Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szörnyek és szörnyek és szörnyek...
Küldd el képeslapként!
Egy tapasztalt kalandozó már azon sem képes meglepődni, ha a Túlélők Földje leggroteszkebb, legcsúfabb vagy legortopédabb teremtménye támad rá. Hiszen az élet pont erről szól: ki kerekedik felül a halálig tartó küzdelemben; vacsoraként végzed, vagy a kőkéseddel végül te apríthatod fel ellenfeled, használható komponensek után kutatva belsejében.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati védelem (546. tudati képesség)
Tudati ostrom II. (539. tudati képesség)
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-03 22:47:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
The Reverend 217. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. ápr. 28. 18h:36'
EZ A 222. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
223. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1947
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1846
extraf: 2

THE REVEREND KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [145,36] koordinátán.
A játékvezetõ átadott Neked 1 Fairlight szütyõjét. A játékvezetõ átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezetõ átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezetõ átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezetõ átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
Az aranytermõ erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+14 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+44 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.)

* 1. KP: le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 2. KP: kf 278 0 0 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenõkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 359.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfû! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére mûködik. (+112 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 314.]

dd 8 480 eldobod a 8. tárgyat a 480. tárgyat
Elhajítasz 2 szöges bunkót. Elhajítasz 1 cápaölõ tõrt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

d 2 40 eldobod a 2. tárgyat (40 darabot)
Elhajítasz 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 309.]

v 1 19 5 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevõ eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre õrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+32 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 284.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! Elõször csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetõségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebzõdés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Levegõd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdõd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 264.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Elõször csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy opati polip!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebzõdés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegõd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 244.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Aranykezû Duirgan. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy mirg. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 234.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[146,35] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kõszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbrõl megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Fõnix. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 145 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [147,34] Az erdõt síkság váltja fel. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. A makarónibokor hosszú, csõszerû leveleibõl finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidõben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [148,33] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szörny tüzet lehel! A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Brod buzogányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával párszor keményen megütöd az ongóliant bal lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával párszor keményen megütöd az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebzõdés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

[64 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 3 5 mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra
[149,33] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bõrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebzõdés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya farkát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebzõdés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítõ!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítõ potrohát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg felderítõ torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítõ többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítõ összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebzõdés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nem csoda, hogy jutalmat ajánlottak érte: elképesztõ tömegû szörny lakozik itt. Egy quwarg felderítõ!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg felderítõ torát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg felderítõ jobb középsõ lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítõ még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebzõdés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 távcsövet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy kihívás tornya van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [150,34] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kihívás tornyát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebzõdés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [149,35] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerõ. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bõrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebzõdés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [72 pontot használtál fel, van még 98.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[148,35] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledõ woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebzõdés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerõ. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [147,35] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy megsebzett woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a woorgard testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a woorgard szörcsögõ hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebzõdés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 68.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a woorgard szörcsögõ hátát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a woorgard szörcsögõ hátát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebzõdés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Terméstõl roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion bébi közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az ekharion bébi fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erõsebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az ekharion bébi testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ekharion bébi fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erõsebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebzõdés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 53.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion ragyás testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az ekharion nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belõled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebzõdés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kõcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnõ. (+73 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Érett fürtöktõl rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az ekharion fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerõ. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebzõdés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 38.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerõs hang.
- Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve Tharr haragja. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 2.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 8.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 7133 keresed a 7133. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar felderítõt. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: le 278 0 0 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következõ körben tehát 363 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR HARAGJA (145. VARÁZSLAT)
A gyenge mágusok megpróbálták a Tharr haragját sûrítve kisütõ papi mágiát Gigaököl nevû varázslatukkal leutánozni, de a próbálkozás - valljuk be - elég gyengére sikeredett. A Tharr haragja egy hatalmas, ököl alakú erõtér, amely lesújt a pap ellenfelére, és darabokra zúzza annak páncélját, balkezes tárgyát vagy sisakját. A kifejtett erõ jóval nagyobb, mint a gigaökölnél, tehát a tárgyak nagyobb valószínûséggel mennek tönkre. Emellett komoly fizikai sebzést is okoz a varázslat az ellenfélnek. A varázslat anyagi komponense két isteni könnycsepp, és elmondása 20 VP-be kerül. Tharr haragja ellen a tompítás varázslat sajnálatos módon teljes védelmet nyújt.

