Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A triklem drakolder
Küldd el képeslapként!
"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Karakter reinkarnáció - tárgyak
ÜNNEPI MUNKAREND - Beholder Webbolt 2024/2025
Titanitdukát aukció – 2024. tél - nyertesek
Eljött a Fény Kora
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Titanitdukát aukció – 2024. tél - nyertesek (3)
Jégmágus kt. alakulna (9388)
Eljött a Fény Kora (2)
TF help (6764)
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08. (2)
Táplálási szünet - 2024. november 29-30. (1)

További témák...

2024-12-18 05:49:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Kalandozók Versenye

Az új „történelmi esemény” a TF-en igazából nem egy esemény lesz, hanem egy – összesen 7 aleseményből álló – eseménysorozat. A tervek szerint minden alesemény 2 hónapig lesz érvényben. Az alesemények közös jellemzői:
  • Minden aleseményben egy parancs/tevékenység során szörnyek generálódnak az adott területről. Ez alól kivétel a másznivalókba, csatamezőkre, halálkúpokba és úszó helyekre generált plusz szörnyek, ahol mindig az adott hely szörnyei generálódnak pluszban.
  • Minden aleseményben külön számoljuk a megölt szörnyeket. Egy aleseményben egy ciklus alatt max. 600 szörny ölhető meg.
  • Minden aleseményben megölt 2. szörny után 1%-kal erősödnek az alesemény szörnyei. A max. erősödés így 300%. Ha a szörny más módon is erősödne (pl. DVK vagy a Résföld erősítése), akkor a kettő közül a nagyobbat veszi figyelembe a program.
  • Az erősödés visszább állítható az ERO (szörnyerősség paranccsal) paranccsal, de nagyobbra nem állítható.
  • Minden megölt szörnyért pont jár, ami a szörny erősödésével arányos. Ha valaki a max. X koordinátájának megfelelő területen ölte a szörnyet, akkor teljes pont jár, egy területtel visszább fele pont, két területtel visszább negyed pont, további területeken 0 pont.
  • Minden karakter jutalmat kap, amikor egy aleseményben eléri a 80.000 pontot, és akkor is, amikor egy aleseményben megöli a 600. szörnyet. A jutalom egy-egy rúna lesz, minden aleseményben ugyanaz, de ha valaki mind a 7 aleseményben megszerzi, akkor a relikviagyűjtőnél átválthatja egy nagyobb jutalomra.
  • A teljes esemény a legvégén medálok formájában is jutalmazva lesz, területenként számolva. Mindenki abba a területbe számít, ahol az esemény végén tartózkodik a max. koordinátája (kelet-SF-220+ vonalon pedig a szintje) alapján.
  • Az eseményekben való részvétel feltétele a min. 20 forduló és a min. 11. szint.
  • 1. Yaurri mászóverseny:
    A mászóhelyeken +1 szörny jön az utolsó szörnyből.
    A mászóhelyeken megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően. A mászóhelyeken a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek.
    Bekerült minden területre egy új másznivaló, az égigérő grok. Az égigérő grokok csak a yaurri mászóverseny idején lesznek elérhetőek. Az égigérő grokok pontos koordinátája megnézhető a honlapról letölthő térképen.
    2. Yaurri bányászverseny:
    Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett, így a síkokon is, kivéve a Víz síkját és a Levegô síkjának levegô mezôit.
    Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni.
    H és HH bányászóeszköz parancsra 3 szörnyet generál a program. Ez a parancs fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül.
    A Feltételes ásással (FAS) továbbra is lehet bányászni normál TVP költséggel (azaz számít az eszköz, az idomított állat stb.), de erre nem generál szörnyet a program.
    Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál, de van egy speciális érc, amit csak az esemény alatt bányászható.
    A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is.
    600 megölt szörny után nem jön szörny a bányászásra, és ércet/kincset sem lehet találni már.
    3. Yaurri kézművesverseny:
    Az esemény ideje alatt, minden KT vagy kisülő FKT parancsnál egy vagy több szörny támadja meg a karaktert. A szörnyek száma (a KT/FKT TVP költsége)/4, lefelé kerekítve, de max. 3.
    Egy mezőn bármennyiszer jöhet szörny az eseményben, de minden fordulóban egy fajta tárgy gyártására csak egyszer jöhet szörny. Azaz, ha valaki készít egy vassisakot, majd ugyanazon mezőn egy vasvértet, akkor mindkettőre jön szörny, de ha ugyanabban a fordulóban egy másik mezőn készít egy másik vassisakot, akkor arra már nem jön szörny.
    Ha valaki elbújik a KT/FKT-ra jövő szörny elől akkor elveszíti az éppen elkészített tárgyát. Ha van csata, de nem győzi le a karaktert a szörnyet, akkor nem veszít tárgyat.
    A karakterek minden legyőzött szörnynél találnak kincset, ami a szörny korábbi rablásából származik.
    Ha az adott KT/FKT-nál minden szörnyet legyőzött a karakter, akkor speciális kincseket is lehet találni. Ennek esélye annál több, minél több szörny jött az adott KT/FKT parancsra. (Ilyen szempontból mindegy, hogy egyesével, vagy hármasával öli a karakter a szörnyeket.)
    600 megölt szörny után nem jön több szörny a KT/FKT parancsokra.
    4. Yaurri felderítő verseny:
    A csatamezőkön +1 szörny jön az utolsó szörnyből.
    Ha az ERO parancs 2. paramétere 1, akkor a karakternek nem jön +1 szörny a csatamezô végén, a neves szörny sem. Ha az ERO parancs 2. paramétere 2, akkor visszakapcsolja a +1 szörnyet.
    A csatamezőkön megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően.
    A csatamezőkön a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek.
    Minden csatamező végén, ahol legalább 3 szörnnyel harcolt a karakter, egy plusz egyedi kincset talál.
    Minden csatamező végén van 20% esély arra, hogy a +1 szörny helyett, egy új, egyedi szörny jön, aminek egyedi kincse van.
    600 megölt szörny után nincs se +1 szörny, se +50% TP, se egyedi szörny.
    5. Termikrajzás:
    Termikfészkek bukkantak fel szerte Ghallán és a síkokon.
    Minden karakter a fordulója végén (amennyiben nem épületben vagy labirintusban tartózkodik) megkapja a közelében levô termikfészkek koordinátáit. A termikfészkek nem fix tereptárgyak, akkor kerülnek rá a mezôre, amikor a karakter, aki kapta a koordinátát, rámozog, és lemozgáskor eltűnnek.
    A termikfészekbe a BE 2685 paranccsal lehet bemenni, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP.
    A BE parancsra költött TVP beleTFelődik a beállított tulajdonságba.
    Minden megölt szörnynél van kincs, és ha mind az 5 szörnyet megöli valaki, akkor egy egyedi kincset talál.
    A szörnyek ebben az eseményben is erősödnek, és az erősödés csökkenthetô az ERO paranccsal.
    600 megölt szörny után a karakter nem tud termikfészekbe menni többet.
    6. Yaurri titkosítás verseny
    A phua kúpokba (normál, nagyobb és óriás) a program +3 szörnyet generál a karakter max. koordinátájának megfelelő területről.
    A halálkúpokban +1 szörnyet generál a program ugyanígy.
    Ezeken a helyeken a megölt szörnyeket (massza, Rabu thin főbiztos, fürkészek) beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az eseményszörnyek erősödésének megfelelően.
    Minden phua- és halálkúpban jövő „normál” szörny 50%-kal több TP-t ér.
    A síkokon is megjelentek az óriás phua-kúpok. Itt a masszákat új algoritmussal generáljuk, ami kb. az adott síkon található szörnyekkel egyező erősségű masszát generál, de a masszát a bemenő karakter szintje határozza meg, azaz egy Pozitív síkos karakter a Föld síkon erősebb masszákat fog kapni, mint egy Föld síkos karakter.
    A síkokon az óriás phua-kúpokban a síknak megfelelő kincseket lehet találni.
    600 megölt szörny után nem jönnek plusz szörnyek a kúpokban, és nem jár a +50% TP sem.
    Az esemény alatt lehetőség lesz fix 30 TVP-ért és feltételes parancsból phua-kúpba menni.
    7. Yaurri testépítő verseny
    - Ghalla és a Sötét Föld városaiba egy új tereptárgy került: edzőcentrum. Nem minden városban van, de területenként azért több is található.
    - Az isteni síkokon Raia hozott létre párat a sík istenének engedélyével. Ezek pontos helyei nem ismertek, de némi segítség a megtalálásukhoz:
    A Víz síkján a tritonok segítenek Raiának.
    A Föld síkján vízlelőhelyek biztosítják az edzőcentrumok frissítőjét.
    A Levegő síkján üres sziklákra építették őket.
    A Tűz síkján a tűzváltók segítenek Raiának.
    Az Élet földjén a lombos ősfák borítanak rájuk árnyékot.
    A Negatív létsíkon a pusztaság romos város mezői bizonyultak megfelelő helynek.
    A Pozitív létsíkon az energiatornyok vetnek rájuk árnyékot.
    A Káosz síkján a káoszkristályok biztosítják a centrumoknak az energiát.
    A Mágia létsíkján manamagnólia bokrok díszítik az előkertet.

    - Ha olyan mezőn TF-el a karakter, ahol van edzőcentrum, akkor +20% a TF-elés hatékonyságára, ami mindennel összeadódik.
    - Ilyenkor TF-elés közben szörnyek támadnak a karakterre. Minden, a TF-elésre költött 4 TVP után egy szörny. Ha nem győz le egy szörnyet a karakter, akkor annál a TF parancsnál már nem jön több szörny. De a következő parancsnál újra elölről kezdődnek a szörnyek.
    - Fordulónként max. 200 TVP-t lehet edzőteremben TF-elni.
    - A legyőzött szörnyeknél kincseket és egyedi kincset lehet találni, de ez nem függ attól, hogy a karakter legyőzi-e az összes szörnyet egy TF parancsban.
    - Az edzőteremben történt TF-elés során fejlődik a karakter legkisebb fegyverszakértelme (szúró – vágó – ököl/ütő közül) is 1%-ot, minden 15 megölt szörny után.
    - 600 megölt szörny után nem érvényesül a +20% a TF-elésre, és nem jönnek az esemény szörnyei sem. Normál TF-eléssé változik a TF parancs.


    Figyelem! A miniesemények nem feltétlen a fenti sorrendben kerülnek be, és az egyes miniesemények pontos részletei még változhatnak.

    Létrehozás: 2021. április 19. 13:37:11
    Utolsó frissítés: 2024. november 13. 15:38:00
    Nyomtatási forma

    Az oldal új verziójának megtekintése


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.