny
vérfarkas

védekezés

Semmilyen módon nem lehet drágítani.
Ha te kezdted a játékot,kijátszásakor feláldozhatod 2 ÉP-det,ekkor Repül.

1/1
 
Végzetes vonzalom

1 VP chara-din azonnali „ősmágia” „életkioltó”

Ellophatod ellenfeled célpont permanensét.
A kör végén sebződsz 3 ÉP-t, és az ellopott lap mindenképpen a gyűjtőbe kerül.


Káoszkristályosítás

1 VP 1 áldozás chara-din általános

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: [+2].
Visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 2 chara-din lapot.
Áramlás: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Káoszdekantálás

1 VP 1 nekron chara-din általános

Célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül, vagy minden játékos megmutatja a kezében lévő lapokat és minden legalább 4 idézési költségűt a gyűjtőbe dob.


Aranykobra

1 VP 2/1 sheran szörny/kígyó 1 SZK

2-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén legalább annyi méregjelző van, amennyi a lény aktuális ÉP-je: a lény azonnal a gyűjtőbe kerül.
S célpont lény kap 2 méregjelzőt.


Hüllőirtás

1 VP színtelen azonnali

Max. 2 célpont kígyó és/vagy sárkány elveszíti minden speciális képességét, majd a gyűjtőbe kerül.
 
Bomtár Kincstára
1 Építés
Rhatt Ősmágia +2reagálni rá
Kijátszásakor építője aktivizálódik VAGY visszavehetsz egy épületed az asztalról vagy a gyűjtőből a kezedbe.
S:rakj játékba egy másik Bomtár Kincstára lapot vagy kapsz 1 SZK-t.
K:áldozd fel egy épületed: húzz egy lapot.
Hátrány:nem lehet feláldozni.
SP: 7
 
Áldozó rakshallion (új)
Követő
Megszüntetés: 14 ÉP
S2: Ha sikeresen kijátszol egy lapot amelynek költségét (akár részben) áldozással fizetted, 1 vp vagy 2 ÉP árán húzhatsz egy lapot.
Az ilyen lapjaidra kijátszott reakciók +1 VP-be kerülnek.
K: Rakj egy áldozós vagy zanszilánk lapot a gyűjtődből a semmibe, célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 2 ÉP-t.
"Nem létezik túl nagy áldozat, a hatalomért!" - Nord
 
1VP Kettős játszma
Dornodon Védekezés Bűbáj lapra
A lap aktiválást kívánó képességeit mostantól te használhatod. Ha a kettős játszma gyógyulási fázisodban a gyűjtőben van 2vp-ért visszaveheted a kezedbe.
 
Rakj szárnyakat rája.
 
A levegő sárkánya

2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK”

+1 VP rá reagálni, de ha kötelék, akkor +2 VP.
K áldozd fel egy sárkányod: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.


A víz sárkánya

2 VP 2/4 sheran szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK” „háló”

Kötelék: élet: 1.
K áldozd fel egy sárkányod: gyógyulsz 7 ÉP-t.


A tűz sárkánya

2 VP 3/2 dornodon szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK” „tűz”

3-mas tűzlehelet (ha „kötelék” akkor ingyen használhatod).
K áldozd fel egy sárkányod: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.


A viharisten sárkánya

2 VP 3/3 fairlight szörny/sárkány „1 SZK” „szárnyak” „villám”

Kijátszásakor szétoszthatsz 2 pontnyi sebzést célpont lények és játékosok között, de ha „kötelék” akkor 4 pontnyit.
K áldozd fel egy sárkányod: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Elemi sárkány

5 ZSZ (5)/5 bufa szörny/sárkány [+2] „rezisztens” „szárnyak”

Kijátszási feltétele, hogy legyen 4 különböző színű sárkányod játékban/ a gyűjtődben összesen.
Semlegesítés: forrás.
K ha sebzést okoz: húzz egy lapot, vagy célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
 
3 ZSZ Mágikus rája

Raia szörny
rája

+1 VP reagálni rája.
Nem működik az ellenfél lapjainak anti-mágiája.
1-es elektromos sújtás.

(5) / (5)

"Ne lépj rája!"
 
Fekete féreg (új) 1vp
Leah Féreg Repül 1 Szk
Kijátszásakor húzz egy lapot! Nem áldozhatod fel. Ha a játékból a gyűjtőbe kerül húzz egy lapot és a kör végén rakd vissza a fekete férget a játékba, ha még a gyűjtőben van.
0/1

Bűbájos féreg (új) 1vp
Elenios Féreg 1 Szk Életkioltó
<3: Élet: 1
S 3Vp: Célpont permanenst ellophatod.
0/1

Féreg 1zsz
Dornodon Féreg 1 Szk Token
(P) Áldozd fel: Visszavehetsz a gyűjtődből egy férget vagy egy maximum x idézési költségű lényt, ahol x a játékban lévő férgeid száma.
0/1

Asztrál féreg (új) 1Vp
Elenios Féreg Repül 1 Szk
Kijátszásakor nézd meg az ellenfél kezében lévő lapokat, majd tégy egy féreg jelzőt egy lapra. (Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)
0/1

Mocsári féreg (új) x Zsz
Fairlight Féreg Repül 1Szk
Kijátszásakor ossz el célpont lapok között x féreg jelzőt de x max 3 lehet. (Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)
x/x

Fertőzött élelem 0vp
Sheran Azonnali
Célpont ellenfeled minden lénye az őrposztból passzívan a tartalékjába kerül és kapnak egy féreg jelzőt.(Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)

Pusztuljon a férgese 1 Vp
Dornodon Azonnali
Kijátszásakor tégy egy féreg jelzőt egy lapra.(Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.) Minden lap amelyen féreg jelző van a gyűjtőbe kerül.
 
Nekron,a nagyúr
Követő
Megszüntetés:13ÉP
Az első körökben 2, csak Nekronos idézési költségű lapot is kijátszhatsz.
S: ha több lap van a semmidben,mint a paklidban: húzz egy lapot,vagy végy vissza egy nekronos idézési költségűt a gyűjtőből a kezedbe.

"Vannak akik a semmiből is hatalmat kovácsolnak!"
 
Tetszik!
 
Tarimera, a szerencse fejlábúja

követő

Megszüntetés: 13 ÉP.
Ha bármikor, akár az előkészítő fázisban is, tóken lap vagy önálló jelző kerül játékba, akkor 1 VP vagy 2 ÉP vagy 2 nekron elköltésével a jelzőket lecserélheted Iszapjelzőkre ill. ha eredetileg is Iszapjelzők voltak, akkor max. eggyel módosíthatod a játékba kerülő Iszapjelzők számát.
Ha ellenfeled is ilyen követővel játszik, a hatásuk kioltja egymást, és ellenfeled kap egy Iszapjelzőt.
 
Káoszsárkány

3 VP (5)/4 chara-din szörny/sárkány „2 SZK” „szárnyak” „[+2 VP]”

S: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot a kezéből. Ezt a képességet, csak az első fő fázisodban használhatod, és ha használtad, ebben a körben nem jelölheted ki támadónak.


Elf kertész

1 VP 0/1 sheran kalanozó/elf „szárnyak” „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy sheran épületet.
Sheran lap kijátszásához fizetett zanszilánk költségnél 2 építőnek/áldozásnak számít.


Törött tükör

2 SZK elenios tárgy „kincs” „háló”

Kijátszásakor tégy rá 7 balszerencse jelzőt!
K2 végy le róla X balszerencse jelzőt: megakadályoz egy X idézési/használati költségű forrást, amivel ellenfeled VP-t vagy SZK-t kapna, gyógyulna vagy lapot húzna ill. keresne elő VAGY célpont X IK-jú permanens, ami ebben a körben került játékba, a semmibe kerül.


Fekete macska

1 VP 1/1 elenios szörny „1 SZK”

Kijátszásakor ellenfeled tartalékába kerül passzívan. Nem lehet forrás célpontja.
Hátrányok: Semmilyen módon nem aktivizálódik. Nem lehet feláldozni. Nem jár érte plusz VP. Ha ellenfeled sikeresen használ egy forrást, amihez kockával, vagy érmével kell dobni: választása szerint kap 1 VP-t vagy húz egy lapot (körönként egyszer).


Ayahuasca kivonat

1 ZSZ fairlight tárgy

S 1 ZSZ: dobj a paklidból egy lapot a gyűjtőbe, amilyen nevű lap már van valamelyik játékos gyűjtőjében.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz 1 SZK-t.
 
Ez nem "hivatalos" álláspont, csak vélemény. Versenyen hívj bírót. Részemről a téma lezárva. Peace!
 
Itt:
a kapcsolódó hatások szempontjából egyetlen húzásnak számít, de ténylegesen egyesével húzod fel
 
  ... | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.