Garth Rian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 15. 15h:05'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat legkorábban
a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #4738
SZÁMLA : #11101
Extra forduló: 18

BEVEZETŐ

Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépő köröd a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör, másrészt ettől már ez a levél is érdekes lesz. Mellékeltünk két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betűkkel, majd küldd el postán címünkre. Erre fogod válaszként megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni. Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, akkor az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott számlaszámot kell írnod. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az első karakteredért! Lehetőség van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az első közeléből induljanak. Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet. Ha ezt szeretnéd elkerülni, az UL-en írj a Speciális Kódok mezőbe TK1-et. Ettől a címed titkos lesz, tehát csak úgy üzenhet valaki Neked, ha az üzenetet elküldi nekünk, ráírva, hogy melyik sorszámú játékostól melyik sorszámú játékosnak megy, és mi ezt belerakjuk a következő leveledbe. Ha bárki ilyen titkos című játékossal találkozik, csak a fent említett módon üzenhet neki. Az üzenet ne legyen egy oldalnál több, és a lap tetejére jól olvashatóan rá kell írni, hogy kitől megy kinek (sorszámot), különben nem tudjuk továbbítani. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a Spec. Kódhoz TK0-t írsz. A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a levél végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni. Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.). Különleges képességed, hogy nagyon jól tudsz tárgyakat kitalálni: a gnómoknak az F parancs csak 5 pontba kerül.

MEGÉRKEZÉS

Sokat ígérő mágustanonc voltál, épp elkezdhetted volna az egyszerűbb trükkök tanulását az ötévi takarítás után a mester tornyában, amikor kitört a tűzvihar. A nagy varázsló elsietett a háborúba, és többé nem tért vissza. Téged megvédtek a torony mágikus rúnái valamennyire, de nem lett volna értelme tovább maradni a toronyban, mert nem volt ennivalód. Elhoztál ugyan néhány mágikus kacatot, de mostanra már mindet eldobáltad, hogy ne lassítsák a mozgásodat. Amúgy sem tudtad, hogyan kell őket használni. Ahogy továbbmész, feltűnnek az első "reménysugarak": néhány zöld fűszál.

GARTH RIAN KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani.


kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 4 1 gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted [ütőfegyver: 1. szint.] [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 mozogsz északkeletre
[1,-1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+1 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [gyógyítás: 1. szint.] (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[2,-1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. A természetre itt még sok tennivaló vár! Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [3,-1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Sehol egy patak, egy virág. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [rejtőzködés: 1. szint.] (ld. enc.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy bolhakutya. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[4,-2] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Mozgást észlelsz oldalról. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy bolhakutya közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

(Továbbmész...) [5,-1] Félig kiégett területen vagy. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy sarki róka közeledik feléd! (ld. enc.) A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [vadászat: 1. szint.] (ld. enc.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 mozogsz északkeletre
[6,-2] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rambó bogár. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. Bottal kegyetlenül megütöd a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rambó bogár megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 5 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy rát-fát. (ld. enc.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő szárnyas gömböc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a botot ellenfeledre rontasz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 5 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy démontetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 1 mozogsz északkeletre
[7,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy megsebzett démontetű. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Összefutsz egy rövid ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Naidden Liathas. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 115 pontot. A következő körben tehát 115 pontot költhetsz el.

NEKIK ÍRHATSZ
Naidden Liathas (#2701) : Zergi Csaba Tibor, Budapest, Vadgesztenye u.4/a, 1046 E-mail: zecs@vipmail.hu

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY)
Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad!

SARKI RÓKA (636. SZÖRNY)
Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az időjárás a legcudarabb: hófehér bőrén csak itt-ott látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy ritkán nálánál nagyobb testű lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (É parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny.

RÁT-FA (77. NÖVÉNY)
A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsű fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak. Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de sohasem kel ki. A táplálékot a levegőből nyerik, apró élőlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál, és szárnyas hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyűjthető egy rát-fáról.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő.

EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki.



KARAKTERLAP
Garth Rian, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd sárga. Ez a 0. fordulód.

 Erő: Szint: Merészség:5/5 Magasság:117 cm 
 IQ:17  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:45 kg 
 Ügyesség:12  Védekezés: Menekülés:50 % Életkor:101/101 év 
 Egészség:12  Életpont:54/25  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:14  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 TP-t kaptál. Jelenleg 10 TP-d van. A következő szinthez még 20 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
  ütőfegyverek: 1 (+1)       

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 1 (+1)   2. nyomkövetés: 1 (+1)   3. gyógyítás: 1 (+1)
  4. vadászat: 1 (+1)       

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bot (#4)        
1 * vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 3.20 kgMegterheltség: 13%
Még 148 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 vizestömlő (#3)    



E körben tett lépéseid térképe

(3,-1) bolhakutya (#17)
(4,-2) bolhakutya (#17)
(5,-1) sarki róka (#636)
(6,-2) rambó bogár (#14), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szárnyas gömböc (#12), démontetű (#15)
(7,-3) démontetű (#15), Naidden Liathas (2701. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL

Remélem, az első UL kitöltése nem fog problémát okozni. Próbálj minél olvashatóbban, nyomtatott betűkkel írni, hogy minden félreértést elkerüljünk. Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel, a számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a pénzt. Több játékosnak nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba később be akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal később is. Tehát aki nem száll be most, az még nem maradt le. Mostantól megadhatod az e-mail címedet is, amit találkozáskor megkapnak más játékosok is (ha nem titkos a címed). Lehetőség van arra, hogy a TF-et Interneten keresztül e-mailben játszhasd. Részleteket a http://www.beholder.hu/ címen elolvashatod, illetve tájékoztatót küldünk, ha írsz a beholder(kukac)beholder.hu címre Az UL-en a fordulószámhoz azt a számot kell írnod, ahányadik forduló UL-jét küldöd. Tehát a következő UL-hez egyest kell írni. FIGYELEM! Az Alanori Krónika 2003.02.01-től 25 zsetonba kerül. Minden játékos automatikusan előfizetője az újságnak, amit a megjelenés utáni fordulójával kap meg. A Krónika minden számához egy olyan HKK lapot mellékelünk, amit más kiadásban nem lehet megtalálni. Ha nem akarod megrendelni, akkor az UL-ed hátulján jelezd. Az AK előfizetés nem a karakteredhez, hanem a számládhoz tartozik. Mindig az a karaktered fogja megkapni a Krónikát, amelyik először lép a megjelenés után! A Krónikában a játékosok apróhirdetései ingyenesek. Az UL-lel együtt külön A4-es lapon kell beküldeni őket. 2003.12.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.01.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.02.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.03.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.04.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.08.11. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.08.23 11:12 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Alanori Krónika 2004/08

2004.09.15. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.09.15. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.10.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2004.10.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.



© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.