Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A vágyódás gyűrűje
Küldd el képeslapként!
A vágyódás gyűrűje című Earthdawn könyv borítóképe.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Kártyavédő fólia - Gamegenic – színes
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei
Birodalom (könyvsorozat)
Könyvismertető - G. G. Asyron: Hősök kora

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ...
Nézet:
Mondasz valamit
 
Te Zorall, szerintem emberünk ironizált...
 
A farkasok virágkorukat élik,illetve élték fél éve,szóval óvatosan kell lapokat melléjük kiadni. Én balanszosnak érzem ezeket,nem a spoiler volt a cél,hanem hogy pár hiányzó képességet pótoljunk (gyógyulás körbejátszása,beleszólás,laputánpótlás(nem gyűjtőzős formában),illetve olyan farkas,ami jó a drágítás mellé,de mégse nekronért jöjjön. Mellesleg figyelni kell arra is,hogy ezek Leah követő mellett se legyen OP-k
 
Ezek így túl gyengék. Az egyik célozhatatlanná tehetné a farkasokat. Vagy forrásimmunissá.
 
Örök telihold


1 VP 1 nekron

Leah bűbáj

Kijátszásakor húzz egy lapot!
Minden vérfarkasod sebzése max. ÉP-t is csökkent.
[S],ha egy vérfarkasod megsebzi az ellenfeled,kap egy veszettségjelzőt(egyszerre kiosztott sebzésekért is egyet)
[K]:végy le a lényeidről 1 veszettségjelzőt:megakadályoz egy varázslatot VAGY végy le róluk összesen 2-t:megakadályoz egy lapot.



Rémeb(új)

2 nekron

Leah szörny
vérfarkas

Repül.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Vérfarkasaid nem cserélhetnek gazdát és az ellenfél forrásai nem tehetnek rájuk jelzőket.

2/1



Farkaskölyök

0 VP

Leah szörny
vérfarkas

védekezés

Semmilyen módon nem lehet drágítani.
Ha te kezdted a játékot,kijátszásakor feláldozhatod 2 ÉP-det,ekkor Repül.

1/1
 
Végzetes vonzalom

1 VP chara-din azonnali „ősmágia” „életkioltó”

Ellophatod ellenfeled célpont permanensét.
A kör végén sebződsz 3 ÉP-t, és az ellopott lap mindenképpen a gyűjtőbe kerül.


Káoszkristályosítás

1 VP 1 áldozás chara-din általános

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: [+2].
Visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 2 chara-din lapot.
Áramlás: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Káoszdekantálás

1 VP 1 nekron chara-din általános

Célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül, vagy minden játékos megmutatja a kezében lévő lapokat és minden legalább 4 idézési költségűt a gyűjtőbe dob.


Aranykobra

1 VP 2/1 sheran szörny/kígyó 1 SZK

2-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén legalább annyi méregjelző van, amennyi a lény aktuális ÉP-je: a lény azonnal a gyűjtőbe kerül.
S célpont lény kap 2 méregjelzőt.


Hüllőirtás

1 VP színtelen azonnali

Max. 2 célpont kígyó és/vagy sárkány elveszíti minden speciális képességét, majd a gyűjtőbe kerül.
 
Bomtár Kincstára
1 Építés
Rhatt Ősmágia +2reagálni rá
Kijátszásakor építője aktivizálódik VAGY visszavehetsz egy épületed az asztalról vagy a gyűjtőből a kezedbe.
S:rakj játékba egy másik Bomtár Kincstára lapot vagy kapsz 1 SZK-t.
K:áldozd fel egy épületed: húzz egy lapot.
Hátrány:nem lehet feláldozni.
SP: 7
 
Áldozó rakshallion (új)
Követő
Megszüntetés: 14 ÉP
S2: Ha sikeresen kijátszol egy lapot amelynek költségét (akár részben) áldozással fizetted, 1 vp vagy 2 ÉP árán húzhatsz egy lapot.
Az ilyen lapjaidra kijátszott reakciók +1 VP-be kerülnek.
K: Rakj egy áldozós vagy zanszilánk lapot a gyűjtődből a semmibe, célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 2 ÉP-t.
"Nem létezik túl nagy áldozat, a hatalomért!" - Nord
 
1VP Kettős játszma
Dornodon Védekezés Bűbáj lapra
A lap aktiválást kívánó képességeit mostantól te használhatod. Ha a kettős játszma gyógyulási fázisodban a gyűjtőben van 2vp-ért visszaveheted a kezedbe.
 
Rakj szárnyakat rája.
 
A levegő sárkánya

2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK”

+1 VP rá reagálni, de ha kötelék, akkor +2 VP.
K áldozd fel egy sárkányod: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.


A víz sárkánya

2 VP 2/4 sheran szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK” „háló”

Kötelék: élet: 1.
K áldozd fel egy sárkányod: gyógyulsz 7 ÉP-t.


A tűz sárkánya

2 VP 3/2 dornodon szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK” „tűz”

3-mas tűzlehelet (ha „kötelék” akkor ingyen használhatod).
K áldozd fel egy sárkányod: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.


A viharisten sárkánya

2 VP 3/3 fairlight szörny/sárkány „1 SZK” „szárnyak” „villám”

Kijátszásakor szétoszthatsz 2 pontnyi sebzést célpont lények és játékosok között, de ha „kötelék” akkor 4 pontnyit.
K áldozd fel egy sárkányod: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Elemi sárkány

5 ZSZ (5)/5 bufa szörny/sárkány [+2] „rezisztens” „szárnyak”

Kijátszási feltétele, hogy legyen 4 különböző színű sárkányod játékban/ a gyűjtődben összesen.
Semlegesítés: forrás.
K ha sebzést okoz: húzz egy lapot, vagy célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
 
3 ZSZ Mágikus rája

Raia szörny
rája

+1 VP reagálni rája.
Nem működik az ellenfél lapjainak anti-mágiája.
1-es elektromos sújtás.

(5) / (5)

"Ne lépj rája!"
 
Fekete féreg (új) 1vp
Leah Féreg Repül 1 Szk
Kijátszásakor húzz egy lapot! Nem áldozhatod fel. Ha a játékból a gyűjtőbe kerül húzz egy lapot és a kör végén rakd vissza a fekete férget a játékba, ha még a gyűjtőben van.
0/1

Bűbájos féreg (új) 1vp
Elenios Féreg 1 Szk Életkioltó
<3: Élet: 1
S 3Vp: Célpont permanenst ellophatod.
0/1

Féreg 1zsz
Dornodon Féreg 1 Szk Token
(P) Áldozd fel: Visszavehetsz a gyűjtődből egy férget vagy egy maximum x idézési költségű lényt, ahol x a játékban lévő férgeid száma.
0/1

Asztrál féreg (új) 1Vp
Elenios Féreg Repül 1 Szk
Kijátszásakor nézd meg az ellenfél kezében lévő lapokat, majd tégy egy féreg jelzőt egy lapra. (Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)
0/1

Mocsári féreg (új) x Zsz
Fairlight Féreg Repül 1Szk
Kijátszásakor ossz el célpont lapok között x féreg jelzőt de x max 3 lehet. (Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)
x/x

Fertőzött élelem 0vp
Sheran Azonnali
Célpont ellenfeled minden lénye az őrposztból passzívan a tartalékjába kerül és kapnak egy féreg jelzőt.(Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)

Pusztuljon a férgese 1 Vp
Dornodon Azonnali
Kijátszásakor tégy egy féreg jelzőt egy lapra.(Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.) Minden lap amelyen féreg jelző van a gyűjtőbe kerül.
 
Nekron,a nagyúr
Követő
Megszüntetés:13ÉP
Az első körökben 2, csak Nekronos idézési költségű lapot is kijátszhatsz.
S: ha több lap van a semmidben,mint a paklidban: húzz egy lapot,vagy végy vissza egy nekronos idézési költségűt a gyűjtőből a kezedbe.

"Vannak akik a semmiből is hatalmat kovácsolnak!"
 
Tetszik!
 
Tarimera, a szerencse fejlábúja

követő

Megszüntetés: 13 ÉP.
Ha bármikor, akár az előkészítő fázisban is, tóken lap vagy önálló jelző kerül játékba, akkor 1 VP vagy 2 ÉP vagy 2 nekron elköltésével a jelzőket lecserélheted Iszapjelzőkre ill. ha eredetileg is Iszapjelzők voltak, akkor max. eggyel módosíthatod a játékba kerülő Iszapjelzők számát.
Ha ellenfeled is ilyen követővel játszik, a hatásuk kioltja egymást, és ellenfeled kap egy Iszapjelzőt.
 
Káoszsárkány

3 VP (5)/4 chara-din szörny/sárkány „2 SZK” „szárnyak” „[+2 VP]”

S: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot a kezéből. Ezt a képességet, csak az első fő fázisodban használhatod, és ha használtad, ebben a körben nem jelölheted ki támadónak.


Elf kertész

1 VP 0/1 sheran kalanozó/elf „szárnyak” „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy sheran épületet.
Sheran lap kijátszásához fizetett zanszilánk költségnél 2 építőnek/áldozásnak számít.


Törött tükör

2 SZK elenios tárgy „kincs” „háló”

Kijátszásakor tégy rá 7 balszerencse jelzőt!
K2 végy le róla X balszerencse jelzőt: megakadályoz egy X idézési/használati költségű forrást, amivel ellenfeled VP-t vagy SZK-t kapna, gyógyulna vagy lapot húzna ill. keresne elő VAGY célpont X IK-jú permanens, ami ebben a körben került játékba, a semmibe kerül.


Fekete macska

1 VP 1/1 elenios szörny „1 SZK”

Kijátszásakor ellenfeled tartalékába kerül passzívan. Nem lehet forrás célpontja.
Hátrányok: Semmilyen módon nem aktivizálódik. Nem lehet feláldozni. Nem jár érte plusz VP. Ha ellenfeled sikeresen használ egy forrást, amihez kockával, vagy érmével kell dobni: választása szerint kap 1 VP-t vagy húz egy lapot (körönként egyszer).


Ayahuasca kivonat

1 ZSZ fairlight tárgy

S 1 ZSZ: dobj a paklidból egy lapot a gyűjtőbe, amilyen nevű lap már van valamelyik játékos gyűjtőjében.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz 1 SZK-t.
 
Ez nem "hivatalos" álláspont, csak vélemény. Versenyen hívj bírót. Részemről a téma lezárva. Peace!
 
Itt:
a kapcsolódó hatások szempontjából egyetlen húzásnak számít, de ténylegesen egyesével húzod fel
 
Hol látsz itt hivatalos álláspontot?
Ha egy forrással egyszerre több lapot húzol fel, az a kapcsolódó hatások szempontjából egyetlen húzásnak számít, de ténylegesen egyesével húzod fel a lapokat.

Tegyük fel - csak a tűnődés kedvéért -, hogy van egy szabálylap, ami azt mondja, hogy a paklit nem képpel lefelé, hanem képpel felfelé kell az asztalra helyezni, következésképp a pakli felső (alsó?) lapja mindig felfelé néz. Ha húzol egy lapot a pakliból, azonnal láthatóvá válik az alatt lévő lap.

Namost ezt az elméleti állapotot szimulálja a Keverő néni, azzal a különbséggel, hogy nem az egész pakli néz mindig képpel felfelé, hanem csak a legfelső lap.

Megjegyzem, van már ilyen lap, kettő is: Éjmágus tükre, Kifordított varázsdoboz. Egyiknél sem merült fel még efféle aggály, pedig veretes darab mindkettő.
 
Á, remek, akkor a hivatalos álláspont ezek szerint az, hogy külön is tekintjük, meg nem is
 
Az a megfogalmazás, hogy "mindig felfelé néz", eléggé jól megmondja, hogy bármely rövid időre is, de fel kell fedni az épp felhúzandó lapokat. Mivel - ahogy nagyon helyesen írtad is, a lapokat egyesével kell felhúzni, és nem egyszerre, egybefogva.
 
De persze lehet folytatni azt a metódust is, hogy nem mutatom meg a Keverő néninek a második felhúzott lapot, mert, bár fizikailag két külön lapról beszélünk, a gyakorlatban és virtuálisan is egy húzásnak tekintem a két lap felhúzását. Ebben az esetben ott az exploit, hogy ha az ellenfél figyelmetlenül nem egybefogva húzza fel a két lapot, a Keverő nénire hivatkozva megnézhetem a 2. lapot is.
 
Nem a te lapoddal van gondom, az elég világos, hanem azzal, hogy hogyan kezeljük a húzásokat (és a te lapötleted kapcsán jutott eszembe ).
Ebből kifolyólag inkább a hkk kérdések fórumban kéne ezt tárgyalni...
De egyébként az a problémám, hogy a Keverő nénire rá van írva (öreg hiba), hogy mindig látszik az ellenfél paklijának a felső lapja. Ezt, és azt, hogy valaki egyszerre két lapot húz, a legelegánsabban úgy lehet feloldani, hogy a két lap felhúzása két külön húzásnak számít. De persze azt is mondhatjuk, hogy nem. Ebben az esetben az fog történni, hogy bár fizikailag két külön húzásról lesz szó, virtuálisan egy húzásnak tekintjük.
 
Nem nagyon tudlak követni... Hogy jön ez ide? Egy lapötletről írtam. A terv szerint a lény képessége körönként az első három alkalommal beleavatkozik a húzás fázison kívüli laphúzásba. Függetlenül, hogy az adott húzás során az adott játékos pontosan hány lapot húzott eldobat ugyanennyit az adott játékosoktól.

A második képessége ettől viszonylag független. Ha egy adott körben az apó gazdája lapot dobna, akkor egy lapdobást kiválthat 3 Ép feláldozásával.

Bár látom már, ha egy egész füzetnyi használati utasítás jár egy laphoz, akkor annak vajmi kevés esélye van a megvalósulásra.
 
Tehát, ha Tőrbecsalással húzok két lapot, akkor a másodikat nem kell megmutatnom a Keverő néninek.
 
Nem. A K3 az három önálló húzás körönként. Hogy speciel hány lapot húz a játékos az adott forrással, az mindegy.
 
Ezen a lapon a K3 ugye azt jelenti, hogy 3 felhúzott lapig lehet használni?
Tehát most ettől a konkrét laptól függetlenül a húzást már mindig laponként kezeljük?
 
2 Vp Sztraunusz apó (új)
kalandozó KF Elenios
alakváltó

Élet: 1
K3: ha valaki a húzás fázison kívül lapot húz, el kell dobjon annyi lapot, amennyit húzott.
K, 3 Ép: ha bármilyen okból lapot dobsz a kezedből, eggyel kevesebbet kell dobnod.

2 / 2
 
Asztrálmotyogó

1 VP 2/1 leah szörny/motyogó, vízió „élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

S: dobd a paklid felső két lapját a gyűjtőbe és célpont játékos kap vagy veszít annyi VP-t és ÉP-t, ahány vízió és/vagy motyogó volt a dobott lapok között.
Hátrány: ha a gyűjtődből játszottad ki: a kör végén mindenképpen a semmibe kerül, ha még az asztalon van.


Hortyogó motyogó

1 VP 2/1 leah szörny/motyogó, „élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

Feltámad.
S: dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe: rakj a paklidból a gyűjtődbe egy lényt, ami nem vízió és nem támad fel.


Vik, a troll

1 VP 2 nekron 2/1 tharr kalandozó/troll „KF”

Élet: 1. 1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Ha ellenfeled egy forrás, követő, vagy szabálylap miatt VP-t veszít: sebződik annyi ÉP-t, amennyit vesztett, te pedig gyógyulsz ugyanennyit.
Áldozd fel: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.


Meryon

követő/epikus

Kedvelt lap: szkritter, minotaurusz.
S 2 ÉP: ha egy lap az asztalról visszakerült a tulajdonosa kezébe: kapsz 1 VP-t VAGY 1 VP árán a kör végén húzz egy lapot!


Jogos juss

1 VP rhatt azonnali/reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled forrásának köszönhetően lapot húzott, vagy keresett: a kör végén húzz 2 lapot!
 
  ... | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.