Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A frissen kivégzett áldozati orgling
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Hmm, élő áldozatra van szükség?" - Cheotox közelebb intette orgling teherhordóját. - "Gyere csak egy pillanatra, Móg!"
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Nézet:
Tisztelt Miklós
Az ingyen kalandozol 5-öt, ez valamiért tünde karakteren kívül nem jön be. Kalandozol 3-at kapsz 140 aranyat és fizetsz 500-at. Na ez már így igaz. Tipp: meglévő pénz 10% + nálad lévő tárgyak értékének 5% + ahány gyógyitás eddig volt= gyógyítás ára. Szerintem a cselekvés ennél értékesebb! Mégha maxba gyógyítana akkor sem érné meg.
 
"Ezzel szemben: "Diszkréten értésedre adják, hogy 201 arany megfelelő összeg lenne."
Ez mind nem is lenne baj, csak általában a full-egészségre gyúró törpöm bír -jó esetben- 5 csatát, amiből fele általában kamuharc (olyan amiben a koldust, az erdei tündért vagy a nagynénit mentjük meg), a többiből bejön 110a."

Ne felejtsd el, hogy a karaktered magától is gyógyul, és ez nem kerül pénzbe. Belépsz reggel, csatázol 5-öt ingyen, összejön (pl. 14. szinten) kb. 200 arany, gyógyitasz egyet 200-ért, és még jön 200, és közbe találsz 1-2 tárgyat is, amit el lehet adni.

De mindenképp látom, hogy néhány karakternél előfordul, hogy elfogy a pénzük, és ez nem jó. Azt hiszem legjobb lenne, ha bizonyos feltételek mellett (pl. 20-nél kevesebb tárgyad van) megengedné a program, hogy cselekvésből gyógyits - 1 cselekvésért visszakapnád a max. lehetséges életpontod felét. Vélemények?
 
Szillmill az osmumus. En is csak 20-30%-ban nyomom le.
 
Ezt el kell ismerni így igaz. Most már van olyan lény amit 8x4 karakter nem tudott leverni bátorságpróbán: tomboló vadember. Sajnos úgy néz ki nem lehet védelemre építeni mert a lényeket alap támadással már alig találod el. Van egy karakter mely listás a védelemben, szinte mindig 7-10 körösek a csatái és most már áttér tám.ra mert egyre több lény szalad el. Ledon dö Wolf karakterem nem számít gyenge gyereknek,de a szilmill méregforgatóból már három elszaldt. Ha ez így megy tovább bejön amit jósoltam nem fogjuk a lényeket leverni magasabb szinteken mert aránytalanná válik a tám-véd.
 
Minden szinten van egy-két lény melyet a játékosok kb: 50 %-ban vernek le. Ezek a lények mit keresnek itt??? Mert,ha ennyire nehéz leverni őket akkor tegyétek egyel magasabb szintre.
Fullos tárgyakkal a boszorkánymestert el sem találtam Ő meg levert rólam 250 ép-t. Pedig nem rossz a védelmem mivel máskor szinte el sem találják a lények. (((.
 
Persze, nyilvánvalóan ez lenne számunkra a legjobb megoldás, de azthiszem, hogy erre várhatunk.....
 
a 160 Ft nem jó 5let (sztem). Hisz ez ingyenes játék. És ha vki nemtud/akar fizetni érte akkor hátrányba kerül a többiekkel szemben. Ezt símán fizetés nélkül át kéne dolgozni.
 
Valóban jó lenne egy átdolgozott, szint és sebesültségfüggő gyógyítási rendszer. Ne függjön a korábban és a jelen pillanatban felhalmozott aranyak számától a templom költsége!(persze így is lesznek csődbe ment karakterek, de ez már csak a béna játékosoknál fog előfordulni).

Én speciel még fizetnék is érte....persze mértékkel, mongyuk havi 160 ft-ot egy SMS-el....de ez csak egy ötlet, nem kell feltétlenül komolyan venni))

Várjuk a választ.
 
Bocs Miklós, de nekem is szólnom kell..

Jelenleg 1141 aranyam wan (emlékeim szerint).
Ezzel szemben: "Diszkréten értésedre adják, hogy 201 arany megfelelő összeg lenne."
Ez mind nem is lenne baj, csak általában a full-egészségre gyúró törpöm bír -jó esetben- 5 csatát, amiből fele általában kamuharc (olyan amiben a koldust, az erdei tündért vagy a nagynénit mentjük meg), a többiből bejön 110a. Ha kevesebb a kamuharc, akkor kitermelem a gyógyításra valót, de akkor még nem vettem semmit.
A barbimmal a csőd szélén lavírozok (jelenleg hetvenegynéhány aranya wan, és 83 a gyógyítás), de valszleg törlésre is kerül majd. A fiatalabb törpöm elég jól áll, bár mostanába nálla is eléggé kér a templom.

Akkor most mi legyen?
Merthogy így a sikerrel lavírozó törpöm pályafutása igengyorsan félbeszakad.
Kéne valami szankciót alkotni, mert így 10+ szinteken nagy bajok lesznek (érts - sorozatos karaktercsődök).

Üdvözlettel: Lord Raptor

u.i.: velős visszaosztások elkerülése végett: igen, elhiszem, hogy wan aki 10+ -on is vígan nyomja -bár nehezen hiszem- mert ihajj-csuhajj fullon wan az alkuja meg a zárnyitása, de az Én átlag egyszerű félisteni hatalmakkal nem bíró kari(ai)m sajnos nem bírnak összeszedni elég aranyhalmot hosszútávon a gyógyításra. Ezwan. (mármár kezdek attól félni, hogy a 20+ szinten belerokkannak a karik a hatalmas zsák arany cipelésébe a templom felé menet, vagy külön szekeret kell bérelni a több mázsa aranypénznek, hogy eljusson a templomba)
 
Szerintem se kell.
Ez ősrégi probléma (nállam is jött már elő) de úgy gondolom még csak hozzászólást sem érdemel egy ilyen apró hiba. Károd nem származik belölle, csak rákattintasz mégegyszer a karilapodra és bejön. ennyi.
 
Próbáld frissíteni a karilapod. Nem adtad el előtte el a fegyvered?
 
Eltűnt a fegyverem nem csak maga a fegyver hanem maga a fegyver menüpont kicsit érdekes de a karim ugyan annyit sebez
 
Sajnos, elfogytak a cselekvéseid, többet most nem kalandozhatsz, pihenj egy kicsit! Legközelebb -1 perc múlva indulhatsz új kalandra.

Azt hiszem ehhez többet nem kell hozzáfűzni!
 
Kicsit mellbevago az inflacio....Templom-gyogyitas-300x arany,pontosan nem emlekszem-4 kaland kb.200 arany plusz-templom-gyogyitas-578Ap!!!En elhiszem amit a Miklos mond hogy nem bugos a templom,de hogy nem is franko az tuti!Na mindegy megtanultam legkozelebb nezzem meg az osszeget mielott gyogyitok...Kezd egyre vonzobb lenni a teologia-en sajna nem tudok egesz nap netezni
 
és még azt állították az elején, hogy könnyed kikapcsolódás..)
itt márt vért izzadnak a népek)
 
Sztem minden ilyen jatek bizonyos szinten (minden szinten?) az optimalizalasrol szol. Ha nincs keplet nem nagyon lehet optimalizalni. Ez meg spec egy olyan keplet, amit ugy magunktol kitalalni nem egyszeru. (Mert a kepletek kitalalasa is jo moka.)
Ha ismerjuk a kepletet, akkor tudjuk, hogy erdemes lehet kockaztatni picit, es elmenni teszem azt 50% EP-n is kalandozni, mert hosszu tavon ezzel komolyan vissza tudjuk venni a templom koltseget.
Persze nem komoly optimalizalas ez, de azert valamilyen szinten megnyugtatja az embert, hogy tett valamit a kari fejlodeseeert a megadott kereteken belul. Osszegezve tehat ez nem elrontja hanem javitja a jatekot, legalabbis nekem.

Erdekes, hogy azt irod, nem szivesen mesz bele kepletekbe, ezt megis te irtad le az AK-ban. Ha nem irtad volna le, valoszinuleg reklamacio se lett volna (minthogy korabban sem nagyon volt).

Es vegul "nem érdemes a pénzt a végtelenségig spejzolni, mert semmit nem nyersz vele". Az en logikai megkozelitesemben ez azt jelenti, hogy tobb nagy erteku targy nem lesz a jatekban. Hiszen ha lenne, akkor ugye megiscsak nyernenk valamit a spejzolassal.

"Nyugodtan gyógyits, ha szükség van rá." Nekem egyelore nincs ilyen problemam, de bizony 6-800 arnyas gyogyitasok mellett az ember nem nyugodtan gyogyit hanem idegesen, hogy hany gyogyitas mulva fogy ki annyira a penzbol, hogy nem fogja tudni gyogyitasi nehezsegek miatt elnyomni a CSP-t (jo persze ilyenkor lehetoseg van arenazni, de koztunk legyen mondva az agyonvagja a karit).

Mindent osszegezve jo lenne valami kotrlatozas a gyogyitasi koltsegekre. Például, hogy a teljes gyógyítás aktuális teljes vagyon 20%-at csak abban az esetben haladja meg, ha az aktuális teljes vagyon egy szintfuggo limit alatt van. Teljes vagyon alatt ertve a penz + a targyak aktualis eladasi koltseget.
De ez egy nagyon durva otlet csupán, nyilvan lehet talalni egy megfelelően egyszerű képletet, amivel nem kell 800 aranyat fizetni templomért, az aktuális 1000-ből, csak mert korábban nagyobb volt a vagyona a karakternek.
UFF
 
Miklos: inkabb nem veszek vissza. Nincs miert, nincs mibol ugyanis. A masik problema (gyogyitas koltseg)legalabb egy hete felmerult, es azt is leirtam, hogy nekem az is eleg, hogyha annyit irtok ez igy jo (vagy legalabbis nem bug), de ehhez is egy hetre volt szukseg.
Raadasul ha elolvasod bar mergesen irtam az elozo hozzaszolast, kerultem az olyan jellegu megszolalast ami sertodesre adhat okot.
A "bugok" megfogalmazas meg annak volt koszonheto, hogy en annak ereztem (masok is), es nem jott toletek cafolat.
 
A gyógyitás pont úgy müködik, ahogy az AKban le van irva. A maxba gyógyitas mindig eggyel több arany, mint az előző, de legalább a pénzed 10%-ka. Ha 1-nél több ép-n vagy, akkor arányosan kevesebbe kerül a gyógyitás.

Példa:
500 aranyad van. Először mész gyógyitani, az ÉP-d fele hiányzik.
Ekkor a gyógyitás 500 * 0.1 * 0.5 = 25 aranyba fog kerülni.
A következő alkalommal az ÉP-d 75% -ka hiányzik, ekkor a gyógyitás
51 * 0.75 lesz, kivéve, ha több mint 510 aranyad van, akkor pénz / 10 * 0.75 lesz.

De az egész játék lényege az, hogy egyszerü legyen, nem szivesen megyek bele a képletekbe, mert ez csak elrontja a játékot.
A gyógyitás lényege, hogy nem érdemes a pénzt a végtelenségig spejzolni, mert semmit nem nyersz vele, sőt. Nyugodtan gyógyits, ha szükség van rá.
 
Kocos, egy kicsit azért vegyél vissza.

Tegnap lépett fel 14. szintre valaki először, irt hogy a tapasztalatkőnél rosszul jelenik meg a TP csik, és ezt ma reggelre ki is javitottam. (Senkit semmilyen hátrány nem ért, csak a csik megjelenitése volt rossz).

Én nem semmilyen más programhibáról nem tudok.

Sajnos, néhány helyen probléma van a böngésző beállitásokkal, a böngésző néha minden erőfeszitésem ellenére a cache-ből olvas oldal letöltéskor, de ehhez elég egy karakterlapot választani, majd frissitést.

Arra az esetre, ha bugot találsz, idézem a leirásból, mi a teendő:
"Ha bármilyen programhibát észlelsz, a sarkanyolo@beholder.hu címre írj."
 
Túl vagyok a bátorságpróbákon + kb10 kalandozáson és nem nővekedet a tp csík. Ez már több %. Itt bug van de nagy!!!!
 
Mostmar kezd marhara zavarni, hogy jonnek elo a bugok ezerrel, es a fejlesztok annyit se mondanak, hogy boff. Nem lehet legalabb egy mondatot ideirni? Dolgozunk rajta, vagy ilyesmi?
 
Azt hiszem rájöttem. A tapasztalati kő megvásárlásakor mínusz TP-t kap a kari. Kb -14 %-ot. Amíg ezt le nem dolgozzuk, nem nő a csík, mert a böngésző mínuszba nem tud rajzolni.
 
Úgy látszik, csak némelyik karakteremet nem szolgálják ki a boltban. Hmmm, vélemény?
 
Sziasztok!

A kérdésem a következő: A boltban a vásárolni kívánt cuccok darabszámát nem állítja az oldal. Így nehéz lesz nekem sisakot, kulcsot, stb szerezni... ((
Volt olyan eset, hogy kijelentkeztem az oldalról, majd vissza és müxik, majd karaktertváltok azzal nem. Bár most már sehogy sem ...(
 
Nalam most mar megy a tp csik, de jo lenne tudni, hogy mi tortent, mert tobb, mint 10 kalandozasbol nem ment feljebb egy picit sem. Gondolom, ezt a tp-t buktam es kesz... Amugy mar nagyon unalmas a jatek, templom gyk. hasznalhatatlan egy ido utan az irrealis koltsegek miatt, foleg, ha vmi targyat is akar venni az ember. 15-os szinten vajh 10000 aranyba fog kerulni az uj cucc? Akkor azok az emberek, akik nem tudnak naponta tobbszor belepni, keptelenek lesznek megvenni barmit is, mert elmegy a penzuk a templomra.
Egyebkent tobb, mint 20 levert szornybol kb. ket targyat talaltam ezen a szinten, azok is olyanok voltak, amiket mar az elozo szinten is meg lehetett szereni. Szoval nulla ujdonsag. Kisse elveszette a jatek a varazsat...
 
Felléptem 14. szintre. Kalandoztam kettőt, ekkor fellépett 2%-ra a TP csík. Vettem egy tapasztalatkövet, mire visszaesett 1%-ra.

Szóval biztos, hogy bugos.
 
legalább könnyebb lesz titeket utolérni
 
Csatlakozom. Lehet,hogy a tpkő a bugos?????
 
Ha esetleg valaszol majd vki, akkor azt is megnezhetne, hogy az tenyleg komoly-e, hogy vmi 20 csatatol meg mindig ugyanakkora a tp csikom 14-es szinten, mint amikor szintet leptem, pedig van tapasztalatkovem meg batorsagprobaztam is...
 
Pénzed 10%-a, de 1-el mindig több mint az előző. Így ha egyszer sok pénzzel mentél gyógyulni, onnantól az a 10% +1.
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.