Toprongy Suki összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. márc. 23. 9h:15'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2303
SZÁMLA : XXXX

TOPRONGY SUKI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy bronzkulcs van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tintacsiga nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 290.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +23 max. életerő, +23 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 275.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[98,86] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy mély kút van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy tűzrakó hely van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi elementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 9 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a pszi elementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal felnyársalod a pszi elementál fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [98,84] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. [32 pontot használtál fel, van még 243.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[98,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy csodák kútját. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [98,82] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar barlangot. (ld. enc.) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
23 27 41 42 43 44 45
24 25
22 28 62 61 63 64 65
26 46
29 70
67 68
21 66 69
40 47
30 72 74
20 71 73 51
36 31 37 75 76
77 52 48
78
19 35
32 38 53
80 79 50 49
33
34 39 54
84 60
14 15 16 82 81 55
17 59
13 10 9 56
83 85
7 18
57 58
12 11 8
6 5 4 3 2 1
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez az 54. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anathera Tsung vigyorog kajánul. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Keletre nézve látsz egy csodák kútját. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy élőholt quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,81] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.). [32 pontot használtál fel, van még 211.]

m 1 mozogsz északkeletre
[100,80] Még mindig a városban vagy.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
(Feltételes lopás:) Megkeresed az árnymanó férfi (Auralátás: Fifikás Smug - 6125. kalandozó) táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 31 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Lyukadjon ki az erszényed a főtéren!.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a férfi (Auralátás: Veres Tramman - 6126. kalandozó) tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 29 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Veregessen hátba egy hegyi óriás!.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod a gnóm férfi (Auralátás: Alaran - 6127. kalandozó) táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 23 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Hogy néznél farkasszemet inkább egy ezoterikus mardellel!. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [39 pontot használtál fel, van még 172.]

ee 66 714 138 eladod a 66. tárgyat a 714. tárgyat a 138. tárgyat
Eladtál 1 szöges bőrpajzsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

ee 95 657 15 eladod a 95. tárgyat a 657. tárgyat a 15. tárgyat
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 9 aurach fogat. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 2 vadász tatu bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

ee 661 130 85 eladod a 661. tárgyat a 130. tárgyat a 85. tárgyat
Eladtál 2 alligátorbőrt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 11 óndarabot. 22 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

ee 677 652 70 eladod a 677. tárgyat a 652. tárgyat a 70. tárgyat
Eladtál 2 szulfagor agyart. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 darázsszárnyat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 28 rézdarabot. 28 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

ee 14 242 131 eladod a 14. tárgyat a 242. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 7 sünmedve tüskét. 7 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 37 ubuk tüskét. 37 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

dd 6 eldobod a 6. tárgyat
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Utad során felfedezel egy varkaudar fellegvárat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> "
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol a törpe nő (Auralátás: Alaria Volerdi - 1264. kalandozó) tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 88 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Hogy remegne meg a kezed a karócsapda fogai között!. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [19 pontot használtál fel, van még 153.]

be 486 bemész a 486. épületbe
Ahogy belépsz, megcsóválod a fejed: kívülről nem tűnt ilyen nagynak. Jobbkéz felé megpillantasz egy söntést, de úgy tűnik, nem ez az egyetlen. A sátor közepén egy színpad áll, melyen Ghalla válogatott muzsikusai vérpezsdítő nótákat játszanak. Az elsőprimás egy kerekkorsós kobudera. Ennek ellenére bőségesen elférnek a hatalmas tölgyfaasztalok és a táncoló tömeg. A sátor fülledt levegőjét átitatja a sör hivogató illata. Tétován beljebb lépsz, amikor megragad valaki és maga fele fordít és túlkiabálja a zenét: Igyál Te is! -azzal kezedbe nyom egy korsó habzó sört. A zenészek tust húznak hirtelen, majd egy alakváltó tántorog fel és vad artikulálásba kezd... aztán meg is szólal: "Üdvözlök Mindenkit a Mámorlovagok nevében az I. Ghallai Sörfesztiválon!" Aztán elmond meg két viccet, majd mindenki örömére egy sörrel lecsalogatják. HURRÁ! A zene újra felharsan és Te egy újabb sör után libbensz. Kellemes társaságra akadsz, sörivó versenyt rendeztek, majd korsóval dobáltok célba, aztán akadályfutás a célpont ivócimborái elől. Már a sokadik sörödet iszod, mikor sült hús illata jut el hozzád. Nem tudsz ellenállni és megindulsz valamerre. Szerencsés vagy, gondolod, mikor a második kör után megtalálod a sült húst tartó asztalokat. Lakmározni kezdesz, miközben sörrel öblíted le az egészet. Szemben egy troll zabál öblöseket böfögve, a húscafatok röpködnek a szájából. Hamarosan, egy-két kör után, vidáman csatlakozol a csámcsogáshoz. Mit nem tesz az alkohol?! Egy ponton túl már nem számít, kivel iszol, még a szomszédban ülő csúf, vén árnymanót is megtáncoltatod. Szkander verseny kezdődik, te sem vagy rest, benevezel. Úgy érzed, bárkit lenyomsz. Öt perc múlva csalódottan botorkálsz a söntéshez és lenyomsz egy sört. Vele szerencsére meg elbírsz. Iszol még egyet-kettőt a barátaid egészségére, majd a sajátodéra, no meg csak úgy az ízéért. Később karcos varkaudar pálinkát osztogatnak. Te is megkóstolod. "Mit is keres pálinka itt, egy sörfesztiválon" - jut eszedbe hirtelen, de igazándiból már nem számít, hogy mit iszol. A hajnal közeledtével a Nap emelkedését híven követi mámorod. Erőt veszel magadon is kilépsz a józan világba, az antialkoholista szörnyek közé. Majd megmutatod nekik!!! [5 pontot használtál fel, van még 148.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 2 38 fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-23 max. életerő). A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Részegen bezuhansz egy pad alá, és már hortyogsz is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel.

VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY)
A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn!

TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK
A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást!

KARAKTERLAP

Toprongy Suki, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios hittérítője vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 18 (21) Szint: 15 Merészség: 5/6 Magasság: 111 cm
IQ: 22 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 236/106 Jellem: jó (208) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 149/10 Pénz: 4819 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/1 EFejl: 11
Eddig összesen 422 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 861 TP-t kaptál. Jelenleg 99 101 TP-d van. A következő szinthez még 20 899 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, erszényes elkarog, burástya királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/73 (+12%) vágófegyverek: 10/69
ütőfegyverek: 5/42 lőfegyverek: 4/58 dobófegyverek: 15/78 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 -13.); mérg. vas dobónyíl (#190) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,80 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 114 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/54 (+30%) 2. nyomkövetés: 16/67 (+5%) 3. lopás: 11/36
4. mászás: 7/6 5. csapdakészítés: 10/32 6. csapdaészlelés: 9/97 (+21%)
7. gyógyítás: 36/30 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 7/92
10. szörnyidomítás: 3/40 11. teológia: 5/5 12. taumaturgia: 7/80 (+35%)
13. szörnyismeret: 8/24 (+20%) 14. zárnyitás: 4/0 15. vadászat: 13/70
16. bányászat: 14/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit (2x), (10) ugh mérget (#166) (2x), (10) valamit (#248) (2x), (10) vasércet (#152) (2x), (10) árnyéktőrt (#557) (1x), (10) tintát (#101) (2x), (10) aranygyűrűt (#193) (1x), (10) pirkitet (#153) (2x), (10) lajhár csontot (#236) (2x), az elfektől (2) bármit (2x), a törpéktől (3) bármit (2x), az árnymanóktól (4) bármit (2x), a trolloktól (5) bármit (2x), a gnómoktól (6) bármit (2x), az alakváltóktól (7) bármit (2x), a kobuderáktól (8) bármit (2x), a mutánsoktól (9) bármit (1x), (10) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x), (10) valamit (#201) (1x)
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 35 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Mallon (#960) (csak egyszer), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Árnymenők (#9153), nukleáris cickány (#155), massza (#217), kérődző etra (#368), High Density (#1949), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (188) bűvölés (#20) (64) méregsemlegesítés (#14) tolvajvér (#364)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 14 (limit: 198), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 491.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
gyűjtőszenvedély (128)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
teljeskörű letap. (277)
a falak leomlanak (291)
zsákmány kihívása (340)
menőmágia (365)
menő átok (370)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 17 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1136 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 77.46 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 120% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 alligátorbőr (#661) 9 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsszárny (#652) 2 hebrencs állkapocs (#130)
6 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114) 1 kőkés (#6)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 11 óndarab (#85) 28 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714) 7 sünmedve tüske (#14) 1 szöges bőrpajzs (#66)
2 szulfagor agyar (#677) 3 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138)
37 ubuk tüske (#131) 2 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
173 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 2 főnixtoll (#563)
1 orgyilkos tőr (#225) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
(98,82) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), varkaudar barlang (#2200), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202)
(98,83) vérszomjas csüldő (#114), 33. jellempróba, Tharr oltár
(98,84) 34. jellempróba, Tharr oltár, vérfürdető magszim (#148)
(98,85) pszi elementál (#221), Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, 34. jellempróba
(98,86) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, 41. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(99,80) szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486), egy törpe nő
(99,81) orgyilkos (#131), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), egy árnymanó férfi, egy ember férfi, egy gnóm férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha a karakter nem győzi le a masszát a kinyílt phua-kúpnál történő kutatáskor, akkor nem használja el a moa kristályokat sem.
* - A masszás esemény ryuku és KF-es kincstáblájába bekerült a moa tértorzító, moa nyaklánc és moa ravatalozó.
* - A csatornától nyugatra 28 db NJK karakter került a játékba. Erről bővebb információ a beholder.hu TF oldalán olvasható.
* - Növeltünk a kincstalálási esélyen a kinyílt phu-kúpoknál.

Üzenet küldése a karakternek