| Az nem sárkánygyűrű, hanem csak egy sima gyűrű!! Az igaz, hogy speciel asztrálsárkány az a gyűrű, de nem sárkánygyűrű!!! De lehet hogy csak a haverunk irta rosszul, de nem valószínű!!! :P :P !! |
84. szint
az albinó titán sisakja
védekezés: +150 támadás: +52% erő: +51 életpont: +195 érték: 638 arany |
elég sovánka, de ez van
84. szint
Atlasz kalapácsa
sebzés: 147 támadás: +72% erő: +51 érték: 630 arany |
Elég haszontalan tárgyaknak tűnnek Ügy. bónusz nélkül. (kivéve persze a sárkánygyűrűt) |
84. szint
az albinó titán páncélja
védekezés: +197 támadás: +65% erő: +55 életpont: +235 érték: 633 arany |
84. szint Óriások Földje (part 3)
Atlasz pörölye
sebzés: 153 védekezés: +37 támadás: +41% erő: +47 életpont: +200 érték: 632 arany
Atlasz lándzsája
sebzés: 158 támadás: +35% erő: +58 életpont: +295 érték: 634 arany
az albinó titán pajzsa
védekezés: +178 támadás: +48% erő: +57 életpont: +140 érték: 631 arany
gigantikus gyűrű
védekezés: +36 támadás: +36% erő: +36 egészség: +36 ügyesség: +36 életpont: +500 érték: 633 arany
óriás koponyaserleg
érték: 500 arany |
84. szint bolt
asztrálsárkány gyűrű
védekezés: +100 támadás: +80% erő: +40 egészség: +40 ügyesség: +40 életpont: +200 érték: 130000 arany |
83. szint:
megsemmisítő kalapács
sebzés: 144 támadás: +71% erő: +17 egészség: +17 ügyesség: +17 érték: 620 arany |
83. szint:
Leah ősi vértje
védekezés: +196 támadás: +66% erő: +19 egészség: +15 ügyesség: +24 életpont: +230 érték: 629 arany |
83. szint:
zombikirály foggyűrű
védekezés: +25 támadás: +111% erő: +25 egészség: -10 ügyesség: +25 életpont: +666 érték: 300 arany |
83. szint:
ősi árnyékpajzs
védekezés: +177 támadás: +47% erő: +40 egészség: +7 ügyesség: +8 életpont: +130 érték: 621 arany |
83. szint:
megsemmisítő buzogány
sebzés: 150 védekezés: +37 támadás: +40% erő: +16 egészség: +15 ügyesség: +16 életpont: +198 érték: 622 arany |
83. szint:
vigyorgó koponya
érték: 100 arany |
83. szint:
halálóriás gyűrű
védekezés: +30 támadás: +90% erő: +75 életpont: +350 érték: 625 arany |
83. szint bolt:
Leah koponyakoronája
védekezés: +156 támadás: +53% erő: +20 egészség: +17 ügyesség: +20 életpont: +100 érték: 108000 arany
Ujra kaphatok az italok is. |
megsemmisítő lándzsa
sebzés: 155 támadás: +34% erő: +20 egészség: +19 ügyesség: +19 életpont: +290 érték: 624 arany |
3:2
Így egy kicsit elfogadhatóbb az arány. |
az őrület kardja
sebzés: 149 védekezés: +36 támadás: +40% erő: +28 egészség: +11 ügyesség: +8 életpont: +195 érték: 612 arany
káoszkorona
védekezés: +149 támadás: +51% erő: +8 egészség: +24 ügyesség: +19 életpont: +190 érték: 618 arany
sikoltó páncél
védekezés: +193 támadás: +63% erő: +30 egészség: +20 ügyesség: +6 életpont: +220 érték: 615 arany |
az őrület pallosa
sebzés: 154 támadás: +33% erő: +31 egészség: +16 ügyesség: +11 életpont: +285 érték: 614 arany |
82. szint Káosz Síkja
bolt:
foltos tapasztalatkő
érték: 160000 arany A szörnyek megölésekor 18%-kal több tapasztalati pontot kapsz (hatása más tpkövekkel együtt nem adódik össze).
a Döbbenet pajzsa
védekezés: +178 támadás: +51% erő: +5 egészség: +35 ügyesség: +5 életpont: +280 érték: 104000 arany
kalandozás:
az őrület tőre
sebzés: 143 támadás: +70% erő: +5 egészség: +20 ügyesség: +25 érték: 610 arany
örvénylő pajzs
védekezés: +175 támadás: +46% erő: +20 egészség: +21 ügyesség: +13 életpont: +120 érték: 611 arany
átkozott erényöv
védekezés: -50 támadás: +160% erő: +50 egészség: -10 ügyesség: +50 életpont: +400 érték: 200 arany
kristályhalál orrkarika
védekezés: +130 támadás: +23% erő: +47 egészség: -10 ügyesség: +16 életpont: +327 érték: 200 arany |
Egyszer a barbaroknak is lehet karacsony... (egyebkent meg igen, de egyszer valaki levert igy is) |
Ha te vagy Alex Desponder, akkor minden alkalommal megvertél, mióta rajtad a cucc. (háromból háromszor) |
Szia!
