Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mákrózsafőzet
Küldd el képeslapként!
A mákrózsafőzet lefőzéséhez nem kell túlságosan nagy tehetség. Ha nem kábulsz el főzés közben a rotyogó nedü illatától, majd el fogsz a bódulattól, mely elfogyasztása után telepedik rád. Az érzés semmi tapasztalthoz nem fogható. Mintha szellemek kerülgetnék anyagi testedet...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 08:20:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Maitreya Mahagatta 199. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. máj. 13. 15h:10'
EZ A 310. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
311. játékheted kezdete: máj. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5374
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 272
Extra forduló: 18

MAITREYA MAHAGATTA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését. A 3. napon találkozol Álomutas Alex-szel. Elenios hittérítõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy szem szimbólumot és egy szürke bõrkesztyût visel. Felszerelését egy fagyféreg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy ulkor jéglény trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, õ is a jó oldalhoz tartozik. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött pszi szakértelmed, míg te õt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 7. napon újból találkozol Authoricusszal. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 11 drótszõrt te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (111 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 1 távcsövet, méghozzá 200 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 10 rézdarabot, méghozzá 80 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 50 álomport, méghozzá 110 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 10 tükröt, méghozzá 309 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 22 tüskét, méghozzá 50 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 3 vas dobónyilat, méghozzá 230 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Elendil, amikor összefutottatok, adott Neked 69 aranyat. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermõ erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 rézdarabot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+192 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+26 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 502. hetének nyerõszámai: 12, 2, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy részeg kalandozó nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 362.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a helytartói jogart, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 347.]


v 20 164 1 elmormolod a 20. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a bûvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

p 69 13 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyûlik benned. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyûvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[72,58] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fõutcát.

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledõt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy villát. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 4300 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Eladsz 2 bronzhegyû nyilat 10 aranyért, 1 ezüst gyûrût 6 aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 4 igazgy. fülbevalót 80 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.

Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Elenios követõje. Egy bõrpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbõr kesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt és egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy yeti poronty trófea, egy jegesmedve trófea és egy kaffogó hebrencs trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Aquila Kyra. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen gyógyítás szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elköszöntök egymástól. Találkozol egy copfos ezüsthajú, félszemû, körszakállas gnóm férfival. Bõre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronzsisakot és egy fekete bõrcsizmát, egy örökkéval. rubinját visel. Jobb kezében egy csontszablyát tart. Mentális auráját felismered, semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek. Az õ neve Isten fia,BigDaddy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemrõl mesélsz beszélgetõpartnerednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Fairlight felszentelt papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy ulkor kötényt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy epokitféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Egy sullár a hátasa. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Fyzbaan. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött gyógyítás szakértelmed, míg te õt a bányászat szakértelemre oktattad. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 315.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ve 37 100 megveszed a 37. tárgyat 100
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 drótszõrt. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ve 99 30 megveszed a 99. tárgyat 30
Vásároltál 30 fekete gyöngyöt. 270 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ve 170 100 megveszed a 170. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ve 236 15 megveszed a 236. tárgyat 15
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 lajhár csontot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ve 249 20 megveszed a 249. tárgyat 20
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 bumerángot. 54 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [134,110] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlõt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy mûvészi porolitot. keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. délkeletre egy õsi csatamezõ van. délre egy olvasztókemence van. délnyugatra egy tímárkunyhó van. északnyugatra egy vaskohó van. északra egy friss csatamezõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nagyon bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Fõfogás lesz õkelme! (+2 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [134,109] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] Észreveszel egy friss csatamezõt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamezõ területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták õket - vagy nem volt túlélõ, aki tömegsírba hordta volna õket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyû intéz feléd kihívást.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyû bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyû tollas testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Megcsipkedi a dögkeselyû a bal válladat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A dögkeselyû szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Egyenlõre még semmi. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a csatamezõ populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra támad rád.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled méregfelhõ varázslatot lõ rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra farkát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél, egy díszes rézpajzs és 3 ubuk tüske. A távolban nagyobb csapat élõhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegõt szívhatsz. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bõgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erõvel indul tovább. Hálából azért még nekedadja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mûvészi porolitot. délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,108] Egy sejtelmes, baljós sûrû erdõbe érsz a síkságot elhagyva. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdõ mélyérõl.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 79 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Nincs idõd félrehajolni. (14 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod a halálhozó bõrszárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csõrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 1198 tapasztalati pontot kaptál. Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi. - Én nem tudok neked semmit adni! - Nem - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). Hirtelen a szirén labirintusát rejtõ sátor bukkan fel az orrod elõtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztõbe. A továbbvezetõ utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod õket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az elsõ megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rádtörõ éhség. A közelben lévõ járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszfelé indulsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az õrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [98 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[133,107] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy legyengült fagymágus. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Az elsõ helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lõttek fenékbe. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 1 rövid kard, 1 nyílcsapda. Elteszed õket.

(Továbbmész...) [132,106] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,105] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál. Egy elhulott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthetõ. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[130,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

(Továbbmész...) [129,103] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány õsi kõszobrot találsz bent. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. [32 pontot használtál fel, van még 137.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(129,103) mínosz-kúp (#178), oltár
(131,105) tintacsigák (#74), quwarg harcos (#201)
(133,107) fagymágus (#650), õsi csatamezõ (#263), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(134,108) halálhozó (#419)
(134,109) quwarg harcos (#201), dögkeselyû (#174), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262), 50.
jellempróba, Dornodon oltár
(134,110) Fairlight rúnaköve, patak

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Találsz egy fõutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Összeakadsz Authoricusszal. Egy a szirén köpenyét, egy arany masszariasztót, egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy szürke bõrkesztyût visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea, egy dermesztõ lidérc trófea és egy ezoterikus mardel trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Kérdõn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. (Bûvõlés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 2 vasvértet. Õ örömmel bólint, és átnyújt 1 vasvértet. Elfordulsz, és tovább totyogsz. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 127.]

a 164 1671 1 átadod a 164. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vasvértet Authoricus részére. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 124.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvetõ gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [20 pontot használtál fel, van még 104.]

v 20 415 1 elmormolod a 20. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a bûvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 99.]


* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elõkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Játszani kezdesz a dudán. Egy saját szerzeményt adsz elõ, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Hatalmas tapsvihart kapsz az elõadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba [+16 arany]. [15 pontot használtál fel, van még 84.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a helytartói jogart. [0 pontot használtál fel, van még 74.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]


tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 22, 1. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál az alanori csatamén. 4 kaját töm magába a törpemammut. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kí koncentráció hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következõ körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FRISS CSATAMEZÕ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelõtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kõhegyû lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bõrpajzsokat, bõrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha már 9 napja nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezõn (de 9 naponként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezõn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az elsõ 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezõk kutatása egy idõ után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütõfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezõn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlõdik.

FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll elõtted. Az emberszerû teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínû, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezetõ utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerû, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?



KARAKTERLAP
Maitreya Mahagatta, egy kopasz, csillogó szemû elf nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

