Karakterszám: |
9750 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
33 |
Játékhét: |
66 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
452 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2010. júl. 23. 15h:23' |
A következõ
fordulód táplálható: 2010. júl. 24. |
|
E-mail!
SMARAGD CECYLLA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Karom Edgár, egy láthatóan karmos, körömgombával
teli Edgár férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, a légzés pajzsa, vándorcsizma,
köntös. Biceg a láma, biztos a csapda (10 sebzés). - Gyõzzön a jobb! -
mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Karom Edgárt. Karom Edgár feléd mozog. Megtámadod
Karom Edgárt. Mérgezõ gázt fújsz.
(19 ép-t sebeztél). Illatozol
(2 sebzés).
Karom Edgár rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Karom Edgár rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Karom Edgárt. Mérgezõ gázt
fújsz.
(23 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(2 sebzés). Karom
Edgár eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%).
Karom Edgár megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
7. NAP ** Épp hozzád néz be
Karom Edgár, egy láthatóan karmos, körömgombával
teli Edgár férfi. A következõket látod nála: a légzés pajzsa, vándorcsizma,
köntös, bõrpáncél, halotti maszk. A csapdádat már kipróbálta! (14 sebzés)
Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Karom Edgár feléd mozog. Megrohamozod Karom Edgárt. Karom
Edgár rád támad. Karom Edgár tüzet lehel rád.
(13 ép-t sebzõdtél). Támadod
Karom Edgárt. Mérgezõ gázt fújsz.
(23 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Karom Edgár rád támad. Karom Edgár tüzet lehel rád.
(13 ép-t
sebzõdtél). Karom Edgárt próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(24 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(2
sebzés). Karom Edgár maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+9%). Karom Edgár elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
22. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Karom Edgár, egy láthatóan karmos,
körömgombával teli Edgár férfi. Tárgyai: Xantin bõröve, a légzés pajzsa,
vándorcsizma, köntös, bõrpáncél, halotti maszk. Siralmasan néz ki, elkapta
a csapdád (11-t sebezve rajta). Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Karom Edgár feléd rohan. Megrohamozod Karom Edgárt. Karom
Edgár rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít
tûzleheletével.
(16 ép-t sebzõdtél). Támadod Karom Edgárt. Mélyet lélegzel,
és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Karom Edgár téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(15 ép-t sebzõdtél). Karom Edgárt próbálod megsebezni.
Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(2 sebzés). Karom Edgár eszméletét vesztve
összeesik.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+9%).
Karom Edgár meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
Kissé már éhezel, ezért csak 63 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal
díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32677.) A te szinteden
a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû,
emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 30.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak.
Arhippa Perttunen került ki gyõztesen.
*júl. 9.* Csillagot legyõzte harcban
egy savas-mérgezõ izé.
*júl. 9.* Aranyszemû Reglinde rangja a Bárdok Klánjában
"félisteni hatalmú bárd" lett.
*júl. 9.* Arhippa Perttunen pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
*júl. 15.* Aranyszemû
Reglinde-et majdnem felfalta egy csontváz szolga.
*júl. 16.* Arhippa Perttunen
és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki
gyõztesen.
*júl. 22.* Aranyszemû Reglinde-et legyõzte harcban egy sötét
elf papnõ.
*júl. 22.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt
vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*júl. 23.* Arhippa Perttunen
és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki
gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
kno 2 1 |
2. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
be 4 67 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a régészet képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik oktatótermébe
irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi
mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt
tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
be 3 149 |
meglátogatod a 3. épületet |
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi
tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 149. varázslatot szeretnéd
megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét.
Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva.
Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a dimenziókapu varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
var 149 3 |
149. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot dimenziókapu varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen dimenziókapu varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
kno 67 6 |
67. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a régészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+9% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
tk 51 732 732 |
51. többszemélyes kaland |
Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a
megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Rövid megbeszélést tartotok, megvizsgáljátok a térképvázlatot, amit a remete
készített. Mindenki elmondja, szerinte mi lenne a legjobb megoldás.
