Karakterszám: |
9600 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
131 |
Játékhét: |
134 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
218 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. dec. 8. 15h:34' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. dec. 11. |
|
E-mail!
MOCSÁRY NYERÕCE KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 100 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23598.) A te szinteden a legnevesebb
Örök
Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható
tekintetû férfi. (hírneve 7673.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 30.* Fantuszt majdnem felfalta egy omrif élõsködõ.
*dec. 1.* Rauko
teljesítette a 26. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*dec. 2.*
Mikanno Hosi Kanpokusan teljesítette a 8. küldetést, amit a boltban kapott.
*dec. 2.* Mikanno Hosi Kanpokusan teljesítette a 12. küldetést, amit a
palotában kapott.
*dec. 2.* Thief lopni próbált, de felsült vele.
*dec.
3.* Ghalletki Jónás felköltözött a következõ szintre.
*dec. 6.* Mikanno
Hosi Kanpokusan teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott.
*dec. 6.* Botrány Rules pszionikus párviadalban legyõzte Cenzúrázott Lajost.
*dec. 7.* Dirten teljesítette a 26. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*dec. 7.* Tritont kis híján megölte egy Vusix Naotmi bíra.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tigirlt.
*dec.
2.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy kifejlett xenomorph.
*dec. 2.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend
híve" lett.
*dec. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Ghalletki Jónást.
*dec. 3.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte
Ádázt.
*dec. 6.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy kifejlett
xenomorph.
*dec. 6.* Nemesis gyõzelmet aratott Neftali felett.
*dec. 6.*
Dart Mahul és Draco megküzdöttek egymással, és Dart Mahul gyõzött.
*dec.
7.* Akadil Tel Kator szolgálatába állt egy fekete özvegy.
*dec. 7.* Alystair
D'Brison rangja a Bárdok Klánjában "a tisztaság bajnoka" lett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+51 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
ep 16 50 5 |
építed a 16. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a katonai gyakorlópályát
építed. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd
munkád gyümölcsét. Az építés 50 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 100 TVP-nyit kell dolgoznod.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+100%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
sza 1 30 1 |
30 db 1 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 30 aranyat. Tûzszalamandra morálja 27%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Fizikai munkát vállalsz az akadémia egyik építkezésén. Cserébe ételt kapsz,
olyat, amelyre éhes szolgáidnak szüksége van. Vannak itt olyan galetkik
is, akik saját betevõjükért dolgoznak! Szánalmat érzel irántuk, meg egy
kicsit saját magad iránt is. Vérfarkas jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
be 4 20 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy
a savimmunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hosszadalmas és alapos
mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is.
Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított
harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni.
(-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kno 59 7 |
59. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a vezetõkészség szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a vezetõkészség szakértelmed 8. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
sze 2 |
2. szolga elbocsátása |
Elbocsátod vérfarkast. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a
barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
bsz 4 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig.
(+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ
szolgáltatásait. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Imádkozol az õsök oltáránál
(+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). A kutatólaborban
felfedezed, hogyan kell ispotályt építeni!
[ld. enc.] Az ivóban, sörtõl
habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.) Szolgáid
közben az itatóban isznak, moráljuk megnõtt 5%-kal. A szövetség tagjaival
beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja, mit látott nemrégiben:
" Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén
egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt
elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van!
Megjegyzed magadnak a helyet.
(279. kaland, összköltsége 10 TVP.) [Figyelem:
a kaland során követõt szerezhetsz!]" Búcsúzóul körülleng a mágustorony
aurája.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]
(447. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Egyszercsak minden figyelmeztetés
nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 mutáns szójer (#174) [aura: gyorsaság:
20.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. Az 1. mutáns szójer
77
sebzést kap. (-15 vp.) Az 1. mutáns szójer odajön hozzád. A 2. mutáns szójer
a tûzszalamandrát rohamozza. A tûzszalamandra elindul a 2. mutáns szójer
felé. Az 1. mutáns szójer rád támad. Megpróbál megmarni.
(42 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a torony sárga övét. Sikerrel járt.
Elõrehajolva marni próbál.
