Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Rikácsoló kolibri
Küldd el képeslapként!
"A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár kibocsátani képes magából." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-28 09:50:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Sztem is korrekt, de az lenne igazan szep ha ez igy ment volna a kezdetektol....
pl.: lehessen lőni közelharc helyett varazslatot, meg ilyesmi.
Talán még most is meg lehetne oldani, ld. ÖV, ahhol simán letrafózható asszem az íjjászkodás. Kurva sok meló lenne vele, de sztem megérné.
Más kérdés, hogy akkot joval több tv/ftv kéne, és gözöm nincs mit kezdenének pl a csak ütő karakterek azokkal a lényekkel, akik pl80% fizikai immunnal rendelkeznek, de sztem, erre is lenne vmiféle mód. (külön ez ellen vmiféle új szakértelem)
Mellesleg ebből úgyse lesz semmi, az tény, de olyan jó volt leírni))
 
Tenyleg nem rossz az alapotlet... nekem is tetszik.
 
Szerintem jó ötlet, nekem bejönne!
 
Leírom ide, hátha a JV is elovassa, meg persze mások is

Mielőtt kijött az ősteológia, sokat morfondíroztam/tunk, hogy milyen is lesz, ekkor merült fel ez az ötlet. Ezt megelőzte a vita a TF szerepjáték mivoltáról, hogy legyen inkább szerepjáték, ne csak egy halom szám a papíron, vagy a számítógépen, legyenek egyediek a karakterek stb.
No és a következő ötlet jött. Az ősteós/őstaus varazslatok lehetnének adott esetbe nagyon brutalisak (akár 1000-2000 életpontot sebezve), viszont ha ilyet lősz egy csataban, akkor I.) nem használhatsz közelharci fegyvert (és mondjuk amolyan lángkézhez hasonlóan sebzel - de azért nem annyit), vagy II.) ha használhatsz is közelharci fegyvert, akkor se fejleszt az adott harc a fegyverismeretbe.
Ezzel lehetőség lenne, hogy a karakterek specializálódhassanak, lennének harcosok, varázslók, papok, amit sokan hiányoltak.
Persze ezt itt nagyon leegyszerűsítve mondtam el, még bőven finomítható, de az alapkoncepció ez lehetne.
 
Szia Hugo!

Nem értem, miért akarsz védö varit szintre beállítani.
A szörnyek által használt varik függetlenek a szintjüktöl.
Tedd be az összeset a TV listádba, aztán amelyik kell, azt használod majd.
Az elsö egy általános legyen, a többi speckó.
FTV-vel szintre sebzö támadó varit rakjál be erös szörnyekre,
a TV listában maradhat egy gyengítö jellegü
támadó vari a gyengébb szörnyekre.
A problémádhoz meg próbáld ki:
TV hhaar burka2, speckó védök
FTV 30 varázsvédelem2

Lendrin Vellian
 
Hello!

Ez komoly? Azért nem tudja a totem a VV-t, mert bele lehet halni az öregségbe?
Pedig ha akarja, simán megteheti. Pl legegyesűbb ha 20 év természet ellenes öregedés alatt VV utána pedig V. (esetleg fajonként más más korig.) Ekkor, tuti mindenki annyit fiatalita magán, amennyit tud, hogy TVP-t nyerjen.

Egyébként amit írtam VV nélkül is jó lenne. A VV csak hab a tortán, és használhatóbbá tenné az egészet.

Üdv:
Higany Hugó
 
Hi!

szerinted a totemben miert nem vv-vel mondja el a varikat?
Miklost hiaba gyozkodtek errol tobb mint egy evig, mivel bele lehet halni, szerinte ez jobb igy, ahogy van
 
Hello!

Szerenek egy olyan feltételes parancsot, hogy feltételes varázslat elmondás. Kiértékelné a program, mindig mikor az FGY-t is, és ha nincs rajtam elmondanám. Lenne 10 eleme, és mindengyik 3 paraméteres lehet. Ha 1 paraméteres varázslat van benn, akkor VV-vel mondanám el(VV-vel kéne betenni), ha több, akkor V-vel vagy P-vel. Ez gyakorlatilag a magia tores esetén újra feltenne minden fontos varázsaltot, valamint felszabadítana néhány helyet a kezdeti parancsok közül. Csak olyan varázslat lehetne benn, ami rajta tud maradni a karakteren. Úgyan úgy lehetne elemeket beletenni, mint a KBP KBK kombokkal.
A neve VEB(Varázslat Elmondás Betétetele), illetve VEK lenne. VV-nél csak az első varázslat tárolódna le.
néhány példa:

VEB 1
VV 225 25 25:
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [A parancs tárolásra került] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd.

VEB 2
V 1 9999 2
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni [A parancs tárolásra került]

VEB 3
VV 71 25 25
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [A parancs tárolásra került] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd.

Ha nincs VP-ém vagy komponensem, akkor nem irna ki semmit se, még azt sem, hogy nem tudod elmondani. Hiszen, nem a forduló hosszát szeretném drasztikusan növelni, hanem a karakter önnálóságát.

Üdv:
Higany Hugó
 
Hello!

Javítanom kell magamat. Támadó varázslat beállítására se jó a szintre kiadható FTV:
"Ekkor a legalább ilyen szintű lényekre fogod ezt a varázslatot használni."

Próbléma:
- 29-ik szintig háló
- felete villámsújtás vagy tűzgolyó

Talán az a megoldás működne, hogy keresek egy olyan varázslatot, amihez nincs komponensem.
FTV háló 1
FTV nem használható varázslat 30

TV tűzgolyó villámsújtás

Szerintetek ez működhet?

Üdv:
HH
 
Hello!

Van az új fejlesztés. Szintre lehet varazslatot beállítani.

Ez a fejlesztés a tipikus nesze semmi fejlesztés. Megpróbáltam használni. Nem tudtam. Illetve támadó varázslatok esetén még csakcsak van valami előnye a fejlesztésnek, de a védő varázslatok terén semmi.

A védők terén a következőt szeretném beállítani:
- Ha elemi támadáokat alkalmaznak ellenem, akkor fel szeretném húzni az elemi védő varázslatokat. (védelem a tűztől, villámvédelem, stb.)
- 29-es szintig hhaar burka II
- 29-es szint felett varázsvédelem II

Ezt nem lehet beállítani. Én elöször örültem a fejlesztésnek, de mivel a védők terén használhatatlan, jó lenne ha átgondolna a JV, hogy nem lehetne-e valami használható fejlesztést csinálni a varázslatok ügyében. A támadó varázslatoknál is elég nehézkes hihasználni az az elönyt, amit ez a fejlesztés nyujt.

Üdv:
Higany Hugó
 
Hello!

Ezüsttorony építhető:

[142,61] Továbbmész a város utcáján. .. Találsz egy kastélyt. (no:2. építését Ezüst Kígyó Szövetsége kezdte, eddig 8050 TVP épült bele.)

Üdv:
Higany Hugó
 
a kreáció erősítését én is támogatom, adtam is be pár napja egy ötletet ezzel kapcsolatban, bár az kevésbé tápos. főleg örülnék neki mert nekem egy isteni küldibe' volt az a spell ))
 
egyetértek... vagy legalább legyenek lénycsoportok támadási típusok szerint is, ja meg menjen ezekre az FTV, ne úgy mint eddig....
 
mert állítólag sok játékos szerint a jelenlegi is bonyolult.
gondolom nem bonyolult nekik sem, csak nem értik hogy mikor mit választ a TV listából a gép - én sem értem, szóval gyakorlatilag oda 1 támadó és 1 védőn kívül soha semmit nem tettem még be, mert totálkár az egész, ennél bonyolultabbat nem érdemes rábízni
 
Melyik koordinátán is épül?
 
Mú, amint átúszok, segítek.
 
Hello!

Ez most nem fejlesztési ötlet, de hozzátartozik a varázslatokhoz.

Jöjjetek segíteni megépíteni a keleti ezüsttornyot! Ha minden jol meg lesz néhány új varázslat is benne.

Üdv:
Higany Hugó
 
Őszintén szólva mivel csak kevés varázslatom van ezért nem nagyon tudok hozzászólni... de Én is az unkreációt javítanám )
Az aranyeső ugyan csak később lesz meg... de a több arany szebben cseng

Majd még gondolkozom a varázslatokon
 
Hi!

Köszönöm a hozzászólásokat.
Úgy látom, a számomra fontosabb ötleteket mások is támogatják.
Az aranyeső tényleg teo vari, eltévesztettem, bocs.
Valóban Fairlight hívő vagyok és nyilván az általam ismert, használt varikról írtam.
Írjatok még ötleteket Ti is!

Lendrin Vellian
 
"Remelem, a sebzési értékre pedig hat a magiafokusz. :-) (275.tud.kep.)"

Nem hinném, mivel az a képesség csk azokra a spellekre hat, amelyeknek le van korlatozva a max. hatasfoka (tehát képletében van egy D betű 2 szám között).

"A fürkésző szemek (213.varázslat) távfegyver megtalálási esélyét növelő
hatását nem igazán érzékeltem eddig, sőt, mintha rosszabb lenne."

Ezt nem tudom, de mivel a varázslatot csak 3 isten adja meg (F, S, E), ezért nem gondolom, hogy további pluszokat kéne adnia...

"Itt ez a csodálatos, egyedi, Fairlight minden hívének álma,
a pénzcsináló varázslat, az aranyeső (#214)"

Ezzel tényleg jó lenne valamit csinálni, mert Raiasként nekem is meglesz. És a teot kéne beszámítani, mert papi spell ;)

"hogy
kitolnánk az értékkorlátját mondjuk karakterszint/7 ap-ra."

Pont ezért lett pár cucc ára felnyomva, hogy ne lehessen kreálni, mert drága a liciten . Bár a szint/7 dolog nem tűnik olyan rossznak, egy 35. szintű kari max. 5 ap értékű cuccot tudna kreálni...

"Az unkreációnak (22.varázslat) már nagyon kéne egy harmadik, mennyiségi
paraméterezési lehetőség."

Na az tényleg jó lenne...főleg, amikor az ember a pirkit meg a madártoll miatt unkreálni akar pár vasnyilat...

Gabrielle, aki szintén tapasztalt varázslónak mondható
 
Nagyjából egyetértek pl unkreáció, de az aranyesőnél mi a fene az hogy a tautól és ne a teotól függjön. Nem úgy lenne a logikusabb???
 
Kicsit egysikunak erzem a gondolkodasodat, elegge
leszukult Fairlight-ra...
Az osszes varazslatnak nem artana egy alapos felul-
vizsgalat... Foleg azoknak, amikre az AK-ban meg Miklos is a "hasznalhatatlan", "en nem hasznalnam" szavakat biggyesztette.

Dess
 
tamogatom az otleteket. raferne jo par varazslatra, hogy hasznalhatobba tegyek. lehet 1x meg kene kerni a KFT-t, hogy mondjuk 1 honapig ne uj dolgokat fejlesszenek, hanem a regi kis apro hibakat javitsak es a hasznalhatatlan dolgokat tegyek ertelmesse. azt hiszem ez tobbet erne mint egy uj fejlesztes...
 
Sziasztok!

Összegyűjtöttem pár varázslat fejlesztési ötletemet.
Remélem eljutnak a játékvezetőhöz is.
Íme:

Olvasgatván a hatalom szava (196.varázslat) leírását az ugrott be, hogy
senki sem használja. Az erősebb szörnyekre támadó vari kell
és a legtöbb ennél jobban sebző. A gyengébbekre meg inkább
puha ütést, izomernyesztést érdemesebb lőni.
Szerintem jobban használható lenne, ha az első közelharci
kör után is lehetne vele sebezni, ha az ellenfél ep-je
x érték alatt van. (Itt a szörnyekre gondolok, mert ők nem menekülnek.)
Ez ne legyen fix, hanem az életerő valamennyi százaléka.
Remelem, a sebzési értékre pedig hat a magiafokusz. :-) (275.tud.kep.)


A fürkésző szemek (213.varázslat) távfegyver megtalálási esélyét növelő
hatását nem igazán érzékeltem eddig, sőt, mintha rosszabb lenne.
Ezért javaslom a módosítását úgy, hogy akkor is legyen valamekkora
esély a távfegyverek megtalálására, ha a karakter menekül a harcból.


Itt ez a csodálatos, egyedi, Fairlight minden hívének álma,
a pénzcsináló varázslat, az aranyeső (#214), amit szeretnénk használni azután, hogy az istenünk gazdagságot ígérve eddig csak megszabadított
minket egy csomó pénztől. A varázslat a kezdetektől fogva
gyakorlatilag használhatatlan az egy aranyas korlátozás miatt.
Amikor a karaktereknek amúgyis szűkös az utasításhelye,
kinek ér meg két utasítást kb.50 arany, ha néha eltéved a bankhoz?
Nomeg mire megkapja valaki a varit, elég magas szintű már
és sokkal több pénzt termel egy fordulóban egyéb módokon...
Legyen taumaturgia függő a termelt pénz, modjuk ap:=taumaturgia szint,
a korlátozás pedig, hogy max. háromszor használható fordulónként.


Szerintem időszerű lenne az egyik közkedvelt varázslatunk, a KREáció
elértéktelenedését a magasabb szintű karakterek számára úgy, hogy
kitolnánk az értékkorlátját mondjuk karakterszint/7 ap-ra.
A mennyiség korlát megmaradna.
Így komolyabb karakterek komolyabb dolgokra is tudnák használni,
mégsem lenne tömegtermelés.

Az unkreációnak (22.varázslat) már nagyon kéne egy harmadik, mennyiségi
paraméterezési lehetőség.

Lendrin Vellian (2989)
 
Sziasztok!

HHugo fejlesztés ötleteivel kapcsolatban én is hozzászólnék.
Rendkívül jó ötletnek tartom. Nagyon ráférne a játékra
egy ilyen fejlesztés. Sajnos én is tapasztalom, hogy
területváltáskor egy csomó ftv-t kell kiadogatni.
Pl. mert az új szörnyek csak támadó varival esnek le,
a többinek meg maradhatnak a szokásos varik.
Már a szintfüggő varázslatlisták is sokat segítenének a
vari beállítások használhatóbbá tételében,
a csoportos változat pedig egynesen brilliáns.
Az első ötlethez:
Az ismeretlen szörnyekre való jó alkalmazhatósága miatt jó
megvalósításnak tartom.
A listák kialakítására az új parancsos változatot javaslom inkább.
Jó, ha megmaradna a régi rendszer is, mert az ugye három paraméteres.
A második ötlethez:
Ezt már kicsit nehezebben értettem meg, viszont jobban
használhatónak ítélem a varikhoz kialakítható szörnycsoportok
és a szint alapú kezelhetősége miatt.
Ha nagyon maximalista lennék, javasolnám hogy külön legyenek támadó
és védő varis csoportok, hogy egy szörny mindkettőben külön
benne lehessen. (2 új paramcs, TámadóVariCsoportkezelő, ill. VVC)
Egyébként szerintem csoportok sorszámai nyugodtan lehetnének 1-től 7-ig.
Mint tapasztalt varázsló, nagy mértékben támogatom a változtatást!

Lendrin Vellian
 
ebben teljesen igazad van de hatranyat meg akkor se latom, csak elonyet. jo nem mondom, hogy hu de 1xu megvalositani, es elsore megerteni 1 kezdo jatekosnak, de akkor is jo
 
Chaar-Lee: oda hajtam, nyugi ervelnunk kell es ha egymast fenyezzuk, h milyen jo otlet, akkor az nem ervrendszer

tehat probaljuk meg minel tobb oldalrol korbe jarni a kerdest, foleg azert, mert ez egy technikai jellegu fejlesztes, azaz nagyon nagy hatassal lesz a jatekra (a jatek minden szegmensere hatni fog).
 
syck: ha mar megcsinaltad ezt a forumot, akkor a mi malmunkra hajtsd a vizet ;) az hogy mi volt regen nem szamit. uj programozo van, es remelhetoleg a jatevezetes hozzaallasa is megvatozott bizzunk benne. legyen ertelmesen beallithato TV lista meg tobb kezdeti/befejezo parancs. meg sok mas hasonlo okossag, amit regen nem csinaltak meg
 
Mivel a varázsszem a védekező spelleket "látja", azok meg a támadók előtt kerülnek fel, ezért csak reflex kérdése...márpedig a kalandozóknak jó reflexei vannak ))
 
Az olyan lenne, mint a westernekben! Allnanak egymassal szemben a karik osszehuzott szemekkel... Es az gyozne, akinek nagyobb a teo+taum osszege.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.