Don Jose 204. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. máj. 5. 15h:01'
EZ A 231. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
232. játékheted kezdete: máj. 9.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2373
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 343
Extra forduló: 14 |
|
DON JOSE KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy kopasz,
szürke szemû troll férfival. Fekete a bõre. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt,
egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga
erõövet, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy jégtroll trófea és egy
borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb
kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás
aurájára: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az õ neve Noir Destruct. Bizalmas homlokérintésetek
lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. A 6. napon összefutsz
egy kopasz, piros szemû troll férfival. Bõre bronzként csillog. Dornodon fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének.
Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ónix masszavadítót, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Felszerelését
egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy mestervarázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres
csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy karmos
tankány cipeli. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve
Drofo. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A 6. napon összefutsz Tompikával. Chara-din püspöke. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián
karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt és egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt visel.
Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy lábascet trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci
kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy
zombi. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja
a maga útját. A 6. napon Tompika leszívott rólad pszivel 15 életpontot. A 6. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék
szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Raia eljövendõ papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap
szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy részeg kalandozó trófea és
egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát,
bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával
ragyog. Összeismerkedtek. Az õ neve Metahed. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális
kapcsolatot. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Aztán
elköszöntök egymástól.
FATER l'Ibrahim, amikor összefutottatok, adott Neked 4 gyöngymangót. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a
messzeségbõl. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit
látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek
nyomulnak elõre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a
földdel egyenlõvé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld
alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A teremtés zsákja létrehozott egy 1 polip szívókát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+51 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+188 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+16
pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében
szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés
harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 501. hetének nyerõszámai: 29, 10, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a
hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
355.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A
varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefollya testedet. Elcsattintod a
pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Befejezted a
vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még
345.]
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot!
Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs
láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]
ef 7 | energia fejlesztése 7
| Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [35 pontot
használtál fel, van még 300.]
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar
hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony orgyilkos tõrt markolod,
harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevõ piranha!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tõrrel felnyársalod a hínárevõ piranha testét. (1 támadással 13
életpontot sebezve.) A hínárevõ piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a hínárevõ piranha testét.
(1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hínárevõ piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak
gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hínárevõ piranha összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Levegõd képzelt maradékával még körülnézel, hátha
találsz valamit a fenéken. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem
szétrobbant a tüdõd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 280.]
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz
kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált
orgyilkos tõrt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati
polip puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 18 életpontot
vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 19 életpontot
sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 13 életpontot
vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol
valami kincs a tó alján. De semmi! A tüdõd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és
felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 260.]
Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal
a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált orgyilkos tõrt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy
opati polip!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip bal oldalát. (1
támadással 19 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3
támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1
víziharc). Levegõd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy fûszertartó! Felmarkolod. A
tüdõd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál
fel, van még 240.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
| [139,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a
közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel
körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. keletre nézve látsz egy Chara-din
monolitját. délre egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére felfigyelve,
észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. {egyik
sebzési módja: 2x 4d6+6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A közelharc elõtt még
megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4
támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal
borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben
csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör
testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot
kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek
délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre,
friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek
keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [138,43] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Csak egy ryuku ostromteknõs. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és
már ugrasz is.
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku
ostromteknõs testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra
rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknõs bal vállát. (4 támadással
68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknõs bal oldalát. (2 támadással 19
életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknõs szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknõs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +2 ÉP.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknõs testét. (3 támadással
55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknõs farkát. (1 támadással 9 életpontot
sebezve.) A ryuku ostromteknõs rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknõs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278
tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77
életerõ). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A
rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott
egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ,
azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a
távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délnyugatra egy Chara-din oltárt. nyugatra nézve látsz
egy Chara-din monolitját. északnyugatra egy rúnakõ van. északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és
továbbmész. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [137,42] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara
bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Keresel egy magasabb pontot,
és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. keletre
nézve látsz egy Leah oltárt. délre egy Chara-din monolitja van. nyugatra egy Chara-din monolitja van. északnyugatra egy
phua-kúp van. északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek
északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 205.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
| [136,41] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak
által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár,
talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet.
Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes.
Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ongóliant
lábát masszírozza. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes
összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik
bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes
felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik,
és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. délre nézve látsz
egy Chara-din monolitját. északnyugatra egy oltár van. északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Az
irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban
lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás
varázslat. 59 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel
célbatalálj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A
szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi
sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat
osztva péppé vered az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy
eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a jobb karodba mélyeszti
hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye
sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok
vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1
hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó
nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Elinor da Malyenével. Fairlight kisebb papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak
páncélt, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy szürke bõrkesztyût, egy vas fejpántot és egy villám szimbólumot visel.
Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez
tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot
tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás
aurájára: õ is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok
egymástól. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 195.]
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz.
Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetõségre, kezedben orgyilkos tõrt fogsz.
Fúj! Egy dög úszik elõtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van
még 175.]
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmmm!
A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált orgyilkos tõrt
fogod használni. Fúj! Egy dög úszik elõtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot
használtál fel, van még 155.]
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan
mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve
minden lehetõségre, kezedben orgyilkos tõrt fogsz. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No
majd legközelebb! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 135.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
| [135,40] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert
valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy
hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ebor elõtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik,
és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. keletre
nézve látsz egy Chara-din monolitját. nyugatra egy rúnakõ van. északnyugatra egy rúnakõ van. északra egy mély szakadék
van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledõ trappoló
dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod
ellenfeled.
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással
12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz:
elõkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a trappoló
dinymák testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással
18 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Utolsó pillanatban ugrasz félre a
trappoló dinymák öklelõ szarvai elõl. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja
az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló
ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes)
emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [134,39] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva,
meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a
távcsõvel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. délre nézve látsz egy rúnakövet. délnyugatra egy
Chara-din monolitja van. nyugatra egy mûvészi porolit van. északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten
elrakod a távcsövet, és továbbmész. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas.
Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy földsárkány. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje,
hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe
rándulnak az izmaid. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször
kegyetlenül megütöd a földsárkány bal elsõ lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor
megcsapod a földsárkány kõfejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
900 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [133,38] Továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívõi építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít
hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre
északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. délre nézve látsz egy mûvészi porolitot. nyugatra egy világítótorony van.
északnyugatra egy vaskohó van. északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 105.]
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra
| [132,37] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint
Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy
pattanóböde. Ettõl nincs semmi félnivalód. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütõ ellen.} A szörny a halálodat akarja, és
neked ront.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde
testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra
ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pattanóböde tüskés bõrét. (2 támadással 62 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a pattanóböde tüskés bõrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai
végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde összeesik,
és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy
krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz
egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Thar'dan formáját vette fel, amint
éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy
cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa
elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy
segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). (Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy
mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20
aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Egy eldugott sátor elõtt egy kis asztal fölé görnyedõ alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó
tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal
túloldalára. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe:
2 Piromenyét, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét motyogó, 1 Garokk. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag
elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 440 tapasztalati pontot kaptál.
Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 45 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregetõ árnymanót.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra,
ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. délre nézve látsz egy
világítótornyot. délnyugatra egy púderszikla van. nyugatra egy olvasztókemence van. északnyugatra egy friss csatamezõ van.
északra egy friss csatamezõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit.
Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3
hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat,
amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra
vezetnek.
(Továbbmész...) [131,36] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Észreveszel egy friss csatamezõt. Találsz egy szent
tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. A táj
egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed
elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Iron Cross irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva
az álmodat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Két tazunkarókakölyök
talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31.
jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezõt. délre nézve látsz
egy olvasztókemencét. délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt
már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2
hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Hegyi Barbarával. Leah hittérítõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy
szürke bõrkesztyût, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy dehidrátor trófea, egy tüskés harci
gromak trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas
hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere
egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütõ ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete,
jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemû gnóm nõvel. A bõre kreolszínû. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy bronzpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt,
egy rejtõköpenyt és egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy halálosztó kain trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy
csontváz lord trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ
mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, a jó
ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Black Diamond. Kölcsönösen engedélyezitek egymás
számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Összefutsz Sonchus Arvensisszal. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián
karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel.
Ruházatát egy dehidrátor trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Hovatartozását apró
jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart.
Lõfegyvere egy tünde íj. Egy vörösbegy piheg a vállán. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû, mint ahogy Te is.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmmm! A víz lehetne valamivel melegebb is.
Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható orgyilkos tõrt markolod. Valami
határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos
angolna sikamlós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az
elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az elektromos
angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
(istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened
védelmez +5 ÉP.)
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Hatalmas
szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdõd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel,
van még 55.]
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Elõször csak a bokádat dugod be,
de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált orgyilkos
tõrt fogod használni. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot
használtál fel, van még 35.]
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Elõször csak a bokádat dugod be, de
aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált orgyilkos tõrt
fogod használni. Néhány perc múlva felmész levegõt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot
használtál fel, van még 15.]
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 15.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 10.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a
Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott
számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21,
16, 17.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken
körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre
szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a
hadiszerencse I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a
kitartó ló hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következõ körben
tehát 355 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Don Jose, egy fekete, kontyos hajú, barna szemû, harcsabajszos ember férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.
Erõ: | 32 (38) | | Szint: | 20 | | Merészség: | 7/4 | | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 30 (34) | | Támadás: | 22 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | | Védekezés: | 43 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 23 (27) | | Életpont: | 304/156 | | Jellem: | semleges (+4) | | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 26 (30) | | Varázspont: | 555/214 | | Pénz: | 1258 arany | | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 7/0 | | Pszi pont: | 24/12 | | | | | EFejl: | 14 |
|
Eddig összesen 1064 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6475 TP-t kaptál. Jelenleg 584777 TP-d van. A következõ szinthez még 15223 TP szükséges. Trófeáid: lábascet, ekharion, ongóliant. A 194. fordulódban 2354 arany került a bankszámládra. 2589 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 2/11 (+50%) | | ökölvívás: | 1/39 | | vágófegyverek: | 19/43 (+4%) |
ütõfegyverek: | 25/46 (+7%) | | lõfegyverek: | 24/25 (+4%) | | dobófegyverek: | 5/13 |
|
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << ryuku buzogány (#696) (100%) << csontpálca (#329) (290%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -17.); vashegyû nyíl (#176) (18 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 17/63 | | 2. nyomkövetés: | 51/62 (+28%) | | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 11/4 | | 5. csapdakészítés: | 19/35 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 8/55 |
7. gyógyítás: | 16/83 | | 8. titkosírás: | 6/28 | | 9. felderítés: | 16/56 |
10. szörnyidomítás: | 11/80 | | 11. teológia: | 26/46 (+8%) | | 12. taumaturgia: | 29/93 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 3/13 (+10%) | | 14. versengés: | 7/23 (+8%) | | 15. zene: | 2/39 |
16. szörnyismeret: | 6/67 | | 17. pszi: | 3/21 (+3%) | | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 13/56 | | 20. bányászat: | 24/73 (+20%) | | 21. úszás: | 7/38 (+90%) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
gyógyítasz 20% életerõ alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 6 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
17. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
szárazság (#48), méregfelhõ (#37), villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
szárazság (#48) | >> | pszi elementál (#221) | | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg harcos (#201) |
izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
jégcsóva (#41) | >> | velociraptor (#161) | | jégcsóva (#41) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | | jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) |
jégcsóva (#41) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | | természet haragja (#141) | >> | nõk (#999) |
jégcsóva (#41) | >> | joviális m.szockó (#211) | | villámcsapás (#50) | >> | acélkolosszus (#35) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 18, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívõk (#997) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | Raia hívõk (#993) | | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | | védelem tûz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítõ. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | a szirén köpenye (#820) | 1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | cetbõr válltömés (#1091) |
$1 | * | fekete bõrcsizma ($247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kvazár sisak (#266) |
1 | * | lánckesztyû (#230) | 2 | | mászókarom (#78) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bányászcsákány (#434) | 2 | | csontpálca (#329) | 8 | | ezüsthegyû nyíl (#323) |
1 | | ezüstshuriken (#327) | 2 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 6 | | kerek kõ (#19) |
2 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | | mérg. vasnyíl (#187) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | rövid kard (#171) | 1 | * | ryuku buzogány (#696) |
2 | | szögletes kõ (#17) | 27 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | varkaudar szablya (#516) |
3 | * | vashegyû nyíl (#176) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$1 | | ametiszt medál ($275) | $1 | | arany karperec ($194) | 1 | * | arany papi karkötõ (#309) |
$1 | | aranygyûrû ($193) | $2 | | aranylánc ($191) | $4 | * | borostyán függõ ($162) |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | | ezüst karkötõ (#158) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | halálhozó karkötõje (#816) |
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $4 | | obszidián függõ ($195) | 1 | | obszidián karkötõ (#229) |
1 | * | regeneráló gyûrû (#254) | 1 | | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
$1 | | trófea nyaklánc ($196) | 1 | | villám szimbólum (#145) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | a teremtés zsákja (#818) | 1 | | acéltû (#334) | 4 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 6 | + | deus ex machina (#1) | 8 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | márványkulcs (#245) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | | nyomkeresõ talizmán (#671) |
1 | | smaragd kulcs (#241) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szuper dobóháló (#273) |
2 | | távcsõ (#42) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 30] |
4 | | fûszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17] |
3 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 23] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
7 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 64 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 38 | | álompor (#396) | 1 | | aurach bõr (#658) |
2 | | cetuszony (#1075) | 1 | | cru formázó minta (#300) | 4 | | csuklyavirág (#133) |
1 | | darázsfarok (#654) | 4 | | darázsszárny (#652) | 27 | | drótszõr (#37) |
4 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | etra hályog (#712) | 1 | | féregbél (#1071) |
6 | + | fõnixtoll (#563) | 1 | | galachmit (#310) | 3 | | grifftojás (#179) |
4 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | ilkin érc (#232) | 3 | | jégszív (#282) |
4 | | kaktusztüske (#114) | 2 | | karbin plazma (#199) | 5 | | kazmár gyökér (#205) |
8 | | kõszem (#304) | 1 | | liumbe hajtás (#655) | 20 | | madártoll (#112) |
1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | moa gyöngy (#378) | 1 | | moa üveggömb (#383) |
1 | | moa zafír (#381) | 1 | | mocsári penke (#148) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | mutáns csont (#331) | 2 | | nektoraf faggyú (#667) | 1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) |
2 | | párducbõr (#1066) | 1 | | párducszem (#1073) | 10 | | polip szívóka (#391) |
7 | | púderkõ (#119) | 1 | | purifikátor háj (#269) | 6 | | rakolits por (#669) |
1 | | raptor karom (#281) | 1 | | remák szív (#264) | 1 | | rinóbõr (#651) |
3 | | rozmárfog (#1069) | 1 | | sáfránykristály (#675) | 1 | | sámán erszény (#650) |
3 | | sáska amulett (#668) | 9 | | smirglilevél (#29) | 4 | | szulfagor agyar (#677) |
1 | | téfea-agy (#172) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) | 4 | | vasérc (#152) |
1 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
Összsúly: 82.77 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszõleges értkû tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van. |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
5 | | bunthar bõr (#733) | 5 | | fülemüle agyar (#267) | 3 | | rókafarok (#124) |
1 | | teknõsesszencia (#702) | 5 | | varányszem (#30) | 1 | | vasalt bunkó (#181) |
$3 | | vízionár szem ($102) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | gyöngymangó (#135) | 12 | | tüske (#22) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 9 | | drótszõr (#37) | 1 | | ezüstshuriken (#327) |
1 | | fûszertartó (#210) | 4 | | kaktusztüske (#114) | 7 | | polip szívóka (#391) |
6 | | tinta (#101) | 1 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(131,36) friss csatamezõ (#262), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze
(#484), 31. jellempróba, Hegyi Barbara (1562. kalandozó), Black Diamond (1618. kalandozó), Sonchus Arvensis (4416.
kalandozó), elektromos angolna (#196)
(132,37) pattanóbödék (#145), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155),
mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, érclelõhely
(133,38) Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, érclelõhely
(134,39) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, földsárkány (#359)
(135,40) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), vaskohó (#155), oltár, mûvészi porolit (#720), trappoló dinymákok
(#118)
(136,41) phua-kúp (#372), tavacska, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, mûvészi porolit
(#720), szent liget (#439), 36. jellempróba, ezoterikus mardel (#184), Elinor da Malyene (1511. kalandozó)
(137,42) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár
(138,43) ryuku ostromteknõs (#362), oltár, 28. jellempróba
(139,44) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), quwarg harcos (#201)
(140,45) fényûzõ villa (#602), a 68. labirintus bejárata, hínárevõ piranha (#194), opati polip (#195)
|