Szerintem annyira nem gaz ez a targy, egyebkent meg nem hiszem, hogy mindenki hordani fogja. Nekem pl 4bol 1 hordja. Vele is inkabb csaka poen kedveert hasznalom, mert arenazni nem jarok vele, a normal szornyek ellen meg nem jelent tul sok elonyt. Amugy is majdnem fixen talalok, es ezzel is neha becsuszik egy-egy melleutes.
4 arenas csatam volt a demongyurus barbarommal (taborozas alatt), es azt hiszem, hogy 3x nyertem, de nem ez a lenyeg, hanem az, hogy soha nem felezte le senki a sebzesem. Regebben meg ha veletlen betalatam tuti le lett felezve. Szoval a lefelezesben nem nagyon kell bizni... |
Ne haragudjatok hogy beleokoskodom ebbe a fórumba ,mert én még csak a 49-es szinten arénázok ,de úgy érzem elég sok csatát megéltem én is a barbárommal(58. vagyok).Biztosan sok helyen megvitattátok(tuk) ezt a témát.(majd nem be kellett tiltani a tündéreket )De szerintem ez az ügyesség dolog lett nagyon felturbózva. Az arénában van olyan tündér aki minden tulajdonságban egy picit gyengébb tőlem csak (pedig a barbárom is erre gyúr)ügyességben nagyobb 60nnal (nekem az erő vagy 90-nnel) és nem hogy megverni nem tudtam még kb 50 csatából ,de még megszorítani se tudom. 150-es erővel kis mákkal ütök 300-at(amugy 700 fölé is megy) ő meg a 60-es erejével 500-600 at üt rajtam.Ne mond nekem hogy ez IGAZSÁGOS.Igenis jó hogy van olyan tárgy amivel a nagy ügyességet is meg lehet ütni, lehet hogy már hamarabb el kellett volna kezdeni az ilyen tárgyak gyártását ,akkor most nem kellene min felháborodni.
üdv.Gaizka |
Részben igazad van, de ne feledd nagyobb ügyesség felezi a kritikust és nagyobb ügyességgel Te kezdesz általában. Ez sem melléktelen dolog azért. |
Furcsa, hogy ez a tárgy nem keltett nagyobb felzúdulást, főként az arénázók körében. Én mindenesetre nagyon haragszom érte.
Igen, valóban, magas ügyességgel, tehát tündérrel játszva nagyobb eséllyel mehetett az ember arénázni. Ugyanakkor mindenki előtt nyitva állt a lehetőség, hogy tündért indítson.
Igen, érthető a törekvés, hogy a tündérek arénában tapasztalható nyomasztó fölényét valamilyen módon, pl. egy jól eltalált tárggyal csökkentsék, kiegyensúlyozzák a játék készítői.
Gondolom, az átkozott démongyűrűnek ez volt a célja, de az eredmény szerintem durván rácáfol az eredeti szándékra.
Eddig az arénázásra szánt karaktereket "születésüktől" kezdve a cél érdekében kellett fejleszteni. Nyolcvan szint, tehát másfél év játék után behozni egy olyan tárgyat, ami semmissé teszi az eddig befektetett energiát, nos ez kezdi elvenni a kedvemet a játéktól.
80. szint felett ezután mindenki átkozott démongyűrűvel fog rohangálni, a mínuszokat a többi viselt tárggyal kompenzálja, és a +666 támadás gyakorlatilag azt jelenti, hogy MINDIG talál. Az arénában ezek után nem az dönt, ki fejlesztette okosabban a karakterét, nem is az, kinek jobb a többi tárgya, hiszen mindkét félen ott a gyűrű, mindkét félnek minden találata bemegy, vagyis a küzdelmet az dönti el, ki mákolja be hamarabb a kritikusokat, egyszóval a VAKSZERENCSE.
Ebben a formában az arénázás, ami eddig a játék sava-borsa volt, érdektelenné válik. Ha a szerencsémet szeretném tesztelni, veszek egy lottót.
Szóval szerintem ez rossz döntés volt, kedves készítők. Szomorú... |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|