Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. nov. 28. 9h:24' EZ A 2138. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD 2139. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 40 zsetonba került (amit a 6. fordulónál visszakapsz) |
KALANDOZÓ: #2272 |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 6 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
![]() A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni... |
KŐKÉS (6. TÁRGY) Dombos és hegyvidéken gyakran találni éles köveket. Egy kis pattintgatás, csiszolgatás, és máris egy hatékony kőkéshez jutottál. Kőkést a KT 6 paranccsal, 3 pontért lehet készíteni. Bár használhatod d4 sebzésű vágófegyverként, természetesen másra is alkalmas... Sok szörnynek a részeit ugyanis csak valamilyen éles fegyverrel lehet kinyerni. Ezért nem árt, ha MINDIG van nálad egy kőkés vagy valamilyen más éles fegyver. A kőkést (és más, kisebb fegyvereket) használhatod másodlagos, azaz balkezes fegyverként. Ha erre lehetőség van, az a fegyvernél mindig le lesz írva. Egy másik feltétele ennek az, hogy a fegyver-szakértelmed legalább 6. szinten legyen arra a fegyverre. Ha egy fegyvert bal kézben használsz, természetesen mindig kisebb hatásfokkal tudod használni, mint jobb kézből. Ahhoz, hogy egy fegyvert bal kézbe vegyél, a KF parancsot kell rá kiadnod olyankor, amikor van már valami a jobb kezedben. Persze, bármit a bal kezedbe vehetsz (így ezt biztosan nem fogják tőled ellopni), de nem tudod harcban használni. Megjegyzés: az öklöd (ökölvívás esetén) nem használható balkezes fegyverként. |
![]() A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el. |
![]() Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk. |
![]() Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok. |
![]() A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz... |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
![]() Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged. |
EXTRA FORDULÓ Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki. |
Erő: | 11 | Szint: | 1 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 114 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 0 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 54/39 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,58 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 (+2) | 2. nyomkövetés: | 1 (+1) | 3. lopás: | 2 (+2) |
4. gyógyítás: | 1 (+1) | 5. vadászat: | 1 (+1) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
ISMERT LABIRINTUSOK |
171, 173, 174, 176, 177, 178, 180. |
HŐSTETTEID | ||
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 2 királynő, 2 vadász, 2 nagymester, 2 rohamosztagos. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1433, a megölt vezérek száma: 28, a pontszámod: 485 700. | ||
2014. II. félévének Vlagyimir díjas zármestere vagy. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 839, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 79, a pontszámod: 283 208. | ||
A masszainvázió során résztvettél a phua-kúpok végleges lezárásában. | ||
Részt vettél a ryuku III. quwarg rajzás végső bezárásában. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2105, pontszámod: 39 895. | ||
2017. I. félévének Vlagyimir díjas tolvaja vagy. | ||
2017. II. félévének Vlagyimir díjas csapdamestere vagy. | ||
Az első Végzet Vermében 49 szintet teljesítettél. | ||
2020. II. félévének Vlagyimir díjas pszi-mestere vagy. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 174, az összesen kapott pontszám: 19420. | ||
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 587576 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri mászóverseny | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany éjmedál (#2438) | 1 | arany kalandérem (#2852) | 1 | arany morfjelvény (#2771) | |||
1 | arany taalru érem (#2196) | 1 | arany vadászmedál (#2583) | 1 | arany végzetmedál (#2362) | |||
1 | beholderfej medál (#1209) | 1 | bronz morfmedál (#2501) | 1 | gyémánt Vlagyi-díj (#2043) | |||
1 | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | lánghordozó kitűző (#2245) | 1 | mind. smaragdja (#2750) | |||
1 | naso-thin medál (#2215) | 1 | q. taposó medál (#2299) | 1 | réz végzetmedál (#2365) | |||
1 | Vlagyimir-díj (#1519) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
10 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | kaja (#2) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | napfókusz (#2375) | 1 | nekrofókusz (#2374) | 1 | platina varázskr. (#2183) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 7.64 kg | Megterheltség: 23% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 245 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
-1 | 0 | 1 | |
-1 | |
|
|
0 | |
|
|
1 | |
|
|