Boriasz 70. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. ápr. 10. 9h:20'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4028
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 176
Extra forduló: 16 |
|
BORIASZ KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Dorannal.
Raia hûséges követõje. Egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy vassisakot és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét
egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát,
bal kezében egy csontszuronyt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Nem
tûnik túl barátságosnak. Folytatod utadat. Mediron con Sirius, amikor összefutottatok, adott Neked 2 szvó-ektoplazmát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy mutáns pók nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék
varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyû
lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontkéssel
meghorzsolod a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a
karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke
kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van
még 225.]
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a munka
gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.]
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal
| Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idõ telik el... Gyanús, hogy
közelében jársz valamilyen találmánynak, de érzed, hogy valami még hiányzik... Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor
próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [10 pontot használtál fel, van még
215.]
a 415 1444 | átadod a 415. tárgyat az 1444. kalandozónak
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Aranysárkány részére. [5 pontot használtál fel, van még
210.]
a 415 2251 | átadod a 415. tárgyat a 2251. kalandozónak
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Epameinóndasz részére. [5 pontot használtál fel, van még
205.]
gy 20 | gyógyítás 20 pontért
| Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellõképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy
képes vagy átstruktúrálni sejtállományodat, hozzálátsz a mûvelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre,
hogy sebeid nagy része begyógyult. (+20 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 185.]
kt 111 | elkészíted a 111. tárgyat
| Legyártottál 1 hosszú íjat. Erõd TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 135.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra
| [68,27] A terep továbbra is sûrû erdõ. Ez Maad egyik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy gorombilla.
Ettõl nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a gorombilla testét. (1
támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot
sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. Közeleg az ebédidõ, de nincs semmi kajád.
(Továbbmész...) [68,26] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád
leselkedõ veszélyt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy
döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. Többször
meglövöd a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyû
lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól
megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet
ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot
kaptál. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. [20 pontot használtál fel,
van még 115.]
gyk 18 17 | gyakorolsz a 18. tárggyal 17 pontért
| Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. Még
sokat kell gyakorolnod. [17 pontot használtál fel, van még 98.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra
| [68,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
szomorúfûz. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledõt. Csak egy uzbány.
Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva
koncentrálsz, hogy a parittyával célbatalálj. Elrepül 2 kerek kõ. Párszor kipécézted az uzbány pikkelyes nyakát. (2
támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod
az uzbány testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával
nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az
uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy teljesen
lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett
a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy
segíthess neki (36. jellempróba).
(Továbbmész...) [68,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerbõl. Miközben
fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd.
Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta,
egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül.
Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze
kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mutáns pók. A szörny távoztával elõkerülsz
búvóhelyedrõl.
(Továbbmész...) [68,23] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
(ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. (Vándorcirkusz:) Már messzirõl
megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük
léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit,
majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek
ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy
egy garokk közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a garokk testét. (2 támadással 11
életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen
átdöföd a garokk testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a garokk testét. (1 támadással 9
életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Már messzirõl
meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy félelem-járó került az utadba. Nem tetszik a szörny képe.
Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Megsoroztad a félelem-járó fekete bõrét. (2
támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül!
Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû
lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bõrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a
félelem-járó fekete bõrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A félelem-járó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek
köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápja eltalálja a bokádat. (1
támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot
kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok
vezetnek északra. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 68.]
[69,22] A bozótost dombság váltja fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Úgy érzed mintha valami
kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledõ kõevõ mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem
fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kõ. Megsoroztad a kõevõ karszerû
nyúlványát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor
teljesen átdöföd a kõevõ kõtestét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kõevõ kõtestét. (1
támadással 7 életpontot sebezve.) A kõevõ lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkalapácsot,
szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz: valami azt súgja,
hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál
fel, van még 58.]
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
| Begyûjtöttél 10 kerek követ. Erõd TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 48.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| [70,22] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ki
nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad
elõtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár,
talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Éhes vagy. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány
napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll
nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss
emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [71,22] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Egy quwargot látsz
odébbiparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott
meglepni. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a
szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával elõkerülsz
búvóhelyedrõl. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez
csak egy drasmólyom lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Párszor kipécézted a drasmólyom bal lábát. (2
támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával
tökéletesen perforálod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a
drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csõrét a kezedbe. (3
támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 28.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely
táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek
eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +12 max. varázspont, +4 max. életerõ, +1 támadás,
eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következõ körben
tehát 236 pontot költhetsz el.
NEKROFUN (173. NÖVÉNY)
A nekrofun különös, növényszerû lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszõek, színük mélybíbor. Tapintásra
egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz
megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény.
|
KARAKTERLAP |
Boriasz, egy hosszú ezüsthajú, piros szemû ember férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah követõje vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 70. fordulód.
Erõ: | 16 | | Szint: | 12 | | Merészség: | 5/1 | | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 22 | | Támadás: | 13 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 18 | | Védekezés: | 17 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 13 | | Életpont: | 174/106 | | Jellem: | gonosz (8) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 19 | | Varázspont: | 81/23 | | Pénz: | 1 arany | | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 7/6 | | | | | | | | EFejl: | 15 |
|
Eddig összesen 240 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1485 TP-t kaptál. Jelenleg 26419 TP-d van. A következõ szinthez még 6581 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, hópárduc, szeppent rákfatty.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 14 (+1) | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 8 | | lõfegyverek: | 11 | | dobófegyverek: | 1 |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 3 | | 2. nyomkövetés: | 13 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | | 5. csapdakészítés: | 6 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 28 | | 8. titkosírás: | 2 | | 9. felderítés: | 1 |
10. taumaturgia: | 8 | | 11. zene: | 1 | | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | | 14. vadászat: | 11 | | 15. bányászat: | 6 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 2 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 25 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
sünmedve (#33) (csak egyszer), drótszõrû pincsi (#22) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), piromenyét (#99) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
emberevõ (#119), mutáns pók (#117), süvítõ rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), Kvazársziklák Népe (#9119), nektoraf (#355) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
7. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
1 | | hosszú íj (#111) | 8 | * | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 5 | | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | parittya (#18) |
2 | | szögletes kõ (#17) | 1 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | koponya szimbólum (#139) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | csontkulcs (#74) |
3 | + | deus ex machina (#1) | 2 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 2 | + | szent jogar (#150) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
4 | | álompor (#396) | 11 | | aurach fog (#657) | 2 | | evaporõr háj (#105) |
1 | | fekete gyöngy (#99) | 2 | | fémrúd (#104) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
2 | | lapockacsont (#33) | 18 | | madártoll (#112) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
3 | | óndarab (#85) | 1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) | 2 | | pirkit (#153) |
5 | | púderkõ (#119) | 1 | | rézdarab (#70) | 4 | | szvó-ektoplazma (#151) |
8 | | tigroszlán fog (#63) | 3 | | trikornis szarv (#198) | 4 | | varányszem (#30) |
5 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 36.01 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | vapár ág (#110) | 2 | | smirglilevél (#29) | 2 | | aranypikkely (#415) |
3 | | víz (#27) | 1 | | magszim bél (#103) | 1 | | kaktusztüske (#114) |
2 | | kerek kõ (#19) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | lapockacsont (#33) |
5 | | madártoll (#112) | 4 | | ugh méreg (#166) | 1 | | uzbány csõr (#169) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(68,23) nekrofun (#173), Raia oltár, phua-kúp (#372), garokkok (#73), félelem-járó (#56)
(68,24) oltár, 40. jellempróba, mutáns pók (#117)
(68,25) uzbány (#102), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), oltár, 36. jellempróba
(68,26) púpos burástyák (#92), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár
(68,27) gorombilla (#38)
(68,28) mutáns pók (#117)
(69,22) kõevõk (#62), olvasztókemence (#86), oltár, érclelõhely
(70,22) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), Chara-din oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86),
világítótorony (#156)
(71,22) nyuhaj karbin (#110), drasmólyom (#60)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Boriasz 70. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | mérges pók (#20) | | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | | umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | | tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | | xirnox (#122) | tetemember (#123) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) | | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | fémbontó szójer (#150) | karmazsin huhogó (#185) | | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | ork sámán (#345) | khór darázs (#348) | | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | dûnekukac (#357) | | jegesmedve (#637) | yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) | fagyféreg (#640) | ulkor jéglény (#641) | | hópárduc (#642) | lábascet (#647) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | királygyík bõr (#44) | | kis bõrpajzs (#45) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpáncél (#90) | | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | | hebrencs állkapocs (#130) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | rúnakõ (#136) | koponya szimbólum (#139) | | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | uzbány csõr (#169) | | nekrofun (#173) | vashegyû nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | vashegyû lándzsa (#182) | trikornis szarv (#198) | | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | | szuperkötél (#209) | orgyilkos tõr (#225) | acélpengõke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | | fekete bõrcsizma (#247) | nehezék (#258) | gromak páncél (#270) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | | moa üveggömb (#383) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | városépítkezés (#398) | | fõutca (#399) | ház (#400) | réz fejpánt (#406) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | Chara-din monolitja (#534) | | sötét tekercs (#535) | fõnixtoll (#563) | aurach fog (#657) | lápi hajlék (#670) | nyomkeresõ talizmán (#671) | | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | rõtmanó kacagány (#714) | mûvészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) | | örökkéval.gyémántja (#1065) | párducbõr (#1066) | jegesmedve bunda (#1067) | rozmárfog (#1069) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZK szörny 10 szörnykeresés
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|