Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ládákat őrző csapdák
Küldd el képeslapként!
Ha egy labirintusban őrizetlen ládát találsz, sokszor még nem vezet egyenes út a benne lévő kincs megszerzéséhez. Az ősi relikviákat ugyanis előszeretettel őrzik olyasféle mechanikus szerkezetekkel, melyek akkor lépnek működésbe és okoznak maradandó kárt, amikor óvatlanul kinyitsz egy ilyet.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Makróbővítés II. (582. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-29 09:24:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Na látom sokan írtak sokfélét és nem biztos, hogy ez sokat segített neked inkább csak összezavarhatott.

1. Ha kell segítség (arany) szólj és én adok!

2. Ha nem kell, mert szeretnéd egymagad összeszedni akkor először DEM. A kisebb labikkal nem érdemes törődni. DE! pl te kobudera vagy tahát ha van kastély a közeledben akkor azt esetleg érdemes lenne megcsinálnod, mert ott kaphatsz egy bronzpajzsot ami sokat számít! Szedd össza majd a beáldozási komponenseket és áldozz be minél előbb. Ne görcsölj azon, hogy jajj nincs 26-os IQ-m milesz velem. Szépen egyenletesen fejlesztheted. Kezdetben jó ha 10 pontod marad körönként erre, de nem baj. 15-16 alatt szerintem ne tegyél rá TNO-t addig próbáld fel TF-elni. Az, hogy egy teljes fordulón keresztül TF-elsz szerintem nagy hülyeség és egyáltalán nem éri meg. Csak elveszi a játékélményt. Az EXT-ek nem erre vannak, hanem arra hogy ha elfogyott a lemaradásod tudj lépni. Nagyon sokat változott a játék és sajnos azt kell mondanom, hogy ha élvezetes fordulókat akarsz akkor bizony tápolni is kell egy picit.
Fontos: szedj össze valami távfegyvert! Döntsd el, hogy lő vagy dobófegyvert akarsz használni. Egy parittyát már a 3. forcsidban tudsz szedni és lövöldözhetsz kerekköveket. Ha belelősz a szörnyekbe 1-2-t már az is valami és később jól fog jönni ha van egy 6-os távolsági fegyver szakid is.
Labihoz ne felejts el fáklyát szedni!
 
Pénzgond?
Vangorf gyűrűje kb 1200-1800 arany
Pszikő 2000+
Ezeket simán el lehet adni és nem elérhetetlenek.
A kastplomban és a helytartóiban is bent van vagy 5-600 arany. Arról nem is beszélve, hogy nagyon jó kis fegyverszakifejlesztő ill tp csináló hely.
Márpedig az itt leírt labikat kb 10-11 szinten 10-12-es fszakival, gyógymóggyal simán lehet csinálni. Azért magas védő melegen ajánlott a kastplom+ helytartóhoz.
meg+1 lánckesztyű ill obszidián karkötő is kijön
Most nézem, Vangorf nagyon könnyű,4-6os fszakival sima ügy. 4.labi kiváltható,de szerintem a varázskőért érdemes elmenni.
 
na azért az autentikus vámpír szintszívása ellen nincs mentő, szal azért jól jön az immunitás
másrészt a sápadtjelleműeknek rosszabb a mentője halálmágia ellen, szal szintszívást is jobban beszívják (ej de sajnálom őket )
 
Nekem az régen volt, közbejött egy nyár, ahol is elfelejtem mindig a pontos definíciókat...
 
viszont pont azert futottam be a helytartoi varosba vagy megsem?

26. hozzászólás. A karakter alapsebessége 8 mező/forduló. A legközelebbi helytartói város a kiégett földtől kb. 70 mezőre van, 6,25 forduló alatt érhető el. Tényleg... Lehet, hogy igazad van, de ha az embvernek (kobuderának) van egy kis sütnivalója, elmegy a DEM-ekért az elején, az +4 forduló körül van. Meg kéne csinálni Fehérbércet a pszi kőért, és vangorfot a védőgyűrűért. Meg én a kovács józsit is megcsináltam a 100 aranyért... És Vangorftól a legközelebbi helytartói város, Wargpin, kb. 2 forduló távolság. Namármost, ezekből bőven kijön a 25, ha meg nem, hát akkor kicsit várni kell. Én úgy csináltam, hogy 99 szeptemberében befizettem, megjött a 0. fordulóm, és aztán novemberig nem léptem. Így jó nagy lemaradással kezdtem el mindent, szintén kobuderával.

A régebbi kérdésekre: a szintszívóval ne törődj, csqak FT-re támadható, és mire ott leszel, ha a TNO-t a szerencsére rakod, mivel az nehezen TF-elfető, 18-as szerencsével már röhögve levédewd a szintszívást. Elvileg... Mire én ütköztem szintszívóval, az úgy nézett ki, hogy tisztítótűz tőlem, szintszívó meg kidöglik...
 
Meg vannak osztva a fordulói a nyilvánosak között. 5. körös. Erről szól ez a fórum!
Ben-e-veer : nekem 3. körös az alakváltóm Tudom mit írok.
 
hogy honnan? izé az EXT parancs csak fél éve került be, azért nem volt az olyan régen
 
Honnan emlékeznék rá? Egyébként valószínűleg a mi kedves kobudera tanácskérőnk már jóval túl van a 25. fordulóján...
 
EXT-et csak 25. forduló után lehet használni
 
Ha elhasználod az extra fordlóidat, csak egy bizonyos magasszintű pszi-képességgel kapsz ú jat . De akkor is csak egyet. Ha viszont lemaradásod van, tehát a játékheteid száma nagyobb, mint a fordulód száma, akkor simán, EXT né-lkül is nyugodtan tudsz lépni. Nem érdemes az Extra fordulókat elhasználni, ha már szükséged lenne rá, inkább ad j ki EXT parancsot. Félévenként egyszer adhastod ki, és lemaradást okoz, ha eddig nem volt lemaradásod...
 
Egy utolso kerdes, nem teljesen mindegy hogy egy fordulo ext vagy nem ext? Nekem teljesen mindegy ez semmi mast nem jelent mint hogy gyakrabban lepek de ugyanugy lepek. Amig van lepek heti 2-ot aztan ha nem lesz nem lepek annyit, de ha jol tudom mindig lesz ... vagy nem?

Ben
 
Na akkor kezdjuk szepen elorol.
HA jol latom akkor HA nincs ismeros/fejlettebb kari vagy HA nem aldozok arra fordulot hogy mondjuk tukroket, meg kaktusztusket gyujtsek es felrakjam aukciora a budos eletben nem lesz penzem. Tekintve hogy mostani kepessegemmel egyenlote ugy 10 tp-s szornyeket irtok es ha berohanok, akkor sem fog ez drasztikusan megnoni olymodon hogy hipp hopp leolok mindenkit.
HA jol latom akkor HA nem novelek kb 1000 tvpt az iqmon, es nem dobalom bele az osszeszedett TNOkat inkabb ne is varazsoljak mert magamnak artok, viszont pont azert futottam be a helytartoi varosba vagy megsem? Mindenesetre vegyuk a megsemet es kalkulaljunk azzal hogy ez megha elhasznalom az osszes EXT fordulomat akkor is egy ev mulva lesz esedekes.
HA jol tudom en inkabb valami olyasmire volnek kivancsi hogy ebben az evben mit is csiljak, nem azt hogy majd egy ket harom ev mulva mi lesz az igazi. Ebben az evben mondjuk lesz 40 fordulom es legyunk pozitivak leszek 8. szintu es lesz 7 TNO-m most 11-es az iq-m 11-es a szerencsem )) Ebbol lehet gazdalkodni.

Es vegezetul, keremszepen azthiszem kezdem ugy erezni hogy nekem csak olyan tud segiteni aki a kezdet kezdeten indult es meg emlexik ra. Amikor meg nem adott senki penzt mert azt se nagyon tudtak mi az, amikor meg kiastak a rezeket mert az hatalmas kincs volt es nem volt a boltban, amikor az elsok beerkeztek a kisvarosokba vagy az elsok elkezdtek Libertant epiteni.

Tudom a vilag valtozik, es lehet hogy nem tehetek mast mint hogy keresek egy ket segitokesz embert aki kisegit az indulasban, es kapasbol Libertanbol folytatom. De a kerdesem inkabb az volt hogy minden nelkul tarsak nelkul segitseg nelkul EN mit tegyek?

Tapolas es a jatek kozul en mindkettot akarom valasztani fele fele alapon. Hajlando vagyok kicsit tapolni de csak azert hogy elvezetesebben jatszhassam.

Ben
 
Amióta van trikornis futár, a tárgyátadás abszolut nem lehet korlátja semminek.
 
Mortalis:Köszönöm, hogy szavaiddal fényt hoztál amúgy setét elmém mélyére is. Ámde nem oszlottak el a kétség ködfelhői, úgyhogy szomjhúzóként várom mennyei bölcsességű szavaidat.
- A sör árával magam is tisztában vagyok, de mit lehet kezdeni egy korsó sörrel???
- Mondd el nekem, szegény tudatlannak, hogy akkor mire jó még az EXT? mert momentán szegény fejemnek eléggé kevés ötlete van..(pl: oltárépítés-beszentelés, templomépítés stb. egyik sem olyan gyakori, egy most induló karakter pedig kap 18(tizennyolc:-) ) EXT-et.)
A maradékból TF-elés: szerintem itt egyről beszélünk, HA MARAD a forduló végén, akkor abból TF-eljen persze, de csakis a forduló végén. előbb nem éri meg...
 
Hehehe...namármost egy szóval sem mondtam, hogy le vagyok égve, tekintve, hogy az aktuális karakterem még pénzt sem látott:-)
szóval 2-300 aranyból mindez megvan...meg ezt összeüti befelé a helytartóiig? há'persze:-) mennyi is egy DEM? meg a varázslás megtanulása? inkább van az 3-500 arany is.
Segítenek a KT társak....talán leendő KT társakat akartál mondani nem? mert ha már KT-ben van, akkor nem huszonegynéhány-harmincegynéhány fordulós a karakter.
Most ne gyere nekem azzal, hogy van, aki hamarabb is beléphet: a topik címe is "Most érkeztem aKiégett Földről", azaz nem itteni születésűekről van szó...
 
jaja 2-300 arany es minde happy...
Ha a kt tarsak nem tudnak adni egy vassisakt, esetleg egy tankanykarmot, az azért már..nos..érted
amire neki kolteni kell: pancel, par dem, par dobo vagy lofegyver...
ezeknek az arat lazán kiüti a város fele...
 
Úgy érzem szavaidból, hogy le vagy égve...
200-300 aranyból össze lehet szedni egy jó páncélt, pajzsot, fegyvert (mondjuk egy kobuderának ez nem kell).
Egyébként a KT társai segítettek neki, nem a családja (nem én vagy az anyja).
 
Na akkor mégegyszer, lassan ;)
Körönként lép 8-at, készít, feltalál stb. A MARADÉK-ból TF-fel. Én egy szóval sem mondtam, hogy 2 másodperc alatt kell elérni a 26-os IQ-t. Egy körben csak TF-felni botorság (tudom, mert csináltam én is). Egyrészt unalmas lesz a forduló , másrészt nem fejlődnek a szakértelmek, nem kap TP-t, nem halad stb.
Ha extrát használsz TF-elésre, akkor az EXT értékevel nem vagy tisztában, ez a lényeg, nem a 280 Ft. (280 Ft egyébként nemcsak egy liter üdítő ára, hanem egy korsó söré is. Így már nem biztos, hogy megéri ;)).
Be lehet áldozni 26-os IQ előtt is, én nem mondtam, hogy nem lehet. A 26-os IQ a tau fejlődéskor kapott maxVP miatt fontos.
Honnan veszed a pénzt?? Ez egy társasjáték...
 
Mind szép és jó, csak:
"megvette a felszerelését"
Sajnos, nem mindenki mögött áll egy befolyásos család, aki képes jelentős anyagi összeggel támogatni az indulást...hogy finoman fogalmazzak:-)
 
Mit ér a 14-es MXTU?? Feltételezem ez csak egy költői kérdés volt.
14-es MXTU-ra 2 TU-t regenerál. 2 TU-ból elcsattanhat egy vitalizáció, amivel 75-öt gyógyul 0 TVP-ért. Az FGY-re félretett TVP-t TF-elésre használja fel. KT-tagként vagy dupla VP regen, vagy TU-ból VP. Asszem a VP hiány kérdése megoldott. Adott esetben TU regen is van a KT-nak, hadd ne folytassam...
Ha megtanul varázsolni, leesnek az eddig legyőzhetetlen szörnyek is, fejlődik a tau/teo, gyógyít stb.
Kedves (?) leányomat tudom példaként hozni: ő beszaladt a helytartói városokba, megvette a felszerelését, megtanult varázsolni stb. 70. fordcsijában 7-es gyógyítása, 26-os IQ-ja, 28-as MXTU-ja volt, a 80.-ban templomot szentelt.
Mostanra már erősebb mint én.
 
Ahem...megint a régi vonulat. "legyen az IQ-d 26, tanulj meg varázsolni akkor" és kézcsókom, azt elárulod szegény, sötétséggel küzdő fejemnek, hogy hogy a búbánatba érjen el 22-26-os IQ-T?
Tegyük fel, hogy 16-os IQ-val indult valaki. Hogy 22-es legyen, ahhoz röpke 1170 TVP-t kell elköltenie...amit azért a kezdetben kapott 120-150 TVP-ből (feltételezve egy normális haladást: 8 lépés, egy FGY vagy KT -ez minimum mínusz 100-120) szóval éppenhogy marad 25-30 TVP. ha ezt ráfordítja, akkor kb 60 forduló alatt eléri a 22-es IQ-t, juhéj.
ÉS ekkor tanuljon meg varázsolni. na persze.
Mortalis, ezt főleg neked üzenem, hiszen néha ellentmondásokba ütközöl.
SZvsz igen is megéri a TF-elésre fordított extra forduló, nem akkora havi plusszköltség (kb két félliteres üdítő ára:-) ) és jelentősen haladni lehet vele.
Persze ettől függetlenül a fennmaradó pontokat érdemes TF-elésre használni, ez nem vitás.
De hogy várni addig, amíg 22-26-os nem lesz az IQ-d...hmm...lehet, hogy előbb is megéri pappá válni, hiszen a kezdetben kapott varázslatok hatékonysága messze magasabb (áldomás, gyógymógy) alacsony szinten, és ez annak, aki meg akarja csinálni a külső labririntusok némelyikét, bizony fontos lehet.
Csak még egy: " nem kell sokat vacakolni nyugaton, a helytartói vagy kalandozó városokban beszerezhetőek normális fegyverek, páncélok, varázslatok"
Még annyit árulj el: és a pénzt honnan veszem mindezekre?
Ui: bocs, ha flémnek tűnt volna:-)))
 
"ha varázsolni tudsz nem akkora előny"
Nem: harc elején egy 20 as lángcsóva sztem sokat jelent...
Meg a vp regen...22 ráüll egy nekrofumra,máris 44...
5 vp egy lángcsóva...az ugyebár 8 spell... vagy sheranosként, 7 gyógymógy....azért ez sokat számít...
 
7 erő nem 7sebzés/ütés...
erő-16/2- asszem ez az erőbónusz képlete..
 
