Geor cwa Guinnor 102. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. máj. 5. 9h:22'
EZ A 185. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
186. játékheted kezdete: máj. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3703
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 176
Extra forduló: 5 |
|
GEOR CWA GUINNOR KALANDJAI
39 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Don
Ermytage-zsal. Õ Asenath Killmaster férje! Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy fekete
bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy
obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt és egy vasvértet, egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy
borzalmas varkaudar trófea és egy fagyelementál trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló
nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy ezüsttõrt tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó
jellemûvel állsz szemben! Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Kihívod Don
Ermytage-t egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre
akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû,
bajuszos alakváltó férfival. Leah püspöke. Egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy vortex talizmánt, egy kvazár sisakot,
egy obszidián karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy koponya szimbólumot, egy gromak páncélt, egy smaragd védõgyûrût,
egy hatalom fülbevalóját és egy a szirén köpenyét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy norpadolótika
trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú
halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere
egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve
Highlander. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Kihívod Highlandert egy barátságos
szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik,
hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Erõd megnõtt eggyel! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon találkozol egy barna hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy
smaragd védõgyûrût, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy csontváz
lord trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ
hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Blue Swan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Kihívod Blue Swant egy
barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül
ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Azt mondod: - Tiszteletem
mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összeakadsz egy kontyos ezüsthajú,
félszemû alakváltó férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bõre babarózsaszín. Chara-din felszentelt papja. Egy a szirén
köpenyét, egy cetbõr válltömést, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot,
egy lánckesztyût, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari
karkötõt, egy vasvértet visel. Felszerelését egy sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea ékesíti.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében
egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Torz Talbot. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az
agyadban. Kihívod Torz Talbotot egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény
küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Aztán elbúcsúztok, és
mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Raia püspöke. Egy angyalok gyûrûjét, egy bíbor
erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy
obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy Raia papi palástját, egy smaragd védõgyûrût, egy ulkor kötényt és egy
umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar
trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk
dobónyíl. Málhásállata egy sörényes ubuk. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Bemutatkoztok
egymásnak. Az õ neve Chisho. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik
kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Kihívod Chishot egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon,
egy fatuskón feszültök egymásnak. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikõtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy
el elõbb, és gyõzelemittasan lenyomod! Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 4. napon összefutsz Red
Stone-nal. Tharr kisebb papja. Egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku nadrágot és egy vortex
talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy
orgyilkos tõrt tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Kihívod
Red Stone-t egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre
akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bõre
bronzként csillog. Õ Hathor férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy angyalok gyûrûjét, egy
arany pikkelyvértet, egy cetbõr válltömést, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy
jegygyûrût, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt és egy ritualista övet, egy zafír fülbevalót, egy
zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy Fõmágus trófea és egy animált hókutya trófea színesíti.
Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy
csontpozdorját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy kõtipró a hátasa. Teherhordója is van:
egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Összeismerkedtek. Az õ neve Durazbar Grun. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Kihívod
Durazbar Grunt egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi
kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán
továbbállsz. A 4. napon összeakadsz Tompikával. Chara-din püspöke. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete
bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy
obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt és egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt
visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy lábascet trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal
kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók.
Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan
aura: sötét, akárcsak a lelke. Kihívod Tompikát egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján.
Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a
bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû mutáns nõvel. Pikkelyes a bõre. Õ Durazbar Grun
felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy cetbõr válltömést, egy fekete bõrcsizmát, egy
hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy ritualista
amulettet, egy ryuku kesztyût és egy smaragd védõgyûrût, egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy
woorgard trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy
kasza. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár
a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Hathor. Mentális
kapcsolatot vesztek fel egymással. Kihívod Hathort egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón
feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl!
Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 4. napon találkozol Zanthiával. Õ Daemon felesége! Tharr kisebb papja. Egy két kard
szimbólumot, egy jegygyûrût, egy obszidián karkötõt, egy vas fejpántot, egy ryuku kesztyût, egy ryuku csizmát, egy Tharr
Keresztjét és egy kígyóbõr övet, egy arany papi karkötõt visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea
és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Tárgyainak egy
részét egy quwarg királynõ viszi. Csicskása egy élõholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Azt mondja: "
Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Kihívod Zanthiát egy barátságos szkander-partira. Egy sima
kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb.
Látványosan gyõzöl! Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki
folytatja a maga útját.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta
Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2003. jún. 10., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a jún. 14-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+33 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+134 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) A poszogó
möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos
túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tüskés harci gromak fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek,
siker koronázza.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos
hatástalan volt. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés
harci gromak jobb elsõ lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a tüskés harci gromak bal
hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni.
(2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 15
életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 72 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a
tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak
rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 229.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Koncentrálsz. Mentális energia gyûlik benned. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet.
Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még
224.]
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 214.]
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi
képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]
* 4. KP: | használod a 70. pszi képességet
| Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban
való turkálásra. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 207.]
kf 694 1 | kézbeveszed/felveszed a 694. tárgyat a jobb kezedbe
| Elrakod a vashegyû lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a ryuku kopját. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-18
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-18
varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 197.]
ff 182 28 | felt. fegyverváltás: 182 28
| Felt. fegyverváltás: << vashegyû lándzsa << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
ffk 120 120 | felt.fv.kozkázata: 120 120
| Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 120 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat
| Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még
197.]
fog 156 219 | elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
ek 273 | t. energia kisütése: 273
| Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció
varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a
csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 192.]
v 6 9999 10 | elmormolod a 6. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod az
áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
187.]
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot!
A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a csupasz izom
varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod az óriáserõ
varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
172.]
v 63 | elmormolod a 63. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör.) [0
pontot használtál fel, van még 172.]
p 70 | használod a 70. pszi képességet
| 0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 172.]
[133,46] Egy meredek lejtõ után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy
epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+1.} A szörny a
halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd
ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ragasztót köp!
Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz.
Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 65 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tõrrel megérinted az epokitféreg testét.
(1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû
lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+9 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 7
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5
varázspont.] Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr
hívõi építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép
bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Ebor irtja Chara-din híveit,
mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik!
Begyûjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy
embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az
ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess
rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). (Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök,
erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már
úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes,
hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél
kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss
alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel,
van még 164.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a
belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan
imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra,
melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás
számodra a másik kettõ: 1.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 2.) Szerezd meg és
mutasd be Tharr Keresztjét! 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust.
[30 pontot használtál fel, van még 134.]
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé
veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol
istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 104.]
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra
| [134,45] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Jóízûen falatozol. (-1
kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat,
amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra,
kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar
rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy megsebzett bunthar. (ld. enc.) {max. életpontja: 156-165.} A szörny a halálodat
akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: elõkapod a
vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több
döféssel felnyársalod a bunthar testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Transzformálsz!
(+7 varázspont.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a bunthar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+2 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 31
életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 bunthar bõrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált quwarg harcos trófeát, és
diadalmasan beszerzel egy bunthar trófeát. 684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledõ
homokféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 28 ütõ ellen.} Mivel
meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával
több döféssel felnyársalod a homokféreg jobb oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ).
Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 18 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca
teljes. Véres nyál csordul ki a homokféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf
nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb.
1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat,
amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemû, kecskeszakállas kobudera férfival. Bõre babarózsaszín. Sheran személyes
tanácsadója. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang
fejpántot, egy rinóbõr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy smaragd karkötõt, egy smaragd védõgyûrût,
egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy
ongóliant trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára
festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy
fúvócsõ. {ereje: 43.} Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Qulli Brann.
Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Kihívod Qulli Brannt egy barátságos szkander-partira.
Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz:
gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[16 pontot használtál fel, van még 88.]
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra
| [133,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3
hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll
nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek
északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [132,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a
közelben egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan
kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint Daleron Kawer, amint Chara-din hordáit
szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megvizsgálod a talajt.
Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes
emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss elf
nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Brutalitisszel. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Bufa páncélját, egy cetbõr válltömést, egy
halálhozó karkötõjét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló
gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku nadrágot és egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét,
egy zangrozi csizmát visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy északi tûzsárkány
trófea, egy ében sárkány trófea és egy mammut zombi trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy
tornádó örvénylõ tölcsére. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy vámpírtõrt tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. {támadása: 37.} Kihívod Brutalitiszt egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy
fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó
pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[16 pontot használtál fel, van még 72.]
m 8 6 5 | mozogsz északra, nyugatra, délnyugatra
| [132,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl!
Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vörös rakolits. {egyik sebzési módja:
1x 1d7+4.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy
izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6
max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy energiatüskék varázslatot. 19 életpontot vesztettél.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával
nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13
életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a vörös rakolits testét. (1 támadással 7
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél.
Vashegyû lándzsával eltalálod a vörös rakolits testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ).
Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 8
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A
vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6
varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Korgó gyomrodra hallgatva,
megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns
nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2
hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [131,43] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés
után már látod, hogy ez valószínûleg Elenios rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati
pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még
kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat,
amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1
hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [130,44] Füves síkságra érkeztél. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy õsi
csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt
koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Megizzadsz, de egyenlõre csak néhány fehér csontot sikerült
exkaválni. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire
fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz támad rád. {max. életpontja: 101-120.} Menekülsz, mint akit
sóspuskával lõttek fenékbe.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve.
Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok
vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek
délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes
törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû borzasztóan sovány törpe nõvel. Fekete a bõre. Ezzel az állkapoccsal kiharapja
a pókot a sarokból. Tharr bíborosa. Egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy réz papi
karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy opati polip trófea, egy
áeratikus hasnyák trófea és egy proteinfecske trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent átható
csapatszellem. Jobb kezében egy ryuku szablyát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. {legmagasabb egyéb szakértelme:
nyomkövetés (45).} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az õ neve
Dorgina Horthorn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szuper dobóháló (ld.
enc.)} Kihívod Dorgina Horthornt egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most
ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a
szégyent... Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemû szikár kobudera férfival. Bõre sárga. Még egy tyrex is megirigyelhetné a
lábszárcsontját. Chara-din fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy cetbõr válltömést, egy Eldaran karkötõjét,
egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy
ryuku mellvértet és egy tankány karmot, egy ulkor kötényt visel. Felszerelését egy eszkimó óriás trófea, egy ongóliant trófea
és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent átható csapatszellem.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasa egy idomított
sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fekete,
jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az õ neve Alf ar'Hang. Kölcsönösen engedélyezitek egymás
számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy görgõte (ld. enc.)} Kihívod Alf
ar'Hangot egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság
ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Bye-bye-t és csocsit
mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [59 pontot használtál fel, van még 13.]
szk 156 | keresed a 156. szörnyet
| A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. Bár nem hallottál
még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 8.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel
ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg
neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 20, 12.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid
lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak
köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt az agyletapogatás
hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következõ körben
tehát 251 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell
fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem
kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.
|
BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérõdzõi, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és
növényi élet után. Növényevõ létükre, igen könnyû felbosszantani õket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a
buntharra kiváló minõségû irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a
rugdalódzó, öklelõ, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.
|
BUNTHAR BÕR (733. TÁRGY)
Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellõ szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bõrét. Megszárítva, és
lepucolva róla a szõrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyû bõrhöz juthatsz.
|
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélbõl egy aranytû felhasználásával mindennek ellenálló, könnyû de erõs dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a
hihetetlenül/borzasztóan erõs szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell
kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a
szörnyelfogás Encyclopediáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.
|
GÖRGÕTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltû leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a
védekezésre: több száz, tûhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!
|
KARAKTERLAP |
Geor cwa Guinnor, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû alakváltó férfi vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 145. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.
Erõ: | 28 (33) | | Szint: | 16 | | Merészség: | 8/1 | | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 27 | | Támadás: | 20 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 19 | | Védekezés: | 23 | | Menekülés: | 40 % | | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 224/181 | | Jellem: | semleges (-4) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 27 | | Varázspont: | 371/5 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/3 | | Pszi pont: | 101/0 | | | | | | |
|
Eddig összesen 295 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3740 TP-t kaptál. Jelenleg 126084 TP-d van. A következõ szinthez még 53916 TP szükséges. Trófeáid: bunthar, élõholt quwarg, quwarg királynõ. A 89. fordulódban 1571 arany került a bankszámládra. 1775 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 3/0 | | szúrófegyverek: | 18/88 (+12%) | | vágófegyverek: | 7/87 |
ütõfegyverek: | 8/27 | | lõfegyverek: | 12/67 | | dobófegyverek: | 7/2 |
|
Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (120%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); bronzhegyû nyíl (#94) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 26 gyõzelmeid: 38 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 5/91 | | 2. nyomkövetés: | 24/18 (+28%) | | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/0 | | 5. csapdakészítés: | 11/79 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 1/24 |
7. gyógyítás: | 31/12 | | 8. titkosírás: | 2/96 | | 9. felderítés: | 6/49 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 1/97 | | 11. teológia: | 18/83 (+43%) | | 12. taumaturgia: | 18/0 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | | 14. harcmûvészetek: | 4/12 | | 15. szkanderozás: | 8/84 (+43%) |
16. zene: | 1/3 | | 17. szörnyismeret: | 6/92 (+22%) | | 18. pszi: | 15/43 (+16%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | | 20. vadászat: | 2/94 | | 21. bányászat: | 2/68 |
22. ordítás: | 1/0 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 60% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 18 PP) | pszi-acéltorony (#98, 14 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | óriáserõ (#53) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
11. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 2 | | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | kvazár sisak (#266) |
1 | * | lánckesztyû (#230) | $1 | | tankány karom ($237) | 1 | * | vasvért (#164) |
1 | * | zafír erõöv (#397) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
$1 | | bunkó ($5) | 1 | | fúvócsõ (#20) | $1 | * | hosszú íj ($111) |
10 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | | nyu-shuriken (#157) |
$1 | * | orgyilkos tõr ($225) | 1 | * | ryuku kopja (#694) | 7 | | szögletes kõ (#17) |
20 | | tüske (#22) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
$1 | | obszidián karkötõ ($229) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
$2 | | aranypikkely ($415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 10 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | kulcskarika (#648) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | | szeksztáns (#32) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | fûszertartó (#210) | [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] |
3 | | huhogó bibe (#332) | [bennük $3 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 33] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 53] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [benne $6 csepp ugh méreg ($166), fér még: 6] |
5 | + | vizestömlõ (#3) | [bennük 68 korty víz (#27), fér még: 32] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
22 | | álompor (#396) | 1 | | bunthar bõr (#733) | $6 | | fõnixtoll ($563) |
2 | | gromak bõr (#268) | 1 | | gyíkfû (#201) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
$8 | | madártoll ($112) | $1 | | magszim bél ($103) | $1 | | mákrózsa virág ($56) |
$1 | | manifeszt.nyúlvány ($214) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 7 | | pirkit (#153) |
$1 | | púderkõ ($119) | 2 | | rinóbõr (#651) | 1 | | rozmárfog (#1069) |
8 | | sallank karom (#128) | 1 | | trikornis szarv (#198) | 1 | | vasérc (#152) |
4 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
Összsúly: 58.67 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
1 | | gnóm csont (#706) | 1 | | kobudera csont (#705) | 1 | | sámán erszény (#650) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
16 | | víz (#27) | 4 | | kaja (#2) | 1 | | sallank karom (#128) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | álompor (#396) | 1 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | gromak bõr (#268) |
1 | | sáfránypor (#211) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(130,44) õsi csatamezõ (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Sheran rúnaköve,
Dorgina Horthorn (1339. kalandozó), Alf ar'Hang (4616. kalandozó)
(131,43) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Elenios rúnaköve
(132,43) vörös rakolits (#356), nekrofun (#173)
(132,44) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Brutalitisz (3664. kalandozó)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), buntharok (#396), homokféreg (#121), Qulli Brann (4158. kalandozó)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156)
(133,46) epokitféreg (#147), nekrofun (#173), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba
(134,45) Chara-din monolitja (#534)
|