(38 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja
eltörni a bérmágus bíbor láncingét. Sikerrel járt. A 2. mutáns szójer
és a tûzszalamandra egymással harcolnak. A tûzszalamandra halálos sebet
kapva a földre zuhan. Az 1. mutáns szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A 2. mutáns szójer
60 sebzést kap. (-15 vp.) A 2. mutáns szójer máris elõtted terem! Az 1.
mutáns szójer rád veti magát. Csáprágójával mar.
(42 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Megpróbálja eltörni a csonttõrt. Sikerrel járt. Elõrehajolva
marni próbál.
(35 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni
a bérmágus kerek pajzsát. Sikerrel járt. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 157 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 16/71.]
Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+138 életpont.)
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Észreveszel
1
elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást,
amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Triton, egy férfi. A Mágusok klánjának bájoló rangú
tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye,
az egyensúly gyûrûje, a mentát márványgyûrûje, szivárvány karkötõ, a tökéletesség
malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, káoszkígyó vért, ozin fülkarika,
a szalamandra sárga öve, a légzés rövid tõre, a mágia smaragdja, óriás
fülbevaló, Fairlight sipkája, az angyalok vándorcsizmája, a sebezhetetlenség
karikaszimbóluma, a légzés hosszú íja, szerencsekõ, aréna kõ érme. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
szívósság szakértelemben való jártasságotokat. A szívósság próbája kissé
önsanyargató, fekvõtámaszozás, súlyemelés, és egyéb, egészséget és erõt
próbára tevõ gyakorlatokban méritek össze a tudásotokat. Kimerülten feladod
a versenyt. Triton tovább bírta.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találtál egy alkalmas
barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Rauko, egy ezüsthajú, ezüstszárnyú, smaragdzöld szemû,
szürke bõrû férfi. [aura: 12-es méretû 16-os szintû bal mancs.] A Halhatatlanok
klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, aréna kõ érme, a
gladiátor ezüst nyaklánca, a kobra aranyozott nyaklánca, a tökéletesség
malachit karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, bronz tanítványköpeny, Istencsászár
nagy pajzsa, a ragadozó könnyû láncinge, Rogan karkötõje, Trollagyar, a
ragadozó íja, a ragadozó díszes karkötõje, a hatalom rubinja, óriás fülbevaló,
a titán fekete csizmája, a pók smaragdgyûrûje, görényfarok, a ragadozó
keresztszimbóluma, az óriás halotti maszkja, a küzdelem díszes karkötõje,
zsugorító gyûrû, a puhányság köve, a gyõzelem márványgyûrûje, a kígyó szöges
öve. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a vörös karkötõ. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok,
és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok,
a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok,
következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele
több csapdába? Nem vitás, Rauko kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Végigjárod
a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Az egyik falon
furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal
egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet
próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett
sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet
deríteni.
(434. kaland, összköltsége 30 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával
is szembe kell nézned.] Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Dirten, egy férfi. [aura: 5-ös gázpajzs.] A Pszionicisták
klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: Ulthaodron karkötõ, az elfek fekete csizmája,
zafír érdemrend, görényfarok, a kígyó sárga öve, a túlélés zöld köntöse,
a szívósság bíbor láncinge, a szívósság kerek pajzsa, a bûz aranyozott
nyaklánca, Rogan karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, a pontosság malachit
karkötõje, a pontosság malachitgyûrûje, bronz pszi váll-lap, az Örökkévalóság
Rubinja, a mentát gyöngye, a merénylõ ezüst fülbevalója, vörös karkötõ,
az ellenállás karikaszimbóluma, aréna kõ érme, a gepárd ezüst fülbevalója,
a harcmûvész sárgaréz nyaklánca. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze álcázás szakértelemben való jártasságotokat.
Hozzáláttok, hogy a lehetõ legtökéletesebben elmaszkírozzátok magatokat.
