Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Rikácsoló kolibri
Küldd el képeslapként!
"A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár kibocsátani képes magából." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-28 09:51:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
 
Hehe
 
Hát azt akár ki is hagyhatnád...
 
A fegyveres harc közel kész. Ez után a szörnyek végtag támadásai jönnek.
 
Köszi az összefoglalót, goat!
Nem kis munka lehetett... 3 topik 330+ hozzászólásából!
 
Valaki érintett fejlesztő: infót?
 
Egykis összefoglaló hogy eddig mi is készült el!

Első lépésben a fontosabb adatbázisok konvertálásával kezdtem hozzá a Túlélők Földje Online programozásához, így új formában születtek újjá a tárgy, szörny, varázslat, térkép, karakter adatbázisok. Eközben a grafikusok is lelkesen dolgoztak a design kialakításán, így a következő lépésként hozzá láthattam a grafikus felület kialakításához. Lehetett darabolni a grafikai elemeket, gyártani a css-t, és hamarosan megszületett a játék külalakjának első verziója.

Ezután folyamatosan készültek az online játékok kötelező elemei, oldalai: regisztráció, belépés, új karakter indítása, karakterlap, szakértelmek és a tárgylista.

Az alapoldalak elkészítése után már a TF játékmenetéhez szorosan kapcsolódó oldalak is kialakításra kerültek, ahol már TVP-t is lehet költeni pl. gyógyításra, élelemszerzésre. Ezen oldalak elkészítésekor már a régi TF gyökereihez kellett visszanyúlni, és alapos kutatást végezni a C forrásokban.

Bővült a kezdetleges karakterlap is, felkerült a tulajdonság fejlesztés és növelés, valamint a szakértelmekhez a KNO. Ezt követően a kör eleji ÉP, VP, PP, TU regeneráció kialakítására került sor.

A következő nagyobb falat a térkép és a mozgás átültetése, fejlesztése volt. Itt már jól látszott, hogy nagyon macerás a TF kódjának átültetése, mert még a legegyszerűbb függvényeknek is szükségük van még legalább két másikra a működéshez. Így az egészen egyszerűnek tűnő dolgok átvétele is rengeteg munkával jár.

Ha már mozgásról van szó, akkor természetesen nem maradhatnak ki a labirintusok sem. Elkészült az alap adatbázis konvertálása. Működnek a kapcsolók, csapdák, ajtók, ládák és lehet küzdeni a szörnyekkel is. (Ez utóbbi igényel még némi csiszolást.) Végül a karakterek saját labirintus adataihoz is elkészült a konverzió.

Ezután érkezett el az ideje az épület adatbázis és a hozzá tartozó szövegek kialakításának. Az 500 fölötti sorszámú épületek már használhatóak, a vásárlás/eladás és varázstanulás is működik. Jelenleg a tárgyak által adott bónuszok tárolását és kezelését alakítom át, hogy a rengeteg bedrótozást ki lehessen irtani a kódból, és tökéletesen működhessenek a tárgyak.

Természetesen ez a leggyakoribb kérdés, hogy mikor indul el a játék, de kb. ez az egyetlen kérdés, amire sajnos nem tudok konkrét választ adni
A cél természetesen az, hogy a játék a jövő év (2011) első felében el tudjon indulni.
A fejlesztés jól halad, mostanra nagyjából befejeződött az összes tárgyképesség leprogramozása és a tárgylista rutinok (tárgyak bekészítése, őrzése, bankba rakás stb), a következő nagy falat a varázslat rendszer implementálása, a dokumentációja nagyjából már elkészült.

Múlt hét folyamán a tárgylistában a bekészített tárgyak kezelése/megjelenítése készült el.
Azóta a varázslás oldalon, az egyes varázslatok paramétereinek beállíthatóságán dolgozom.

A beállítások oldal funkcionálisan kész.
Megkezdtem a varázslatok programozását.

V paranccsal lőhető varázslatok elkészültek, készülnek a harci varázslatok.
Menet közben volt némi optikai tuning a térképen.

Az utóbbi hetekben főként a jó őreg TF-et hegesztgettem, így az online kevésbé haladt.
Jelenleg a harcot programozom, a védekező varázslatok felrakása megvan, készül a támadó varázslat fázis.

-útolsó infó febrúár végi.
-Ezek alapján egészsokminden megvan, a harc az lényeges és nagyfalat szerintem ha az készlesz (hamarsan) akkor már talán tudnak valami időt mondani az indulásra mert már nemlehet hátra sok (talán)
 
ne legyen! Ámen!
 
A készítőktől valami reakció?
 
Ejjjh de jöhetne már a játék
 
Igen, és sajnos attól félek , nem az utolsó. De ne legyen igazam.
 


Ez volt az utolsó, kezdésre vonatkozó infó, tavaly júli 30-ról.
 
Idézek neked egy 2009. januári hírből is:
egy év fejlesztés szükséges ahhoz, hogy a játék elindulhasson, és új karakterekkel játszani lehesen.
 
Miklós írta: "A cél természetesen az, hogy a játék a jövő év (2011) első felében el tudjon indulni."

Nem sürgetésből, izgalomból; ez megállja most is a helyét? Még két és fél hónap van az év első feléből.
 
Nagy a csend....

Egyébként, ha tényleg nem lehet majd egyedi képességeket fejleszteni, akkor remélem a képességfán nem csak ez a "pár darab" ág lesz, hanem mondjuk harcművész, bárd, tolvaj, stb ág is.
 
Köszi
 
Koszonet a tajekoztatasert!
 
Az utóbbi hetekben főként a jó őreg TF-et hegesztgettem, így az online kevésbé haladt.
Jelenleg a harcot programozom, a védekező varázslatok felrakása megvan, készül a támadó varázslat fázis.
 
Üdv!

Bármiféle információ, hogy tart a fejlesztés?
 
Az offline is teljesen jó lenne ha nem ennyibe kerülne hanem mondjuk fix havidíjért léphetnék napi szinten vagy pl 3000 ft-ért 25 fordulót. Akkor újrajátszanám de így.. kizárt. Az online persze nagyon érdekelne végre de csak ha nem lesz lebutítva az eredetihez képest.
 
(nem tudom szerkeszteni)
Jav. "hangot"
 
A számból vetted ki a szót.
És szerintem többen gondoljuk így,csak mi adunk hongot (betűt) ennek.

Sanya: Ha így gondolod akkor miért nem csináljátok/csináljuk vissza olyanná,mint amilyen volt?
(ha vissza lehet)
A Beholder Kft. -vakon mondom- alakítana rajta,ha lenne vmi ötlet.
Nekik a minél több felhasználó lenne a lényeg és persze nekünk is.
De úgy látom sokan várjátok ezt az online témát.
Akkor viszont én is azt kérem,amit Borsodi is
"az offline verzió egy pár évig még" maradjon.
 
Persze hogy nem ugyanaz lesz. De már a mostani sem ugyanaz, mint volt "régen"
 
Nekem is van legalább 4-5 arc, aki már jelezte, hogy visszajönne...
Csak bennem van egy megmagyarázhatatlan félelem, hogy ez a játék nem az lesz már, mint ami most, vagy az indulásnál volt.
Elveszik a hangulata.
Én szeretek UL-t írni, tervezgetni és tudom, hogy nem lesz annyi elb..szott forulóm ( pl.: első parancsból elfelejtek kijönni a labirintusból, stb.)de szerintem ez valami más lesz,mint amit mi szeretünk.
Ennek ellenére kiváncsian várom, biztos hogy indítok karaktert, de nyugodt akkor maradok, ha az offline verzió egy pár évig még megmarad az online mellett. 2 év alatt már okosabb lesz az ember és lehet, hogy a semmiért aggodok...
 
csak indulna már....
 
Szerintem a régi játékosok közül nagyon sokan visszajönnek az online verzióba, mivel az sokkal felhasználóbarátabb lesz, mint a játék jelenlegi sortervezős verziója. E mellett, hogy ingyenes játékra van(lenne?) lehetőség, az egy olyan tényező, ami miatt egyetlen korábbi játékos sem kérdőjelezi meg, hogy újra Ghalla földjére lépjen.


Ez a felteves igaz Jelenleg Londonban elek es itt is ismertem meg olyan regi TF-est aki folyamatosan nyuz, hogy azonnal szoljak neki ha indul az onlány
 
Érdekes lenne azon arányok megállapítása, hogy egyes játékosok, vagy a "játékért tevők" mekkora részesedést kapjanak a bevételekből
 
Sziasztok!

Szerintem jelenleg fölösleges koncepciós fejtegetésbe és a szükségesség vitatásába belefolyni, ezek a kérdések már eldőltek.

Sokkal hasznosabb lenne, ha a kompatibilitási problémákat gondolnánk végig, és adnánk előzetes javaslatokat a megoldásukra.

Azonban ehhez szükség lenne egy zárt "alfa" tesztre...

Szerintem a régi játékosok közül nagyon sokan visszajönnek az online verzióba, mivel az sokkal felhasználóbarátabb lesz, mint a játék jelenlegi sortervezős verziója. E mellett, hogy ingyenes játékra van(lenne?) lehetőség, az egy olyan tényező, ami miatt egyetlen korábbi játékos sem kérdőjelezi meg, hogy újra Ghalla földjére lépjen.

Az egyetlen dolog, amivel nem értünk egyet (én és a Beholder kft), az affiliate rendszer. Én javasoltam, hogy a sok befizetést hozó személyek jutalékot kapjanak valódi pénzben (tehát részesedést a reklámért cserébe, ld. online hyper probléma). Ők ezzel nem értenek egyet (mint ahogy más cég sem).
 
En ugyanigy csinalom. )
Minden fordulomat -termeszetesen- nyomtatom.
Igy olyan,mint anno,annyi kulonbseggel,hogy par oran belul megvan a fordulo (ul feladastol szamitva).
Jo ez igy (es ha lehet,maradjon is igy).

Viszont Koloradnak is -sajnos- igaza van!
Ma mar az a "meno",ha minel jobban csillog-villog egy weboldal. Erre vevok az emberek.Ezt hozta az internet terjedese,a mai felfogas.
De aki mar belekostolt a TF-be (lepett min.30-40fordulot aktivan sajat/maga altal inditott min.1 karakterrel) azaz rakattant elegge,annak szerintem nem potolja egyetlen online -akarmennyire felkapott- oldal sem azt a jatekelmenyt.
Ennek a jateknak mas hangulata van. Es szerintem ez igy a jo.
Tihor Miklos es a segitoi nem kicsit alkottak.
Sajnos minden jo valtozik (tudom,van aminek muszaj),ennek nem kellene feltetlenul.
Ezert kellene vmit kitalalni.
 
üdv én is 10-12-év után tértem vissza a tf-re.egyáltalán nem támogatom a tf-onlinet.régen levélbe játszotam most i-mailbe.szinte mikor betápláljaák a forimat már olvasom is.ez majdnem ojan mindha online lenne.nem?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.