Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy beteljesült szerelem
Küldd el képeslapként!
Feltételes udvarlásnak indult... Hosszú fordulókig tartott, mire sikerült Őt megkörnyékezni... Aztán bevallotta, hogy Ő is hasonlóképp érez... Akkor teljesült be a mi Szerelmünk!
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 07:38:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Coolguy 240. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. febr. 28. 9h:54'
EZ A 393. JÁTÉKHETED, 240. FORDULÓD
394. játékheted kezdete: márc. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4327
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 90
Extra forduló: 7

COOLGUY KALANDJAI


703 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Simon de Monforttal. Fairlight fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy smaragd védõgyûrût, egy Rughar gyûrûjét, egy Rhatt páncélját, egy jing-jang fejpántot, egy roxati üvegszemet, egy zafír erõövet, egy villám szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy kvazár kesztyût, egy arany papi karkötõt és egy szerencsetalizmánt visel. Fegyverzetét egy méregelementál trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktõl, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon összefutsz Doublecrosserrel. Egy dalebg.kristályvértet, egy zafír erõövet, egy Rughar gyûrûjét, egy mágusköpenyt, egy Ovgun nyakláncát, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyût, egy tûzúr csizmáját, egy örökkéval. rubinját, egy angyalok gyûrûjét, egy Luthius karkötõjét és egy zafír fülbevalót, egy Urgod fétisét visel. Felszerelését egy kristályförgeteg trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy otagi csápot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy aurapollátor a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Megszólal: " Nem igaz! Akármerre megyek, igénytelen, büdös emberek vesznek körül!" Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon találkozol Gilette-tel. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Morgan sipkáját, egy két kard szimbólumot, egy Rhatt páncélját, egy obszidián karkötõt, egy zafír erõövet, egy törpe bakancsot, egy arany papi karkötõt, egy mithril kesztyût, egy smaragd védõgyûrût és egy Ovgun nyakláncát visel. Felszerelését egy õrjáratozó katona trófea, egy Ovgun trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy moa stuki. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû a hitvány! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon találkozol Blanga Dor Blazeerral. Egy Rughar gyûrûjét, egy zafír erõövet, egy topáz erényövet, egy obszidián karkötõt, egy kvazár kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy roxati üvegszemet és egy arany papi karkötõt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy õrjáratozó katona trófea és egy élõholt õsmágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 2. napon összefutsz Asd'Dach Warddal. Egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet, egy zangrozi csizmát, egy mithril kesztyût, egy zafír fülbevalót, egy lidérckoronát, egy Rughar gyûrûjét, egy mágusköpenyt, egy Urgod fétisét, egy Luthius karkötõjét, egy Ovgun nyakláncát, egy kiválasztottak ékét és egy dalebg.kristályvértet visel. Ruházatát egy hósárkány trófea, egy Ylgoroth trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 7 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon összefutsz Glanga Dor Blazeerral. Õ Ilinor dor Blazeer férje! Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy virág szimbólumot, egy jegygyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy mágusköpenyt, egy arany papi karkötõt, egy Eldaran ékkövét, egy Morgan sipkáját, egy Luthius karkötõjét, egy zafír erõövet, egy kvazár kesztyût, egy jégisten amulettet, egy hósárkánybõr csizmát, egy angyalok gyûrûjét és egy zafír fülbevalót, egy ryuku nadrágot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vámpírtõrt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegõben. Nem rádöltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Az elf elõkapja a lõfegyveret, és mielõtt védekezhetnél, orvul bemutat neked nehány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon összeakadsz Jázminnal. Egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy Eldereth kristályt, egy dentor vértet, egy Tharr Keresztjét, egy arany papi karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír fülbevalót, egy nehéz harci kesztyût, egy zafír erõövet, egy törpe bakancsot és egy lidérckoronát, egy Rughar gyûrûjét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élõholt õsmágus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemû az alávaló. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 3. napon összeakadsz Clod Onarral. Egy óriás fülbevalót, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját, egy natharion talizmánt, egy ritualista övet, egy drag'kór lábvédõt, egy õsi páncélt, egy õsi vállvédõt, egy örökkéval.gyémántját, egy õsmágus fülbevalóját, egy drag'kór fülkarikát, egy tleikan kesztyût, egy smaragd karkötõt, egy õselemek köpenyét, egy Luthius karkötõjét, egy rogalhal csuklópántot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát és egy õsi nyakláncot, egy jégisten amulettet, egy gólemgyûrût visel. Fegyverzetét egy Dl'orkhaugruk trófea, egy fertõzött dr.lárva trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 6 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon megintcsak találkozol Doublecrosserrel. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Motyogni kezd: " Nem igaz! Akármerre megyek, igénytelen, büdös emberek vesznek körül!" Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 3. napon találkozol egy kopasz, csillogó szemû gnóm nõvel. Bõre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy óriások övét, egy mithril kesztyût, egy ryuku nadrágot, egy óriás fülbevalót, egy hókeresztet, egy Ovgun nyakláncát, egy hósárkánybõr csizmát, egy Rughar gyûrûjét, egy õselemek köpenyét, egy dalebg.kristályvértet, egy zafír védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy lidérckoronát és egy Luthius karkötõjét, egy örökkéval. rubinját visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy hósárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nem látszik valami barátságosnak. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Otthagyod a másik kalandozót. KT vezetõd közölte, hogy addig nem használhatod az EK parancsot, amíg nem fejlesztettél legalább 1 TU-t az aktuális képességbe. Laurana elszívott tõled 17 varázspontot a táborozásod 360. napján. Laurana elszívott tõled 15 varázspontot a táborozásod 407. napján. Laurana elszívott tõled 13 varázspontot a táborozásod 407. napján. Laurana elszívott tõled 12 varázspontot a táborozásod 407. napján. Laurana elszívott tõled 11 varázspontot a táborozásod 408. napján. Laurana elszívott tõled 10 varázspontot a táborozásod 408. napján. Laurana elszívott tõled 9 varázspontot a táborozásod 408. napján. Laurana elszívott tõled 8 varázspontot a táborozásod 423. napján. Laurana elszívott tõled 7 varázspontot a táborozásod 423. napján.Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az idõjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából, és egy ideje már csak hullik és hullik az égi áldás. Semmiben sem hasonlít az eddigi jótékony záporokra, mellyekkel megfáradt napjaidon színültig tölthetted kiürült vizestömlõdet, annál sokkal hidegebb és hol nehezebb, hol pedig könnyed szárnyakon repkedõ csapadék zúdul alá az égbõl. Hó esik. Mindaz, ami eddig csak a legmagasabb hegységek legkiemelkedõbb csúcsain fordulhatott elõ, most már a legalacsonyabban fekvõ síkságokat sem kíméli: hópelyhek vonják egységesen fehérré, és simává a tájat. Olyan dermesztõen hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik, a levegõ megváltozott szövetébõl font csápok pedig könnyedén benyúlnak a ruhád alá, csak hogy jobban nyomatékosítsák: valami megváltozott. Testfelületed minden egyes pontja a hidegtõl dermedten olyanná válik, mint a Purídian szigeti liba bõre. Talán megállítható a folyamat, talán reménykedhetünk még abban, hogy visszatérnek valaha a melegebb évszakok. Ennek csak a közel-távoli jövõ a megmondhatója...

Judás Dor Blazeer elszívott tõled 6 varázspontot a táborozásod 688. napján. Judás Dor Blazeer elszívott tõled 6

varázspontot a táborozásod 688. napján. Csoportvezetõd három másik tag beleegyezésével eltávolított a K.T.-bõl. (-4 max. életerõ.) Tudatod újra egyedül van. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve az õrzõk ébersége. (ld. enc.) Axillon, amikor összefutottatok, adott Neked 3 ezüsttõrt, egy nagy aranykulcsot, 4 nagy vaskulcsot, egy huhogó bibét, 3 xirnox szivet, egy rókafarkat, 34 csuklyavirágot, egy remák szivet, 2 trikornis szarvat és 6 lótuszvirágot. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belõle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erõt, ifjúságot kínál; cserébe hûséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erõvel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+34 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+174 varázspont.) Nagy eseményt ünnepelhetsz ma: most van 6 éve, hogy megérkeztél a Túlélõk Földjére! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot! (ld. enc.) Nagyon vigyázol rá. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 37 23
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 393.]


h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+182 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 393.]

(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideáis helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+142 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 353.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

kf 71 88 kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat a 88. tárggyal
Magadra öltöd a rézpáncélt. A fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyenlõre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). Fogaival a 10 Chara-din fattya felszakítja mellkasodat. (10 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerõ). A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek elõtt. Elõgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerõ.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerõ.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath támad rád.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerõ.) A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Egy különösen bonyolult manõverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Te 18 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Vámpirizálsz (+25 életerõ). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerõ.) Egy különösen bonyolult manõverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Te 8 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Vámpirizálsz (+12 életerõ). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Nyekk! A csapás szele kettérepesztette a sisakodat. A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy magnetikus praglonc készül a lemészárlásodra. (ld. enc.) Menekülsz, mint akit sóspuskával lõttek fenékbe. [50 pontot használtál fel, van még 258.]

(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielõtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+132 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 218.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[185,49] Még mindig füves síkságon vagy. Egy nagyobb jégtömb tûnik fel elõtted. Megpróbálod megkaparni a felületét, de az nagyon tömör és nagyon fagyos. Nem tudni, mi lehet a belsejében. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy átfázott kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amibõl kis gõzfelhõ tör elõ. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+133 életerõ.) Észreveszel egy amniosz-fát. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sepp Dietrich elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet épitenél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy szekérkaravánt veszel észre a közelben, körülötte különféle vidám hangulatú alakok szorgoskodnak. Kérdésedre, hogy kik õk, elárulják, a vándorcirkusszal van dolgod, és arra biztatnak, próbálj szerencsét valamelyik játékukon. Megköszönöd invitálásukat, de úgy döntesz, alszol még rá egyet, mielõtt bármibe is belefognál. (ld. enc.) Zsupsz, nyakoncsípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Szinte fáj, ahogy fogaid hangosan vacognak (-18 életerõ). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [185,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Lesöpröd magadról az idõközben rád hullott havat, de csupán pár pillanat telik el, újra fehér mindened. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy jégzabáló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Borzalmas fagyvihar kerekedik körülötted. Ujjaid egymáshoz fagynak, bõröd törékeny porcelánná válik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégzabáló testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). (Tested törékeny:) Vér kezd ömleni a jobb combodból a jégzabáló harapása nyomán. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször eltalálod a jégzabáló szelvényes testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). (Húsod fagyott:) A jégzabáló kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belõled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+133 életerõ.) Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-11 életerõ). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szinte csak a bozótosok teteje látszik ki a hó alól, annyira sok esett az utóbbi idõben. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben sûrûben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy fagyóriás. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Térdeit remegnek, majdnem összecsuklasz. Eszméletlenül hideg van (-16 életerõ). Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [110 pontot használtál fel, van még 108.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[185,52] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Épp azon töprengsz, vajon mennyi élet veszett oda a jégpáncél borításában, amikor elrepül orrod elõtt egy pillangó. Szegény teremtés, gondolod, nem fogja sokáig bírni ebben a hidegben. Továbbindulsz, de közben még látod, amint a pillangó összefagyott szárnyakkal, egy zuhanórepülés végén eltûnik a mély hóban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy cidrizõ quwarg parafenomén lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lõ rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levõ tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy kristálygömb tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+141 életerõ.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egyre nehezebb a mozgás összefagyott végtagjaiddal, egyre fájdalmasabb, ahogyan a hideg levegõ a tüdõdbe hatol (-11 életerõ). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 4 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [185,53] Egyre több a fa. Sûrû erdõben vagy. A fák összes levelüket lehullatták, ágaik most fehér és vastag jégréteggel vannak körülvéve. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Ézrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy megsebzett kronotapír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Találsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-12 életerõ). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [100 pontot használtál fel, van még 8.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 3.]
v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kotb 9146 belépés K.T.-be: 9146
Belépésedet fogod kérni a Vértestvérek K.T-be. [0 pontot használtál fel, van még 3.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerõ). A méreg feloldódott a szervezetedben. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 381 pontot. A következõ körben tehát 384 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÕRZÕK ÉBERSÉGE (312. TUDATI KÉPESSÉG)
Erõs széllökések nehezítik a haladást a fennsíkon, de végül feltûnik a rejtett barlangnyílás. A villámok fénye néha meg-megvilágítja a bejáratot õrzõ két szobrot. A hatkarú mindegyikben kardot forgató alakváltó amazont és a törpét a nagy harci kalapáccsal és Tharr pajzsával. A földelem urait engedi csak tovább az õrzõ mágia. Belépve a fáklyák lobogó fénye vetül a központi oltárra és a mögötte lévõ falra. A fal csodálatos és teljesen sima márványkõ, de egy rövid ima és a kapu kitárul, a kéz érintése lágy kõhullámok fodrozódásait indítja el, de a kéztõl indulva lassan márványszerûvé lényegül át az egész test is, melyet a kõfal magába húz. A következõ pillanatban már a földelem szférájának valósága nyilvánul meg, egy hatalmas gránitkõ vár földalatti barlangrendszerének központi szentélye - a földelem urainak temploma. A várat földelementálok, sziklaóriások és kõgólemek õrzik, míg a barlangokban törpék szorgoskodnak és adnak formát az anyagnak így gyakorolva a teremtés misztériumát, gnómok kristályosítják a tudást, használják és növelik meg a drágaköveik erejét vagy irányítják a hatalmas homok- és kõférgeket. A földelem urai lassan megérkeznek mind, rendezett sorokban sorakozva szinte kõszobrokként vigyázzák igazi harcospapokként haduraik mágikus rituáléját. Thunder, a hatalmas troll tudatmester alkotja meg az új rúnákat, míg a többiek töltik fel energiával a formát, s legvégül kérik mûvükhöz az isteni áldást. A földelem legfõbb ura ölt lassan alakot elõttük egyik legkedveltebb, Tharranként ismert óriás földelementál formájában. Hangja végigdübörög a templomon: "Ezen rúnák megmutatják és küzdelemre kényszerítik a más világokból síkunkra jutott lényeket - mint a földelem urai szüntelenül gyõzelmet kell aratnotok felettük!" - a rúnák ereje egy gondolatára mûködésbe lépve azonnal nyilvánvalóvá tette egy rosszban mesterkedõ thargodan herceg földelemi síkon való jelenlétét, de annyi idõt nem hagyva a meglepett démonnak, hogy felfogja felfedezésének tényét, Tharran egyetlen csapásával megszüntette a démon létezését ezen és minden más a síkon mindörökre. - "Éberen uraljátok hát világomat!" - dübörög még sokáig akarata azután is, hogy a földbe olvadt fel újra az isteni megtestesülése. [IM parancs használatakor, ha nem küldetést imádkozol le, megküzdesz a földelem rendjét megzavaró lényekkel. Ha nem sikerül gyõznöd, a szörny TP értékének megfelelõ TP-t vesztesz.]

DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY)
A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémbõl készült, dobozra emlékeztetõ varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekbõl is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétõl, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerû újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezõre fog repíteni a veszélytõl, véletlenszerû irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintû vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettõl kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot.

MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY)
Óriási termetû, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerû lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem mûvészet túlélni, de ha megkezdõdik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintû szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni.

MÛVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY)
"Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyûséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserõdet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettõl az átkozott gusztustalanságtól." Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Mûvészi és tudati energiájuk segítségével az Idõ Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylõ, kavargó porszemekbõl álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti mûvészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építõt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó mûvésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerû mûvelet, igencsak sok idõt kell rászánnia a Porcsinálta mûvésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-tõl nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelõ kiegészítésekkel. Eme mûnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezõn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerûen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a mûvészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentõs... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építõjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerõseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod?

VÁNDORCIRKUSZ
Ghalla hétköznapi életét merõben felborította az elsõ vándorcirkusz megjelenése. Az ötlet, hogy a népet ilyen módon is szórakoztatni lehet, vidám és kreatív emberkék (plusz törpék, alakváltók, árnymanók) fejébõl pattant ki, és a megvalósítás nem váratott sokáig magára. A cirkusz természetesen nem hajlandó a Sötét Földön járni, valamint túlságosan nyugatra sem megy, csak a 60-as koordinátátig. A cirkusz több kisebb-nagyobb méretû sátorból áll, mindegyikben egy, vagy több feladat megoldása vár rád, sikereid persze nem maradnak meghálálatlanul. Sajnos nem ingyenes a dolog, minden egyes belépés 20 aranyba kerül. Ennek kifizetése után bármennyi próbán részt vehetsz, ha több megmérettetésre vállalkozol, akkor is csak egyszer kell megválnod ettõl az összegtõl. Ezenkívül, ha a kártyázás során sikertelen vagy, további aranyat veszthetsz. A vándorcirkusz látogatásakor egy új szakértelmed, a versengés fejlõdik, ebben való jártasságod a próbák során komoly segítséget jelenthet. Ezenkívül természetesen más területeken szerzett tapasztalataid is fontosak lehetnek, pl. a kaszinózás során nyert pénzösszeg mértéke nagy mértékben befolyásolhatja a kártyacsata kimenetelét. Hatféle sátor van. A céllövöldében egy szörnnyel mérkõzhetsz meg, az ötpróbán az egyes szakterületeken való jártasságodat tesztelheted, a kuruzsló eldugott sátrában egy "hozz tárgyakat" küldetést kapsz, a kártyázás során egy profi árnymanóval pókerezhetsz, a szirén labirintusában pedig egy útvesztõben oldhatsz meg feladatokat. A hatodik sátor a szellemkastély nevet viseli, ez az igazán sikeres (és bátor) kalandozók számára tartogat meglepetéseket, akik az elõzõ öt helyszínen már bizonyították rátermettségüket. Hogyan viselkedjen karaktered, ha cirkusszal találkozik? Mindezt egyetlen feltételes parancs beállításával változtathatod. A CIR parancs paramétereként egy pozitív számot kell megadnod, amit a következõképpen számolhatsz ki: Céllövölde - 1 Ötpróba - 2 Küldetés - 4 Kártyacsata - 8 Labirintus - 16 Szellemkastély - 32 Add össze azokat a számokat, melyekben részt akarsz venni. Példa: Ha azt akarod, hogy a karaktered legközelebb az ötpróbán, a kártyázásban és a labirintusban próbálkozzon, a CIR 26 parancsot (ez a 2+8+16 -ból jött) kell kiadnod. Ha egy sátorban megkaptad már a fõnyereményt, ott nem próbálkozhatsz, amíg az a tárgy nálad van. A szellemkastélyt hiába állítod be, amíg nem teljesítetted az öt alapfeladatot. A kastélyba való belépés alapfeltétele az elõzõ helyeken nyert öt tárgy leadása. Ha a CIR parancsban megadod a szellemkastélyt is, ez automatikusan megtörténik, amint azok meglesznek. A parancs addig marad érvényben, míg egy következõ CIR paranccsal felül nem írod. Minden egyes cirkuszi próbán való részvétel 10 TVP-be kerül, tehát ha mind az öt alappróbán részt veszel, az 50 TVP. Néhány megjegyzés: az egyes szakértelem és tulajdonságpróbák az adott szakértelmet ill. tulajdonságot fejlesztik. Ha leadod az öt nyereményt a CIR 32-vel, akkor a szellemkastély mellett újra csinálhatod a többi próbát, tehát a fõnyeremény mellett újra összegyûjtheted a díjakat. Ha pedig annyira kitartó vagy, hogy sikerült mindhárom nagyhatalmú fõdíjat összegyûjteni, a CIR 64 paranccsal beválthatod õket egy olyan varázstárgyra, amelyhez hasonlóról sem mertél még álmodni se - és a maximalisták ezután még újra összegyûjthetik az összes fõdíjat és próbadíjat...

JÉGZABÁLÓ (649. SZÖRNY)
Ezen a hátrafelé elkeskenyedõ férgen nem véletlenül a száj a legnagyobb testrész. Testének ugyanis folyamatosan szüksége van a hûtésre, ezt pedig a száján keresztül a bendõjébe jutatott jégmennyiség biztosítja. Nem is igazán láttak még jégzabálót mást cselekedni, mint havat lapátolni óriásira tátott pofájába. Ártalmatlannak is gondolhatnánk, csakhogy mielõtt ezt a felelõtlenséget elkövetnénk, jó ha tudjuk: a jégzabáló hályogos szemein keresztül semmit nem lát, a hótól eldugult fülén keresztül semmit nem hal, orra pedig nincs, így csak megy és megy, mindig fejjel elõre. Az mindegy neki, mi kerül az útjába... csak a zabálás a fontos.

FAGYÓRIÁS (653. SZÖRNY)
Ez az óriás kolosszus talán nem is tudja, hogy hol van, csupán azt, hogy valaki elszakította hazájának utánozhatatlanul fagyos levegõjétõl. Bánatában a rombolás és pusztítás maradt csupán neki, ehhez viszont tökéletes testalkattal áldotta meg a teremtõ: csupán bicepszének átmérõje felér egy megtermett szál elf legény magasságával, lábának egyetlen mozdulatával pedig úgy képes Ghalla teremtményeit a földbe nyomorítani, mint ahogy más egy a fûben menekülõ quwargot tapos halálra. S akkor arról még nem is beszéltem, mire képes, amikor igazán dühödtté válik: tudatalattija fagyviharok és orkánok elszabadítására képes, mely hegyeket és dombokat képes eltörölni a föld színérõl.

ESKÜVÕ
Mostantól lehetõség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyûrûre és Elenios egy papjára ill. papnõjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyûrûk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz elõször is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvõ: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezõn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezõn - és összeadja a párt. A ceremónián nézõként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezõn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyûrû. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetõk. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyûrû elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélõk Földjén születtél.



KARAKTERLAP
Coolguy, egy copfos ezüsthajú, barna szemû kobudera férfi vagy. Bõröd sárga. Leah eljövendõ papja vagy. Ez a 240. fordulód.

 Erõ:32 (33)  Szint:23  Merészség:6/5 Magasság:147 cm 
 IQ:30  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:34  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:31/31 év 
 Egészség:30  Életpont:287/220  Jellem: gonosz (206) Tul. pont:
 Szerencse:35  Varázspont:407/309  Pénz:4 arany Kép. pont:
         Halhatatlanság:1 %     
Eddig összesen 1872 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8771 TP-t kaptál. Jelenleg 1190462 TP-d van. A következõ szinthez még 9538 TP szükséges. Trófeáid: Orkhan Thai, Chara-din fattya, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élõholt, 4 vadász, 1 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. A 228. fordulódban 31 arany került a bankszámládra. 36 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8   ökölvívás: 29   szúrófegyverek: 21
  vágófegyverek: 3   lõfegyverek: 23   dobófegyverek: * 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (130%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -13.); ezüstshuriken (#327) (14 .); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 28   2. nyomkövetés: 77 (+1)   3. lopás: 3
  4. mászás: 6   5. csapdakészítés: 8   6. csapdaészlelés: 6
  7. gyógyítás: 71 (+1)   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 21
  10. szörnyidomítás: 1   11. teológia: 23   12. taumaturgia: 24
  13. harcmûvészetek: 31   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 7
  16. zárnyitás: 1   17. vadászat: 11   18. bányászat: 6
  19. úszás: 10        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 20 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), taalru (#249), adószedõ (#234)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
nómenklatúra (#158), szutykos remák (#191), õsdentor (#282), tyrannoszaurusz rex (#160), ongóliant (#159), õrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), trikornis herceg (#261), tüskés gigaféreg (#256), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)   villámcsapás (#50) >> taalru (#249)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendõ alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 2)
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * tankány karom (#237) 1   mászókarom (#78)
2 * sárga erõöv (#276) $1 * bronzsisak ($88) $3   kígyóbõr kesztyû ($49)
$1   szöges páncél ($65) $1   bõrsisak ($57) $1 * rézpáncél ($71)
$1   bakkura csizma ($96)        
Fegyverek és lövedékek
1   kõkés (#6) 2   hosszú íj (#111) 1   tolmokov-koktél (#351)
2   szöges bunkó (#8) 1   ezüstshuriken (#327) 1   nyu-shuriken (#157)
3   ezüsttõr (#322) 3   sallank nyíl (#129) 3   mérg. ubuk tüske (#137)
1   vashegyû lándzsa (#182) 1   rézgolyó (#343) 1   nyílvesszõ (#108)
1   rövid íj (#107) 5   ubuk tüske (#131) $1   göcsörtös bunkó ($123)
2   ubuk dobónyíl (#138)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   obszidián függõ (#195) $1   ezüst nyaklánc ($117) 1   ametiszt medál (#275)
$1   borostyán függõ ($162) 1   ezüst karkötõ (#158)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   vaskulcs (#183) 1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1   szeksztáns (#32) 1   ásó (#34) 1   ezüst kulcs (#184)
1   varázskõ (#305) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy aranykulcs (#246)
3   aranytû (#272) 1   kristálygömb (#265) 4   nagy vaskulcs (#186)
Löttyök és porok, tartóstul
2   vizestömlõ (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 5]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   pular kristály (#239) 2   borkonyó bibe (#312) 2   kék orchidea (#68)
10   amniosz (#203) 3   xirnox szív (#213) 1   rókafarok (#124)
7   lótuszvirág (#447) 34   csuklyavirág (#133) 1   remák szív (#264)
1   arx formázó minta (#298) 2   trikornis szarv (#198) 1   gyöngymangó (#135)
1   rézdarab (#70) 7   vasérc (#152) 4   szárnyas hernyó (#69)
4   fõnixtoll (#563) 1   mocsári penke (#148)    

Összsúly: 52.52 kgMegterheltség: 69%
GYJ: Legalább 4 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 varázskõ (#305) 1 bronzsisak (#88)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 gyöngymangó (#135) 35 víz (#27)
4 szárnyas hernyó (#69)        



E körben tett lépéseid térképe

(185,48) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237)
(185,49) kultúrmasztodon (#227), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja
(#534), mûvészi porolit (#720), 21. jellempróba
(185,50) tavacska, xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 41. jellempróba, jégzabáló (#649)
(185,51) fagyóriás (#653)
(185,52) quwarg parafenomén (#248), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(185,53) kronotapír (#286), kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), oltár

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Coolguy 240. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148)
szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193)
hínárevõ piranha (#194) elektromos angolna (#196) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
agyagelementál (#203) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212)
kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tormikus egér (#218) északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231)
ekharion (#232) adószedõ (#234) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238)
Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243)
kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) pordémon (#253) õrült varázsló (#255)
tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) pszi õselementál (#258) trikornis herceg (#261) quwarg anyakirálynõ (#269)
õrjáratozó katona (#274) védõnõvér (#280) õsdentor (#282) kronokukac (#285) kronotapír (#286)
manaelementál (#290) quwarg õsmágus (#302) jégzabáló (#649) fagyóriás (#653)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyû lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) $bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) rövid íj (#107)
nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139)
$nap szimbólum (#141) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149)
szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérg. vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188)
vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) gyöngysor (#192) $aranygyûrû (#193)
arany karperec (#194) obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198)
karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228)
obszidián karkötõ (#229) acélpengõke (#231) furulya (#233) dorony duda (#235) tankány karom (#237)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
kvazár (#244) nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255)
templom (#256) nehezék (#258) bájital (#261) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263)
remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) gromak bõr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) aranytû (#272) ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276)
rejtõköpeny (#277) umbatari karkötõ (#278) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) jégszív (#282)
bíbor erõöv (#291) varkaudar páncél (#294) arx formázó minta (#298) $kõszem (#304) varázskõ (#305)
réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenõcs (#313) varkaudar csizma (#317) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354)
szockó hólyag (#355) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376)
moa jádekõ (#382) szigony (#389) szent tölgyfa (#393) kõtorony (#394) álomvirág (#395)
álompor (#396) városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401)
királyi emlékmû (#411) moa stuki (#413) aranypikkely (#415) teknõcpajzs (#417) mágusölõ (#422)
Thargodan csatamezõ (#432) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) roxati üvegszem (#443)
fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) zangrozi csizma (#451) térkapu (#452) raptor szablya (#482)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) obszidián erõd (#491) kihívás tornya (#502)
zafír medallion (#514) Chara-din monolitja (#534) bûvös shuriken (#562) fõnixtoll (#563) gyilkos csalán (#581)
csalánvirág (#582) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) mûvészi porolit (#720)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel                        
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás                     
FGY  életerõ%  TVP  

[hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.