100. forduló, Szajlee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 10. 20h:47'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5675
SZÁMLA : XXXX

SZAJLEE KALANDJAI


191 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,105] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight híve. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy mászókarmot, egy obszidián függőt, egy rubin fejéket, egy szöges páncélt, egy topáz erényövet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy mutáns pók trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fog ez menni. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Vaskalap (1550) ellopott tőled 314 aranyat.
A 3. napon összefutsz Aranyhajjal. Raia elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Mallon trófea, egy ragyás burástya trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon megintcsak összeakadsz Aranyhajjal. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Sheran hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy klasszikus kitűzőt, egy mászókarmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy ryuku légiós trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve IdeiHo. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Vaskalap (1550) ellopott tőled 47 aranyat. Vaskalap (1550) ellopott tőled 169 aranyat.
A 6. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, piros szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran híve. Egy bronzpáncélt, egy harci maszkot, egy mászókarmot, egy trófea nyakláncot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összeismerkedtek. Az ő neve Gnilimbeg. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Vaskalap (1550) ellopott tőled 127 aranyat. - Meséljen neked Sotydo vicceket! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A 7. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 9. napon megintcsak összefutsz Aranyhajjal. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 9. napon újból összefutsz Aranyhajjal. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 11. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran misszionáriusa. Egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy nehéz harci kesztyűt, egy réz vadászmedált, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Barnega trófea, egy bunthar trófea és egy ekharion bébi trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve E=mcnégyzetné. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 11. napon ismét összefutsz E=mcnégyzetnével. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az Olimpián kaptál 16000 tapasztalati pontot. A t#boroz#sod egyik napj#n üzenetet kapsz Alanorból. Megtörtént Borax temetése, és az új kir#ly megkoron#z#sa. A fôúri tan#cs nem Borax fi#t, Samaelt v#lasztotta meg új kir#lynak, hanem Zaks Boelnirt. Az egész bžzlik az udvari politik#tól, és biztos vagy benne, hogy tov#bbi bonyodalmak v#rhatóak, mert Borax (és Samael) hívei nem fogj#k eltžrni, hogy a szerintük jogos uralkodó helyett a hírhedten korrupt Boelnir uralkodjon a yaurrok felett. Olyan híreket is hallasz, hogy Samael Alanorban j#rt még a temetés elôtt, és lemondott a trónörökösi jog#ról. Ezt nehezen tudod elképzelni, mivel Samaelt egy kitartó, igazs#gos embernek ismerted meg kor#bban. Ki tudja, mi az igazs#g? Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Yorakh küldte a következőt: 6 varázskövet.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Elindult a Kézművesverseny! Készíts, kovácsolj fegyvereket, páncélokat, használati tárgyakat. Mutasd meg, hogy Te vagy Ghalla legügyesebb meseterembere! No meg persze harcosa is, ha esetleg munka közben szörnyek támadnak meg... (ld. enc.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 266.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

tv 38 támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[97,105] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Tűzhajú előtt. Találsz egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [98,105] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bundás csirmáz fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [99,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg királynő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt quwarg trófeát. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kérődző etra. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[48 pontot használtál fel, van még 213.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[100,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy pszi elementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy királyi őrsáncot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Vajon mit rejthet a föld mélye? Találsz egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hayamu Oyabura. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy piromenyét közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar bajnok. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák bal oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid kard, egy mérg. ubuk dobónyíl, egy rákpajzs, egy rézpáncél és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.). Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Napsugár lábát masszírozza. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [70 pontot használtál fel, van még 143.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[101,100] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy élőholt mirg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,99] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bundás Süsin. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-6 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,98] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Látsz egy asztrális vortexet. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll jobb vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 122.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

95 96 97 98 99 100 101 102 103
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
(97,105) ryuku gárdista (#360), nekrofun (#173), 34. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393)
(98,105) grok-képződmény (#149), 33. jellempróba, bundás csirmáz (#93), ragyás burástya (#111)
(99,104) Leah rúnaköve, 29. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, élőholt quwarg (#202), kérődző etra (#368)
(100,98) asztrális vortex (#2324), világítótorony (#156), vadtrollok (#70)
(100,99) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), vadtrollok (#70)
(100,103) 42. jellempróba, oltár, pszi elementál (#221)
(101,100) vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), oltár, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), élőholt mirg (#135)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)
(102,101) varkaudar bajnok (#190), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)

[99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Találsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.


Összeakadsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Whai Ling. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz Szajllyal. Fairlight elsőáldozója. Egy halálhozó talizmánt, egy réz papi karkötőt, egy ryuku sisakot, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Találkozol egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran híve. Egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy rejtőköpenyt, egy réz papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szajlaa. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy örökkévaló jádekövét, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yorakh. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios elsőáldozója. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy ezüst morfmedált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. jádekövét, egy mithril sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy tűzfőnix trófea ékesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Galira. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 112.]

kotl 7 5845 K.T. létrehozása: 7 az 5845. kalandozót
Kinyújtva tudatodat, felkészülsz rá, hogy kapcsolatot teremts más, hasonló gondolkodású kalandozókkal (az eredményről a következő fordulód elején kapsz tájékoztatást). [0 pontot használtál fel, van még 112.]

le 1552 leveszed/lerakod az 1552. tárgyat
Kiveszed a füledből a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

a 2 1152 20 átadod a 2. tárgyat az 1152. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 190 176 131 átadod a 190. tárgyat a 176. tárgyat a 131. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 mérg. vas dobónyilat Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 2 vashegyű nyilat Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 12 ubuk tüskét Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 1552 74 1100 átadod az 1552. tárgyat a 74. tárgyat az 1100. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 saválló fülbevalót Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 5 csontkulcsot Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Éjmágus tükrét Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 210 82 713 átadod a 210. tárgyat a 82. tárgyat a 713. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 fűszertartót Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 4 zöld üveget Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 2 berzerker tüskét Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 37 153 676 átadod a 37. tárgyat a 153. tárgyat a 676. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 12 drótszőrt Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 37 pirkitet Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szulfint Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 114 112 49 átadod a 114. tárgyat a 112. tárgyat a 49. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 27 kaktusztüskét Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 71 madártollat Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 3 kígyóbőr kesztyűt Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

fse 90 felt. segítség 90 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

v 62 elmormolod a 62. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 112.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 111.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Quirov került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov bal karját. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 70 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 272 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YAURRI KÉZMűVESVERSENY
Minden évben az őszforduló ünnepén meghirdetjük a yaurri kézművesek versenyét, ahol a királyság legremekebb kézművesei mérik össze mesterségbeli tudásukat. Idén azonban váratlan atrocitások érik azon kézműveseket, akik eme versenyre készítik a bemutató termékeiket. A beszámolók szerint szörnyek jelennek meg a semmiből, megtámadják a gyanútlan mestereket, elrabolják az éppen elkészült termékeket, és esetenként megölik magát a készítőt is. Éppen ezért buzdítunk mindenkit kalandozót és szörnyvadászt, hogy csalják lépre a szörnyeket azzal, hogy maguk is készítenek kézműves termékeket, és a rablásra megjelenő szörnyekkel kíméletlenül végezzenek! A Királyi Kézműves Céh - királyi Nagyurunk, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója jóvoltából - éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a kézműveseket. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
Az esemény ideje alatt, minden KT vagy kisülő FKT parancsnál egy vagy több szörny támadja meg a karaktert. A szörnyek száma (a KT/FKT TVP költsége)/4, lefelé kerekítve, de max. 3.
Egy mezőn bármennyiszer jöhet szörny az eseményben, de minden fordulóban egy fajta tárgy gyártására csak egyszer jöhet szörny. Azaz, ha valaki készít egy vassisakot, majd ugyanazon mezőn egy vasvértet, akkor mindkettőre jön szörny, de ha ugyanabban a fordulóban egy másik mezőn készít egy másik vassisakot, akkor arra már nem jön szörny.
Ha valaki elbújik a KT/FKT-ra jövő szörny elől akkor elveszíti az éppen elkészített tárgyát. Ha van csata, de nem győzi le a karaktert a szörnyet, akkor nem veszít tárgyat.
A karakterek minden legyőzött szörnynél találnak kincset, ami a szörny korábbi rablásából származik.
Ha az adott KT/FKT-nál minden szörnyet legyőzött a karakter, akkor speciális kincseket is lehet találni. Ennek esélye annál több, minél több szörny jött az adott KT/FKT parancsra. (Ilyen szempontból mindegy, hogy egyesével, vagy hármasával öli a karakter a szörnyeket.)
- 600 megölt szörny után nem jön több szörny a KT/FKT parancsokra.)
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG
Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et.
Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.)
Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.]
Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9087 - termikek, 9088 - kputtyintó lények, 9089 - inváziós ellenfelek, 9090 - inváziós kalandozók, 9091 - xenomorfok, 9092 - fürkészek, 9093 - quwargok, 9094 - ganüidek, 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények.
Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)
A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát. Figyelem! Az FVK nem működik többszemélyes kalandokban!]

MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY)
"Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól."
Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod?

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!

KARAKTERLAP

Szajlee, egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Raia ministránsa vagy. Ez a 101. fordulód.

Erő: 28 Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 146 cm
IQ: 20 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 16 Életpont: 282/219 Jellem: jó (159) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (30) Varázspont: 168/38 Pénz: 204 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 807 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 626 TP-t kaptál. Jelenleg 230 911 TP-d van. A következő szinthez még 29 089 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar íjász, varkaudar behemót. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23 lőfegyverek: 21

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); tüske (#22) (5 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 100,98
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 126 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 32 3. mászás: 8 (+1)
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 9 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 8 (+1) 11. taumaturgia: 11 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 17 14. szörnyismeret: 12 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 11 17. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), szőrös bozsó (#149), nektoraf (#355), arató csattanat (#144), szürke rinocérosz (#346), kérődző etra (#368), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tisztítótűz (#44), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> semlegesek (#989)
vakító fény (#43) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.
3.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 8, 9, 10, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

Összsúly: 70.75 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 2 berzerker tüske (#713) 5 csontkulcs (#74)
12 drótszőr (#37) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 fűszertartó (#210)
24 kaja (#2) 27 kaktusztüske (#114) 5 kerek kő (#19)
3 kígyóbőr kesztyű (#49) 69 madártoll (#112) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
6 mérgezett vasnyíl (#187) 35 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83)
1 saválló fülbevaló (#1552) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
12 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176) 4 zöld üveg (#82)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
78 arany (#50) 22 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mocsári penke (#148) 1 rákpajzs (#98) 1 rézpáncél (#71)
1 rövid kard (#171) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 ugh méreg (#166)
2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100
81
82
83
(99,82) csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), Whai Ling (1152. kalandozó), Szajly (1422. kalandozó), Szajlaa (2570. kalandozó), Yorakh (4976. kalandozó), Galira (5845. kalandozó), Quirov (#975)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A termikek kaptak gyűjtőszámot. A 9087-es számmal lehet rájuk hivatkozni BA, T és FTV parancsoknál.
* - Az esszenciamágnest működőképessé tettük a Résföldön.
* - Átneveztünk 3 termiket: destruáló > destruktív, lamentáló > laudáló, kreatív > debütáló. Az enciklopédiájukat újra kiküldtük azoknak, akik ismerik őket.
* - Elindult a Yaurri Mászóverseny.
* - Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.
* - Javítottuk, hogy a káoszportál varázslat nyugaton is működjön az égigérő grokra.
* - A Résföldön a program ottani lényeket generál az égigérő grokokba.
* - A Résföldön mindenki max. pontszámot kap a mászóversenyben.
* - Javítottuk az omega kristály működését. - Javítottuk, hogy a bónuszból vehető szilmillek a Kiégett Földeknek megfelelő bónuszt adják a Résföldön is.
* - Javítottuk, hogy az agrumtárgyakat csak kvazárkovácsnál lehet elkészíteni.
* - A minieventek szörnygenerálásból kivettük a síkok és Résföldek labirintusos szörnyeit, a Tűz létsíkja és Élet földje Tier 3-as szörnyeit, és a Negatív sík erősebb Tier 3-as szörnyeit.
* - Kivettük a minieventek szörnyei közül a Zinthurgot. Illetve nyugaton 2-3 szinttel csökkentettük a generált szörnyeket.
* - Megszűntettük a nyugati kincsfiltert, azaz ezentúl nyugaton is eshet minden tárgy, amit egy szörny dob, vagy talál a karakter.
* - Az aranyfaló ládikót nem lehet hazsnálni nyugaton. Ha ott próbál meg valaki VP-t termelni vele, akkor hibaüzenetet kap.

Üzenet küldése a karakternek