46. forduló, Dugó Vicc Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. nov. 24. 9h:07'
EZ A 48. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
49. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat legkorábban a 49. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1445
SZÁMLA : XXXX

DUGÓ VICC TIFUSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,32] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Zúzmara, amikor összefutottatok, adott neked egy arany pikkelyvértet.
Cseresznyevirág, amikor találkoztál vele, adott neked 4 vashegyű nyilat. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1104. hetének nyerőszámai: 6, 28, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 6 VP-t.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 456 2198 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat a 2198. tárggyal
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
A ruhádra illeszted a bronz zinthurg éremet. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

hu 87 211 107 hulladék: 87 211 107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sáfrányport. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

hu 103 268 124 hulladék: 103 268 124
Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kb 87 2166 107 kiveszel a bankból a 87. tárgyat (2166 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 33 bronzhegyű lándzsát. Kiveszel a bank széfjéből 8 inváziós trófeát. Kiveszel a bank széfjéből 1 rövid íjat. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 179.]

h 1 87 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 30 VP-t.]

go 38 gonoszkodsz: 38
Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 6 VP-t.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

107 108 109
31
32
33

[99,19] Épületek tűnnek fel. A varkaudar-thargodan háború óta megerősödtek a biztonsági intézkedések, te is belefutsz egy megerősített őrjáratba. A katonák már majdnem elmennek melletted, amikor meglátják a kitűződet. Egyből körbevesznek, és trágár kifejezések közepette adófizetésre szólítanak fel. Túl sokan vannak, ráadásul a közelben látsz pár csatamágust is. Így végül ellenkezés nélkül fizeted ki a 9 aranyat. Ezt olcsón megúsztad! Nem biztos, hogy a yaurr városokban járva nyíltan kellene viselned a kitűződet! A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 2 hebrencs állkapcsot 8 aranyért, 2 lajhár csontot 6 aranyért, 1 liumbe hajtást 4 aranyért, 2 magszim belet 10 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 1 rókafarkat 3 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 32 bronzhegyű lándzsát 320 aranyért.
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 6 VP-t.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db,
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
küklopsz szem (#643) 60 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db,
azuka vese (#1462) 18 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
alligátorfog (#663) 10 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, berzerker tüske (#713) 12 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hűségérme (#1141) 40 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db,
karbin plazma (#199) 10 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
mutáns csont (#331) 4 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, sáska amulett (#668) 15 ap /db, Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db,
sötét kámzsa (#699) 120 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent jogar (#150) 50 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db, szivárványszív (#1529) 110 ap /db, szulfin (#676) 20 ap /db,
téfea-agy (#172) 8 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
trikornis szarv (#198) 12 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 104. Kapsz 3 VP-t.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Kősisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, fejsze (#1240) 44 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, jégpasztilla (#1566) 90 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, harci kalapács (#174) 36 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, láncing (#222) 50 ap /db, Mallon botja (#1526) 180 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, sötét kámzsa (#699) 120 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 30 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 6 ap /db, vassisak (#160) 22 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 500 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 99. Kapsz 3 VP-t.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,32] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 64 életpontot sebeztél. [+3% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1088 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 18, gyógyulás: 10, összesen: -8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 91. Kapsz 4 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[109,31] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,30] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [111,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. [24 pontot használtál fel, van még 67. Kapsz 14 VP-t.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[112,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).

(Továbbmész...) [113,28] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. [+3% tau] Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,28] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fabontó szójer. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fabontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A fabontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 43. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[115,28] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Találsz egy álomvirágot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).


(Továbbmész...) [116,28] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sebesült uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. [+3% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [116,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lanten Kiedlen, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

[24 pontot használtál fel, van még 19. Kapsz 14 VP-t.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 6 VP-t.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 3 VP-t.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 1, 19.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

KARAKTERLAP

Dugó Vicc Tifusz, egy vörös, tüsi hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 18 Merészség: 8/5 Magasság: 155 cm
IQ: 19 (24) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 305/309 Jellem: gonosz (72) Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (24) Varázspont: 378/30 Pénz: 406 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 32/14 Pszi pont: 83/4 EFejl: 6
Eddig összesen 500 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 206 TP-t kaptál. Jelenleg 265 707 TP-d van. A következő szinthez még 74 293 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, Lord Kovács József, tüskés harci gromak. A 30. fordulódban 5817 arany került a bankszámládra. 6195 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 20/94 (+4%) lőfegyverek: 14/10 (+12%)
dobófegyverek: 4/90

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,29 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/10 2. nyomkövetés: 7/10 3. mászás: 4/87
4. csapdakészítés: 17/69 (+24%) 5. csapdaészlelés: 1/0 6. gyógyítás: 12/65
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/51 9. szörnyidomítás: 1/0
10. teológia: 9/107 (+14%) 11. taumaturgia: 28/16 (+24%) 12. versengés: 1/17
13. harcművészetek: 1/15 14. szkanderozás: 1/17 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 5/38 17. pszi: 11/96 (+14%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 4/6 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 2/44
22. testépítés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> udvari mágus (#142)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. (teljesítve)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 197, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 25 010.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 8 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2082 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 2 hebrencs állkapocs (#130) 2 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 2 magszim bél (#103) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 rókafarok (#124) 3 ugh méreg (#166) 3 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
397 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 8 inváziós trófea (#2166)
6 kaja (#2) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
27
28
29
30
31
32
33
(108,32) tüskés harci gromak (#156)
(109,31) Tharr oltár, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sóhajtó dorony (#112)
(110,30) Leah oltár, alpesi tehén (#91)
(111,29) karmos tankány (#137), oltár
(112,28) arató csattanat (#144), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 39. jellempróba
(113,28) uzbányok (#102), gumifa (#38)
(114,28) fabontó szójerek (#71)
(115,28) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba
(116,28) oltár, uzbányok (#102)
(116,29) kihívás tornya (#502), Elenios oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek