Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kiütéses negátor
Küldd el képeslapként!
"A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Ilyenkor azonban a magadfajta kalandozók is könnyen élelemnek minősülhetnek." - részlet Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-20 20:27:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ...
Nézet:
Segitek en atramolni, ha gondolod! Odaugrok egyik karimmal a malhashoz atdobalod hozzam amit at akarsz adni es leszallitom! Igy 1-2 nap alatt megvan! Irj pm vagy mailt!
 
Szia!

Tegnapi fordulókat látva még mindig 4 mezősnek tűnik. Ma lépek és kiderül
Persze, hogy érdemes odamenni!

Üdv
Asu
 
Ami lesz nála az elejétől: örökkévalóság napköve, réztorony, bronz zinthurg érem, q. pusztító érem, vlagyi díj. Ezek összesen jelentenek +16 támadást, +4 védekezést, +150 max. ép-t és + 6 minden tulajdonságra. Az örökkévalóság cuccot még maximalizálom és ennyi. Van elrakva neki minden egy 1. fordulós karinál, de azzal nem tudok futárolni és messze van a rajzástól. Mire liciten átjátszom már vége a rajzásnak. De szerintem ha másért nem a fegyverszakértelem fejlődésért megérné a rajzásba rakni...
 
En 18. szintu karival kezdtem neki ami a legkisebb volt kb 20 as fegyverszakival, 50 koruli vedelemmel. Kezdetben csak a felderito, kiralyno esett le aztan egyre tobb dolog. Egy honap alatt ha minden nap lepsz szerintem meg a vegeig fel tudod nyomni kicsit a fegyver szakertelmeket es jo koroket futhatsz! Sokat fogsz sebzodni az elejen arra keszlj fel, de gondolok orokkevalosag/mindenseg ekszered van ami alapbol ad egy kis maxep t. Szerintem meg lehet probalni!
 
Üdv Srácok!

Valaki segítene, hogy nyugaton hogy áll a quwarg rajzás? Hány kör sugarú, milyen dögök jönnek és milyen erősek? Reinkarnált kari miatt kérdezem. Érdemes még odarakatni? Lenne esélye? Sok minden kimaradt nekem és hatalmas az infó mennyiség, amit át kellene néznem.

köszi
 
Nyugatiak! Két teriád kardot is találtam a nyugaton maradt karakteremnél. Kinek kell?
 
Két bökkenő van csak:
Nyugaton vagyok, 20-as vágóval...
 
A Dogveszes thargodanos labibol ki lehet hozni nyugaton is az esszenciavedelem 2-ot!

" - A Wargpin mellé bekerült varkaudaros labirintusban (54. labirintus) megtanulható az esszenciavédelem 2. varázslat, hogy védekezni lehessen a thargodan táborok max. VP szívó szörnyei ellen."
 
Az igaz, de én még nyugaton vagyok
 
Köszi!
 
Hát az esszenciavédelem II hol maradt? az inváziós labiból ki lehet szedni és akkor nem viszi a vpt a hasonló állat.
 
hh 1534 1554 használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen lidérckirály marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a lidérckirály fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ongóliant trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő lidérckirály trófeát. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 97, gyógyulás: 159, összesen: +62 ÉP}
Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [16 pontot használtál fel, van még 16. Kapsz 6 VP-t.]

34-es szinten egész jó lett
 
Köszi a TU-t!
 
Szia!

Sajnos a TKhoz még most sincs alakformáló főzetem, így nem tudom elindítani.

Ha valakinek lenne felesleges, vagy medúzacsápja, akkor szóljon!

Kösz
Asu
 
Keleten tudok adni Méniach kardot, meg pár esszenciakristályt is.
 
És a kvazárkard, a mithril kard meg az esszenciakristály?
Ilyen segélycsomagot én is szívesen fogadok amúgy!
;)
 
10 TU megy még ma.

Üdv,
Karalábé
 
Jöhet 10 TU, ha van valakinek feleslegben!
Illetve kvazárkard, mithril kard, esszenciakristály...
Köszi!

Camthalion (5547)
 
Kürttel óvatosan kell bánni, főleg alacsonyabb szinten, az élőholt veszélyes állatfaj, nem véletlenül lettem Leah követője, hogy én irányíthassam őket
 
Garkas a nagymestere annak, hogyan jön ki belőle XP!
Nekem elsőre drakolich jött, de mivel nem volt sárkánypikkelyem, DEM-ezett. Most meg noth szellem jött, elfutottam előle.
 
Nagyon fel kell készülni FTV-kkel ha az ember kürtözni akar 50+ szinten, vagy ha nem, akkor jönnek az ilyen vicces balesetek, meg kukázott fordulók.
 
Most őszintén és komolyan kérdem, a kürtnek mi a haszna? Nekem még egyszer nem volt vele szerencsém.
 
Tortent velem ma egy kis baleset:

"Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy groxmati varázstudó az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! (ld. enc.) ... Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! "

Hat baa.... nyaad! Elasom ezt a kurtot a p***ba!

Szoval negyven akarhany TU ment a levesbe igy megint nullaban vagyok...

Kergyo
 
 
 
Jé, egy újonc! Avatni fogunk!
 
5-ös, szóval Grehemes.
 
Shanton, mikor tudnád elindítani a 6-os TK-t? Ideje lenne szervezni!
 
Illetve az utolsó küldetésben nem szabad leadni
 
Igen, le kell venni
 
  ... | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.