Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Káoszteknőc
Küldd el képeslapként!
"AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás IV. (562. tudati képesség)
Makróbővítés II. (582. tudati képesség)
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-29 15:26:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Köszönöm kedves szavaid Nardaal, a Róka! Látom a fény és tisztaság erős benned. Imádkozom Raia-hoz, hogy egy nap, véglegesen legyőzzön benned minden árnyékot a fény és addig is tetteid inkább vezesse a könyörület és a jóság tiszta fénye, mint bármely gonosz, vagy hamis motiváció.
Bár semmi nem kényszerít engem megvallásra, mégis beismerem, hogy meglátásaid velem kapcsolatban, nem is állnak oly' messze az igazságtól.
A kicsiny faluban, ahol nevelkedtem, sokszor néztem irigykedve idősebb alakváltó testvéreimet, akik együtt éltek harmóniában a természettel, és fák, vagy állatok alakját magukra öltve figyelték, óvták az erdőt, amely körbevette otthonunkat.
Gyermekként gyakran futkostam a fák között, vagy csak figyeltem, ahogy a szél suttog a fák lombjain át.
A mi törzsünkben az volt a szokás, hogy névkeresztelés a felnőtté válás útjának első évében, a születés utáni tizenkettedik év első teliholdas éjszakáján adatik az ifjúknak.
Igen jól sejted, törzsünk Sherant tisztelte és a névkeresztelést vezetőnk, Nagylombozatú Tölgy Fődruida végezte. Személyesen ő választotta számomra ezt a nevet, de hogy milyen megfontolásból, vagy felindulásból, esetleg valami bölcs tudatosságból, azt nem tudom.
Számomra azonban a társaim vallás vonzalma nem igazán érintett meg. Bár benne éltem, nem olvadtam eggyé azzal.
A természet ételt és védelmet biztosított számomra. Végtelen játszóteret és érdekességeket. Mégis már akkor is, jobban szerettem a lombokon átszűrődő fénysugarakat, mint a fák árnyékát és a nyirkos odúk és barlangok dohos szagát és furcsa zajait.
Szerettem megállni a tisztásokon a fényben, széttárt, égbenyúló karokkal és élvezni a szél simogatásait és vidám, titkos suttogásait, amelyet bár nem értettem, mégis úgy éreztem, mintha direkt nekem akarna elmesélni pajkos vidámsággal, vidám titkokat.
Békés életem volt, amíg...
Épp a folyóhoz indultam vizestömlőkkel, amikor egy széllökés a vízbe taszított, és mikor magamhoz tértem a kiszáradt folyómederben, már nyoma sem volt korábbi békés életemnek és teljesen ismeretlen, felperzselt föld vett körbe.
Itt-ott meglévő pocsolyákból gyűjtöttem vizet, egyetlen épen maradt vizestömlőmbe és napokig kerestem törzsem és családom helyét, vagy bármilyen életet.
Ott meghalt bennem valami...
Be kellett látnom, hogy tovább kell állnom, vagy én is ottveszek.
Útközben elhullott állatokon és gyökereken éltem. A sok szörnyűség kizökkentett korábbi békés életem álomvilágából.
Amerre csak mentem, mindenhol bajbajutottakkal találkoztam és nem tudtam elmenni mellettük anélkül, hogy legalább meg ne próbáljak segíteni rajtuk.
Elmesélni sem tudnám azt a sok szörnyűséget... Hányan lehelték ki a lelküket a karjaimban szörnyen megégve, vagy valami állat támadásától megcsonkítva. Mindenki csak magáért küzdött...
Segítségül hívtam Sherant úgy, ahogy a többiektől láttam a falumban, de nem válaszolt. Nem hullott enyhítő zápor, hogy enyhítse szomjamat. Nem termett ehető bogyókat a kiégett bozótos. Csak a fény volt mindent átütő, ám engem nem bántott. Nem égetett, csak világított.
Akkor még nem értettem, de Raia visszafogta égető sugarait és ezzel óvott meg engem. Amíg nem találkoztam egy kővel, melyből Raia szilmaurja meg nem szólított, nem is tudtam hogy létezik.
Ha mindez nem így történik bizonyos, hogy ma Sheran Druidája lennék. De én mégis Raia rendíthetetlen híve vagyok.
Azért harcolok, hogy ilyen szörnyű esemény, mint ez a pusztító tűzvihar, soha, senkivel többé ne történhessen meg.
Szeretném, hogy mások is felnőhessen úgy mint én. Akár driudák az erdőikben, békében és harmóniában, akár hitetlenek az ő városaikban, csak legyen béke és világosság.
Ma már tudom, egykor ezt suttogta a szél, hogy kiválasztott vagyok, a Fény követe, az Igazság bajnoka, és az Igaz és Jó eszmék hirdetője!
A Fény ragyogja be utatokat!
Susurri Ventus (5117#)
 
Susurri Ventus… Szép és ősi név, Suttogó Szél! Nézd el nekem, de bármely druida megirigyelné ezt a nevet.

Ha - építő jellegű - teológiai vitánkra vissza tekintek; be kell valljam, ritkán találkozok olyan cizellált szellemű karakterrel, mint Te vagy.

Egy biztos, ha anno nem sieted el az Isten választást, biztos jó druida vált volna belőled is. Megvan benned mindaz, ami bennünk, Fekete Druidákban is mindenképpen megvan.
Nézd vissza! Rajtad és a Fekete Druidákon kívül nem látsz oly’ megnyilvánulást, ami a valóságról szól. Ami a lényegről értekezik. Ami láng a fáklyalángon túl…

Raia nyert Veled és Ghalla megmaradt része is több általad! Sheran neve legyen mindörökké áldott, hogy Te is a szerencsés Túlélők közé tartozol.

