Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy beteljesült szerelem
Küldd el képeslapként!
Feltételes udvarlásnak indult... Hosszú fordulókig tartott, mire sikerült Őt megkörnyékezni... Aztán bevallotta, hogy Ő is hasonlóképp érez... Akkor teljesült be a mi Szerelmünk!
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 07:08:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Segal, az Árnyûzõ 82. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. ápr. 29. 15h:07'
EZ A 400. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
401. játékheted kezdete: máj. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1907
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 199
Extra forduló: 17

SEGAL, AZ ÁRNYÛZÕ KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Bossyval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy animált hókutya trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Mentális auráját felismered, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Kedvesen, de sután meghajolsz, dícséred a szemét, a haját, az illatát. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hûvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell. Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemû kobudera nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Sheran bíborosa. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bundás kabátot, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az õ neve Lilien-Dour. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kidülleszted a mellkasodat, és hõstetteidrõl mesélsz. A lány elbûvölten hallgat, szeme, fejtartása, szája mind-mind arról árulkodik, hogy kedvel. A kézfogás, a szemezés után jön az elsõ, tétova csók, majd a következõ, az õrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítõ útra indulnak, lassan a földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelõl még a környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlõsen elfordulnak... [Ez az akció 5 TVP-be került.] Az 1. napon összefutsz egy copfos õsz hajú, kék szemû ember férfival. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kék sequator W.D.. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.) Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon összeakadsz egy rövid õsz hajú, kék szemû alakváltó férfival. Tárgyai között kitûnik egy dorony duda, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Ruthin el Enoure. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon találkozol egy kopasz, félszemû ember nõvel. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre színe zöld. Sheran fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy ekharion trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Borzalmas Yonda. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dícséred. A kitartó ostrom úgy tûnik, nem járt sikerrel: a leány udvariasan végighallgat, de aztán menni készül. Még egy csókot sem adott! Az 1. napon összeakadsz egy kontyos õsz hajú, barna szemû gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Sheran kisebb papja. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rinóbõr övet, egy ulkor kötényt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Mehanidas Trak. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, félszemû troll férfival. Bõre színe zöld. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínûleg egy ügyes hangszerkészítõ mesteri munkája. Tharr hittérítõje. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Odin, a Mennydörgõ. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemû múmiaszerû kobudera férfival. Bõre sárga. Csontos keze szörnyen erõsnek látszik. Chara-din fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy cetbõr válltömést, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet és egy tankány karmot, egy ulkor kötényt visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent átható csapatszellem. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Összeismerkedtek. Az õ neve Alf ar'Hang. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.) Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, õ is jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Neon Ultra. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 2. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, piros szemû alakváltó férfival. Bõre sárga. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Bíborszem. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Kocsusz szavait hallod a tudati teret fürkészve: Új tag lépett be a KT-ba: 2870. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz mentális üzenete érinti elmédet: Új tag lépett be a KT-ba: 1949. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 3897. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A KT taglétszáma jelenleg 14, de van, aki még nem lépett be. Még 46 tagot tudunk felvenni.

Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2003. jún. 10., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+8 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+6 varázspont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]


amt 1949 1 MXTU-t adsz át az 1949. kalandozónak 1
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 1 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

amt 1949 1 MXTU-t adsz át az 1949. kalandozónak 1
Az MXTU szinted nem teszi lehetõvé, hogy annak a kalandozónak átadj belõle. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 38 20 leírod a 2870. kalandozónak a 38. szörnyet a 20. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gorombilla. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fúvócsövet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 40 25 leírod a 2870. kalandozónak a 40. szörnyet a 25. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hamupók. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kavadu iszákot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 46 26 leírod a 2870. kalandozónak a 46. szörnyet a 26. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tugt-ork. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyenge mérget. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 51 33 leírod a 2870. kalandozónak az 51. szörnyet a 33. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyíkember. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lapockacsontot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 53 39 leírod a 2870. kalandozónak az 53. szörnyet a 39. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy százfogú. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zárnyitó készletet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 64 40 leírod a 2870. kalandozónak a 64. szörnyet a 40. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis vaskulcsot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 68 407 leírod a 2870. kalandozónak a 68. szörnyet a 407. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy móleon. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronz fejpántot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 75 406 leírod a 2870. kalandozónak a 75. szörnyet a 406. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) réz fejpántot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 77 157 leírod a 2870. kalandozónak a 77. szörnyet a 157. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nyu-shurikent. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 2870 78 221 leírod a 2870. kalandozónak a 78. szörnyet a 221. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dobóhálót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]


* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erõ.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 162.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 122.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sötét gnóm. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 82.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-5 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 42.]


tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerõ.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következõ körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.



KARAKTERLAP
Segal, az Árnyûzõ, egy fekete, copfos hajú, piros szemû kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

 Erõ:19  Szint:12  Merészség:1/1 Magasság:150 cm 
 IQ:20  Támadás:11  Agresszió:1 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:19  Menekülés:90 % Életkor:30/30 év 
 Egészség:17  Életpont:182/129  Jellem: jó (53) Tul. pont:
 Szerencse:12  Varázspont:63/57  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:5/0             
Eddig összesen 234 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 32267 TP-d van. A következõ szinthez még 733 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, karmos tankány, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 15   szúrófegyverek: 3   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 12   dobófegyverek: 1

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 14   2. nyomkövetés: 25   3. mászás: 2
  4. csapdakészítés: 5   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 24
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. teológia: 5
  10. szerencsejáték: 4   11. harcmûvészetek: 10   12. szörnyismeret: 5
  13. zárnyitás: 1   14. vadászat: 5   15. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
királygyík (#26) (csak egyszer), szõrös pók (#100) (csak egyszer), gorombilla (#38) (csak egyszer), technokolin (#50), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
manifesztátor (#124), süvítõ rája (#113), trappoló dinymák (#118), nukleáris cickány (#155), Dess (#1490), troll (#5), nõk (#999), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
bûvölés (#20) (152,4) bûvölés (#20) (2,20) bûvölés (#20) (22,20) bûvölés (#20) (153,4)
bûvölés (#20) (153,3) bûvölés (#20) (153,5) bûvölés (#20) (153,6) bûvölés (#20) (152,6)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * tankány karom (#237)        
Fegyverek és lövedékek
1   fúvócsõ (#20) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
2 + mérg. vas dobónyíl (#190) 2   orgyilkos tõr (#225) 1 * rövid íj (#107)
4   ubuk tüske (#131)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
1 + karócsapda (#163) 2   kötél (#92)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   vizestömlõ (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   gyöngymangó (#135) 1   lapkorong (#80) 8   madártoll (#112)
1   magszim bél (#103) 1   mocsári penke (#148) 2   óndarab (#85)
2   ormánygõte csont (#21) 8   pirkit (#153) 1   rézdarab (#70)
4   varányszem (#30) 4   vasérc (#152)    

Összsúly: 17.04 kgMegterheltség: 35%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(94,-48) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), sötét gnóm (#132)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2003. jún. 14-én a szokásos helyen, 9 órától a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) TF tesztcsata generátor, TF Olimpiai fordulók, játékvezetõi fórum, óriási árverés! Mindemellett vetélkedõ, tombola, különleges kedvezménnyel lehet zsetont befizetni a számládra, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Minden vendégünket ajándékkal várjuk, ami az Örökkévalóság Rubinja, Gyémántja vagy Smaragdja lesz, attól függõen, hogy milyen drágaköve van már. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2003. jún. 10, kedd. A legújabb HKK kiegészítõ, az Õsi legendák bemutató versenye egy héttel korábban, vasárnap, jún. 8-án lesz, a Kondor Müv. Házban (XVIII. ker. Budapest, Kondor B. sétány 2. megközelithetõ piros 136-os busszal Kõbánya Kispest kék metró végállomástól). A versenyre a nevezés 9-tõl van, a kedvezményes nevezési dij 2500 Ft, ebben benne van 3 pakli ára. Az Õsi legendákat elõször majd a 14-i találkozón lehet megvásárolni. Várunk jún 8-án és 14-én! A Beholder Kft. munkatársai. 2003.04.28 10:40 Változások a számládon! 30 zsetont átutaltak a(z) 7683. számláról!



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.