59. forduló, Vasav összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 29. 12h:08'
EZ A 438. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD
439. játékheted kezdete: júl. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2875
SZÁMLA : XXXX

VASAV KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,4] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. augusztus 7. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+375 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+141 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 1294. hetének nyerőszámai: 28, 19, 27. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 718.]

* 2. KP: v 15 1253 0 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csillezsályalevél. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 713.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 708.]

* 4. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 703.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 703.]

* 6. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 701.]

* 7. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 696.]

* 8. KP: h 1101 0 0 használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 696.]

vv 26 165 57 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 692.]

kf 2365 kézbeveszed/felveszed a 2365. tárgyat
A ruhádra illeszted a réz végzetmedált. [0 pontot használtál fel, van még 692.]

m 3 mozogsz délkeletre
[191,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg parafenomén lehet. {max. életpontja: 151-190.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 2 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 685.]

jlk 2611 jelszó kimondása 2611
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! {védettsége: 34 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a massza szemöldökcsontját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a massza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A massza fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza csápol, de mindhiába. Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, egy rejtőköpeny, egy hosszú íj és egy ezüst karkötő. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 670.]

m 3 mozogsz délkeletre
[192,6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg ősmágus jobb vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 7 spiritusz. 3 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! {támadása: 30.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 23 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 3 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 kristálygömböt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy ősdentor. {támadása: 53.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 628.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 598.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 568.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 538.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[191,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. {max. életpontja: 226-240.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a magger bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontgólem száll szembe veled. {támadása: 48.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 4 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 142, gyógyulás: 30, összesen: -112 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy animált hókutya. {max. életpontja: 401-490.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 396 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 4 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}

Találsz nála 2 Thargodan esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 9 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 900.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

(Továbbmész...) [190,8] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magger került az utadba. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger bal vállát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a magger testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a magger éles mandibuláját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+13 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy animált hókutya áll veled szemben. {max. életpontja: 401-490.}

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya bal karját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az animált hókutya bal karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 4 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 191, gyógyulás: 40, összesen: -151 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+20 életerő.) Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. {max. életpontja: 231-270.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

(Továbbmész...) [189,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku gólem. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a ryuku gólem fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy alanori csatamén orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy quwarg ősmágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 497.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.} Rettegve, sikoltozva menekülsz. Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [50 pontot használtál fel, van még 447.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[188,8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg ősmágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.} Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya! {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,7] A síkságot ritka erdő váltja fel. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy purifikátor császár volt. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy quwarg szellem. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

[84 pontot használtál fel, van még 363.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ef 9 528 energia fejlesztése 9
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 294.]

* 4. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 5. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 148 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szellő szilmill. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 514 pontot. A következő körben tehát 714 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY)
"Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is.
Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Vasav, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr áldozópapja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 373. fordulód.

Erő: 35 (53) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 33 (45) Támadás: 46 (49) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 47 (59) Védekezés: 90 (96) Menekülés: 30 % Életkor: 73/75 év
Egészség: 36 (46) Életpont: 607/201 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (47) Varázspont: 1125/5 Pénz: 6448 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 198/118 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 7
Eddig összesen 3015 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 125 TP-t kaptál. Jelenleg 3 732 258 TP-d van. A következő szinthez még 267 742 TP szükséges. Trófeáid: mágiamorfáló, quwarg anyakirálynő, ősquwarg. A 359. fordulódban 20074 arany került a bankszámládra. 21479 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/20 ökölvívás: 11/81 szúrófegyverek: *22/103
vágófegyverek: 22/99 ütőfegyverek: 23/48 (+4%) lőfegyverek: 15/87
dobófegyverek: 21/0

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << kvazár kard (#297) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,7 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 571 időszaki: 6
JLKzott minoszkúpok: 62, 65, 89, 83

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 626 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/45 (+72%) 2. nyomkövetés: 50/58 3. mászás: 23/90 (+10%)
4. csapdakészítés: 35/5 (+7%) 5. csapdaészlelés: 12/69 6. gyógyítás: 37/70 (+18%)
7. titkosírás: 16/52 (+12%) 8. felderítés: 25/83 (+6%) 9. szörnyidomítás: 12/89
10. teológia: 38/3 (+23%) 11. taumaturgia: 33/65 (+11%) 12. szerencsejáték: 4/19
13. versengés: 13/89 14. harcművészetek: 9/14 15. zene: 109/47 (+33%)
16. szörnyismeret: 11/50 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 31/3
19. vadászat: 11/70 20. bányászat: 39/20 21. úszás: 30/63
22. főzés: 20/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), éjfattyak (#9096), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), semlegesek (#989), jók (#990), csápos otagi (#395), ősdentor (#282), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
savhurrikán (#107) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): kész. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 62, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 81, 83, 89, 170, 171, 172, 175, 181, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 46, 47, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 10 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1000.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 100 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 53 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$31 bumeráng ($249) 200 áldott kő (#642) 2347 kaja (#2)
170 varázskő (#305) 1 moa varázsdoboz (#1133) 132 megsemmisítő (#1540)
16 hollókristály (#1102) 7 aranytoll (#572)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
410 tinta (#101) 513 isteni könnycsepp (#260) 7092 halcsont (#390)
2054 anguaxin váladék (#1382) 1000 borkonyó bibe (#312) 16751 tükör (#43)
$740 csontkulcs ($74) 1200 viharhomok (#1919) 683 vámpírfog (#1221)
100 ében nyílvessző (#848) 5599 kaja (#2) 40 célzóvíz (#1945)
19 fenőkő (#1618) 50 rum (#1419) 671 álompor (#396)
302 xirnox szív (#213) 766 teriád féreg (#1276) 700 nyílvessző (#108)
800 dözmöng szív (#122) 2377 sallank karom (#128) 3367 mutáns csont (#331)
780 csalánvirág (#582) 1337 fokhagyma (#403) 3955 nothar bogyó (#923)
374 mimózabimbó (#1878) 2000 varányszem (#30) 100 kaktuszbogyó (#429)
1 fejsze (#1240) 160 dűneelf arckendő (#1920) 255 ryuku védőkenőcs (#1154)
1 olló (#335) 977 tűzbimbó (#623) 157 Thargodan csont (#1181)
68 tl'urlang fiola (#788) 39 Földanya gyümölcse (#1690) 5657 quwarg tojás (#360)
1 súlyzó (#347) 1445 óndarab (#85) 2920 kővirág gyümölcs (#1956)
3203 lidércesszencia (#1074) 2019 yetiszív (#1070) 1180 Thargodan esszencia (#328)
857 lótuszvirág (#447) 800 pirkit (#153) 7 kristály kulcs (#1818)
72 grifftojás (#179)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kristályfolyadék (#449) 1 mocsári penke (#148)
4 ugh méreg (#166) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
218 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fekete gyöngy (#99)
1 hosszú íj (#111) 2 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
8 madártoll (#112) 4 pirkit (#153) 1 rejtőköpeny (#277)
7 spiritusz (#170) 2 Thargodan esszencia (#328) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188 189 190 191 192 193
3
4
5
6
7
8
9
(186,7) purifikátor császár (#393), quwarg nagymester (#214)
(187,7) márványtorony (#175)
(188,8) quwarg ősmágus (#302), quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534)
(189,8) ryuku gólem (#394), Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), Raia oltár, quwarg ősmágus (#302)
(190,8) magger (#747), animált hókutya (#651), Dornodon oltár, 47. jellempróba
(191,5) élőholt tigris (#766), phua-kúp (#372), 32. jellempróba, quwarg parafenomén (#248), massza (#217)
(191,7) magger (#747), csontgólem (#392), animált hókutya (#651), 50. jellempróba
(192,6) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 49. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), ősdentor (#282)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A zan energia sebzése magas őstaumaturgiánál nem működött jól. Emiatt volt az, hogy a program a fekete energiát választotta a TV listából a zan energia helyett. A zan energia sebzési képlete változott, mindenki kap róla enciklopédiát, aki ismeri a varázslatot.
* - Változások a KT-képességfában:
Pajzshasználat V. (563.): A Pajzshasználat II. (542.) képességgel felfogott sebzés 200%-át sebzi vissza a 100% helyett. Tudati kitérés III. (570. képesség): Megváltozott. Pajzshasználat VI. lett a neve, és +1 harci kört ad, ha pajzs van a kezedben. Összeadódik az 591-es képességgel, így összesen +2 harci kört adnak. Tudati kitérés IV. (584.): A neve Tudati kitérés III. lett, és +3-at ad a rugalmasság, keménység, kinetika és félreugrás FNO-s képességekre. Manaretesz II. (571.): 4% helyett csak 3,5% emeli a rezisztencia FNO-s képesség hatását. Varázslómester VI. (578.), A hit ereje III. (579.), Elmemester II. (580.): 5 szintenként növeli 1%-kal a megfelelő varázslatok sebzését a korábbi "10 szintenként 1%" helyett. Valamint másodlagos effektként a Varázslómester II. (536.), A hit ereje II. (537.) és Elmerombolás (545.) képességek karakterszint/5 mentő büntetését szint/4-re növelik. Korlátlan tudat (574.): Akinek megvan ez a képesség, annak nem kell kiadni az EK 99 parancsot ahhoz, hogy szövetségen kívülre tudjon TU-t, tárgyat és infót átadni. Ezenkívül az MXTU maximumát 120-re növeli. Tudatunk hatalma II. (588.): Az MXTU-t 180-ig lehet vele növelni. Korlátlan táborhely (595.): A korlátlan táborhelyre teleportálás mellett még megszünteti a területi kötöttséget is. Azaz bármely területről bármely területre lehet vele teleportálni, akár síkok között is. Az Alanori csatornán továbbra sem visz át. Ezen kívül a kedvenc táborhely bármely tereptípusra rakható, kivéve tenger mezőt.
* - Az Ezüstmágusok kürtjének lehet megadni 3. paramétert is. Ekkor a 2. és 3. paraméter szorzatának megfelelő életpontot fog varázsponttá konvertálni. Ez a 3. paraméter a VPS és VPF parancsoknál már eddig is működött, a manapajzsnál pedig sajnos nem megoldható.
* - Az SZM és SZE parancsoknak immár 3 paraméter adható, így egy parancsból 3 szörnyet lehet elengedni/megölni.
* - Az élőholt invázió eredménye akkor is megjelenik a hőstettek rovatban, ha eddig nem volt más hőstette a karakternek.
* - A képességfa korábbi fejlesztési kedvezmény rendszerét töröltük, helyette egy új, nagyobb bónuszt adó rendszer került be: Ha a kifejlesztett képességek száma kevesebb, mint a legelöl járó KT kifejlesztette képességeinek 95%-a, akkor nincs fejlesztési idő. A fejlesztési költség is csökken ezeknél a KT-knál. A lemaradás kétszeresével csökken a költség, tehát egy 20%-kal lemaradt KT-nak 40%-kal. Maximum 90%-kal csökkenhet a fejlesztési költség.
* - A kristályformázás megtanulásához szükséges teológia küszöb 800-ról 600-ra csökkent.

Üzenet küldése a karakternek