Ha esetleg úgy döntesz a későbbiekben, hogy jellemet és Istent váltasz; a kiáldozásodat követően örömmel látunk közöttünk, miután felöltötted a szent virág szimbólumot és/vagy ha van olyan ismerősöd (lélektestvéred), aki inkább Sherant választotta/választja, keresd nyugodtan Darochaar Fődruida testvérünket; Dante testvérünket; Változás Ura testvérünket, Siercoon testvérünket; esetleg a többi Fekete Druidát!
VAGY jelentkezz nálam és szorítunk helyet a Fekete Druidák közös tábortűzénél. (Mint ahogy a többi igazhitű druida testvérünknek is baráti kezünket nyújtjuk, ha csatlakoznak a Közös Tudatunkhoz!!!)

Addig is; mindenképpen járd azt az utat, amit most is jársz… Pusztítsad a gonosz minden formáját; mindenek előtt a felkapaszkodott gyilkos ex-mágus denevéres megnyilvánulásait; valamint a káosz materializálódott gennyes kinövéseit (oltár-szerű képződményeit és monolitjait).
Ha már ennyit megteszel; jól szolgálod Raia-t is és a Szent Egyensúlyt is!

Sheran legyen Veled és minden tiszta szívű kalandozóval, akik többek akarnak lenni, mint számok kusza halmaza!

A Fekete Druidák KT (#9155) nevében üdvözöl :

Nardaal, a Róka
a Fanatikus
 
Jesszus... Ez most igy egyszerre... sokkk!
 
Nem mondom, hogy sikerült teljesen megértenem hitetek mibenlétét és azt a motiváló erőt, ami benneteket arra ösztönöz, azt tegyétek, amit.
Jómagam elutasítom a gonoszság minden formáját és ha kell tűzesővel égetem fel még a nyomát is a gonoszságnak. Követem a rend szabályait, cselekszem a jót és a fény igaz útját járom. Azonban tudom, hogy sok esetben előtérbe helyezem önmagam fejlődését, miközben a világon számos hely van, ahol szükség volna a segítségemre, mert hiszem, hogy a gonoszt nem győzik meg üres eszmék és kedves szavak. Erősnek kell lennem!
Amit megvilágít előttem a Fény, azt látom csak tisztán, de tudom sok dolog rejtve van még előttem.
Ahol járok ott segítek a bajbajutottakon. Alamizsnát osztok a szegényeknek és ételt az éhezőknek. Nem tudom milyen következményei vannak a tetteimnek, csak teszem, amit jónak tartok.
Holnap tán eloldok egy woor-antilopot egy csapdából, amit később egy hópárduc tép szét, vagy kihúzok valakit egy gödörből, akit később egy arra járó bibircsók óriás öl meg. Valóban jó-e az amit teszek?
Sok gondolat fordul meg a fejemben és szeretem érteni az okokat, ami mozgat engem, és ami mozgat mást.
Talán megbocsájt Raia, amiért igyekeztem megérteni a Fekete Druidák, számomra érthetetlen motivációit, hiszen a jóság mibenléte szerintem nem csak a gépies segítségnyújtás, hanem mások megértése is. Azonban valami bennem gátol hogy képes legyek megérteni, hogy férhet meg gonoszság és jóság egy testben.
Szeretem nevén nevezni a dolgokat és a gonoszság az gonoszság és nem a semlegesség egyik ága, sem a természet passzivitása, hanem aktivitás. Tett, döntés, amely a gonoszságot választja. Ahogy ezt minden Druida is jószántából, illetve gonoszságából teszi időnként és ez bennem haragot gerjeszt.
Magamban is állandóan harcban állok. Mint pusztító tűzvihar lángol a lelkem állandóan és éget el minden gonoszt bennem és általam.
Egyszerre értem és érthetetlen a természet. Ételt ad és fertőzést terjeszt. Tiszta víz és gyilkos méreg. E kettősség kifürkészhetetlen számomra. De azt el kell ismernek, hogy ebben élek és e szféra Sheran hatalma alá rendeltetett.
Panasza nem is lehet rám senkinek, ki védi és óvja a természetet, mert lényem része hogy helyesen cselekedjek, terjesszem a Fényt és az igaz élet Igéit.
Raia világossága az élet, és mindenki általa élhet! Mint már említettem, ám igaz, hogy az élethez Sherannak is van némi köze.
Ezzel búcsúznék is, hiszen rengeteg teendő vár még rám holnap is és meg is kell terveznem, miként is szeretném igaz módon eltölteni a napom.
A Nap fénye ragyogjon rátok!
Susurri Ventus voltam, ami egy régi nyelven annyit tesz: Suttogó Szél
 
Mindig megmosolygom azt, amikor egy hóhér akarja megmagyarázni a felcser-borbélynak, hogyan kell fájdalom mentesen eret vágni…
Hasonló helyzetben vagyok most is: Mosolygok…
Egy újabb megerősítés, hogy mennyire nem értik, hogy mi is a druidizmus; a Földanya hitének követése.
Mondjuk, nem is kell feltétlenül, hiszen nekünk sem kell tudni, hogyan imádják a Nap-imádók a meleget…

A sok tudatlan még mindig azt gondolja, hogy a druidák csupán réten ugráló csuklyások, akik a hajukban mákrózsa virágból font koszorút hordanak; álomport szippogatnak és bávatag golombárokat simogatnak… És még sorolhatnám a sületlenségeket.
A druidák ezzel szemben nem ilyenek. Mi a Földanya harcos-papjai vagyunk, akik semmivel sem kevésbé részei a nagy Egésznek, mint minden más; akik minden eszközzel és erővel a Szent Egyensúlyt védik; a Természet örök törvényeit betartják és betartatják….

