Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla Közös Tudatjai
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Az ő vezetésükkel jönnek létre a Közös Tudatok." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
Elsőként mozdulsz.
Ütésed célt téveszt.
A feketetaláros éjbíra ítélőkalapácsával megsebesít. 256 ponttal csökken az ép-d.
Fegyvered lesújt. 312 sérülést szenvedett el.
A feketetaláros éjbíra kihasználja gyenge védelmed, 181 ép-t vesztesz.
Eltaláltad, 315 ép sebzés.
A feketetaláros éjbíra kihasználja gyenge védelmed, 192 ép-t sebez rajtad.
Megütötted, 319 ponttal csökkent az ép-je.
A feketetaláros éjbíra támadását nem tudod hárítani. 293 sebpontot vesztesz.
Odacsapsz. 318 ép sebzés.

3432 tapasztalati pontot kaptál!

Maradt 2 Ép
 
A Hotnaun hegy időről időre felmorajlik, füstöt okád magából. Ezt kisebb földrengések követik. Ezúttal egy különösen nagy rengés történt, a vulkántól biztonságos távolságra épült Szikfatty faluban házak dőltek össze, megrepedt a föld. A lakosok pánikszerűen elmenekültek, és mire visszatértek, a romházakba hívatlan látogatók költöztek. Te egy kalandozó csapat tagjaként segítesz a falut megtisztítani ezektől a fosztogatóktól.
Megközelítitek a falut. Társaiddal együtt módszeresen kutatjátok át az épületeket, amikor egy acsargó fenevaddal találod szemben magad. Ellenfeled egy tudatzabáló!
A te reflexeid a gyengébbek.
A tudatzabáló fogával nem talált.
Lesújtasz. 98 életpontnyit sérült.
A tudatzabáló csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Találtál, 198 sebzést kapott.
504 tapasztalati pontot kaptál!

Társaid is jó munkát végeztek, sikerült az utolsó fosztogatót is elűznötök. Jutalmad 180 arany!
 
200
 
199
 
A közeli Mundrel vár romjai alatt sötét kazamaták vannak, amelyet ocsmány szörnyek népesítenek be. Gyakran jársz ide vadászni, hiszen kiváló tapasztalatot jelent, és ki tudja, mikor találsz valami ősi kincset. Ellenfeled egy romboló athanox!
Ellenfeled üt elsőnek.
A romboló athanox apró karmával áttör védelmeden, 7 ép-t vesztesz.
Melléütöttél!
A romboló athanox apró karmával áttör védelmeden, 9 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
A romboló athanox eltalált, 4 ép-t sebez rajtad.
Nem találtál...
A romboló athanox támadását nem tudod hárítani. 2 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
A romboló athanox apró karmával megsebesít. 2 életpontnyit sérülsz.
Melléütöttél!
A romboló athanox csak köröz körülötted.
Ellenfeled félrehajolt.
A romboló athanox apró karmával nem talált.
Nem találtad el.
A romboló athanox apró karmával áttör védelmeden, 6 sebzést kapsz!
Odacsapsz. 27 ép-t sebeztél.
A romboló athanox eltalált, 6 ép sebzést okoz neked.
Csapásod betalált, 22 sebpontot kapott.
A romboló athanox apró karmával megsebesít. 6 ponttal csökken az ép-d.
Ütésed célt téveszt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.


Kicsiket sebez de ügyes.
 
Abban a hihetetlen szerencsében van részed, hogy megpillanthatod a legendás repülő erődöt! Számos legenda kering erről a fantasztikus építményről. Futva követed a távolban repülő tüneményt, reménykedve, hogy esetleg megáll, talán le is száll, és bejuthatsz a belsejébe. Futás közben szinte teljesen meglep egy sivatagi óriás!
Te ütsz először.
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 164 ponttal csökkent az ép-je.
A sivatagi óriás csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Zumm! 172 sebpontot kapott.
504 tapasztalati pontot kaptál!

Mire a harc véget ér, a lebegő erőd sehol sincs! Rettenetesen dühös vagy, valószínűleg ebben az életben már nem lesz ilyen szerencséd…
 
A Méder fennsíkot egy mély szakadék osztja ketté, egy kétszáz évvel ezelőtti földrengés eredménye. A szakadékon egy híd ível át, ez az egyetlen közlekedési mód a fennsík falvai között. A híd őrét azonban most egy gyilkos fenevad elűzte, és a hidat őrizve, lesben áll, az emberekre vadászik. A te feladatod, hogy a szörnyet legyőzd.
Az utazás a fennsíkra nem túl eseménydús. A hidat már messziről látod. Közelebb mész, számítva a támadásra. Az egyik szikla mögül előugrik egy halálföldi untark!
Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Megütötted, 198 ponttal csökkent az ép-je.
A halálföldi untark támadását könnyen elkerülöd.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 168 ép-t vesztett.
480 tapasztalati pontot kaptál!
 
Az Északi Szürke hegységet barlangjáratok ezrei hálózzák be. Ezeknek a sötét járatoknak a felderítése igazi kihívás. Számos elveszett kincset rejtenek a barlangok, de persze csapdák és ocsmány szörnyek is akadnak jócskán. Na és visszatalálni a felszínre, az sem egyszerű dolog… Mai kirándulásod során sem kell csalódnod, összefutsz a mélység egy lakójával, ami egy savas nyálka!
Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 184 pontnyit sebződött.
A savas nyálka habozik támadni.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 198 sebzést kapott.
480 tapasztalati pontot kaptál

Caka az a gond, hogy sebezhetetlenséggel.
 
Gpuk, az uzsorás miatt már megint elvesztette valaki a házát, és földönfutóvá vált... Ideje megleckéztetned ezt az alakot! Kicsit megdézsmálod a kincseskamráját... A tervet követi a kivitelezés. Éjszaka lopakodsz be a házába, hangtalanul, mint a szellem. A rengeteg lakattal és zárral biztosított ajtó nem jelent akadályt.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Vigyázz, ez volt az utolsó ilyen kulcsod! A kincseskamra előtt strázsáló két páncélostól azonban hideglelést kapsz. Mi a fene? Hosszan töprengsz, mitévő legyél. A lovagok moccanás nélkül állnak. Túlzottan is mozdulatlanok... Levegőt se vesznek! Mosolyogva lépsz oda hozzájuk, és megkopogtatod az üres páncélt. Gpuk apó, ez most nem jött be! Ekkor azonban csaholást hallasz. Egy méonech entitás!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Eltaláltad, 194 ponttal csökkent az ép-je.

A méonech entitás csak köröz körülötted.

Csapásod betalált, 94 életpontnyit sérült.

480 tapasztalati pontot kaptál!

Miután kitekerted a háziállat nyakát, telepakolsz egy zsákot arannyal, és elégedetten távozol. A nagy részét szétosztod a szegények és rászorulók közt, magadnak csak egy keveset tartasz meg. Jutalmad 161 arany!
 
Grumarg egy rég halott óriás-hadúr volt. Erődítménye ősi emlékműként magasodik egy hegy tetején. A vár méretei túl gigantikusak ahhoz, hogy bármely humán faj elfoglalhassa és beköltözhessen. Azonban a hegy számos teremtménye vackot és fészket talált itt. Kiváló vadászterület egy magadfajta kalandozónak, különösképp, hogy esélyed van arra is, hogy Grumarg elveszett kincseire rábukkanj. Nem kell sokáig várnod a kihívásra, rád tör egy páncélozott lovag!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Telitaláltat! 190 sebpontot kapott.

480 tapasztalati pontot kaptál!

Kincset szereztél, ami egy gyémánt entgyűrű!
Fáradtan térsz haza.
 
Figyelj oda a támadás %-ra, OK?
 
aha.
 
Ilyen soxor kikapsz?
 
A magadfajta kalandozó könnyen kap megbízást. Nem sokat kell kérdezősködnöd a városban, máris akad egy gazda, aki hajlandó fizetni azért, hogy megszabadítsd a nyáját fosztogató kártevőtől. Egy darabig a juhász unalmas élete a tiéd, de aztán felbukkan a ragadozó. Ellenfeled egy északi véres agyszívó!

