145. forduló, 147. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 6. 14h:22'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat legkorábban a 147. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,71] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.)

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[138,70] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy szőrös azuka. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Felfedeztél egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Alaria Volerdi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ->eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.

(Továbbmész...) [139,70] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar kósza. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza nyakát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 45, gyógyulás: 14, összesen: -31 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet. [varányszem ->eldobod]
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ->eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [96 pontot használtál fel, van még 215.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [140,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku köpeny (ld. enc.). 889 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 29, gyógyulás: 12, összesen: -17 ÉP}

Felfedeztél egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,73] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy partravetett medúza közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a partravetett medúza fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 160.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 120.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY)
Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem?

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY)
Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 146. fordulód.

Erő: 38 Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 29 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 Életpont: 268/268 Jellem: gonosz (274) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 74/7 Pénz: 356 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 672 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 821 TP-t kaptál. Jelenleg 331 065 TP-d van. A következő szinthez még 8 935 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, varkaudar íjász, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
140,124 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 4
4. gyógyítás: 46 5. felderítés: 1 6. teológia: 9
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 3 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 13
13. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714) 1 ryuku köpeny (#693) 11 * tankány karom (#237)
1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
4 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 nyílvessző (#108) 1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 3 borostyán függő (#162) 5 ezüst gyűrű (#180)
4 ezüst karkötő (#158) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 32 kaja (#2) 4 kötél (#92)
2 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
2 sáfránykő (#979) 4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 13 korty víz (#27), fér még: 47]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 borkonyó bibe (#312) 2 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268)
2 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655) 9 óndarab (#85)
13 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269) 6 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 3 smirglilevél (#29) 2 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar csont (#1113) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 65.88 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 dárda (#10) 3 kaja (#2) 1 ryuku köpeny (#693)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139 140 141
69
70
71
72
73
74
(138,70) szőrös azukák (#903), varkaudar falu (#1109), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)
(139,70) varkaudar kósza (#347), szent tölgyfa (#393), 255. jellempróba, ősi rúnatorony (#852), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), barátság szent tüze (#484)
(140,70) vadász varkaudar (#108), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 39. jellempróba
(140,71) 30. jellempróba, Dornodon oltár, ragyás burástyák (#111)
(140,72) ryuku légiós (#361), gumifa (#38), 255. jellempróba, Raia oltár
(140,73) partravetett medúza (#363)

Üzenet küldése a karakternek