KARAKTERLAP

The Reverend, egy fekete, kontyos hajú, félszemû ember férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. Ez a 217. fordulód.

Erõ: 28 (37) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 21 Menekülés: 37 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 314/171 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 11
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 510/8 Pénz: 1425 arany Kép. pont: 18
Pszi pont: 66/16 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2411 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 621 TP-t kaptál. Jelenleg 1 266 147 TP-d van. A következõ szinthez még 133 853 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, kultúrmasztodon, tyrannoszaurusz rex. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 24
vágófegyverek: 23 ütõfegyverek: 24 lõfegyverek: 23
dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << Brod buzogánya (#1735) << vashegyû lándzsa (#182)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -12.); nyílvesszõ (#108) (13 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
147,35 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 150

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 108 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 7 2. nyomkövetés: 42 (+1) 3. mászás: 11 (+1)
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 5 6. gyógyítás: 56 (+1)
7. titkosírás: 8 8. felderítés: 13 9. szörnyidomítás: 8
10. teológia: 17 (+1) 11. taumaturgia: 28 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 10 14. harcmûvészetek: 4 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 10 17. pszi: 9 18. zárnyitás: 9
19. vadászat: 14 (+1) 20. bányászat: 20 (+1) 21. úszás: 11
22. fõzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 60% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ), nyílvesszõt (#108) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ryuku ostromteknõst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élõholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tûzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
idõcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 17. szintû lényekre villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> acélkolosszus (#35) hhaar burka (#32) >> tyrannoszaurusz rex (#160)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. cseréptetõs torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényûzõ villa (600): kész. kõtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 5, 6, 7, 17, 18, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 67, 68, 72, 73, 81, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 44, 47, 49.

HÕSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 754, az összesen kapott pontszám: 132220.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 98. Szerzett pont: 12152. Beállított erõ: 0 Összpont: 12152