Hogy mást ne mondjak, réges régi fóliánsokban lehetett olvasni (már aki tudta értelmezni a pergamenekre rótt sorokat akkor is), hogy a múltban a druidák olykor (bár ritkán) bizony humanoidokat is feláldoztak, ha erre volt szükség. De ezt már nem gyakoroljuk…

Az is balgatag elképzelés, hogy amikor harcba száll élőlény élőlénnyel szemben; az azért van, mert többnek, feljebb valónak tekinti magát a másiknál (kivétel az elborult humanoidok kicsiny szélsőséges csoportjait), hanem csak azt teszi, amire rendeltetett. Teszi a dolgát, amire született. Nincs benne semmi kéjes felettes érzet és önző lenézés; csak a saját életének megfelelően cselekszik és nem vesz el többet, mint ami saját létezéséhez szükséges. Nem gyűjt; nem harácsol, és nem halmoz fel többet, mint amit mindenképpen szükséges.

A halál nem az élet hiánya, hanem további – másfajta – életek bölcsője és éltetője.
Jó és rossz nem létezik, csak a gondolat által. Minden semleges valójában.
Olyan ez, mint amikor egy hegyet nézel az egyik oldalon a hegy lábánál majd később a másik oldalon is. Mindkét esetben ugyan azt a hegyet látod, de mégsem ugyanúgy. De a lényeg egy és megváltoztathatatlan…

Annál nagyobb szélsőséget, mint hogy kiiktatjuk a küzdelmet az Egyensúly fenntartásából; totális összeomláshoz vezet. Ha nincs küzdelem, nincs fejlődés; ha nincs fejlődés; nincs egészséges és fenntartható (tovább) létezés… Ha minden szörny és humanoid csak növényeket ehet; akkor előbb utóbb kipusztulnak a növények és kipusztul minden. Ezt egy druida sem tudná elfogadni; mert mind a növények, mind a szörnyek, mind a művelt (és kevésbé művelt) humanoidok egysége, kölcsönös együtt élése és egymásba átváltozása segít a Természetet fenn tartani.

A mágia használata sem tud megvalósulni csak úgy korlátok nélkül; minden energia valamiből jön és ha valamire elhasználod, akkor valahonnan elveszed; a saját belső mágikus erődet használod fel, ami az életed eszenciájából töltődik… Ha mindent abból akarunk fenn tartani, akkor igazából saját magunkat fonnyasztjuk el, hogy létezzünk.

Bocsánat, azt a gondolatot idéznem kell: „Sajnos azonban, mint korábban már említettem, én igen jól ismerem a hit világát, és nem találkoztam egyre hosszabbra nyúló életem során még soha egyetlenegy személlyel sem, aki, bár szeretett a HITről papolni, hitéhez hű lett volna és makulátlanul követte volna önnön hitének szabályait.”
Elhiszem. De csak azért, mert – sajnos- a Raia hívők között sem könnyű valóban elhivatott igazhitűt találni, aki reggel úgy indul útnak, hogy este amikor letáborozik, elmondhassa: a hitének megfelelő mértékben tett, gondolkodott és beszélt. Vannak hiteles hívők a Napistennél is, de bizony a szélsőséges kilengés mindig ad olyan visszahatást, ami megkérdőjelezi teljes jóságot; sőt inkább kontra produktív eredménye lesz… Azaz kevesen maradnak nap végén, akik tiszta szívvel tudnak szembe nézni a hegyi patakban visszatükröződő önön képükre.

Nem így Sheran HIT-ének esetében. Itt minden cselekedet megfelelő cselekedet. Mert a cél egyértelmű: az Egyensúly megőrzése.
Druidák között nem nagyon találni meghasonlott papokat. Más Istenek követői között mindig van önmagát marcangoló, a teológiájával viaskodó; belül kiábrándult követő.
Végezetül álljon itt egy újabb idézet egy régi fóliánsról, ami talán megérteti mindenkivel, miről is szól a druida hit; Sheran Úrnő szolgálata:
"A Természet hatalmas, a humanoid parányi. Ezért aztán a humanoid léte attól függ, milyen kapcsolatot tud teremteni a Természettel, mennyire érti meg, és hogyan használja fel erőit saját és a Természet hasznára."
 
A világért se szeretnék beleszólni nálam tapasztaltabbak és tanultak beszélgetésébe, de úgy érzem, nekem is hozzá kell tennem ezen a ponton.
Teljesen egyetértek, hogy aki valóban tisztel minden életet, nem helyezi a sajátját akár egy vadász tatu élete fölé, és inkább meghal, mint más élőlény halálát okozza. Legalábbis Raia olvasatában ez a minden élet tisztelete. De Sheran nem Raia, és nem az életet, hanem a természetet vigyázza.
A halál része az életnek, ha nincs egy végső pont, ahol minden véget ér, a pillanat értéktelenné, céltalanná válik. A természet tiszteli az életet, de nem feltétlenül a minden áron megóvása a célja. Zsákmány és ragadozó. Egyik meghal, hogy a másik élhessen. Egyik sem jobb a másiknál, hanem kiegészíti azt. Egy érem két oldala. A zsákmány életét adja, hogy a ragadozó túléljen, a ragadozó erőssé teszi a zsákmányt azzal, hogy kigyomlálja a beteget, sérültet. Nem létezhetnek egymás nélkül.
Sheran az én olvasatomban nem törődik a halandók moralizálásával, nem érdekli ki gonosz és ki jó, nem folyik bele ebbe az értelmetlen és végnélküli harcba, csak megteszi azt, amit a jók nem: helyrehozza a károkat. Egy gonosz kitépi a növényt, felégeti az erdőt, a jó pedig ezért megöli a gonoszt. De attól a növény még ki van tépve, az erdő is fel van égetve, és a jónak se eszköze se szándéka nincs visszaültetni a növényzetet, így ha a Földanya nem cselekszik, az egész világ a jók-gonoszok vég nélküli versengésének az áldozata lesz. A jó harcol a gonosszal, nem nézve, a különféle varázslatok mekkora járulékos kárt okoznak a környezetben.
Sheran nem közönyös, mindössze nem foglalkozik morális dolgokkal. A gonosz kitépi a növényt, mert elég erős, hogy megtegye, ahogy a farkas is elég erős megfogni a nyulat akkor is, ha épp nem éhes. Ha áthaladsz egy vadállat területén és húst adsz neki, hogy hagyjon átmenni, majd a hús megevése után az állat rád támad, nem jelenti azt, hogy az állat gonosz. A legkevesebb erőfeszítéssel akar a legtöbb ételhez jutni, és ha te elég ostoba vagy megkönnyíteni az életét, akkor így jártál. Ha kell neked valami és elveszed, az nem gonoszság, hanem az élet rendje. A civilizáció felülírja ezt, de a természet nem civilizált. A természetben az erős eszik, a gyenge pedig vacsora.
Sheran nem ítél meg, csak helyreállítja az egyensúlyt.
Dante, egy Fekete druida
 
Az élet tiszteletét én úgy értelmezem, hogy valóban tisztel minden életet és még önön saját életét sem helyezi mások fölé. A gyakorlatban szerintem ezt azt jelentené, hogy kerül minden olyan tettet, amely végkimenetele bárki (akár önmaga) halálával is járhat. Így ott, ahol agresszív kalandozók, állatfajok vagy szörnyek élnek, járnak, rejtőzködő életet folytat. Mindenki elől elbújik, kerüli a konfliktust.
Amennyiben és ahol ez mégsem lehetséges és harcra kerülne a sor, ott csak védekezésre, illetve minimális, nem súlyos sebzésekre hagyatkozik és/vagy elmenekül a harcból.
Nyilván az élet tisztelői Olimpiákra sem jelentkeznek, hiszen sportból másoknak sebzéseket okozni, vagy megölni másokat, mégha feltámadásra is kerülnek végül, nem méltó, az élet tisztelőihez.
Ahogy az is egyértelmű számomra, hogy az IGAZI hívői az életnek, ha harc során képtelenek, kis sérülések okozásával, vagy elmeneküléssel a küzdelemből kihátrálni, fel kell áldozniuk önmagukat.
Sajnos azonban, mint korábban már említettem, én igen jól ismerem a hit világát, és nem találkoztam egyre hosszabbra nyúló életem során még soha egyetlenegy személlyel sem, aki, bár szeretett a HITről papolni, hitéhez hű lett volna és makulátlanul követte volna önnön hitének szabályait.

Nincs olyan hogy szent egyensúly! Ez az akarat gyenge személyek mentsvára.
A halál nem az élet része, hanem az élet hiánya. A gonoszság sem az élet része, hanem hiánya a jónak és az igaz értékeknek.
Én hiszek egy olyan lehetséges világban, ahol rend uralkodik. A gyengébbeket nem nyomják el az erősek. Nincs korrupció, sem protekció. Mindenki szabadon érvényesülhet, mindenki tiszteletben tartja a másikat és a jogát, hogy úgy élje az életét, ahogy szeretné, amennyiben ez kölcsönös persze.
Egy olyan világban, ahol a jóság, az önfeláldozás, a segítségnyújtás természetes, mindennapi, nincs éhezés, sem elnyomás, ott mindenki boldogan élhetne.
Abban a világban senki nem lelné örömét gonosz tréfákban, beteges dolgokban. Nem lennének nyughatatlan lelkek, animált gonosz élőhalottak, mert senkit nem vonzana semmilyen szintje sem a gonoszságnak.
Ott az Északi Tűzsárkány és a Woor-antilop jó barátok lehetnének. Nem, nem kellene mindenkinek füvet legelnie, hiszen a mágia világában a semmiből teremthetnénk ételt és italt. A föld maga adná ki érceit és csak vihar által, vagy öregség miatt kidőlt fákból építkeznének. A kőfejtők is megbecsültek lennének, mint akár a király és akkor és ott, abban a világban, valóban tiszteletben lenne tartva minden élet, még a környezet is.
Senki nem menne el segítség nélkül egy bajbajutott mellett, mint manapság, közben az élet tiszteletéről papolva.
Talán még a Varkaudarok is békességben élnének velünk. A Thargodanokról ezt persze nem hinném. Nyilván nekik nem lenne hely a jók világában.
A Quwargok alapjába véve nem gonoszak. Komoly rendezett társadalmuknak lehet helye a jók világában, amennyiben terjeszkedéseiket és szaporodásukat a számukra kijelölt országuk határain belül tartják és képesek a világ többi fajával is a békés együttélésre. Abban a világban sok mindenkinek lenne helye, mert a világ hatalmas, ám a képmutatáshoz nem volna elég nagy, így Sheran híveinek sem, hacsak meg nem változnak és meg nem térnek a hamisságaikból.
 
A Földanya szent nevére! Nem az első alkalom, hogy azt hallom a HIT-ben kevésbé elmélyült kalandozó társ(ak)tól, hogy Sheran hite képmutató, mert az életről prédikálnak követői, miközben maguk is ölnek. Stb.-stb….

Az élet-halál kérdés komplexitása másik megvilágításból:
Az élet értelmezhetetlen a halál ténye nélkül. Az élet értéke a könyörtelen elmúlás révén éri el felbecsülhetetlen értékét. Egyik sincs a másik nélkül. Sőt, tovább megyek: az életnek szerves része az elmúlás. Ha másért nem is, de az elpusztult növény, szörny és humanoid evilági maradványa tápláléka, védelme; azaz további életforrása lesz másik élőlény(ek)nek. A kérdés az, hogy a gyilkolás milyen szándékból történik. Ha az élet tisztelete mellett, ahogy azt a druidák is teszik, akkor nem ostoba mészárlásról beszélünk, hanem tudatos és a másikat holtában is tisztelettel közelítő cselekedetként kell látni azt. Nincs olyan druida, aki napi imájában ne emlékezne meg őszinte tisztelettel azon testvéreiről (növényekről, szörnyekről és adott esetben – jogos önvédelemben - megölt humanoidról); akik halálukban is szolgálják tovább Sheran-t, akitől eredendően a létezést is kapták és akit testükkel szolgálnak tovább – táplálva a Földanya még élő gyermekeit. Mert minden(ki) – még a botor tudatlanok is – mind egytől egyik részei a nagy Egésznek; Sheran Úrnőnek.

Semlegesség értelmezése:
Nagy tévedésben van az, aki azt gondolja, hogy a semlegesség egyenlő a közömbösséggel. A semlegesség nem más, mint az élet egyetlen valós és tartós támaszának, a Szent Egyensúlynak a megerősítése, fenntartása. Ahogy élet és halál nem létezik külön-külön; úgy jó és rossz sem létezik; csak egymás mellett, hiszen értelmezhetetlen az egyik a másik nélkül. Sőt; magam azt vallom, hogy csak a gondolat találta ki mindkettőt, de én már mélyebb értelmezésében vizsgálom jó ideje a HIT-et.
Az Igaz Semlegesek, így természetesen a szentéletű druidák is a Szent Egyensúly őrzői. Minden cselekedetük ezt szolgálja. Mert az Élet alaptézisét, az Örök Természetet védjük – általában kilengő és a valóságot nem látó gyermekei szélsőségeit kiiktatva.
Mi – Igazhitű (Fekete) Druidák – Sheran mellett elismerjük az alábbi halhatatlanokat: Raia; Leah; Tharr; Fairlight és Elenios. Tiszteljük őket, hiszen szintén részei a nagy Egésznek. Aki őket szolgálja, a maga módján szintén a hozzájárul a Szent Egyensúly fenntartásához, ami számunkra is fontos feladat.

Nem ebben kell vitáznunk. Az egyéni elhivatottságban, ami bennem erős. Én nem kételkedem a HIT erejében és létjogosultságában… :-)

Még mindig nem tudom, mi az a ’BNW’…

 

Nincs bajom Sherannal! Jómagam is elidőzök időnként Szent Tölgyei árnyékában és szívesen áldozok vízcseppeket a Tölgynek elfogadásáért. Ám azt is jól tudom, hogy épp olyan a Tölgy, mint Sheran. Nem válogat jó és gonosz között. Ágai ma engem ölelnek körbe, holnap pedig tán azt, ki testvéreit kiirtotta.
Megértem én, hogy tisztelnek minden életet és az élet körforgásának tudják be a jellemek harcát, ám Raia nélkül nem volna többé oltár, hol hernyóikat és bogyóikat áldozhatják. Az igazi harcot mi vívjuk meg! Raia fényes zászlaja alatt, mi megyünk minden nap a vágóhídra, hogy druidáitok hűs ligetekben kántálhassanak.
Tisztelitek az életet, ám mégis gyilkoltok ti is. Ezen a kalandozóktól hemzsegő félszigeten, szerencsétlen megzavarodott állatok, mindenkinek neki mennek és ti, ha tudjátok, megölitek őket saját védelmetekben. Ez az igazi képmutatás! Mert önön magatokat mások fölé helyezitek. Ha minden élet értékes, ugyan miért vagytok értékesebb szegény óriás patkánynál, mely a világ szemetese és minden vackot megzabál, ezzel is tisztítva a környezetét?!
Képmutatók!
Tisztelitek az életet, ám elfordultok a bajba jutottaktól. Sorra ölitek azokat, akik szintén az élet részei. Rabszolgaságra kényszerítetek életeket, hogy többet mehessetek, hogy vigyázzanak az értékeitekre, vagy bányásszanak helyettetek.
Raia legalább tiszta mint a fény!
Mi is áldozunk aranyat, és értékes tárgyakat, mert mi sem az aranyban látjuk az igazi értéket. Ám mi tudjuk, hogy hadban állunk a sötétség hordáival, a világot és az életet elpusztítani akaró ragállyal szemben, ami a gonoszság és a képmutató közömbösség, amit egyesek szemlegességnek neveznek. Ám nyilvánvaló, hogy szemlegesség valójában nem létezik, csak döntések vannak és következmények.
Ti képmutatók, kik egyszer a jóság köntösében mutatkoztok, máskor meg gonosz tetteiteket rejtegetitek a sötétség árnyékaiban!
Raia talán nem tökéletes és igen, nem az egyetlen isten. Ám vitán felül áll, hogy fényességes úr ő!
Lobogóit nem szennyezi képmutatás és követői aurái az ő fényét tükrözik vissza. Éltető fénye nélkül minden sötétségbe borulna. Lombjaitok kifakulnának nélküle és bokraitok sem teremnének több bogyókat, miknek bódító italától mámorosan, fényes teliholdas éjszakákon, kótyagosan kóvályogtok erdeitek tisztásain.
Akinek nincs takargatnia valója, a világosságra jön.
A fény az élet! Sheran pedig csak Raia könyörületes ragyogása miatt élhet!
 
Sheranra! Az előttem szóló kalandozó társunk szavai megindítóak voltak. Megindítóak, hiszen voltak benne nagyon mély érzelmi megnyilvánulások; komoly igazságokat megpendíteni szándékozó gondolatok.
Mégis volt benne valami, ami miatt azt érzem, hogy még mindig lelki tusáját vívja. Azt érzem, hogy ha visel is valamilyen szimbólumot a nyakában; nem hiszi, hogy az általa választott halhatatlan az Igazi. Megértem. A talmi csillogás eluralkodott a Istenhívők többségének körében. (Mélységes tisztelet a kivételeknek!) Az új követők csak azt látják, hogy az elöljárók gyarapodnak; az aranyat keresik s kutatják; a teológia csupán arra való, hogy még több mágikus varázslattal bírjanak.

Egy Isten(nő) van, akinek szolgái – A Fekete Druidák mindenképpen – csak a Természet érdekében tesznek, beszélnek és érvelnek. Mert az Ő hite valóban arról szól, hogy a vagyont el kell hagyni; nem véletlenül kell két alkalommal is aranyat feláldozni a Szent Oltáránál. Nem véletlenül kell értékes vagyontárgyakat elégetni; imádkozva közben a Földanyához. Az igazi értékek nem a páncélzatunk; a fegyvereink és köpönyegeink felett és hátizsákjainkban hordott eszközök, kitűzők; nem is a pénzes tarsolyban csilingelő arany érmék, és még sorolhatnám, hanem a mindenkit körülvevő és mindenkit magába fogadó Természet; a szeretett Földanya mindenféle megnyilvánulása.

Javaslom, aki nem találta meg még a maga hitét, az keressen minket – druidákat - és segítünk neki megtalálni a valós és megnyugtató válaszokat; aminek hatására örömmel és teljes szívvel ölti magára a virág szimbólumot.

Sokszor és sokat elmélkedtem és hirdettem már Istennőnk szent hitét; ismerem mibenlétét; vallom tanait, és ami a legfőbb ennek megfelelően is élek; mint minden Fekete Druida testvérem. Nem félek soha teológiai vitákat folytatni, mert hitem erős és megingathatatlan.

Kövesd Te is Sheran-t és rájössz: az élet nem hazug ellenmondások kesze-kusza tömkelege. Ha letisztítod a magadra tapadt világi hívság és képmutató talmi létezés külsőségeit; és önsajnálat helyett elkezdesz önmagadba nézni valamint vállalni minden tetted következményeit; meglátod a való létezés igazi szépségét. Igenis lehet azt mondani, hogy ’én hibáztam’; igenis lehet azt mondani, hogy ’nem a körülmények miatt élek így, hanem a saját korábbi döntéseim által tartok ott, ahol’ és igenis lehet harcosként szembe nézni a nehézségekkel és küzdeni bátran, ha nem félünk a vereségtől sem. Mert nem a győzelem számít és nem is a vereség, hanem a küzdelem maga. Csak az képes küzdeni, akinek van – önmagába (és a Földanyába) vetett – hite!!!
Vallom: Az életben a legmaradandóbb a HIT és a kitartás. A hit „hívséget”, hűséget jelent.

Várunk Téged is, Barátom! Mert látom/érzem, hogy háborgó lelked megnyugvásra találhat, ha magad is inkább a druida utat kezded el követni. Azt gondolom, tudunk majd Neked segíteni.

Tudod, a Nagy Tűz előtt az egyik, azóta elpusztult szent kobudera kolostorban olvastam - egy fóliánsban - egy hozzád hasonló érzelmi állapotban lévő elf-ről, akiben egy halott törzs minden tagja létezett; megosztva és széttagolva a tudatát eme régen elporladt hősnek. Ha csak félig hasonlítasz rá, biztos nem lehet könnyű a létezésed.

Egyébként nincs abban semmi rossz, ha esténként a Földön térsz nyugovóra. Én magam is; mióta a gyilkos ex-mágus elpusztította világunk nagy részét; ezt teszem. Több mint 33 éve itt vagyok a kicsiny félszigeten, ami megmaradt csodás világunkból; csak olykor-olykor térek be egy-egy templomunkba imádkozni, meditálni és segíteni az éppen ott lévő druida testvéreknek. Inkább kisebb pagonyokban megbúvó oltárok mellett és/vagy Szent Tölgyfák árnyékában térek meg minden nap végén és ott állítom fel kis táboromat – a többi Fekete Druida társammal együtt, vagy éppen egyedül, ha úgy adódik. Bár akkor sem vagyok igazán egyedül, mert velem van a Földanya és élvezem kicsiny, de erős közösségünk (Közös Tudatunk) minden tagjának támogató erejét; mentális kisugárzását.

Végezetül egy kérdés. Bár olvasott vagyok, de bevallom, még soha nem hallottam azt a szót, hogy ’BNW’. Mi ez?! Valami ülő alkalmatosság…?! Zsámoly esetleg általam nem ismert szék…?!
 
Érdekes az ékesszólás képessége és az értelem magasabb foka. Ki mindkettővel rendelkezik, önmagát könnyen helyezi mások fölé... gyakran jogosan.
Még érdekesebb a hit kusza világa. Bár külső szemlélőnek, egy egyszerűbb léleknek, a rend benyomását kelti, valójában a káosz törvénye uralkodik benne. Vannak nagy hangzatos kijelentések, mint hogy: "Mi vagyunk a Hang: a Lelkiismeret és a Tisztaság Igazság...", ám valójában bármiféle Hit követői, önnön maguk megcsúfolói saját törvényeinek.
Kik szegénységet hirdetnek, vezetőik mégis gazdagok, kik pedig mégsem, azok meg irigyek.
Még saját lelkükben is állandó harcban állnak önmagukkal is, akik pedig mégsem, azok már arcpír nélkül játszák szerepüket és saját lelkiismeretük sem kérdőjelezi meg hazugságaikat.
A tisztaság köntöse mögött gyakran romlott elmék, bűnös vágyak, gonosz tettek lapulnak meg.