 Erõ:26 (31)  Szint:19  Merészség:6/1 Magasság:142 cm 
 IQ:26 (29)  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:43 kg 
 Ügyesség:26 (30)  Védekezés:35  Menekülés:30 % Életkor:173/173 év 
 Egészség:23 (25)  Életpont:275/242  Jellem: jó (307) Tul. pont:
 Szerencse:24 (26)  Varázspont:463/138  Pénz:1656 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:60/14       EFejl:61 
Eddig összesen 946 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6330 TP-t kaptál. Jelenleg 421277 TP-d van. A következõ szinthez még 28723 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, részeg kalandozó, fagyelementál. A 195. fordulódban 10837 arany került a bankszámládra. 11053 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1/9   ökölvívás: 17/98 (+23%)   szúrófegyverek: 15/2
  vágófegyverek: 14/99 (+11%)   ütõfegyverek: 12/17   lõfegyverek: 22/88
  dobófegyverek: 18/90 (+18%)        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (190%) << kõkalapács (#13) (150%) << ryuku szablya (#695) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15/43 (+11%)   2. nyomkövetés: 45/21 (+7%)   3. lopás: 3/88
  4. mászás: 9/69   5. csapdakészítés: 16/50 (+6%)   6. csapdaészlelés: 8/98
  7. gyógyítás: 18/78 (+4%)   8. titkosírás: 3/41   9. felderítés: 10/53 (+51%)
  10. szörnyidomítás: 10/57   11. teológia: 21/37 (+17%)   12. taumaturgia: 39/7 (+9%)
  13. szerencsejáték: 2/51   14. versengés: 5/5 (+18%)   15. harcmûvészetek: 14/2
  16. zene: 17/26 (+17%)   17. szörnyismeret: 25/83 (+18%)   18. pszi: 9/38 (+34%)
  19. zárnyitás: 3/49   20. vadászat: 17/19 (+11%)   21. bányászat: 30/88
  22. úszás: 1/59        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 20 mezõre repítsen
totem 85% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
segítesz max. 23 TVP-ért
kutatsz max. 85 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 21 darabot ), púderkövet (#119) (max. 21 darabot ), kerek követ (#19) (max. 11 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 11 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
massza (#217) (csak egyszer), varkaudar behemót (#189) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 0, max: 12)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)  
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bûvölés (#20) (259,3) méregsemlegesítés (#14) bûvölés (#20) (164,1) szörnycsábítás (#83)
bûvölés (#20) (415,1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), vakító fény (#43), agyroppantás (#91)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> vízionár (#66)   villámcsapás (#50) >> massza (#217)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)   villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   energiatüskék (#29) >> szõrös bozsó (#149)
villámcsapás (#50) >> epokitféreg (#147)   villámcsapás (#50) >> földsárkány (#359)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)   villámcsapás (#50) >> hadroszaurusz (#162)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 18, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)   tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)   fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
tükörpajzs (#101) >> kõkorszaki szaki (#109)   varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)   varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bûvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bûvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 2)
2.) Nem tûrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtõl három varkaudar behemót, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * áspis védõköpeny (#479) 1 * bíbor erõöv (#291) 1   bõrsisak (#57)
1   díszes rézpajzs (#84) $1 * fekete bõrcsizma ($247) $1 * gromak páncél ($270)
1   kígyóbõr kesztyû (#49) 3   kígyóbõr öv (#410) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) $1   szöges páncél ($65)
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 11   bumeráng (#249) 4   csontpálca (#329)
6   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüstshuriken (#327) 2   ezüsttõr (#322)
1   fúvócsõ (#20) 10   kerek kõ (#19) 2   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 3   orgyilkos tõr (#225) 2   rövid kard (#171)
1   ryuku szablya (#695) 11   szögletes kõ (#17) 1 * tünde íj (#553)
11 * tünde nyíl (#554) $3   ubuk tüske ($131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 * aranygyûrû ($193) $1 * borostyán függõ ($162) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
$1 * ezüst gyûrû ($180) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1   mászó-karperec (#392) 1   nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1   ónix masszavadító (#438) 2   rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142)
1   umbatari karkötõ (#278) 1   zafír medallion (#514)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 8   acéltû (#334) 5 + aranypikkely (#415)
1   aranytermõ erszény (#819) 7   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
6   deus ex machina (#1) 1   dorony duda (#235) 3   gyógykenõcs (#313)
1 * helytartói jogar (#228) 8   kaja (#2) 1   kinemfogyó tegez (#368)
4   kötél (#92) 4   kristályfolyadék (#449) 1   kulcskarika (#648)
1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   mérleg (#81)
1   nagy aranykulcs (#246) $1   nyílcsapda ($243) 1   olló (#335)
10 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32)
2   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42)
1   tûzfény (#686) 2   varázskõ (#305) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 55]
7   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
5   huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 16 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 14]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 118]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15   uzbány csõr (#169) [bennük 26 csepp ugh méreg (#166), fér még: 154]
3 + vizestömlõ (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
5   zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
27   álompor (#396) 10   amniosz (#203) 2   bordacsont (#16)
1   darázsfarok (#654) 37   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665)
6   ezüstdarab (#326) 34   fekete gyöngy (#99) 1   féregbél (#1071)
6   fõnixtoll (#563) 27   gyöngymangó (#135) 14   halcsont (#390)
3   jégszív (#282) 11   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199)
7   kazmár gyökér (#205) 8   kõszem (#304) 1   kvazár (#244)
3   lajhár csont (#236) 54   madártoll (#112) 2   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   medúzacsáp (#703) 1   moa burát (#384) 1   moa gyöngy (#378)
1   moa smaragd (#377) 11   mocsári penke (#148) 19   mutáns csont (#331)
12   óndarab (#85) 3   ovimon-bogyó (#207) 1   párducbõr (#1066)
23   pirkit (#153) 20   púderkõ (#119) 2   purifikátor háj (#269)
8   ramit kõ (#226) 4   rézdarab (#70) 1   rozmárfog (#1069)
35   smirglilevél (#29) 1   téfea-agy (#172) 11   tükör (#43)
1   ulkor gyöngy (#1072)        

Összsúly: 116.71 kgMegterheltség: 126%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
2   aurach bõr (#658) 11   elkarog szõr (#665) 3   liumbe hajtás (#655)
6   nektoraf faggyú (#667) 1   raptor szablya (#482) 2   rinóbõr (#651)
1   ryuku kopja (#694) 1   sáska amulett (#668) 2   smaragdkõ (#678)
10   szulfagor agyar (#677)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 ezüst gyûrû (#180) 1 ezüst karkötõ (#158)
1 ezüst kulcs (#184) 4 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kerek kõ (#19)
1 szöges bunkó (#8) 3 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 bumeráng (#249) 1 díszes rézpajzs (#84) 5 drótszõr (#37)
30 fekete gyöngy (#99) 8 kaja (#2) 1 kötél (#92)
3 lajhár csont (#236) 6 madártoll (#112) 1 nyílcsapda (#243)
1 orgyilkos tõr (#225) 1 rézdarab (#70) 1 rövid kard (#171)
5 tinta (#101) 1 tünde nyíl (#554) 3 ubuk tüske (#131)



E körben tett lépéseid térképe

(73,57) fõutca (#399), szent tölgyfa (#393), Authoricus (1671. kalandozó)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.