Én ezt nem így látom. Mondjuk eltesz 7TNO-t, hogy 14-es legyen majdan a maxtuja. Mit ér ezzel? +1 TU/kör. Nem akkora táp... ,viszont a 7 TNO tegyük fel +7 erő, ami +7sebzés/ütés, vagy +7 ÜGY, ami kb +4-6 védelem... Az meg rengeteget számít, és ez kb 50(!) forcsira levetítve nagyon sok +tp vagy megspórolt tvp.
Én is így játszottam a másik karimmal, hogy "beszaladok a helytartói városba". Nos, ebből lett kb 5-7 kör, ami nagyon rossz lett, mivel olyan szörnyek jönnek, amiket NEM TUDSZ lenyomni! (én pl kobudera voltam, de uzbány, sullár, simán jött 9. szintűként)
Az Iq-t már sokan erőltették, de ha varázsolni tudsz, az még nem akkora előny! Később persze az lesz, de most még nem, mivel ha 12-es az IQ, akkor 2vp-t regen, ha 22 akkor 12-őt. Hiába 22, ha az is csak két támadó varázslatra elég egy körben, és az elvitt 10KNO-t! ráadásul ez 8 szintlépést jelent neki most!
Amit (a fordulóit olvasva) most konkrétan javasolni tudok, hogy tényleg menjen be Qvillbe, városi küldetésekben megizmosodhat, s ha van pénze, akkor kolostor! (de inkább vegyen vassisakot+tankány karmot) Egyelőre ennyi.
 
Semmiképpen nem érdemes egy teljes fordulót a TF-elésre szánni, pénzkidobás. Főleg nem extrafordulót!!
A TF-et egyébként sem kell erőltetni, a kör végi megmaradt pontot kell ráfordítani. Szerezz Eldaran karkötőt és hasonlókat.
A TNO-t szerintem érdemes félrerakni, ha majd belépsz egy KT-ba, azonnal meg tudd növelni az MXTU-t 14-re vagy 21-re (vagy még magasabbra). Ugyanis ez nem növelhető mással.
Ha Sheran hívő leszel, akkor a szerencsédet jól fogja fejleszteni az üres IM.
Azt javaslom, hogy TF-eld az IQ-dat 20-22-ig, aztán TNO 26-ig, ezután tanulj meg varázsolni! Mihamarabb megtanulni a munka gyümölcsét, időcserét, városi teleportot. Ha ezek megvannak, akkor lehet a játékot igazából elkezdeni.
Szerintem nem kell sokat vacakolni nyugaton, a helytartói vagy kalandozó városokban beszerezhetőek normális fegyverek, páncélok, varázslatok. Jó felszereléssel nem kell sokat gyógyítani (helyette TF).
El kell döntened, hogy le akarod-e szívatni a szintedet, vagy sem. Ha igen, akkor azt alacsony szinten kell megtenni, alacsony szerencsével egy sima szintszívó is a "segítségedre" lehet.
 
Szintszívás elleni immunitás...elég nehéz, mivel én alakváltóval játszom, és így nekem meglesz előbb-utóbb. De itt is érvényes, hogy ha elég magas a védelmed, akkor nem tud úgy megütni, hogy szintet szívjon. Később, táposabb ilyen képességű lényeknél meg ott lesznek a varázslatok.
TNO vagy TF...nehéz ügy. az eleinte kapott kevés pontból szvsz nem érdemes fordulónként erre áldozni 30-at (ugye kb. 120-140 közötti TVP-t kap az ember, ebből a 8 lépés, meg a TF..áhh, szinte semmire sem jut...illetve azt a biztonsági tartalékot viszi el, ami mondjuk a FGY-re elég lenne...)
Inkább akkor éri meg a TF, ha olyan fordulód van, amikor sok TVP-d halmozódik fel..Labirintusmozgások, tárgykészítések, feltalálásokkal teli forduló.
Vagy, amit nekem is tanácsoltak: ugye kapott az ember tizenegynéhány extrafordulót, ha mondjuk havonta rááldoz egyet (az ugye 280 Ft), akkor ebben a fordulóban csak TF-el, és így havonta a játékélmény csökkenése nélkül is növelhető egy-egy tulajdonság.
 
Már ez is sokat segített. Inkább játszanék mint hogy 20 ugynolyan végigmegyekatápsoron típusú fordulót lássak magam elött.
Hogy miben lenne még tanácsra szükségem? Ez jó kérdés, nem tudom. A következő kb 5 fordulót még látom magam elött, de aztán nem tudom még mi lesz.
De talán van egy lapvető kérdés TNO vagy TF? Avagy költsem el a TNO-imat most, vagy előszőr essek neki és a kevés tvpmből tf-eljem fel leglább egy minimális szintre a tulajdonságaimat (ami barátok közt is 25-50 fordulóra fixen leköt 30TVP/forcsit minimum). Mondjuk ez érdekes kérdés.
Aztána távolabbi jövőben érdemes-e megszerezni a szintszívás elleni immunitást, vagy mindig nemtudomhogyangyógyítsamvissza és majd akkor szívjak amikor majd olyan szintszívók jönnek akik még csúnyábbak?
Aztán persze a legtöbb kérdés szerintem majd még csak most jön ahogy lépdelek.

Ben
 
Szerintem minden attól függ, hogy játszani akarsz a TF-fel, vagy...hogy is mondjam szépen..."nyomulni". Ha az utóbbi akkor a zepar -féle menetrend látszik megfelelőnek...sajnos.
Ha játszani (jómagam is ezért kezdtem újra, és most 3. fordulós a karakterem), akkor talán segít:
- kobudera lévén ne nagyon törődj az egyéb fegyverekkel, hiszen azok maximum balkezesként jöhetnek szóba, de azt meg ráérsz a helytartói városokban megvenni pénzért. szóval hajrá ökölvívás, meg harcművészetek:-)
- labirintusok: a DEM-es küldetésért érDEMes vesződni, elvégre ha te is becsületesen akarsz játszani, akkor a bolti ára még eléggé elérhetetlen lesz egy jó ideig.
- minél előbb legyen piszok magas a védettséged! ez sokat segít majd (bőrpáncél, bőrsisak etc. - még a bőrpajzs is számít az 1-es védőértékével bal kézben.)
- megint labirintusok: ebben ne hallgass másokra, hanem szerintem nézd át a hypert, és ahol értékes cuccok lehetnek, és azt ne hagyd ki...persze csak a fanatikusok viszik végigi az ÖSSZES labirintust...

Konkrétan még miben lenne szükséged segítségre??
 
Most indulok az 505-os magushaz altal megadott 2-es labihoz.

Ben

ui.: ez volt a 4. es eddigi legrosszabb forcsim Nem ertem 4-es agreszzioval miert kotok bele olyan ellenfelekbe akik ellen szinte keptelen vagyok eleget sebezni ...
 
Én speciel megcsinálnám az 528as kolostor három labiját. Van bennük 40ap (városban meg tudsz venni egy-két fontos dolgot); valamint bronzpajzs. Azt bal kézbe véve látni fogod mennyit számít a +5 védelem. Én személy szerint nem szaladnék előre, hanem a kisvárosok utáni minosz kúpokat fosztogatnám ki. Abban találsz annyi aranyat, amivel már tudsz mit kezdeni aukción (láncing, vasvért / vashegyű lándzsa, vasalt bunkó, varkaudar szablya / vassisak / fekete bőrcsizma)
Ha magas védelmed van, kevesebbet kell gyógyítanod, több tvp marad a mozgásokra, labifelderítésekre, KUT-ra. (nekem személy szerint nagyon tetszik, hogy egy órát el tudok tölteni egy minosz kup rejtvény megfejtésével )
én az erőt fejleszteném, hogy a szörnyek jobban menjenek le. Akárhonnan nézed, a TF harcorientált. Ha nem nyomod le a szörnyeket, nem jön a TP, nem lépsz szintet...
Magánjellegű kérdés: te merre jársz?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.