[IQ-összeg
próba 20-as küszöbre: sikeres]
Hosszas vita után megállapodtok benne, hogy a terv a következõ: benyomultok
a boltba, és amíg lekötitek Ergon figyelmét, a tolvaj elcseni a kulcscsomóját.
Behatoltok a házába, megkeresitek a relikviát, aztán usgyi! Nahát, ez tényleg
nem valami bonyolult terv, nem is kellett olyan sokat gondolkodni hozzá.
Nekiláttok a terv végrehajtásának. Elözönlitek a boltot, hangosan rikácsolva
kérdezitek, hogy ez mennyibe kerül, az mennyibe kerül, és közben szidjátok
mindennek a minõségét. Ergon ideges lesz, kiabál. Övén ott fityeg a kulccsomó!
Te értesz ehhez a legjobban a csapatban, így most rajtad a sor.
[Lopás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Megpróbálod észrevétlenül leemelni a kulcscsomót.
Ergon kivörösödve vitatkozik a többiekkel, észre sem veszi a próbálkozásodat!
Intesz a többieknek, hogy kész vagy, mehettek.
Ergon barlangja sajnos igen jól õrzött helyen van, úgyhogy ki kell valamit
találni az õrök figyelmének elterelésére. Az egyik õr egy hatalmas, csupasz
fejû, karmait lóbáló zöldbõrû galetki. A másik szintén kopasz, egyszemû
fickó, óriási agyarakkal. Ez az! Egy kis átokszórással bármely galetkit
meg lehet zavarni, különösen, ha ezekhez az õrökhöz hasonló nagydarab,
csupa karom és csáp, buta galetki az illetõ.
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Átokszórás próba 7-es
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Odasétálsz az õrökhöz, és megkérdezed
õket, hogy igaz-e, hogy õk a szinten a legjobbak az átokszórásban. Az õrök
bizalmatlanul végigmérnek. Erre aztán elereszted magad: "Hogy az a rézfánfütyülõs
torzszülöttet dédelgetõ szõröstalpú édes mamátokat!" Több se kell nekik,
cifra átokkal válaszolnak. Megragadva az alkalmat, így szólsz hozzájuk:
"Rendben, jobbak vagytok nálam, de vajon kettõtök közül ki a jobb?" Több
se kell az õröknek! Egymással versengve szórják az olyan szóvirágokat,
amelyektõl még egy púpos molad is elvörösödne. Hamarosan összeverekszenek!
Intesz társaidnak: elérkezett a megfelelõ pillanat.
Behatoltok a kereskedõ barlangjába.
[Csapdaészlelés-összeg próba 12-es
küszöbre: sikeres]
Több szem többet lát alapon sikerül észrevennetek a hajszálvékony zsinórokat,
amelyeket át meg átfonják a padlót a bejáratnál. Rágondolni is rossz, mi
történt volna, ha valamelyikõtök belébotlik! Odabent körbevizsgálódtok:
a boltosnak rengeteg cucca van, de nem azért jöttetek, hogy teljesen kiraboljátok,
nektek csak az õsi relikvia kell. Egy fémbõl készült oldalajtót találtok,
rajta erõs zárral. Kipróbáljátok a kulccsomót, amit a boltostól sikerült
ellopni, és az egyik kulcs nyitja is a titkos szentély bejáratát! Ahogy
beléptek a hatalmas barlangszobába, elámultok: mindenhol apró szobrocskák,
edények és egyéb mûkincsek, még néhány festményt is találtok. És persze
itt van egy óriási kõláda, nyilván tele a kereskedõ kincseivel! De elõször
is a relikviát kell megkeresni.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Régészet próba 8-as
küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hozzálátsz, hogy a temérdek relikvia
közt megtaláld azt, amire szükségetek van. A többiek közben a kincsesládát
próbálják felfeszíteni. Nem hiába vagy szakértõje az õsi tárgyaknak, hamar
megtalálod az ermintbõl készült furcsa eszközt. Intesz a többieknek, hagyják
a ládát, és induljatok.
