Möszékkel Poszogó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. dec. 3. 9h:10'
EZ A 416. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
417. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 8 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4015
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

MÖSZÉKKEL POSZOGÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [215,117] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+883 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vezérfarkas. (+6 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-64 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-64 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 353. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1269. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 350.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 349.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

ek 273 1 50 t. energia kisütése: 273 1 50
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 50 VP-nél kevesebb, 50 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

vv 28 70 73 elmormolod a 28. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 347. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 346.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 4 VP-t.]

v 159 7456 elmormolod a 159. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a familiáris idézése varázslatot! Hosszasan készülődsz, halkan mormolod a kívánt szavakat, végül hangosan nevén nevezed a keresett familiárist. És láss csodát! Először halványan, elmosódottan, de egy különös forma kezd alakot ölteni előtted: egy gyilkos szilmill az. Furcsán bámul téged, láthatóan nem tudja, hol van. Majd lassan közelebb jön, és óvatosan megszagol. Igyekszel jó képet vágni a dologhoz, hiszen ezentúl együtt fogtok kalandozni. [-200 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 16 VP-t.]

ek 40 13 t. energia kisütése: 40 13
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 65 TVP-t. [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 386.]

ef 20 511 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [140 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 112 VP-t.]

ft 290 1 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 8, gyógyulás: 325, összesen: +317 ÉP}


h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1008 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[153,92] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével felnyársalod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] 1687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy tűzbokor van. Délre egy ovimon-bokor van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy kazmár van. Északra egy hóhérbimbó van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.
[7 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 5 VP-t.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kultúrmasztodon.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb vállát. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 31, gyógyulás: 14, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 24 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[153,93] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy tűzbokor van. Elteszed a látcsövet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy kputtyintó csalán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3076 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [153,94] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy átokmurgattyú. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tűzbokrot. Délkeletre nézve látsz egy gyíkfű csomót. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [153,95] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szutykos remák fejét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a szutykos remák nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 16 VP-t.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+708 varázspont, -1416 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 186.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 186.]

vv 364 elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 186.]

v 1 999 66 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 66 életpontot tudsz így gyógyulni. [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 4 VP-t.]

hh 504 473 449 használod az 504. tárgyat a 473. tárgyat a 449. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: inváziós trófea (1000 ap), mágikus térkép (2500 ap), összesen 3500 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 175. Kapsz 4 VP-t.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 7 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 174.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

152 153 154
91
92
93
94
95
96
(153,92) ezoterikus mardelek (#184), Leah oltár, 38. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(153,93) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kputtyintó csalán (#247)
(153,94) átokmurgattyú (#225), Raia rúnaköve
(153,95) szutykos remák (#191), a 88. labirintus bejárata, Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, művészi porolit (#720)

[143,61] Épületek tűnnek fel. A varkaudar-thargodan háború óta megerősödtek a biztonsági intézkedések, te is belefutsz egy megerősített őrjáratba. A katonák már majdnem elmennek melletted, amikor meglátják a kitűződet. Egyből körbevesznek, és trágár kifejezések közepette adófizetésre szólítanak fel. Túl sokan vannak, ráadásul a közelben látsz pár csatamágust is. Így végül ellenkezés nélkül fizeted ki a 18 aranyat. Ezt olcsón megúsztad! Nem biztos, hogy a yaurr városokban járva nyíltan kellene viselned a kitűződet! Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-64 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 8 VP-t.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 114. Kapsz 40 VP-t.]

ve 101 10 megveszed a 101. tárgyat 10
Vásároltál 10 tintát. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. A varkaudar-thargodan háború óta megerősödtek a biztonsági intézkedések, te is belefutsz egy megerősített őrjáratba. A katonák már majdnem elmennek melletted, amikor meglátják a kitűződet. Egyből körbevesznek, és trágár kifejezések közepette adófizetésre szólítanak fel. Túl sokan vannak, ráadásul a közelben látsz pár csatamágust is. Így végül ellenkezés nélkül fizeted ki a 18 aranyat. Ezt olcsón megúsztad! Nem biztos, hogy a yaurr városokban járva nyíltan kellene viselned a kitűződet! Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 21, gyógyulás: 95, összesen: +74 ÉP}

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 107. Kapsz 5 VP-t.]

be 497 4 1 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy magnetikus praglonc

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc jobb vállát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 14, gyógyulás: 196, összesen: +182 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében hadúr

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 276 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal vállát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 27, gyógyulás: 99, összesen: +72 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
463 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy aranyfecske

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. 7338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 59, gyógyulás: 114, összesen: +55 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 600 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 62. Kapsz 36 VP-t.]

fa 1554 2218 1 feladod az 1554. tárgyat a 2218. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Padló Picasso részére szánod. Átadsz 1 aenouth ködkürtöt. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 59. Kapsz 2 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[153,95] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy darázsfelhő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 10 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 90, gyógyulás: 6, összesen: -84 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dr. Dragon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 115 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a korinthai amőba jobb oldalát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 54 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 208, gyógyulás: 207, összesen: -1 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 pirkit. Elrakod őket. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[17 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 13 VP-t.]

kf 475 1345 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1345. tárggyal
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

kb 36 3 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

be 88 bemész a 88. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 37. Kapsz 4 VP-t.]

lm 20 20 21 mozogsz 20 20 21
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Hirtelen egy varkaudar bajnokot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A tűztagadó védett meg.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 20, gyógyulás: 17, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar páncélt [varkaudar páncél ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [20. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy szutykos remák lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [21. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy szutykos remák lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a szutykos remák testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 19 VP-t.]

lm 21 17 905 mozogsz 21 17 905
Egyhelyben toporogsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [16. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar varázsló lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 ametiszt medált [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 9 VP-t.]

lm 18 18 900 mozogsz 18 18 900
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ft 237 támadod a 237. szörnyet
FT 237 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 7 47 45 mozogsz 7 47 45
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 40 39 37 mozogsz 40 39 37
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 36 34 28 mozogsz 36 34 28
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ek 503 215 117 t. energia kisütése: 503 215 117
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [5 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 4 VP-t.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 27, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a gyilkos szilmill. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

KARAKTERLAP

Möszékkel Poszogó , egy világoskék, göndör hajú, égszínkék szemű, körszakállas mutáns férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah bíborosa vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 27 (55) Szint: 37 Merészség: 6/5 Magasság: 178 cm
IQ: 37 (51) Támadás: 86 (89) Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 25 (34) Védekezés: 94 (101) Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 32 (46) Életpont: 1094/1119 Jellem: gonosz (220) Tul. pont: 4
Szerencse: 26 (51) Varázspont: 1744/591 Pénz: 15814 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 90/45 Pszi pont: 367/1532 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2164 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55 340 TP-t kaptál. Jelenleg 6 581 746 TP-d van. A következő szinthez még 418 254 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, varkaudar che-pap, őrjáratozó katona. A 162. fordulódban 7253 arany került a bankszámládra. 8486 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/0 ökölvívás: 17/60 szúrófegyverek: 37/3 (+5%)
vágófegyverek: 16/8 (+14%) ütőfegyverek: 3/66 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 31/35 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (777%) << ököl (#28) (777%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (14 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -); bumeráng (#249) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
153,95 mezőn táborozol, a 88. labirintusban, 1. szinten, 17. ponton
Kedvenc táborhely: 215,117
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 92, 89, 93, 88

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/10 Pszi katalizátor 50/18 Max életkor 126 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/31 2. nyomkövetés: 41/78 (+19%) 3. lopás: 2/28
4. mászás: 18/21 5. csapdakészítés: 30/78 (+7%) 6. csapdaészlelés: 11/64
7. gyógyítás: 20/77 8. titkosírás: 4/40 9. felderítés: 23/62
10. szörnyidomítás: 9/35 11. teológia: 69/82 (+56%) 12. taumaturgia: 99/11 (+95%)
13. szerencsejáték: 4/55 14. versengés: 23/69 (+5%) 15. harcművészetek: 15/8
16. zene: 3/63 17. szörnyismeret: 21/53 (+26%) 18. pszi: 42/90 (+5%)
19. zárnyitás: 15/79 (+27%) 20. vadászat: 5/70 21. vitalitás: 2/10
22. bányászat: 19/20 23. testépítés: 6/41 24. úszás: 5/25
25. főzés: 11/40 (+10%) 26. csapatmunka: 1/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
élőholt quwarg (#202), Mély Grum (#7122), Tguarkhan (#212), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), téfea magoflux (#98), csataremák (#694), bíbor szulfagor (#358), aranyfecske (#283), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), manaelementál (#290), Mnebolath (#237) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), varkaudar hírnök (#686), városi sámán (#675), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 64 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
nagyobb agypajzs (#120) az elme hatalma (#123) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> smaragdgólem (#417) villámcsapás (#50) >> korinthai amőba (#420)
sötét halál (#45) >> ősdentor (#282) sötét halál (#45) >> csápos otagi (#395)
sötét halál (#45) >> kronotapír (#286) sötét halál (#45) >> varkaudar vajákos (#690)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691) sötét halál (#45) >> ében hadúr (#294)
sötét halál (#45) >> őrjáratozó katona (#274) sötét halál (#45) >> ongóliant hadúr (#178)
sötét halál (#45) >> csataremák (#694) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
agybénítás (#114) >> kardfogú fülemüle (#146)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +15 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet!

HŐSTETTEID
A II. toronyháborúban összesen 7 győzelmet arattál, ezzel 281 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 267, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 27 220.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 327 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 áldott kő (#642) 1 csuklyavirág (#133)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fiatalság itala (#473) 8 gyógykenőcs (#313)
10 inváziós trófea (#2166) 5 mágikus térkép (#2167) 1 quwarg tojás (#360)
1 sáfránypor (#211) 4 spiritusz (#170) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4059 arany (#50) 2 fáklya (#36) 24 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68) 2 pirkit (#153)
1 praglonc hártya (#215) 6 ragasztó (#83) 3 remák szív (#264)
1 Thargodan esszencia (#328) 10 tinta (#101) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154
94
95
96
(153,95) szutykos remák (#191), a 88. labirintus bejárata, Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, művészi porolit (#720), darázsfelhő (#763), szopógödör (#177), korinthai amőba (#420), vadász varkaudar (#108), varkaudar bajnok (#190), varkaudar varázsló (#271)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.12.01 12:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 10.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Extra megvesztegetési lehet‹ség -> 1.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 2.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 2.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 8.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 9.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 10.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 1.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 2.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 3.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 4.)
2014.12.01 15:39 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek