Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 10:47:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
lv 2 látogatás a Legendák Völgyébe (9. szinten)

Ellenfeleid egy quwarg lidérc (#264) [aura: regeneráció: 20.], egy lidércláng (#85) [aura: elektr.lehelet: 13.] és egy arhomad varangy (#82).

Győzelem!

[A csatában összesen 219 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 98/0, a mélységi ent: 39/6, a quwarg harcos: 23/0, a kék-vörös atya: 0/0.] Győztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 34% jut. Viszed, ami mozdítható: az angyalok díszes karkötője, egy könnyű nyílpuska és 136 arany. A mélységi ent táplálkozik. (+13% jóllakottság.) A quwarg harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)

Ellenfeled egy X-1 (#493). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.

Győzelem!

[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 0/56, a mélységi ent: 0/51, a quwarg harcos: 26/49, a kék-vörös atya: 0/61.] Győztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak 29% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenóbőr pajzs, egy xenomorf bőrgyűrű, egy vaspajzs és 74 arany. [ld. enc.]

Ellenfeled egy Oówoóron (#491) [aura: áttörés: 20.]. [ld. enc.]

Győzelem!

[A csatában összesen 268 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 78/0, a mélységi ent: 30/35, a quwarg harcos: 46/24, a kék-vörös atya: 0/65.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 26% jut. Ideje enni! A kajára veted magad. (+27% jóllakottság.)

Ellenfeled egy Firebi, a tűztáncos (#482). [ld. enc.]

Győzelem!

[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 34/0, a mélységi ent: 50/74, a quwarg harcos: 163/78.] Győztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 32%. Elrakod a zsákmányt, ami a szalamandra obszidián amulettje, egy Tűzúr aranyozott fülbevalója, egy káoszsárkány nyaklánca, a gyorsaság fekete csizmája, egy tűzlehelet itala, 12 drágakő és 8 pirgamit. [ld. enc.]

Ellenfeled egy Lady Athelena (#47. [ld. enc.]

Győzelem!

[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 138 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 203/0, a mélységi ent: 126/26.] Ismét látványosan győzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak 38% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy Lady A. talizmánja, egy arany nyaklánc és 80 arany. [ld. enc.] Ideje enni! Hozzálátsz az ételhez. (+31% jóllakottság.)
 
miről van szó??? 8-)
 
ROTFL

Foleg ha ugye tudnad mirol is van szo...
 
szerintem hülyeség ezb a játék fejlesztés de ez a én véleményem
 
Ha már senki nem tesz semmi infót ide akkor ime egy tanulságos csata tőlem. Csak bámészkodtam a völgyben és egyszer csat ott feküdt elöttem egy helott torzszülött. Ki ölhette meg?...

Ellenfeled egy Gyorskezű Trix (#476) [aura: IQ: 40.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A Gyorskezű Trix feléd mozog. A Gyorskezű Trix felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A Gyorskezű Trix rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéd a bőrébe fúródik. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lecsap rád bal karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéd szúrja. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** A Gyorskezű Trix téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád bal karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) A Gyorskezű Trix halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 340 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Győzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+167%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy Trix gyűrűje és 59 arany. [ld. enc.]

A gyűrű egyébként +7% védelem és minden paralizáló méreg végtag speckóra szintén +7
 
Köszi ez kicsit vigasztal, de azóta már azért kipörgött a dolog... Mintahogy azt páran tudják is... Thnx
 
játékok/Ősök városa aztán baloldalt új játékosoknak
 
Hahó!
Bocs, én még új vagyok. Hogy lehet a játékot elinditani?
 
teron.pbm.hu
 
Valami erdemi infot nem tud feltenni senki?????
 
Hi!

Vega ha tudtad volna, hogy van lv 1 es lv 2 parancs akkor se futott volna le, mert ha megfejted a remetet csak a kov forduloban mehetsz a volgybe.
 
U.I.: nem csak olvasni, gépelni se tudok


)))))))))
 
Azóta sajnos én is tudom, h mi az a z lv1 és lv 2... De legalább nem csak én szoptam igy... Pedig engem kiröhögtek, h mekkora balfasz vok, h nem tudok olvasni, pedig kurvára nincs sehol leirva... Nmebaj majd legközelebb hentelek...



Vega
 
Azóta már biztos tudod, de leírom. Szal ha helyes megfejtéssel fordulsz a remetéhez, az két szörnycsoportot árul el neked, és kiválaszthatod melyikkel akarsz megküzdeni.

É.
 
csak az LV parameterezese hianyzik belole, kiadtam egy forcsiban BE 20 20 1 et es LV t mire kozolte, hogy az ebben a foriban mar nem adhatok ki LV 1 vagy LV 2 parancsot :-o
de mi azaz LV 1 es mi azaz LV 2?
 
Ime az alap info BE 20 parancsra. Hatha segit valakinek.

A LEGENDÁK VÖLGYE
A Legendák Völgye egy rejtett szurdok a Hegy mélyén. Bizonyos időnként itt találkoznak az intelligensebb (és kevésbé intelligens) torzszülött fajok vezetői, hogy egyezségeket kössenek, vagy párbajra hívják egymást. Kissé rémisztő, hogy a torzszülöttek már eljutottak arra a szintre, hogy szövetségbe képesek tömörülni a galetkik ellen. Ugyanakkor nincs vonzóbb és izgalmasabb dolog mint a Legendák Völgyében vadászni ezekre a fejedelmi vadakra. A Völgy felfedezése persze hétpecsétes titok. Csak a felső szintek galetki lordjai, a császár személyes barátai tudnak róla, ők vadásznak itt kedvükre a legendás ellenfelekre. Persze idővel minden titok kiszivárog, így jutott a tudás a remete birtokába, és mint a rendszer egyik bomlasztó eleme, nem átallja továbbadni a titkot a többi galetkinek. Persze, ha a dolog mindenkihez eljutna, ha minden galetki tudna róla, akkor ez nem lenne többé titok, és a Hegy elitje azonnal tenne róla, hogy a magadfajta többé ne tehesse be a lábát erre a csodálatos helyre. Ezért a remete először megbizonyosodik, hogy megfelelően intelligens vagy-e, rád bízhatja-e a Völgy helyének titkát. Ehhez először egy tesztet kell kiállnod, mely hasonlatos az Ősök Csarnokának feladványaihoz. Ha meglátogatod a remetét a BE 20 20 1 paranccsal, 5 TVP-ért, elmondja a feladványt.
A következő fordulóban megfejtheted a feladványt a BE 20 20 {megoldás} paranccsal, 5 TVP-ért. Ekkor a remete elárulja, hol találod a Legendák Völgyének a bejáratát, és még egy igencsak fontos dolgot. Tudnod kell, hogy a Legendák Völgyében mindig vadászik egy galetki lord. Szolgáinak hadát a völgy bejáratánál hagyja, így észrevétlenül képtelenség bejutni. A remete azonban elmondja neked ennek a csapatnak a pontos összetételét, hogy megfelelően fel tudj készülni. Így aztán nincs más dolgod, mint a Legendák Völgye: LV paranccsal odalopakodni a következő fordulóban (ezt a BE 20 20 {megoldás} parancs kiadását követő fordulóban teheted meg), és elpusztítani őket. Ez a parancs 60 TVP-be kerül. Ha végeztél velük, beléphetsz a völgybe, és te is vadászhatsz ott!
A Legendák Völgyében csak akkor vadászhatsz, ha a neves lények épp összegyűltek, ekkor a remete útmutatása alapján meg kell keresned a megfelelő bejáratot. Csak bizonyos időközönként nyílik erre lehetőség, attól függően, hogy hogy boldogultál odabent:
- Ha a már a szolgák ellenében kudarcot vallottál, az LV parancsot újra kiadhatod a következő fordulóban, és próbálkozhatsz ugyanazzal a csapattal, vagy ha akarod, a BE 20 20 1 paranccsal kérhetsz új rejtvényt.
- Ha az első vagy második neves lényt nem tudtad legyőzni, már a következő fordulódban kérhetsz új rejtvényt a remetétől a BE 20 20 1 paranccsal.
- Ha az első két neves lényt legyőzted, egy fordulót várnod kell, és csak utána adhatod ki a BE 20 20 1 parancsot.
- Ha mind a négy neves lényt legyőzted, akkor az LV parancs utáni harmadik fordulóban adhatod csak ki a BE 20 20 1 parancsot.
Példa:
A 200. fordulódban kiadod a BE 20 20 1 parancsot, a remete közli a rejtvényt. A 201. fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal megoldod. A 202. fordulódban kiadod az LV parancsot, de már a lord szolgái is kifognak rajtad. A 203. fordulóban kiadod az LV parancsot újra, ekkor legyőzöd a szolgákat, de az első neves szörny kifog rajtad. A 204. fordulóban BE 20 20 1, a 205.-ben BE 20 20 {megoldás}, és a 206.-ban újabb LV, ahol ezúttal a negyedik neves szörnyet is legyőzöd. A következő BE 20 20 parancsodat ekkor csak a 209. fordulóban adhatod ki legkorábban. Ha magát a rejtvényt nem sikerül megoldanod, próbálkozhatsz a következő fordulódban, majd az utána következőben, amíg nem sikerül. Ha úgy gondolod, a feladatot nem tudod megoldani, a következő körben kérhetsz új feladatot is a BE 20 20 1 paranccsal.
A remete segítségképp megemlíti, hogy a kaland során fontos, hogy hatalmas legyél. Szolgák, magas szívósság, méret mind mind segítenek. Ha a szívósság fejlesztésére nem fordítottál elég energiát, javasolja, hogy kísérletezz a szívósság italának előállításával, amelyhez az olajon és porrá tört drágakövön kívül szükség lesz jelentős mennyiségű lélekenergia feláldozására.
A remete végül megemlíti, hogy valahol a Legendák Völgyének mélyén rejtőzik egy titkos város is, tele ismeretlen legendás lényekkel, de odáig még a galetki lordok sem jutottak el, nemhogy egy hozzád hasonló ifjú.
Megjegyzések: a Legendák Völgyébe magaddal viheted a szolgáidat, és használhatsz feltételes gyógyítást. A Legendák Völgyének lényei kötődnek kincseikhez, így ha annihilálsz egyet, vele együtt megsemmisülnek tárgyai is.
 
 | 1 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.