Amikor végeztetek, elvegyültök a palota elõtt nyüzsgõ tömegben. Az a nyertes,
aki elõször képes felismerni a másikat! Dirten esélytelen a versenyben
- a te álcád messze felülmúlta az övét. Te vagy a gyõztes.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Mintha csak
virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
szemani gombát. Pillanatnyi habozás
után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód
José Desperato, egy idegesítõen csápos, hidraulikus láblengetõvel
mászkáló férfi. [aura: erõ: 12.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja.
A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Felszerelése: Õsmágus köpenye, szivárvány
karkötõ, ezüstmedál, a sólyom díszes fejpántja, a sólyom keresztszimbóluma,
Ödlerkbél íj, a siker ezüstveretes öve, óriás fülbevaló, ében láncing,
a mágia smaragdja, a pók smaragdgyûrûje, a védekezés sárgaréz nyaklánca,
zsugorító gyûrû. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat.
A szomszéd barlangok csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás
veri fel a környék csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik
vetélkedésbõl tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után
megszemlélitek, kire került több zúzódás és púp. Nem vitás, José Desperato
kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Útközben
más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet!
Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Mikanno Hosi Kanpokusan, egy szivárvány bõrû, fekete,
hosszú hajú, csillogó szemû, csábos hangú, igézõ nõ. A Pszionicisták klánjának
a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Viselt
tárgyai: Ulthaodron karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, hõsi
jelvény, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ügyesség bíbor láncinge,
a mentát gyöngye, galetkifej karkötõ, aréna kõ érme, arany nadrág, ozin
fülkarika, gyémánt pszi váll-lap, az Örökkévalóság Rubinja, a tökéletesség
szürke maszkja, a szívósság ezüst nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje, a tudós
vándorcsizmája, az óriás díszes köntöse, az enyészet sárgaréz nyaklánca,
az óriás csatos öve, vörös karkötõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze álcázás szakértelemben való jártasságotokat.
Hozzáláttok, hogy a lehetõ legtökéletesebben elmaszkírozzátok magatokat.
Amikor végeztetek, elvegyültök a palota elõtt nyüzsgõ tömegben. Az a nyertes,
aki elõször képes felismerni a másikat! Kénytelen vagy elismerni: Mikanno
Hosi Kanpokusan az álcázás nagymestere.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
(29. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
v 146 11 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
v 146 11 11 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
v 146 11 14 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
m 1 15 842 2215 1 10 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,15) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
(M 8 42) A legközelebbi feladat megoldásánál 42 lesz a válaszod.
(M 2,15) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Óriási terembe érkezel. Apró,
világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Ha 7 johhtukul 5 hét alatt
245 kiló zöld nyálkát fal fel, akkor 3 johhtukul 2 hét alatt hány kiló
zöld nyálkát eszik meg?
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ
választ. [42] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod
utadat. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
(M 3,15) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 3,14) Merre tovább? Északra! Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ
gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod.
A galetki nyilakat lõ rád, amelyek elõl félre kell ugranod (még jobb, ha
elkapod õket). - Kezdjük! - mondod.
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre:
sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(M 1,10) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
m 829 1111 1222 2333 3234 4111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Elhagyod a Csarnokot.
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez
nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik,
a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 3 xenomorph csecsemõ
(#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az 1. xenomorph csecsemõ
sebzõdik 105 ép-t. (-15 vp.) A 2. xenomorph csecsemõ máris elõtted terem!
Az 1. xenomorph csecsemõ megközelíti a tûzszalamandrát. A 3. xenomorph
csecsemõ odajön hozzád. A tûzszalamandra az 1. xenomorph csecsemõt rohamozza.
A 2. xenomorph csecsemõ rád támad. Rád vág jobb karmával.
(27 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-12%). Lesújt rád bal karmával.
(33 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-7%). Az 1.
xenomorph csecsemõ és a tûzszalamandra egymással harcolnak. A 3. xenomorph
csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
(27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(27 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. A 2. xenomorph csecsemõ regenerálódik.
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 114 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 40/57.]
Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod
hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje
lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 50 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 314 sebzést okoztál, és
271 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
292 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Mocsáry Nyerõce, egy karcsú, zöld hajú, bájos arcú, iszonyatos
erejû mágiát sugárzó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint).
Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 131. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (12) / 6.35 |
[2] IQ: |
15 (18) / 6.60 |
[3] ügyesség: |
9 (16) / 0.85 |
[4] egészség: |
12 / 9.14 |
[5] mágia: |
24 (32) / 12.52 |
[6] gyorsaság: |
25 (31) / 3.88 |
[9] Méret/ép: |
159 (167) / 25 |
Min. méret: |
99 |
Barlangméret: |
160 |
|
|
Varázspont: |
392 / 395 |
Képességpont: |
16 / 0% |
Hõsi pont: |
10 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
16% |
Galetki erõ: |
577 / 302 |
Hírnév : |
74 |
Jóllakottság: |
75% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
24 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (0) |
Torzsz. csaták: |
678 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
567 (0) |
Leölt torzszülött: |
845 (0) |
Pszi csaták: |
9 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
3
(0) |
Ájulások száma: |
23 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: bûvölõ (40)
Speciális képességeid:
+40 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1]
2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Teljesítsd
5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 2] |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[12] savlehelet: |
9 (12) / 0.31 |
[16] tüskés bõr: |
6 (9) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (11) / 2.40 |
[20] savimmunitás: |
1 (7) / 0 |
[24] rezisztencia: |
8 / 0 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
8 / 6.94 |
[47] zárnyitás: |
9 / 0.76 |
[48] mászás: |
9 / 0.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 5.62 |
[52] auraészlelés: |
9 (13) / 6.10 |
[53] ékszerészet: |
6 / 0.29 |
[54] kereskedelem: |
10 / 3.60 |
[55] szívósság: |
11 / 0.69 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.25 |
[57] gyógynövények: |
7 / 4.94 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 3.57 |
[59] vezetõkészség: |
8 / 0.90 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.38 |
[61] pszi energia: |
4 / 1.38 |
[64] átokszórás: |
4 / 2.80 |
[65] álcázás: |
18 / 1.63 |
[67] régészet: |
5 / 3.80 |
[69] tanulás: |
9 / 0.98 |
[70] idézés: |
10 (13) / 0.20 |
[71] javítás: |
11 / 4.20 |
[73] felderítés: |
3 / 0.43 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.96 |
|
|
az ügyesség
csonttõre |
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
rubin mágusbot |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
csonttõr |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[147] alkímia: |
1 (6) / 0.48 |
[42] csendvarázs: |
1 (5) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
4 (8) / 0.42 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (5) / 0 |
[10] energiatüske: |
5 (10) / 0.75 |
[152] felejtés: |
4 (8) / 2.16 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
7 (11) / 2 |
[15] jégpajzs: |
4 (9) / 0.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 (6) / 0.52 |
[146] kontakt.õseiddel: |
7 (11) / 6.48 |
[158] láth. észlelése: |
5 (9) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
1 (5) / 0.18 |
[165] manafókuszálás: |
5 (10) / 0.72 |
[169] savcsapás: |
25 (30) / 5.48 |
[30] sorvasztás: |
2 (6) / 0.68 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.22 |
[159] szellemidézés: |
2 (6) / 0.68 |
[16] tûzpajzs: |
1 (6) / 0.32 |
[20] tûzvihar: |
7 (12) / 0.66 |
[14] vakító fény: |
3 (8) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
25 (30) / 3.36 |
|
|
|
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzszalamandra |
71/14 |
184% |
170% |
6 / 1.57 |
harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
be 9 4 1 |
sza 1 30 1 |
e 9 100 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: villámsújtás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 175. |
6: savcsapás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 180. |
2: gránitbõr v.var. ha 1 vagy több ellenfél van, Prioritás: 210, és ha
ellenfeled #148, és ha a harc 1. köre van. |
4: gránitbõr v.var. ha ép-d 9% fölött van, Prioritás: 190, és ha ellenfeled
#164, és ha a harc 1. köre van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 5;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 8 3 5;
PSZ
65 54 52 55 46 47;
BA 98;
HE 9;
I 30 5 20;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5457 13919 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 26.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #4 (7. épület),
#29 (4. épület), #51 (20. épület), #258 (123. forduló), #246 (123.
forduló), #413 (128. forduló), #249 (125. forduló), #487 (125. forduló),
#248 (126. forduló), #270 (128. forduló), #279 (131. forduló), #484
(129. forduló), #298 (129. forduló), #447 (130. forduló), #434 (131.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7492. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén
dolgozol, eddig 100 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Ödlerk fivér. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a kobra bronz mellvértje (#7347) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252)
|
* |
1 az angyalok fekete csizmája (#28122) |
|
1 az elefánt díszes fejpántja (#16406) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
* |
1
díszes köpeny (#1138) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
* |
1 Fairlight sipkája (#265) |
|
1 kemény bõrpáncél
(#3) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 pikkelypáncél
(#223) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gladiátor kõamulettje (#6146) |
|
1 a harcmûvész sárgaréz nyaklánca
(#13781) |
* |
1 a mágia ezüst nyaklánca (#3432) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a merénylõ márványgyûrûje (#11126) |
|
1 a szalamandra kõamulettje (#25946) |
|
1 a tudós csepp fülbevalója (#11606) |
|
506 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az elfek malachitgyûrûje (#10677) |
|
27 drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
|
2 orgling fétis (#269) |
* |
1 Orthern fülbevalója (#385) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 quwarg amulett (#275) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
* |
5 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 zöld mutációs gyûrû (#191) |
Felszerelés |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
1 fekete
dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a méreg görbekardja (#24266) |
|
1 a teknõs csonttõre (#25601) |
* |
1
az ügyesség csonttõre (#2651) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
* |
1 csonttõr (#1301) |
* |
1 rubin mágusbot
(#261) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
9 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
7 gyilkos boróka (#27)
|
|
5 hónakkupók (#30) |
|
12 liánvirág (#24) |
|
13 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
8 mézfû (#29) |
|
12 mitulen fû (#20)
|
|
2 muskil (#37) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
14 ragálygomba (#26) |
|
1 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
3 sárkányvirág (#32)
|
|
4 sötét mák (#23) |
|
2 szemani gomba (#36) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
2 velparaj (#35) |
|
1 waarkin (#38) |
|
10 winropu moha (#22) |
|
1 xita uborka (#39) |
|
3 zöld manaital (#63)
|
Egyéb kacatok |
|
24 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 duzzadt xenópete
(#479) |
|
23 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
14 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 kõtroll szem (#274) |
|
6 mandibula
(#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
9 nordkristály (#146) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
3 patkányfog (#270) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
5 smaragd esszencia (#229) |
|
12 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): tõr
#1300 (1), rövid tõr #1302 (3), a torony sárga öve #18267 (11), a bérmágus
bíbor láncinge #17232 (13), csonttõr #1301 (1), a bérmágus kerek pajzsa
#17261 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 szemani gomba (#36), 1 elfu
moha (#33).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 63 arany (#1), 1 csonttõr (#1301),
1 a torony sárga öve (#18267), 1 a bérmágus bíbor láncinge (#17232),
1 a bérmágus kerek pajzsa (#17261), 1 vörös karkötõ (#281), 1 óriási
xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
16 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ISPOTÁLY (#57) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 125 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: gyógyító kamra (#25), hûtõkamra (#43)
Leírás: Eddig is gyakran látogattad a gyógyító kamrát, de sajnos szakszerû
segítség és gyógyszerek nélkül csak a saját tudásodban, a gyógyfüvekben,
és fájdalomcsillapító gyanánt, az ivó erõsebb italaiban bízhattál, ha egy-egy
csúnyább sebet kellett ellátni. Most azonban végre megnyílt szövetségetek
elõtt a lehetõség, hogy szakszerû ápolót alkalmazzatok a császári szint
egyik felcserének személyében, aki számotokra eddig ismeretlen kotyvalékokat
(melyek tárolása speciális körülményeket igényel) és módszereket alkalmaz.
Ezentúl a BSZ 5 parancs hatására 25x annyi Ép-t nyersz vissza, mint a lakószinted,
valamint a gyógyítás parancsod is hatékonyabb lesz (mintha egészséged 5-tel
magasabb lenne).