Útbaejtitek a boltot, és visszacsempészitek a kereskedõ övére a kulccsomóját.
A varázslótoronyban örömmel fogadnak benneteket, mint a különös, ermint
eszköz megtalálóit. Amikor a tárgy forrásáról kérdeznek benneteket, nem
említitek a boltost - nem jönne jól egy szembesítés. A varázslótorony elõcsarnokában
várakoztok, amikor hamarosan felbukkan a torony vezetõje, egy õsz szakállas,
görnyedt hátú mágus, aki azonban most lelkes és energikus lépésekkel közeledik
felétek.
- Fantasztikus! Ez az elmúlt idõszak egyik legértékesebb lelete,
és azt hittem, már végleg elvesztettük! Bármit kérhettek tõlem cserébe!
- a mögöttetek álló varázsló pisszeg és integet a boldogságban úszó fõmágusnak,
de az nem veszi észre. Persze ti egybõl szélesen vigyorogni kezdtek, és
egy galetkiként mondjátok:
- Õskövet szeretnénk! - A fõmágus kettõt pislog,
de aztán bólint. Int egy szolgálónak, és az hamarosan egy arany szelencével
tér vissza. A fõmágus felnyitja, és mindegyikõtöknek ad egy követ, miközben
megköszöni a szolgálataitokat. Boldogan távoztok.
(+2 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]
be 20 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete megköszörüli a torkát, majd
így szól:
- Volna itt egy küldetés, amelyrõl azonban bizonyosan tudom,
hogy csakis jól fejlett galetkik oldhatják meg sikeresen. Azaz buta, gyenge,
beteges, lassú galetkiknek semmi esélye! Ha azonban életerõs, tettrekész
ifjakból áll össze a csapat, a siker garantált. A feladat: behatolni egy
vuerg barlangrendszerébe! - amikor szó nélkül sarkon fordulsz, a remete
utánadkiabál.
- Várj, tudom, hogy milyen híre van a vuergeknek! Az Ellenséget
imádó galetkiket társadalmunk üldözi és halálra ítéli. Amiért még mindig
léteznek, az borzalmas nagy hatalmuk és gyilkos hírük. Különösen ilyen
alacsony szinten senki sem mer szembeszállni velünk. Most az egyszer azonban
higgy nekem! Van esélyetek ez ellen a vuerg ellen! A feladatotok pedig
nem a vuerg legyõzése, erre amúgy sem lennétek képesek - egyszerûen csak
fel kell térképeznetek a vuerg tanyáját, hogy egy képzett harcosokból álló
csapat behatolhasson. - lassan megfordulsz, és bizonytalanul biccentesz.
(52. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt
benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
k 19 298 |
kaland elvállalása |
(19. kaland:) Meglátogatod az elhagyatott járatot, azonban szomorúan tapasztalod,
hogy egy gyors folyású földalatti patak zárja el a további utat. Megpróbálsz
átúszni. Elragad egy örvény, fuldoklani kezdesz! A patak túl gyors folyású!
Többször alámerülsz, de végül sikerül kikászálódni. [12 életpontot sebzõdsz.]
Phú, ez nem megoldás! Hát itt bizony csak valami trükkel juthatsz tovább,
a patak túl veszélyesnek néz ki. A plafonra nézel, hátha látsz cseppköveket,
amelyekbe kapaszkodva átmászhatsz. Van valami, de nehéz lesz!
[Mászás
próba 10-es küszöbre: sikeres] Már középen jársz, de innét semmilyen további
kapaszkodót nem látsz - kénytelen vagy visszafordulni.
Gondolkodni próbálsz, mi lehet a megoldás. A patak ahhoz is túl széles,
hogy egy kötelet átdobva, átmásszál. Az egyetlen lehetõség az átjutásra,
ha a dimenziókapu varázslatot alkalmazod (a távolság miatt legalább 3.
szinten). Veszélyes, de meg kell próbálnod! Elmondasz egy dimenziókapu
varázslatot. (-10 vp.)
Legnagyobb meglepetésedre nem történik semmi. Pedig te tökéletesen hajtottad
végre a varázslatot! Gondolkodni kezdesz, mit tehetnél még.
[Mágia próba
10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Alaposan megvizsgálod a környék manahálóját, és meglepve észleled, hogy
valami leárnyékol mindenféle térmágiát. Nem is érted, hogy korábban miért
nem vetted ezt észre. Ahogy töprengesz, egy újabb ötlet jut eszedbe: talán
ha egy alkalmas varázslattal befagyasztanád a patakot, akkor száraz lábbal,
gond nélkül kelhetnél át rajta. Ez az, jégcsóva! (De min. 4-es szinten.)
Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem
juthatsz tovább - visszafordulsz.
(298. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ
helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni,
ha elég ügyes vagy! Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba
5-ös küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod
magadat.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Az 1. goblin kobra elmormol egy óriáserõ varázslatot. Az
1. goblin kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot. Magában motyogva, a 2.
goblin kobra létrehoz egy óriáserõt. A 2. goblin kobra elõhív egy tûzpajzs
varázslatot. Megrohamozod az 1. goblin kobrát. Támadod az 1. goblin kobrát.
Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. goblin kobra téged támad. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával. Elkerülted. Megtámadod az 1. goblin kobrát.
Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(20 ép-t sebeztél). Az 1. goblin
kobra halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. goblin kobra téged támad.
Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. goblin kobrát. Mérgezõ gázt fújsz.
(22 ép-t
sebeztél). A 2. goblin kobra holtan terül el.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+60%).
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. Gyógyulsz
33 életpontot.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy
függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni
járnak. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy
borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy tündöklõen szép kristálypalota
bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva
meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni
a belsejében.
(461. kaland, összköltsége 45 TVP.) Valamiben megakad a szemed.
Nocsak, itt
sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Lassan haladsz
tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy
hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel elõhív egy sebezhetetlenség varázslatot. Heves
kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy gránitbõrt. A hájas
worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a hájas worpelt. Mérgezõ
gázt fújsz.
(20 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(2 sebzés).
A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+29%). A gyomrod korog egyet. Falni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad,
még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Már majdnem feladod, amikor
nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak
nézel elébe! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az orgling szolgát. Az orgling szolga máris
elõtted terem! Támadod az orgling szolgát. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél). Az orgling szolga rád
veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga téged támad. Odacsap neked jobb mancsával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod az orgling szolgát. Villámokat
köpsz.
(14 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Az orgling szolga
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%).
Összegyûjtöd a "kincset": 13 arany és egy hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Ölésre készen futsz
végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A
sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek
várnak rád. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert
semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt
erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes
látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen,
nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási,
tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan
juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos.
Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni
ide, és alaposabban körülnézni.
(494. kaland, összköltsége 20 TVP.) Rövid
kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy sahran rák
(#21).
*** 1. KÖR *** A sahran rák máris elõtted terem! A sahran rák irányába mozogsz.
A sahran rák rád támad. Rád vág ollóival. Ez mellément. Megtámadod a sahran
rákot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(19 ép-t sebeztél). Illatod
elkábítja
(2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a sahran rákot. Mérgezõ gázt fújsz.
(20 ép-t sebeztél).
Illatozol
(2 sebzés). A sahran rák holtan terül el.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Az egyik kevésbé ismert,
de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Vadászösztöneid
mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra
készen, megfordulsz. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** A jégmedúza odajön hozzád. Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza
rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget
köp rád.
(10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Mérgezõ gázt fújsz.
(19 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a jégmedúzát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(17 ép-t sebeztél). A jégmedúza hörögve elterül.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+25%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
z 19 20 |
zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Szomszédjaid sorozatos
reklamációja ellenére a barlangodban, és nem pedig egy elhagyatott bányajáratban
muzsikálsz. Elõbb-utóbb hozzá kell szokniuk. Hirtelen zajra leszel figyelmes.
Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet.
Ellenfeleid egy mikropoid (#1) és egy vámpírdenevér (#11).
*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd rohan. Megindulsz a mikropoid felé.
Már ott is vagy! A mikropoid odajön hozzád. A vámpírdenevér rád támad.
Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Félrehajoltál. Megtámadod
a mikropoidot. Mérgezõ gázt fújsz.
(25 ép-t sebeztél). Illatozol
(2 sebzés).
A mikropoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Támadod a vámpírdenevért. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(1 sebzés). A
vámpírdenevér holtan terül el.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+27%).
Ismét tanultál valamit:
+1 zene; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Korabeli fémszögeket
és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+2 õsi relikvia.) [20 TVP-t
használtál fel, maradt még 16.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +9 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen
436 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 16 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
237 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Smaragd Cecylla, egy barna rövid hajú, smaragdzöld szemû,
lélegzetelállítóan gyönyörû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 33. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 (5) / 0.25 |
[2] IQ: |
8 (11) / 0.35 |
[3] ügyesség: |
8 (11) / 1.05 |
[4] egészség: |
7 (8) / 4.06 |
[5] mágia: |
2 (3) / 1.35 |
[6] gyorsaság: |
7 (6) / 1.42 |
[9] Méret/ép: |
68 (70) / 60 |
Min. méret: |
59 |
Barlangméret: |
72 |
|
|
Varázspont: |
26 / 10 |
Képességpont: |
10 / 71% |
Hõsi pont: |
22 (4) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
26% |
Galetki erõ: |
235 / 133 |
Hírnév : |
95 |
Jóllakottság: |
61% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
15 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (3) |
Torzsz. csaták: |
220 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
204 (6) |
Leölt torzszülött: |
230 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
8 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (12)
Speciális
képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt harci törpét. 2.) Egy varázslat elmondása
után maradjon pontosan 1 varázspontod. 3.) Ölj öt nedonkutyát. |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[13] elektr.lehelet: |
8 / 2.32 |
[14] mérg. lehelet: |
12 (14) / 6.40 |
[16] tüskés bõr: |
10 (11) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (5) / 0.20 |
[25] illat: |
4 / 0 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 2.30 |
[46] csapdaészlelés: |
9 (11) / 1.73 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.40 |
[48] mászás: |
5 (7) / 1.15 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.20 |
[54] kereskedelem: |
2 / 0.07 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.40 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.05 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0 |
[62] lopás: |
8 (10) / 1.75 |
[63] éberség: |
5 / 0.54 |
[64] átokszórás: |
5 / 0.20 |
[65] álcázás: |
4 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 0.20 |
[67] régészet: |
4 / 0.45 |
[68] zene: |
4 / 0.30 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.52 |
|
|
a sólyom
csonttõre |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[13] jégcsóva: |
3 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
6 / 0.96 |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 10.
|
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #4. Prioritás: 35. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #8. Prioritás: 30. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #29. Prioritás: 25. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 15 50;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 6 8;
BA
17 7004;
L 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 3 sebzés: 10-18
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (7. épület), #19 (3. épület), #52 (20. épület),
#461 (33. forduló), #494 (33. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a sün csizmája (#24970) |
* |
1 bíbor láncing (#1032) |
* |
1 díszes fejék
(#135) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 köpeny (#1135) |
|
1 öv (#1165) |
* |
1 pókcsatos öv (#173) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a tudás nyaklánca (#2080) |
|
574 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 császári különdíj (#578) |
|
26 hamis arany (#809) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a sólyom csonttõre (#29651) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 sziklarepesz
(#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
2 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
7 bolhedor szárny (#15) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157)
|
|
10 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
7 nordkristály (#146) |
|
3 õsi relikvia (#17) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 1 sötét
mák (#23), 1 õskõ (#8), 1 nordkristály (#146), 2 õsi relikvia (#17).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 37 arany (#1), 1 fehér gyógyital
(#50).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |