Myslan Lien Ellyor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jan. 21. 15h:03'
EZ A 956. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD
957. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3024
SZÁMLA : XXXX

MYSLAN LIEN ELLYOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,88] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 leviatángumát (3498 arany), 20 fűszerkeveréket (499 arany), 1 toxyl üvegcsét (1 arany).
A táborozás 1. napján találkozol Anna Bellával. Egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mentát karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy lélekelementál trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy aranylille repked körülötte. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
A táborozás 1. napján találkozol Anna Bellával. Egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mentát karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy lélekelementál trófea és egy csataremák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy vidáman csipogó aranylille kíséri. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Varázserőd regenerálódik. (+465 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+102 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-28 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 544.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 529.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 509.]

* 5. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 507.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 505.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 503.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 499.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 498.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 455.]

* 8. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 451.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 820. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 2 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 1254 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 450.]

v 209 elmormolod a 209. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a vadászat varázslatot! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 445.]

v 84 358 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bíbor szulfagort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+7% teo] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 435.]

bb 360 152 351 beraksz a bankba a 360. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 quwarg tojást. Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

le 511 leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kf 843 kézbeveszed/felveszed a 843. tárgyat
A füledre akasztod a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 435.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +100 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 435.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Öreg kriptográfus módjára látsz hozzá a kúp belsejében rejtőző titkos szöveg megfejtéséhez. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [100 pontot használtál fel, van még 335.]

f 932 kísérletezel a 932. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Semmi okosat nem sikerült kisütni. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1894 2 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 2 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 323.]

ef 20 520 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 183.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 133.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[161,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Északra egy krómkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy roguena közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a roguena malacfejét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a roguena testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A roguena karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [160,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csápos otagi lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 242 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi jobb első lábát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (16 életpontot sebezve.) A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Thór pörölyével épp hogy eltalálod a csápos otagi farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 103, gyógyulás: 10, összesen: -93 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 121.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [50 pontot használtál fel, van még 71.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[160,87] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [160,88] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [159,88] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy quwarg bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (20 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 53.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 792 keresed a 792. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szánalmas pondrót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

le 843 leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Kiveszed a füledből a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

kf 511 1158 kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [7 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 7. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 24, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebből a következő körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 497 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEVIATÁN GUMÓ (1757. TÁRGY)
A leviatán mitől repül? Talán óriási, gázzal telt hólyagok vannak a testében? Nem tudni, de találsz egy gumót, ami alighogy kiveszed a helyéről, máris felreppenne, erőlködnöd kell, hogy visszavedd. Rájössz, hogyha ezt a hátizsákodba rakod, akkor az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal több terhet tudsz így magaddal vinni. Több leviatán gumó hatása összeadódik, max. 10 darabig.

TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY)
A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna.

SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

KARAKTERLAP

Myslan Lien Ellyor, egy hollófekete, hosszú hajú, teljesen vak elf férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 420. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 356. fordulód.

Erő: 40 (66) Szint: 37 Merészség: 8/5 Magasság: 162 cm
IQ: 63 (94) Támadás: 55 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 44 (61) Védekezés: 123 (130) Menekülés: 31 % Életkor: 176/188 év
Egészség: 41 (56) Életpont: 702/680 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 39 (77) Varázspont: 2395/25 Pénz: 7195 arany Kép. pont: 55
Tudatpont: 84/8 Pszi pont: 229/625 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 5
Eddig összesen 3161 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 139 TP-t kaptál. Jelenleg 6 930 481 TP-d van. A következő szinthez még 69 519 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, királyi őrjáratos, triklem drakolder. A 339. fordulódban 129772 arany került a bankszámládra. 140802 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/70 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 32/66 (+3%)
vágófegyverek: 27/38 (+6%) ütőfegyverek: 31/78 (+1%) lőfegyverek: 30/83 (+4%)
dobófegyverek: 27/69

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << Thór pörölye (#640)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tünde nyíl (#554) max. 1 db (10 -19.); tünde nyíl (#554) max. 3 db (20 -996.); ezüstshuriken (#327) max. 2 db (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 2 db (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
159,88 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 179,53
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 11. hónapban.
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 84, 91, 88, 92, 89, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/8 Max életkor 1225 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 57/53 (+11%) 2. nyomkövetés: 73/71 (+18%) 3. lopás: 6/14
4. mászás: 17/61 5. csapdakészítés: 34/66 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/18
7. gyógyítás: 46/0 8. titkosírás: 23/2 (+57%) 9. felderítés: 26/99 (+57%)
10. szörnyidomítás: 15/7 11. teológia: 68/75 (+38%) 12. taumaturgia: 77/26 (+8%)
13. szerencsejáték: 6/29 14. versengés: 9/99 15. zene: 24/40 (+8%)
16. szörnyismeret: 52/46 (+20%) 17. pszi: 28/70 (+5%) 18. zárnyitás: 5/66
19. vadászat: 18/42 20. vitalitás: 1/56 21. bányászat: 30/61
22. úszás: 14/71 23. főzés: 19/11 (+10%) 24. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 10 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50)
piromenyét (#99), drótszőrű pincsi (#22), manifesztátor (#124), mélységi grittang (#103), kérődző etra (#368), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), ryuku futárbérenc (#765), bunthar (#396), autentikus vámpír (#154), degradátor (#210) (csak egyszer), Dögvész (#7495) (csak egyszer), gránitelementál (#205) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), dűnekukac (#357), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279), zoloboo sámán (#230), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), bíbor szulfagor (#358)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
elf (#2), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), varkaudar vajákos (#690), púpos varkaudar (#703), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 25 vp; taumaturgia: 25 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (245,77,1) szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76) láth. észlelése (#78)
tűzmágia (#157) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kisebb quwarg isten (#213) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258) tűzgolyó (#155) >> Pszinapszis (#974)
tűzgolyó (#155) >> púpos varkaudar (#703) villámsújtás (#89) >> varkaudar katona (#691)
tűzgolyó (#155) >> királyi őrjáratos (#7006) háló (#186) >> káoszbajnok (#293)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
villámsújtás (#89) >> ében hadúr (#294) tűzgolyó (#155) >> varkaudar vajákos (#690)
tűzgolyó (#155) >> társak oldalán harcolva (#986) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
tűzgolyó (#155) >> pszi elementál lord (#272) tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278)
háló (#186) >> molgan (#284) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
háló (#186) >> halálelementál (#279) villámsújtás (#89) >> Ekhnagorhu (#291)
tűzeső (#61) >> csápos otagi (#395)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) varázsvédelem II (#108) >> varkaudar vajákos (#690)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
varázsvédelem II (#108) >> királyi őrjáratos (#7006) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +17 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

HŐSTETTEID
A II. toronyháborúban összesen 4 győzelmet arattál, ezzel 113 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 693, a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 82 715.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
meditálás II. (250)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
harci mágia (334)
tűzrúna (343)
varázspárbaj (352)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1138 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
4 quwarg katalizátor (#1535) 1700 viharhomok (#1919) 2 éjfekete diszkosz (#1944)
10 hollókristály (#1102) 90 Sheran főzete (#286) $2 hosszú íj ($111)
30 moa kártya (#1349) 100 jégszilánk (#1128) 250 áldott kő (#642)
331 lidércesszencia (#1074) 1 tűztagadó (#1979) 40 dögevő csőr (#1866)
470 ezüstdarab (#326) 530 fokhagyma (#403) 100 fülemüle agyar (#267)
172 kígyónyelv (#1473) 3250 quwarg tojás (#360) 142 deus ex machina (#1)
4 lélekkulcs (#718) 8 kulcsszilánk (#942) 230 teriád kobak (#1461)
4400 madártoll (#112) 1080 vízionár szem (#102) 251 mutáns csont (#331)
420 őskristály-szilánk (#1525) $480 sallank karom ($128) 400 borkonyó bibe (#312)
100 amniosz (#203) 150 kapuőr életnedv (#1996) 120 dűneelf arckendő (#1920)
1 ásó (#34) 265 kaktuszbogyó (#429) 5543 tükör (#43)
8650 kaja (#2) 89 éjkristály (#958) 74 mithril (#352)
368 Thargodan csont (#1181) 2 moa varázsdoboz (#1133) 6 súlyzó (#347)
40 ködvessző (#1647) 6 kristálynyíl (#1784) 1750 spiritusz (#170)
1750 tinta (#101) 600 toxyl (#591) 450 kővirág gyümölcs (#1956)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313) 3 isteni könnycsepp (#260)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nyílvessző (#108)
5 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
1 tolmokov-koktél (#351) 2 vasérc (#152) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bordacsont (#16)
4 gyöngymangó (#135) 19 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

158 159 160 161 162
85
86
87
88
89
(159,88) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 34. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(160,86) csápos otagi (#395)
(160,87) bűbájlidérc (#761), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 30. jellempróba
(160,88) 28. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)
(161,87) Raia szent lovagja (#239), 43. jellempróba, roguena (#779)
(161,88) quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), bíbor szulfagor (#358)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szörnyerősítések (pl. labirintusban több ÉP-s szörny, DVK stb.) Nem növelték a szörnyek varázslói képességeit (teo, tau, pszi, ősteo, őstau). Régen növelték de 1-2 éve egy adatbázis változtatás óta nem. Ezt most javítottuk. Az erősített szörnyek ezentúl erősebben varázsolnak, mint az utóbbi időkben.
* - Átnéztük és modernizáltuk a masszák generálási képletét. A teljesség igénye nélkül a következő változások születtek:
1. A sima massza átlagosan picit erősödött, de nem lehet olyan extrémen erős vagy gyenge massza, mint korábban. Erőssége függ a generálásnak X koordinájától és a generáló karakter erősségétől. Ez korábban is így volt.
2. Az óriás massza eddig teljesen random generálódott. Mostantól az erőssége függ attól, hogy melyik területen generálják (bo'adhun, esthar, kyorg, árnytünde, ryuku) és a generáló karakter erősségétől.
3. A gigantikus massza képlete szintén erősen változott, hogy függjön a karakter erősségétől. Ez a massza nem függ a generálásának koordinátájától.
* 4. Az ónix masszavadító, valamint a réz és arany masszariasztó mindegyik massza erősségét jelentősen (10-20 %-kal) módosítja. Mivel azonban elég nagy a randomitás a masszában, ez nem biztos, hogy minden egyes esetnél feltűnő lesz.

Üzenet küldése a karakternek