Ha kiragadunk egy részt a levélből, érdekes felismerésre juthatunk:
"mert bizony mi teljes mértékben elutasítunk minden olyan haszonszerző tevékenységet"
később:
ami " nem a magasztos eszmét tartja szem előtt".
Ám ami közötte van, felfedi valós vágyait:
"ami az egyének szűk rétegét részesíti előnyben kis földi haszonért"
Tehát valójában nem a magasztos eszme, a hit és a világi javakról való lemondás a vágyuk, hanem az, hogy ők is részesülhessenek abból a földi haszonból, ami sajnálatukra, csak kis réteget érintett és ők ebből kimaradtak.
Anno amúgy én is csak játszani akartam szépen, sehova sem sietni, és mindent magamnak megszerezni. Ám be kellett lássam (bár még viaskodok magamban), hogy az élet arról szól, hogy célokat tűzünk ki magunknak, amit aztán igyekszünk elérni. A célok személyenként változhatnak, ám ez mindenkiben közös, célokért élünk. Nos, mivel a célok megszerezhetők, itt is, és a valóságosabb életben is, úgy tűnik azok teszik jól, akik megszerzik és mehetnek a következő célra. Mert tagadhatatlan, hogy sikeresebb vagyok (akár a játékban, akár az életben) ha megszereztem amit kitűztem célul. Nem mellékesen a siker boldogabbá tesz és az élet boldogan szebb, mint sikertelenebbül, és boldogtalanul.
Én bekerültem egy jó KT-ba, ahol leginkább egy nagyon komoly játékos miatt, részese lehettem az Olimpiai fáklyavivés eseményének, minek jutalmául megkaptam én is a lánghordozó kitűzőt, szerintem teljesen méltatlanul.
Én nagyon örülök hogy így van! Méltatlanul értékesnek lenni. Méltatlanul értékeket birtokolni. Méltatlanul sikereket elérni.
Örülök, hogy kb. a negyvenes fordulóimra, már eltapsolhattam 300e aranyat.
Bárcsak az életben is gazdag lennék, jó családba születtem volna, vagy bármi jó és értékes történt volna velem. Sokkal jobb volna benne élni a jóban, mint kívülről nézni.
Én értékelem amim van a játékban, és értékelem amim van az életben. Sajnos azonban úgy tűnik, előbb mindenkinek szegénynek kellene lennie, hogy tudja értékelni azt amije van.
Sajnos sokan születnek bele a jóba méltatlanul. Húszévesen apuci BNW-t rak alájuk és valakiknek képzelik magukat, én meg a földön alszok egy matracon már egy éve és az egyetlen bútorom egy összecsukható faszék, de végre a saját házamban, 44 évesen.
Nem szeretem azokat akik a Hitről, a lemondásról a tisztaságról és az igazságról papolnak.
Én tudom mi a hit, a lemondás, a tisztaság és az igazság. A hit cserben hagy, üres. A lemondás állandó nélkülözés, szenvedés. A tisztaság céltábla, ahová a világ a fekáliáját dobálja, hogy bemocskoljon téged is. Az igazság pedig az, amid nem lehet... e világon biztos nem...
 
Oh, senki nem vonta kétségbe, hogy nemes ötlet vezérelte a fáklyaláng tovább adását. :-)

Azt sem vonható kétségbe, hogy akik megkapták az érte járó jelképes ajándékot, megérdemelték-e vagy sem. ;-)
Megérdemelték!!! Naná!

Ami fura, hogy a nemes eszme aprópénzre váltatott kicsinyes lét érdekek mentén.
Csak azért esik nekünk - Igazhitű (Fekete) Druidáknak - nehezünkre megérteni ezt, mert bizony mi teljes mértékben elutasítunk minden olyan haszonszerző tevékenységet, ami az egyének szűk rétegét részesíti előnyben kis földi haszonért és nem a magasztos eszmét tartja szem előtt; legyen az feltétel nélküli HIT és/vagy lemondás a világi javakról..
Ha ilyet tapasztalunk, ma és holnap is felemeljük szavunkat azokért, akik hasonlóan hátrányt szenvednek; mert mi vagyunk a Hang; a Lelkiismeret és a Tiszta Igazság...
 
A magukat fáklyatémában pechesnek érzőknek:

Mindenki megkapta a fáklyahordozáskor szükséges információt, amikor ez a buli elindult. Én magam is sokszor figyelmetlenül olvasom el ezeket a pluszinfókat, pedig minden fontos dolog bennük szokott lenni. Sokszor jártam már úgy, hogy a figyelmetlenségem miatt többször neki kellett futnom bizonyos dolgoknak, és ilyenkor csak magam okolhattam.
Ez a fáklyás akció arról szólt, hogy erősítse a játék social jellegét, egy kis jutalommal a végén. Aki úgy játszik, hogy nem kommunikál a többiekkel, hogy nem vesz részt aktívan a közösségi életben (lásd: KT), az saját magának csökkenti meg a jutalomhoz jutás esélyét.
Nekem nyugati kiskarim van, mégis sikerült megoldanom, hogy mind a nyolc fáklya megforduljon nálam, pedig ugye nem is ez volt a célja a játéknak. Igaz ugyan, hogy a nagyobb létszámú, erősebb KT-k elsősorban a saját tagjaikat részesítik az átadás során előnyben, de semmi nem gátolt meg senkit abban, hogy ne kérhesse el tőlük, főleg úgy, hogy a feladat értelmezésében történt félreértés miatt pl a mi KT-nkban mindig sürgették a minél hamarabbi továbbadást.
A végén pedig: az igazi élet és a fontos infók nem ezen a fórumon vannak, hanem a GN-en. Így alakult ki az idők során. Tessék ott pörögni, vagy kevesebbet sírni.
 
Ami miatt viszonylag kevesen élvezhették a fáklyahordozás dicső küldetését és ennek előnyeit:

Azt gondolom, a fő baj az volt, hogy amikor az első 8 túlélő megkapta a fáklyát, az átadók elfelejtették közölni velük, hogy ez egy nemes feladat és mint ilyen plusz tevékenységgel is jár. Azaz el kell juttatni a fényt adó eszközöket (itt: szimbólumokat) olyan helyekre, ahol sok sorstárs kalandozó megfordulhat. Viszont mi történt ehelyett?! Megkapta jó pár piromániás; akiknek csak azután gyúlt fény a fejében, amikor egy vagy jobb esetben mindkét szeme befogadta az égő fáklya nemes fényét.
Vitték-vitték a fáklyákat, de csak a vadonban (kihalt, kiégett területekre), ahol bizony humanoid alig járt.
Sőt; biztos volt olyan is, aki annyira rabja lett a hordozásnak, hogy amikor zörgést hallott a sűrűből; vagy tábortüzet vélt maga előtt felfedezni; nagy körben kikerülte azt; és hogy meg ne lássák rejtőköpenye alá rejtette az égő eszközt. Ennek következménye, hogy nem kevesen váltak maguk is fáklyává.
Magam is láttam nem egy, de inkább két esetben, amikor táborozásom alatt sötét este elrohant a táborom mellett egy-egy őrült kalandozó égő köpenyben - vizet keresve. :-)
Azt gondoltam akkor naívan; Borax adminisztációjából elzavart pár őrült ex-hivatalnoka fejezte ki önmeggyújtással a kritikai véleményét Alanor uralkodójával szemben, de ezek szerint csak fáklya dugdosós piromániások jártak a közelben.
 
Szóltál, hogy kéne vagy vártad a sült galambot?
 
Csak gratulálni szeretnék minden résztvevőnek és HŐS fáklyahordozónak, DE legközelebb legyetek már olyan korrektek, hogy nem a 20-25 jáékos 277 karaktere között adogatjátok át egymásnak a fáklyát (ez átlag 10-11 karakter, ami ha nekem van, nekik is lehet...)hanem olyanoknak is, mint mi vagyunk, akik szinte MINDEN környéken jelen vannak (na jó, a TF-en nem és a Víz Létsíkján sem, de azért na...), MÉGSE kaptak egyetlen fáklyát sem! Ne haragudjatok érte, nem irigység, mert nem a slot nélküli kitűzőket gyűjtöm, de azért érdekes, hogy nem botlottam bele ebbe az eventbe, pedig napi szinten lépek nem egy karkterrel. (A Troll kommentek elmehetnek akárhová, aki érti, welcom to the dungeon.) További szép eventeket a Belső Körben! Ja, popkorn bekészítve, indulhat a cirkusz 3, 2, 1, ÉÉÉÉÉS
 
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

















Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo


















Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
 
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

















Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo


















Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tro lolo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolo lo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Tr ololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trol olo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trolol o
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo

Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
Trololo
T rololo
 
Ezt most meg minek már, Zoralll???
Nekem tetszik a kitűző, jól is jött, hasznos cuccos.
Örülök neki, és köszönöm szépen!
 
Én belecsűrtem a napdragnitot, most szépen világít esténként a kitűző
 
Hát nem sokat adott... Persze ez is több mint a semmi, csak hát nem oldotta meg a VP reg. problémámat.
 
Ez azért nem igaz. Én a játék egyetlen szakaszába sem töltődtem sosem maxba, ha nulla körüli VP-vel táboroztam, de még most a víz síkján sem regenerálok 63K VP-t, pedig a regn. tekintetében nagyjából mindent kimaxoltam. Természetesen a 277 VP 1 db ősi varázslatra elég, sok vizet nem zavar, de ennyivel is több; ezekből jön össsze a végső regn. Nyugaton nyilván nagyobb értéke van, mint minden asonló tárgynak.
 
Igazabol a kisebb nyugati kariknak tap csak, de nekik tenyleg jelentosen szamit meg az a par szaz eztra vp amit ezuton is nagyon koszonunk! Keletebbre mar ryuku KF mar mindig maxba toltodsz meg akkor is ha nem csinalsz semi extrat, akkor mar az a 277 VP nem sok vizet zavar, de akkor is van egy kulonleges targyad pluszban a karlapon.
 
Egyébként nem rossz dolog a kitűzőt hordani!
 
Ez akkor lenne neked jelentős táp, ha megadná a 277-et.
(Amit persze megad, ha az alap vp regened 554 fölött van) ;)

Egyébként csak az alap vp regened felét adja
 
Nagyon szépen köszönjük! Ez főként nekem és a többi újnak, igen jelentős táp!
Remélem most hogy felhívtam rá becses figyelmed, nem fogsz ezen változtatni.
 
Többen kérdezték, a jutalom hogy is lett számolva.
Megnéztük, hogy kik voltak azok a játékosok, akiknél járt a fáklya (mind1, egy játékosnál hányszor), és ők kaptak jutalmat. Annak, hogy "egy fáklya milyen hosszú utat járt be" itt nem volt jelentősége, csak azért volt jó, hogy 8 fáklya keringett, hogy könnyebben megoldható volt, hogy mindenkihez eljusson.
A kitűző hatása (mennyi +VP regent ad max) azon múlt, összesen hány játékoshoz jutott így el fáklya. Attól, hogy egy játékos kezén többször is ment át fáklya (akár ugyanaz, akár különböző) a jutalom nem szorzódott fel.
A tárgy bónusza tehát +277 VP regen, ennyi különböző karakternél járt fáklya.
 
Szerintem egyértelműen leírtam a hírben, de megpróbálom itt is elmagyarázni:
- SEMMI értelme azzal foglalkozni, hogy mi volt az előző ilyen eseményben vagy 16 évvel ezelőtt... A mostaninak semmi köze hozzá. Csak a mostani hírt/encet tessék elolvasni.
- Mindenki kap jutalmat, akinél legalább 1 fáklya járt. Mindenki ugyanazt a jutalmat kapja.
- A jutalom mértéke pedig attól függ, hogy MIND A 8 fáklya ÖSSZESEN mennyi karakternél járt.
- Ha valaki szabotálja az egyik fáklyát, azzal nem foszt meg senkit a jutalomtól, maximum azt éri el vele, hogy az egységes jutalom egy picit kisebb lesz.

Remélem, hogy most már érthető mindenkinek!
 
Amikor legutóbb ilyen volt, akkor azok kaptak jutalmat, akiknél járt az a fáklya, amelyik a leghosszabb utat járta be.
 
Ezt egy picit en meg nem ertem.

Eleg egy faklyat korbeadogatnom a karaktereim kozt vagy mind a 8-at korbe kell adni mindenkinek?

A jutalom egyseges lesz a vegen mindenkinek vagy mast kap mondjuk az akinel csak 1 faklya jart es mast akinel teszemazt mar mind a 8 megfordult?
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.