Ellenfeledé a kezdeményezés

Az északi véres agyszívó csápjaival támad. 20 sebpontot vesztesz.

Lesújtasz. 58 ép-t sebeztél.

Az északi véres agyszívó kihasználja gyenge védelmed, 29 sebzést szenvedsz el!

Ellenfeled félrehajolt.

Az északi véres agyszívó lesújt rád. 23 ép-t vesztesz.

Odacsapsz. 111 ép-t vesztett.

Az északi véres agyszívó csápjaival áttör védelmeden, 53 ép-t vesztesz.

Nem találtál...

Az északi véres agyszívó kihasználja gyenge védelmed, 36 ép-t sebesülsz.

Melléütöttél!

Az északi véres agyszívó lesújt rád. 19 ép sebzést okoz neked.

Sikeresen megütötted! 51 pontnyit sebződött.

Az északi véres agyszívó kihasználja gyenge védelmed, 23 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

Az északi véres agyszívó lesújt rád. 32 sebpontot vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

Az északi véres agyszívó sikeresen eltalált! 46 ép-t sebesülsz.

Nem találtál...

Az északi véres agyszívó sikeresen eltalált! 38 életpontnyit sérülsz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
még 1 uccsót:


Mélyen, Dúrbak romvárosának egyik pincéjében rejtette el Fotheitosz ősmágus a legendás relikviát, a káoszpiramist. Útnak indulsz, hogy felkutasd a varázstárgyat a beígért jutalom reményében. A pincében kószáló első néhány fenevad legyűrése nem okoz nehézséget. Azonban utadat váratlanul egy lezárt acélajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtón belépve, egy kör alakú terembe jutsz, amelyből számos folyosó indul minden irányba. Rövid tétovázás után a legszélesebb folyosót választod. A folyosó végén újabb ajtó, amely előtt őr posztol. Le kell győznöd, ha be akarsz jutni a relikviához! Ellenfeled egy trollevő óriáskígyó!

Ellenfeledé a kezdeményezés

A trollevő óriáskígyó rád veti magát. 50 életpontnyit sérülsz.

Eltaláltad, 118 ponttal csökkent az ép-je.

A trollevő óriáskígyó eltalált, 30 sebzést szenvedsz el!

Melléütöttél!

A trollevő óriáskígyó sikeresen eltalált! 24 ép sebzést okoz neked.

Ütésed célt téveszt.

A trollevő óriáskígyó támadását nem tudod hárítani. 19 ép sebzést okoz neked.

Eltaláltad, 57 sérülést szenvedett el.

A trollevő óriáskígyó támadását nem tudod hárítani. 24 ép-t sebez rajtad.

Nem találtál...

A trollevő óriáskígyó kihasználja gyenge védelmed, 24 sebpontot vesztesz.

Kritikus ütés: Csapásod betalált, 196 sebpontot kapott.


544 tapasztalati pontot kaptál!

Igen, várakozásaidnak megfelelően odabent rábukkansz a káoszpiramisra. Rövid ideig azt fontolod, hogy megtartod. De hisz fogalmad sincs, hogyan kell használni. Zsákodba rejted, és leadod a varázslóknak, a beígért jutalomért. Jutalmad 263 arany!




9 ép-m maradt.
 
Dúrbak egy ősi romváros, amely számtalan kincset, és mégtöbb csapdát és egyéb sötét rejtélyt rejt. Felszáll a hír egy dimenziók közti kapuról, amelyen túl mesés csodák rejtőznek. Ezt a kaput pedig Dúrbak legmélyebben fekvő termében lehet megtalálni. Habozás nélkül útra kelsz!
Sikeresen elvergődsz Dúrbak legmélyebb termeihez, anélkül, hogy egy hajad szála görbülne. De az utadat itt egy vaspánttal megerősített, zárt ajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtó mögött egy hatalmas terem tárul föl. Közepén pedig ott a vibráló portál, amely egy másik létsíkra vezet! Csillogó szemmel indulsz a vakító fényforrás felé - és ekkor megmozdul egy árny, és máris védened kell magad. A terem lakója egy trollevő óriáskígyó!

