94. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 6. 22h:05'
EZ A 1250. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
1251. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,37] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Raia plébánosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronz végzetmedált, egy cetbőr válltömést, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy ezüst vadászmedált, egy ezüst végzetéremt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy párducbőr övtáskát, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy trix amulettet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy vámpírféreg trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított tűzfőnix. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alcoy Calgary. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.)

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 263.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,36] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 253.]

ee 237 66 72 eladod a 237. tárgyat a 66. tárgyat a 72. tárgyat
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bőrpajzsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 253.]

ea 225 8 eladod a 225. tárgyat 8
Eladtál 8 orgyilkos tőrt. 64 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ee 101 166 231 eladod a 101. tárgyat a 166. tárgyat a 231. tárgyat
Eladtál 9 tintát. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 24 ugh mérget. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 2 acélpengőkét. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 253.]

ea 170 9 eladod a 170. tárgyat 9
Eladtál 9 spirituszt. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ee 105 99 130 eladod a 105. tárgyat a 99. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 253.]

ee 33 214 70 eladod a 33. tárgyat a 214. tárgyat a 70. tárgyat
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 6 manifeszt.nyúlványt. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 13 rézdarabot. 13 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 253.]

ee 677 172 85 eladod a 677. tárgyat a 172. tárgyat a 85. tárgyat
Eladtál 6 szulfagor agyart. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 2 téfea-agyat. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 5 óndarabot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 182 1 megveszed a 182. tárgyat 1
Vásároltál 1 vashegyű lándzsát. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 126 1 megveszed a 126. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzpengét. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 176 3 megveszed a 176. tárgyat 3
Vásároltál 3 vashegyű nyilat. 27 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[71,35] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs jobb középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Göcsörtös bunkóval eltalálod a khór darázs testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,34] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Követed az északra vezető elf nyomokat: [71,33] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy vadász tatu orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy barátság szent tüzét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cseréptetős torony (549. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. "
Követed az északra vezető elf nyomokat: [71,32] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lajhárlord. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lajhárlord testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a lajhárlord fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a lajhárlord testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a lajhárlord jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre.
Követed a délkeletre vezető elf nyomokat: [72,33] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmazsin huhogó lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 203.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,34] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Találkozol Éjfátyol Kiara. Sheran elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy sötét kámzsát, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudarölő éremet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy pattanóböde trófea, egy dombi yeti trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [74,35] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 183.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 175.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 167.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 137.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 107.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 77.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 47.]

e 17 élelemszerzés 17 pontért
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sóhajtó dorony. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran elsőáldozója vagy. Ez a 95. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 15 Merészség: 7/1 Magasság: 154 cm
IQ: 19 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 219/219 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 75/48 Pénz: 318 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 566 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 926 TP-t kaptál. Jelenleg 117 638 TP-d van. A következő szinthez még 2 362 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, Yurk, a profi, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 16 vágófegyverek: 9
ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: * 20

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -4.); kerek kő (#19) (5 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 .); vashegyű nyíl (#176) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 30 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 7 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 20 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 4 12. versengés: 2
13. zene: 2 14. szörnyismeret: 4 15. zárnyitás: 3
16. vadászat: 21 (+2) 17. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 8 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 18 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
elfogod óriás skorpiót (#72) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 45.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 21. Szerzett pont: 2200. Beállított erő: 0 Összpont: 2200

Összsúly: 53.00 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 1 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
2 hebrencs állkapocs (#130) 2 lapockacsont (#33) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 óndarab (#85) 5 orgyilkos tőr (#225) 13 rézdarab (#70)
1 rézsisak (#72) 6 spiritusz (#170) 1 szöges bőrpajzs (#66)
6 szulfagor agyar (#677) 2 tankány karom (#237) 2 téfea-agy (#172)
9 tinta (#101) 24 ugh méreg (#166) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
254 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 bronzpenge (#126)
1 darázsszárny (#652) 1 huhogó bibe (#332) 23 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75
31
32
33
34
35
36
37
38
(71,32) lajhárlord (#757)
(71,33) kardfogú fülemüle (#146), cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(71,34) kardfogú fülemüle (#146)
(71,35) Dornodon rúnaköve, khór darázs (#348)
(72,33) karmazsin huhogó (#185)
(72,36) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173)
(73,34) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Éjfátyol Kiara (3869. kalandozó)
(73,37) Trikornis Futárszolgálat (#711)
(74,35) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), útonálló (#130), orgyilkos (#131), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek