Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tenger a Sötét Föld körül
Küldd el képeslapként!
A Sötét Föld bejárható területei véget érnek azok partjainál. Az óceánba merészkedni merő öngyilkosság, hiszen ott olyan ősi és halálos lények élnek, amelyekkel még a Thargodan hercegek sem hajlandóak szembeszállni.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-05 11:43:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-05 11:43:54 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
Tehát ez "elvben tud adni" helyett jobb fogalmazás lett volna, hogy "feltételesen tud adni". Ez a megfogalmazás nem zavart volna össze.
Ha döntés eredményeképp tud adni, akkor kötelezően kell adnom ahhoz, hogy életmentő hatás legyen, de ha feltételesen tud adni, akkor használhatom, bármi is a végeredmény.
 
98. Forrás

98.0. A hatásokat és a varázslatokat összefoglaló néven forrásnak nevezzük.

97. Hatás

97.0. Hatás a lapok és jelzők minden képessége és hátránya, valamint a helyszínek, követők, szabálylapok és őslichek képességei és hátrányai akkor, ha azok játékban lévő permanensre vagy gyűjtőben lévő lapra hatnak. A céhek minden képessége hatás (és így forrás).
 
De egy hajó csak passzivizálódni fog, mivel a hátrány is forrás.

???
 
A Zarknod haragjánál a képesség használatakor eldöntöd, megy-e izom a lényedre. Ha igen, életmentő, ha nem, nem. Itt nincs "majd kiderül menet közben" esemény, mint a másik lapnál.
 
A Roxati leszámolás faq-hoz annyit fűznék hozzá, hogy a helyszínt a gyűjtőben / kézben természetesen beleszámolhatod, csak az asztalon lévő helyszínt nem lehet.
 
Az életmentő hatás lényege, hogy megpróbálod vele megmenteni a lényt, azaz 0 Ép fölé gyógyítani.
Ha van egy azonnali hatás, ami gyógyíthat (mondjuk kockadobástól függően 1-6-ig), próbálkozhatsz vele, hátha. Ez egy életmentő hatás, még akkor is, ha a kockával kevesebbet dobsz, mint kellene.
A Mágusölő képessége annyiban más, hogy itt dobhatsz a "kockával" 0-át is. De ettől még van esély rá, hogy a lény életpontja így - közvetve - növekedjen, tehát ez is egy életmentő hatás.
 
a faq-ban a kulcskifejezés az "elvben tud adni"
ez teljesül a Zarknod haragjánál is, ha van játékban izomjelző
nem értem, miért két külön időpontban kell levizsgálni, hogy használható-e életmentő hatásként
 
Zarknod haragjánál előre tudod, hogy fog-e tudni ÉP-t növelni vagy sem, mert meg kell határoznod honnan hova raksz és mit.
 
Nekem kicsit ellentmondásos a Zarknod haragja és a Mágusölő faq. Mind a kettőnél elvben tud izmot, vagy harag esetén akár +1/+1 jelzőt adni a képesség (igaz, a harag csak akkor, ha van is ilyen jelző valakin), mégis csak az egyik esetén lehet ez életmentő hatás.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.