Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tenger a Sötét Föld körül
Küldd el képeslapként!
A Sötét Föld bejárható területei véget érnek azok partjainál. Az óceánba merészkedni merő öngyilkosság, hiszen ott olyan ősi és halálos lények élnek, amelyekkel még a Thargodan hercegek sem hajlandóak szembeszállni.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Totemmester (553. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-15 12:45:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 |
Nézet:
http://teron.pbm.hu/comment.php?q=1195212908&newsi d=195&type=topic&cat=0&xseed=0&nseed=

A fórum valsz több szóközt is rak bele; egy sincs
 
Sziasztok, a következő fejlesztéssel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket.

A klán rangok, és ezekkel együtt bizonyos klánképességek már annyira elszálltak, vagy annyira kevés értelmük van magas szinten, hogy nem lenne értelme továbbfejleszteni a meglevőket. Míg egy mágusnak minden egyes plusz varázslat szint rengeteget számít, egy tolvajnak már semmit nem számít a plusz szakértelem, és a halhatatlanok képessége a nerf miatt stagnál, de ugyanígy sorolhatnám.

A megoldás az, hogy a képességeket lezárjuk kb. 120-125-ös szinten, ott elérték a maximumukat, és onnantól kezdve teljesen új, harmadlagos képesség indul. (A másodlagos képesség még kérdes, hogy megy-e tovább).

Az új klánképességekkel kapcsolatban felmerül, hogy megint minden klán kapjon valami egyedi képességet, vagy több, általános, mindenki számára egyformán hasznos képességet kapjanak.

Az egyedi képességek nagyszerűen sínesíthetik a játékot, de szinte bizonyos, hogy önmagukban is képtelenség lenne őket egyforma erősre csinálni. Annak nem sok értelmét látom, hogy ennyi év után ezekkel balanszolgassuk a korábbi képességeket, a másodlagos képességnek és a nerfnek pont ez volt a célja. És a gevszatban válaszható második klánnal úgyis lekérheted azt, amelyik szerinted a legtáposabb.

Az általános, mindenki számára egyforma képességek előnye az lenne, hogy sokkal hamarabb bekerülhetne a játékba, és biztos nem kellene azon anyázni, hogy melyik az erősebb. Ezenkívül pont emiatt több tápot is adhatnának, és mivel jobban lehetne velük számolni, megcsinálhatnám azt, hogy a klánképességek könnyebbek legyenek, gyorsan lehessen velük haladni, és látványosabban fejlődhessen a klánrang.

Néhány példa arra, hogy milyen általános képességeket kaphatnának a magas klánrangok birtokosai:
A klánrang 120 (v 125) fölötti részével arányosan
- nőne a maximálisan kapható lélekenergia
- a fordulóban kapható max. TVP
- a szolgák max. morálja
- a max. lehetséges méreted
- bizonyos viselhető tárgyak száma
 
 | 1 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.