4. forduló, 6. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 17. 2h:05'
EZ A 1065. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
1066. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX

CALEN RANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,101] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tazunkaróka nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a tazunkaróka testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. Diadalmasan beszerzel egy tazunkaróka trófeát. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 142.]

t 81 támadod a 81. szörnyet
FT 81 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[51,102] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített agglomerátor közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az agglomerátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Mosolyogva kidobod a nevetséges tazunkaróka trófeát, és diadalmasan beszerzel egy agglomerátor trófeát. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [50,103] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pókvadász került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [49,102] Fák, mindenütt csak fák. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy agglomerátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az agglomerátor testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mérges pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[49,103] A terep továbbra is sűrű erdő. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy Nehéz Norbi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Máris repül feléd néhány kerek kő. 1 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvágod a Nehéz Norbi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Nehéz Norbi csapása elől. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a Nehéz Norbi izmos felsőtestét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Nehéz Norbi ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [48,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Dornodon neve... (ld. enc.) Utad során felfedezel egy mély kutat. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Észreveszel egy termikfészket. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rambó bogár került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a rambó bogár bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a garokk jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a garokk testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges pókvadász trófeát, és kinyersz egy alkalmas garokk trófeát. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lila brekk. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a lila brekk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lila brekk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[47,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges garokk trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tintacsiga trófeát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,101] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő mérges pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 38 keresed a 38. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gorombillát. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csodabogár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csodabogár kitinpáncélját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A csodabogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 22.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [22 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés).
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (50,102) (49,104) (44,101) (48,99) (45,101) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 135 pontot. A következő körben tehát 130 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORNODON MEGIDÉZÉSE
Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben:
"Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!"
Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez az 5. fordulód.

Erő: 10 (15) Szint: 7 Merészség: 7/5 Magasság: 142 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 (12) Életpont: 135/102 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 11 (15) Varázspont: 50/40 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 46 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 334 TP-t kaptál. Jelenleg 2 657 TP-d van. A következő szinthez még 1 343 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, agglomerátor.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 5 (+1) lőfegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); nyílvessző (#108) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
47,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. csapdakészítés: 3 (+1)
4. gyógyítás: 1 5. szörnyismeret: 1 6. vadászat: 4
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tazunkaróka (#81) (csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

Összsúly: 76.07 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52
100
101
102
103
104
(47,101) gorombillák (#38), mérges pók (#20), csodabogár (#755)
(47,102) tintacsigák (#74), oltár, 18. jellempróba
(47,103) garokkok (#73), Dornodon oltár, 2. jellempróba, lila brekk (#11)
(48,103) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), 10. jellempróba, termikfészek (#2685), rambó bogár (#14)
(49,102) agglomerátor (#138), mérges pók (#20)
(49,103) szent tölgyfa (#393), Nehéz Norbi (#7119)
(50,103) pókvadászok (#59)
(51,101) tazunkarókák (#81)
(51,102) agglomerátor (#138)

Üzenet küldése a karakternek