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 1 ezüsttõr (#322)
1 vashegyû lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütõfegyverek
1 Brod buzogánya (#1735) 6 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kõkalapács (#13)
Vízifegyverek
2 szigony (#389)
Lõfegyverek
1 fúvócsõ (#20) 1 hosszú íj (#111) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
20 bronzhegyû nyíl (#94) 1 ezüsthegyû nyíl (#323) 21 ezüsttollú nyíl (#363)
14 mérg. ubuk tüske (#137) 10 mérgezett tüske (#23) 19 rézgolyó (#343)
10 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22) 5 ubuk tüske (#131)
5 vashegyû nyíl (#176) 5 vortexvesszõ (#2331)
Dobófegyverek
3 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
7 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nyu-shuriken (#157)
7 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
2 rõtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 Krough fejdísze (#1570) 1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
2 Jerome köpenye (#1527) 1 rejtõköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédõk
2 * boszorkánykendõ (#1697)
Kesztyûk
1 * grifftoll kesztyû (#1578) 1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 lánckesztyû (#230)
1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erõöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehetõ: 2, felvéve: 1)
5 borostyán függõ (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehetõ: 2, felvéve: 2+2)
4 ametiszt medál (#275) 1 denevér szimbólum (#140) 15 ezüst nyaklánc (#117)
4 gólem talizmán (#811) 3 * griff nyakék (#1579) 1 halálhozó talizmán (#813)
2 * hõsiesítõ medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 korinthai talizmán (#814)
1 trófea nyaklánc (#196) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötõk/karvédõk (max. felvehetõ: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötõ (#309) 3 Arsa potrohgyûrûje (#1541)
1 * Eldaran karkötõje (#373) 3 ezüst karkötõ (#158) 1 mászó-karperec (#392)
1 umbatari karkötõ (#278)
Gyûrûk (max. felvehetõ: 2, felvéve: 2)
21 * angyalok gyûrûje (#529) 7 aranygyûrû (#193) 11 ezüst gyûrû (#180)
1 * smaragd védõgyûrû (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehetõ: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany vadászmedál (#2583) 1 * klasszikus kitûzõ (#2514) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * varkaudar ékkõ (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 57]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 68 csepp spiritusz (#170), fér még: 12]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csõr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 + vizestömlõ (#3) [bennük 72 korty víz (#27), fér még: 8]
5 zöld üveg (#82) [bennük 57 csepp ragasztó (#83), fér még: 43]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 7 áldott kõ (#642) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermõ erszény (#819) 3 aranytû (#272) 1 ásó (#34)
2 destabilizátor (#1275) 7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
7 Fairlight szütyõje (#2108) 1 fáklya (#36) 15 fenõkõ (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 24 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147)
49 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238) 8 leviatán hólyag (#2182)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbûvölt utazóláda (#1218)
9 megsemmisítõ (#1540) 1 moa katalizátor (#386) 1 nagy aranykulcs (#246)
30 ork csodaszer (#1228) 39 õsi rúna (#2520) 1 Rodger kezdõ üstje (#1167)
6 rum (#1419) 1 ryuku védõkenõcs (#1154) 7 sáfránykõ (#979)
4 sámán gyógykenõcs (#1139) 3 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 3 tapasztalatkõ (#975) 4 távcsõ (#42)
15 titanitdukát (#1480) 4 tudás gyöngye (#522) 2 varkaudar pálinka (#1137)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
39 álompor (#396) 8 amniosz (#203) 14 aranytoll (#572)
6 aurach fog (#657) 6 bordacsont (#16) 11 borkonyó bibe (#312)
2 bunthar bõr (#733) 3 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdõ (#212) 10 dözmöng szív (#122) 125 drótszõr (#37)
1 eknozol (#540) 19 elkarog szõr (#665) 1 etra hályog (#712)
12 ezüstdarab (#326) 9 fabontó (#106) 10 fekete gyöngy (#99)
4 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310) 12 grifftojás (#179)
9 gromak bõr (#268) 34 gyöngymangó (#135) 4 halcsont (#390)
3 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 hibátlan tûzopál (#1642)
1 holdbõr (#1236) 3 ilkin érc (#232) 1 illatos rózsaszál (#1595)
1 jégszív (#282) 29 kaktusztüske (#114) 20 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 5 kék orchidea (#68) 5 kõszem (#304)
9 kreiton esszencia (#892) 2 kvazár (#244) 9 magszim bél (#103)
43 mákrózsa virág (#56) 1 mithril (#352) 1 moa obszidián (#380)
4 moa üveggömb (#383) 6 mocsári penke (#148) 3 Morgan kristálya (#659)
5 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 25 óndarab (#85)
54 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 27 púderkõ (#119)
7 pular kristály (#239) 7 purifikátor háj (#269) 29 quwarg tojás (#360)
3 rájabõr (#404) 2 ramit kõ (#226) 12 remák szív (#264)
26 rézdarab (#70) 2 rinóbõr (#651) 2 rókafarok (#124)
1 rubinkõ (#679) 33 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
1 smirglilevél (#29) 28 sünmedve tüske (#14) 8 szulfagor agyar (#677)
2 szuperkötél (#209) 27 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172)
1 teknõsesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328) 16 tigroszlán fog (#63)
6 tükör (#43) 1 tyrex csont (#280) 11 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 31 vasérc (#152) 15 vízionár szem (#102)

Összsúly: 268.62 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 cápaölõ tõr (#480) 28 kaja (#2) 1 láncing (#222)
2 szöges bunkó (#8) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
128 arany (#50) 2 gromak bõr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
3 óndarab (#85) 6 polip szívóka (#391) 3 rézdarab (#70)
1 távcsõ (#42)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

144 145 146 147 148 149 150 151
32
33
34
35
36
37
(145,36) opati polip (#195)
(146,35) mínosz-kúp (#178), mûvészi porolit (#720), oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165)
(147,34) Raia szent lovagja (#239), 41. jellempróba
(147,35) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), Tharr oltár, 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, woorgard (#231), ekharion bébi (#768), ekharion (#232)
(148,33) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, ongóliant (#159)
(148,35) woorgard (#231), gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelõhely
(149,33) tüskés harci gromakok (#156), mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), quwarg felderítõ (#299), érclelõhely
(149,35) oltár, érclelõhely, tüskés harci gromakok (#156)
(150,34) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), kihívás tornya (#502), érclelõhely, woorgard (#231)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL


2021.04.28 18:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyõje -> 7.)
2021.04.28 18:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 5.)
2021.04.28 18:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 6.)
2021.04.28 18:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 7.)
2021.04.28 18:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 8.)
ÿ


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.