Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Agytaposás
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 13:22:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tommy Yokel 164. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. máj. 22. 9h:16'
EZ A 224. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
225. játékheted kezdete: máj. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3577
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 236
Extra forduló: 10

TOMMY YOKEL KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, barna szemû gnóm férfival. A bõre kreolszínû. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy csontváz lord trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Abu-Habel-Khabeb. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Tharr fõpap-jelöltje. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy a szirén köpenyét, egy cetbõr válltömést, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy zombi mester trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ababo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon találkozol Zérus Mániával. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Fairlight bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyûrût és egy vasvértet, egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: õ is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 2. napon összeakadsz McForth-tal. Elenios kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy kronokukac trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon újból összeakadsz Zérus Mániával. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 7. napon összefutsz Bon-lessszel. Fairlight hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy ulkor kötényt és egy vasvértet, egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy bunthar trófea és egy fagyelementál trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 7. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, õ 3,14-ás Zsiga. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyûrût, egy ritualista övet, egy ryuku mellvértet és egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 7. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy cetbõr válltömést, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt és egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy lábascet trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított garokk. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Enwor Etdran. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 7. napon találkozol Tompikával. Chara-din püspöke. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt és egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy miksziszi húsgólem trófea, egy lábascet trófea és egy sarki óriásteknõs trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy zombi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 7. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, szürke szemû, bajuszos ember férfival. A bõre kreolszínû. Tharr felszentelt papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy sarki óriásteknõs trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ezüstsörény. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Felhívod a figyelmet a egészség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlõdéséhez. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az aukcióra szeretnél felajánlani. Reménykedve, hogy az Aukciós Ház legalább 300 aranyért el tudja adni, átnyújtod a tárgyat (1 ryuku szablyát) az ügynöknek. Ezenkívül kifizeted a 15 arany felajánlási díjat is. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az aukcióra szeretnél felajánlani. Mivel a kérdéses tárgyat (1 ezüsttollú nyilat) most nem tudod átadni, kénytelen vagy potyára kifizetni az ügynök 15 aranyas kiszállási költségét.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+141 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 503. hetének nyerõszámai: 26, 13, 16. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz. Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy bibircsók-óriás nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]


t 156 támadod a 156. szörnyet
FT 156 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 29 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtõl kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! 2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintû! 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 246.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[133,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltûnnek. A levegõ forró. Sivatagban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lény bukkan fel a szomszédos dûnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar nyakát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel párszor épp hogy megérintgeted a bunthar testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar jobb hátsó lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 bunthar bõrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dehidrátor közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Látsz egy nekrofunt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Daleron Kawer orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Összeakadsz Hajnalkával. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Õ Plantagó Lanselot felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy rejtõköpenyt, egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy lábascet trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

Összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Õ WADVirág férje! Leah fõpap-jelöltje. Egy a szirén köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy Mágikus Koponyát, egy rájabõr úszógatyát, egy rinóbõr övet és egy umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Damien. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Felhívod a figyelmet a egészség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [131,44] A terep változik: ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bõre. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy optiri agysisakot, egy sárga erõövet, egy vascarai csizmát és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy animált hókutya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Szõrös Karom. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. [50 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[130,44] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 48 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél és 2 nyílvesszõ. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 530 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 530 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy orgoró támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod az orgoró fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következõ kincseket találtad: egy rézpáncél, egy bõrsisak, egy bumeráng, egy bronzhegyû nyíl, egy ubuk tüske és egy mutáns csont. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összefutsz Geor cwa Guinnorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. rubinját és egy vasvértet, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Geor cwa Guinnor kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [130,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa a levegõben csattan. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,46] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy jégzabáló közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [83 pontot használtál fel, van még 78.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[130,47] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Chara-din hívõi építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet épitenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az inteligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,46] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Találsz egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ababo orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 670 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 48.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyûjtöttél 1 botot. Egészséged TF-elõdött. [8 pontot használtál fel, van még 40.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 4757 253 309 leírod a 4757. kalandozónak a 253. szörnyet a 309. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pordémon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 4757 256 337 leírod a 4757. kalandozónak a 256. szörnyet a 337. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédõt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 4757 304 348 leírod a 4757. kalandozónak a 304. szörnyet a 348. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranygriff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) shinai gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 4757 345 373 leírod a 4757. kalandozónak a 345. szörnyet a 373. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ork sámán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 4757 348 379 leírod a 4757. kalandozónak a 348. szörnyet a 379. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy khór darázs. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa rubint. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 4757 349 412 leírod a 4757. kalandozónak a 349. szörnyet a 412. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy liumbe. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 5330 285 139 leírod az 5330. kalandozónak a 285. szörnyet a 139. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronokukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 5330 290 260 leírod az 5330. kalandozónak a 290. szörnyet a 260. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manaelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 5330 304 275 leírod az 5330. kalandozónak a 304. szörnyet a 275. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranygriff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 5330 346 300 leírod az 5330. kalandozónak a 346. szörnyet a 300. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szürke rinocérosz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cru formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 5330 348 303 leírod az 5330. kalandozónak a 348. szörnyet a 303. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy khór darázs. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fairlight köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 5330 349 309 leírod az 5330. kalandozónak a 349. szörnyet a 309. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy liumbe. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]


* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 29.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 5. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 28.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 9. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következõ körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvezõ illatokat idézel elõ, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következõ kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtõl függõen 10-16 százalékkal.

JÉGZABÁLÓ (649. SZÖRNY)
Ezen a hátrafelé elkeskenyedõ férgen nem véletlenül a száj a legnagyobb testrész. Testének ugyanis folyamatosan szüksége van a hûtésre, ezt pedig a száján keresztül a bendõjébe jutatott jégmennyiség biztosítja. Nem is igazán láttak még jégzabálót mást cselekedni, mint havat lapátolni óriásira tátott pofájába. Ártalmatlannak is gondolhatnánk, csakhogy mielõtt ezt a felelõtlenséget elkövetnénk, jó ha tudjuk: a jégzabáló hályogos szemein keresztül semmit nem lát, a hótól eldugult fülén keresztül semmit nem hal, orra pedig nincs, így csak megy és megy, mindig fejjel elõre. Az mindegy neki, mi kerül az útjába... csak a zabálás a fontos.



KARAKTERLAP
Tommy Yokel, egy tüsi õsz hajú, zöld szemû, körszakállas ember férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr felszentelt papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

 Erõ:28 (30)  Szint:18  Merészség:10/4 Magasság:172 cm 
 IQ:28  Támadás:21  Agresszió:3 Testsúly:98 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:17  Életpont:307/231  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:26  Varázspont:315/4  Pénz:206 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2           EFejl:
Eddig összesen 772 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6288 TP-t kaptál. Jelenleg 279431 TP-d van. A következõ szinthez még 60569 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, áeratikus hasnyák, óriásféreg. A 161. fordulódban 1046 arany került a bankszámládra. 1077 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 23   vágófegyverek: 9
  ütõfegyverek: 9   lõfegyverek: 11   dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6   2. nyomkövetés: 34 (+1)   3. lopás: 4
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 8   6. csapdaészlelés: 4
  7. gyógyítás: 48   8. titkosírás: 3   9. felderítés: 13
  10. szörnyidomítás: 1   11. teológia: 22   12. taumaturgia: 17
  13. versengés: 1   14. zene: 2   15. szörnyismeret: 8
  16. vadászat: 13   17. bányászat: 13    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 12 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 12 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), ember (#1), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Kvazársziklák Népe (#9119), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)   villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintû!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2   bõrsisak (#57) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
$1   kígyóbõr kesztyû ($49) 1   mászókarom (#78) 1   rákpajzs (#98)
$1   rézpáncél ($71) 1 * ryuku nadrág (#691) $1   szöges páncél ($65)
1 * szürke bõrkesztyû (#271) $1   tankány karom ($237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 2   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bumeráng (#249)
2   csontpálca (#329) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1   kõkalapács (#13)
>1   kõkés (#6) 2   mérg. vas dobónyíl (#190) 1   mérg. vasnyíl (#187)
$2   nyílvesszõ ($108) 1 * orgyilkos tõr (#225) 8 * ubuk dobónyíl (#138)
$1   ubuk tüske ($131) 1   vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
2   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   arany karperec ($194) $1   borostyán függõ ($162) 1   denevér szimbólum (#140)
$1   ezüst gyûrû ($180) 2   ezüst karkötõ (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
1   nap szimbólum (#141) 1   obszidián függõ (#195) 1 * obszidián karkötõ (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   dorony duda (#235) 1   fáklya (#36)
2   furulya (#233) 8   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163)
1   kulcskarika (#648) 1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 2   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12   álompor (#396) 10   amniosz (#203) 2   bunthar bõr (#733)
4   drótszõr (#37) 5   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
$2   gromak bõr ($268) $1   hebrencs állkapocs ($130) 5   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304) 3   lajhár csont (#236)
6   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103) 4   mutáns csont (#331)
3   óndarab (#85) 4   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119)
1   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669)
1   raptor karom (#281) 6   rézdarab (#70) 1   rinóbõr (#651)
9   smirglilevél (#29) 1   tükör (#43) 1   ulkor gyöngy (#1072)
6   varányszem (#30) 1   vasérc (#152)    

Összsúly: 67.98 kgMegterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
2   bunthar bõr (#733) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 61   madártoll (#112)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszõr (#37) 3 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
8 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bõrsisak (#57) 1 bot (#4)
1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 bunthar bõr (#733)
1 gromak bõr (#268) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kõszem (#304)
1 mutáns csont (#331) 2 nyílvesszõ (#108) 1 rézpáncél (#71)
1 sáfránypor (#211) 1 szöges páncél (#65) 1 ubuk tüske (#131)
1 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(130,44) csontváz (#48), sírlidérc (#172), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág
(#395, belõle készíthetõ: #396), Sheran rúnaköve, Geor cwa Guinnor (3703. kalandozó)
(130,45) kaffogó hebrencsek (#88), mûvészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelõhely, jégzabáló (#649)
(130,47) Chara-din monolitja (#534), Chara-din oltár, 24. jellempróba
(131,44) gumifa (#38), 47. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), Szõrös Karom (5367. kalandozó)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), mûvészi
porolit (#720), ryuku gárdista (#360)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár, 49. jellempróba
(132,44) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Hajnalka (4245. kalandozó), Damien (4759. kalandozó)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), buntharok (#396), dehidrátor (#151)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.