Te voltál a lassabb...

A trollevő óriáskígyó fogával áttör védelmeden, 49 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.

A trollevő óriáskígyó támadását nem tudod hárítani. 37 sebpontot vesztesz.

Nem találtál...

A trollevő óriáskígyó fogával támad. 41 ép-t sebez rajtad.

Nem találtad el.

A trollevő óriáskígyó támadását nem tudod hárítani. 27 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A trollevő óriáskígyó kihasználja gyenge védelmed, 47 ép-t vesztesz.

Nem találtál...

A trollevő óriáskígyó támadását nem tudod hárítani. 33 sebpontot vesztesz.

Melléütöttél!

A trollevő óriáskígyó lesújt rád. 21 sebzést kapsz!

Fegyvered lesújt. 53 életpontnyit sérült.

A trollevő óriáskígyó fogával megütött, 44 ép-t sebez rajtad.

Melléütöttél!

A trollevő óriáskígyó fogával megsebesít. 42 életpontnyit sérülsz.

Melléütöttél!

A trollevő óriáskígyó sikeresen eltalált! 20 ép sebzést okoz neked.

Nem találtad el.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.


arghhh....
 
A szóbeszéd szerint Morgan legendás kristályát egy nekromanta vámpír őrzi várában. A kristály borzalmas veszélyt jelent az emberiségre, főként egy ilyen rém karmai közt. Raia lovagrendje komoly jutalmat ajánl fel, ha megszerzed a kristályt, hogy megsemmisíthessék.
Epikus csatában keresztülverekeded magad a vámpír nekromanta élőholt seregén, egészen a kristályt őrző kamra lezárt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Kezedben a kristállyal megfordulsz, és szembetalálod magad a vámpírral. Az ő intésére rád támad egy boszorkányos ősragadozó!

Te ütsz először.

Kritikus ütés: Zumm! 206 ép-t vesztett.


544 tapasztalati pontot kaptál!

Ekkor előrántod a fakarót, amit előre elkészítettél, és átszúrod a vámpír szívén. Az élőholt halálkiáltására megremegnek a falak, a vár kezd összeomlani. Menekülnöd kell. Raia szent lovagjai bőségesen megjutalmaznak szolgálatodért. Jutalmad 234 arany!


 
A szóbeszéd szerint Morgan legendás kristályát egy nekromanta vámpír őrzi várában. A kristály borzalmas veszélyt jelent az emberiségre, főként egy ilyen rém karmai közt. Raia lovagrendje komoly jutalmat ajánl fel, ha megszerzed a kristályt, hogy megsemmisíthessék.
Epikus csatában keresztülverekeded magad a vámpír nekromanta élőholt seregén, egészen a kristályt őrző kamra lezárt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Vigyázz, ez volt az utolsó ilyen kulcsod! Kezedben a kristállyal megfordulsz, és szembetalálod magad a vámpírral. Az ő intésére rád támad egy boszorkányos ősragadozó!

Elsőként mozdulsz.

Fegyvered lesújt. 102 sebpontot kapott.

A boszorkányos ősragadozó melléütött!

Zumm! 109 pontnyit sebződött.


544 tapasztalati pontot kaptál!

Ekkor előrántod a fakarót, amit előre elkészítettél, és átszúrod a vámpír szívén. Az élőholt halálkiáltására megremegnek a falak, a vár kezd összeomlani. Menekülnöd kell. Raia szent lovagjai bőségesen megjutalmaznak szolgálatodért. Jutalmad 190 arany!



bárcsak mindig ilyen jönne.
 
Nem messze a tengerparttól található egy szigetcsoport, ami vulkáni működés eredményeképp jött létre. A történetek szerint a kalózok itt rejtették el kincsüket, azt azonban még senki sem találta meg - vagy a történet hazugság, vagy a szigeteken lakó ocsmány torzszülöttek ijesztették el a felfedezőket. Itt az ideje, hogy szerencsét próbálj te is!
Hajót bérelsz, és elcsónakázol a szigetekig. Ásót is viszel, és nekilátsz a kutatásnak. Kincset ugyan nem találsz, de a torzszülöttekről szóló történetek igaznak bizonyulnak. Ellenfeled egy borzalmas elnyelő!

Te ocsúdsz elsőnek.

Nem találtad el.

A borzalmas elnyelő támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 210 sebzést kapott.


544 tapasztalati pontot kaptál!

Még egy darabig túrod a földet, de ez nem neked való. Intesz a csónakosnak, hogy vigyen haza.



megint.
 
Tettanbraug, a tartomány központi városa ötszáz éves büszke múltra tekint vissza. A szépség és gazdagság éppúgy megtalálható itt, mint a nyomúság és gonoszság. A tiszta, kövezett utak és árnyas sétányok alatt sötét és mocskos csatornák lapulnak, amelyben nevenincs borzalmak tenyésznek. A magadfajta kalandornak könnyű pénzkereset leereszkedni ide, és a városi tanács megbízásából az itt tenyésző férgeket pusztítani. Nem kell sokáig keresned, a sötétből felbukkan előtted egy sivatagi óriás!

Elsőként mozdulsz.

Csapásod betalált, 102 ép-t vesztett.

A sivatagi óriás támadását könnyen elkerülöd.

Sikeresen megütötted! 105 sérülést szenvedett el.

A sivatagi óriás habozik támadni.

Eltaláltad, 97 sebzés!


544 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy elveszett ősi nyaklánc!
Jelentkezel a tanácsnál a fejpénzért. Jutalmad 218 arany!



majdnem meghaltam.
 
Toxart bányáiban nemrégiben felfedeztek egy mágikus portált. Reméled, hogy te leszel az első, aki megfejted a titkát. Kalandos utazás után érkezel meg az energiától vibráló ajtóhoz.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Vigyázz, ez volt az utolsó ilyen kulcsod! Jól sejtetted, ez egy mágikus kincseskamra bejárata. De mielőtt körülnézhetnél, rád ront egy kifejlődött tenyészbáb!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Megütötted, 186 sebzést kapott.

A kifejlődött tenyészbáb habozik támadni.

Csapásod betalált, 96 ép-t sebeztél.


456 tapasztalati pontot kaptál!

Hozzálátsz a kincs összegyűjtéséhez. Jutalmad 184 arany!
 
akkor ne írj ide!!!
 
Egy nap felkeres Tierfint, akinek bátyjával, Untróval gyakran kalandoztál együtt régebben. Megtudod, hogy Untrót elfogták és tömlöcbe vetették. Lopással vádolják, és ha beismerő vallomást tesz, ki fogják végezni! Feltétlenül ki kell hoznod a börtönből.
Este hatolsz be, amikor az éj jótékony leple fedez. Untró a kínzókamrában van, könnyen megtalálod, csak az üvöltéseket kell követned. A börtönrendszer zárt rácsos ajtajai remélhetőleg nem jelentenek akadályt.
A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A kínzómester ölebét küldi rád, hogy végezzen veled. Rádveti magát egy vérszívó gemri!

A harcot te kezded.

Kritikus ütés: Eltaláltad, 54 pontnyit sebződött.


48 tapasztalati pontot kaptál!

Látva, milyen hatalmas vagy, a hóhér menekülőre fogja. Gyorsan kiszabadítod az elgyötört Untrót, és együtt menekültök. Barátodnak megköszöni a segítségedet, aztán fájó szívvel búcsút vesztek - ő bújkálni lesz kénytelen a hegyekben.
 
A kalandozásokban az a bosszantó, amikor teljes ép-ről lever valami úgy, hogy nem találtam el, pedig támadó %-ra öltözött tündérről van szó...
 
Tényleg fölösleges ezeket beírni, kb ezerszám találkozom ilyennel, mégse tömködöm tele a fórumot.
 
Olyan jó, hogy vagy itt @@. Jó sok csatát írsz be.
 
Egy gazdag nemesúr megbíz azzal, hogy szerezd vissza ősi, családi kardját. Egy goblin banda rabolta el. Fészkét az erdő mélyén találod meg. A kőépületet mágikusan zárt ajtó védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent goblinok hordája fogad! Egyetlen kardcsapásod két három goblint küld a padlóra. Ekkor szétválik a vinnyogó tömeg, és előlép egy hegyi ogre!

A harcot te kezded.

Kritikus ütés: Telitaláltat! 242 életpontnyit sérült.


544 tapasztalati pontot kaptál!

Látva vezetőjük pusztulását, a goblinok menekülőre fogják a dolgot. A kardot megtalálod, és sértetlenül visszajuttatod gazdájának, aki nagyon hálás neked. Jutalmad 231 arany!
 
bocs, még 1 uccsót:


Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy halálföldi untark!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Zumm! 212 sérülést szenvedett el.


518 tapasztalati pontot kaptál!

A kereskedő nagyon hálás, hogy épségben megőrizted a rakományt. Jutalmad 219 arany!
 
Egy kereskedőkaraván kíséretének tagja vagy. A karaván a gyors és kényelmes, ámde veszedelmes Aranyúton halad. Nem is az a kérdés, éri-e támadás a karavánt, hanem az, hogy mikor. Két napja utaztok, amikor a támadás bekövetkezik. Azonban nem rablók, hanem kiéhezett szörnyek támadnak rátok. A te ellenfeled egy éjtündér árnymester!

Ellenfeled üt elsőnek.

Az éjtündér árnymester varázskardjával megsebesít. 30 életpontnyit sérülsz.

Nem találtál...

Az éjtündér árnymester sikeresen eltalált! 40 pontnyit sebződtél.

Nem találtál...

Az éjtündér árnymester varázskardjával támad. 30 ép-t vesztesz.

Lesújtasz. 54 ép-t sebeztél.

Az éjtündér árnymester csak köröz körülötted.

Nem találtál...

Az éjtündér árnymester habozik támadni.

Nem találtál...

Az éjtündér árnymester kihasználja gyenge védelmed, 31 sebzést szenvedsz el!

Nem találtál...

Az éjtündér árnymester varázskardjával áttör védelmeden, 46 sebpontot vesztesz.

Nem találtál...

Az éjtündér árnymester habozik támadni.

Nem találtad el.

Az éjtündér árnymester sikeresen eltalált! 40 sebpontot vesztesz.

Eltaláltad, 49 életpontnyit sérült.

Az éjtündér árnymester eltalált, 22 pontnyit sebződtél.

Ütésed célt téveszt.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Ezúttal különösen messzire kalandozol. Utad a Mehéri mocsár mellett vezet el. Óvatos vagy, mert tudod, hogy itt különösen ocsmány teremtmények tenyésznek. Egyszercsak a zavaros, fekete vízből előbukkan előtted egy rubin ragadozó!

A te reflexeid a gyengébbek.

A rubin ragadozó kihasználja gyenge védelmed, 38 ép-t sebesülsz.

Ellenfeled félrehajolt.

A rubin ragadozó csak köröz körülötted.

Ellenfeled félrehajolt.

A rubin ragadozó rád veti magát. 20 ép-t vesztesz.

Csapásod betalált, 102 ép-t vesztett.

A rubin ragadozó eltalált, 32 sebzést szenvedsz el!

Ütésed célt téveszt.

A rubin ragadozó eltalált, 40 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A rubin ragadozó tépőfogával támad. 29 sebpontot vesztesz.

Nem találtad el.

A rubin ragadozó tépőfogával támad. 36 pontnyit sebződtél.

Ütésed célt téveszt.

A rubin ragadozó rád veti magát. 31 ép-t vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

A rubin ragadozó eltalált, 35 sebpontot vesztesz.

Sikeresen megütötted! 55 ép-t sebeztél.

A rubin ragadozó tépőfogával áttör védelmeden, 49 ép-t sebesülsz.

Ütésed célt téveszt.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.