32. forduló, Marius Maximus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 3. 9h:27'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5134

MARIUS MAXIMUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva.
Összeakadsz egy kopasz, kék szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Bemutatkozik, az ő neve Batulandazor . A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy rücskös gigaféreg trófea, egy purifikátor trófea és egy kétfejű troll trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Felálltok egymással szemben, és elkezdődik a tánc.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled megveti a lábát, és gnóm nyílpuskával Rád lő. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Batulandazor testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéke átjárja a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted Batulandazor jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed Batulandazor bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal Batulandazor kissé megkarcolgatja a jobb lábadat. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Batulandazor néhányszor súrolja a testedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod Batulandazor bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod Batulandazor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal Batulandazor néhányszor megkarcolja a jobb lábadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Batulandazor kissé megkarcolgatja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}

Ellenfeled összeesik. Győztél!
Dargon, amikor összefutottatok, adott neked 15 drótszőrt. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod az arénát.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

d 56 11 eldobod az 56. tárgyat (11 darabot)
Elhajítasz 11 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

gyj 0 200 1 felt. gyűjtés 200 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

cir 17 vándorcirkusz látogatása 17
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

tv 50 31 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 31. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[117,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 203.]

be 1215 8 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északnyugatra indul.
12 mérföld megtétele után (sűrű erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): van itt egy művészi porolit; 18 mérföld zötykölődés után (alacsony hegységben): elhaladtok egy csapat alpesi tehén mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; van itt egy művészi porolit, egy vaskohó, egy világítótorony, egy Chara-din monolitja; 21 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [16 pontot használtál fel, van még 187.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(117,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, északnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 36. jellempróba

[109,76] Dombos terepre érkeztél. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.

[0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 mozogsz délkeletre
[110,77] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dombi yeti. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 kaktusztüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [9 pontot használtál fel, van még 170.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 mozogsz délkeletre
[111,78] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 153.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! [8 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[112,79] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [113,80] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [114,81] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 118.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[115,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [116,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra jobb első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a kérődző etra nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kérődző etra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ragyás burástya trófeát, és kiszedsz egy kérődző etra trófeát. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [117,84] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 91.]

be 1215 8 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északnyugatra indul.
12 mérföld megtétele után (sűrű erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföld megtétele után (sűrű erdőben): van itt egy művészi porolit; 18 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): néhány alpesi tehén bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; van itt egy művészi porolit, egy vaskohó, egy világítótorony, egy Chara-din monolitja; 21 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [16 pontot használtál fel, van még 75.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(109,76) vaskohó (#155), érclelőhely
(110,77) dombi yeti (#366), vaskohó (#155), Fairlight oltár
(111,78) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534)
(112,79) művészi porolit (#720)
(113,80) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(114,81) vérszomjas csüldő (#114), Fairlight oltár
(115,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, sullár (#101)
(116,83) kérődző etra (#368), Leah rúnaköve, Fairlight oltár, 45. jellempróba
(117,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, északnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 36. jellempróba

[109,76] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre.
[0 pontot használtál fel, van még 75.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 145 keresed a 145. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy pattanóbödét. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A szervezetedet méreg pusztítja (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

KARAKTERLAP

Marius Maximus , egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 56. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 33. fordulód.

Erő: 18 (23) Szint: 14 Merészség: 7/5 Magasság: 132 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 211/160 Jellem: jó (56) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (22) Varázspont: 173/8 Pénz: 278 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/7 Pszi pont: 53/10
Eddig összesen 146 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3143 TP-t kaptál. Jelenleg 52170 TP-d van. A következő szinthez még 22830 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, nukleáris cickány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/65 szúrófegyverek: 14/29 (+20%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 10/25 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
109,76 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/6 2. nyomkövetés: 10/89 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/36 5. csapdakészítés: 7/10 (+14%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 3/35 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/13
10. szörnyidomítás: 1/70 11. teológia: 3/58 (+10%) 12. taumaturgia: 11/17 (-196%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 3/16 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 7/13 18. pszi: 7/3 (+11%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/20 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 5/13 (+76%) 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 12 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 22 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Az új képesség készen van, de még 7 nap szükséges, hogy használhassátok.

Összsúly: 67.92 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 álompor (#396) 11 mákrózsa virág (#56)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 3 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 óndarab (#85) 2 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70)
1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(109,76) vaskohó (#155), érclelőhely, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek