Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (5)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-02-23 08:58:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9229-31

Karakterszám: 9229 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 31 Játékhét: 528
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1171
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 19h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19.

E-mail!

FROST KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös, mérgezõ érintésû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Tárgyai: a bérmágus karikaszimbóluma, a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem átlátszó köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája, a gyorsaság bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a mentát lándzsája, a teknõs kõamulettje, az óriás öve, az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged. Tétnek mindketten 15 aranyat raktok fel.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Dugó sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) Dugó feléd mozog. Dugó rád veti magát. Odacsap neked bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy a mentát lándzsáját, megpróbál eltalálni. (13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Dugó létrehoz egy jégcsóvát. 8 életpontnyit sebzõdsz. Ellõsz egy életszívás varázslatot. Dugó 26 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 26 ép-t. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, Dugó létrehoz egy jégcsóvát. A varázslat nem hatott rád. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Dugó 26 sebzést kap. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Dugó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Dugó 26 sebzést kap. (-5 vp.) Dugó ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Dugó elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Megnyerted a tétet, ami 15 arany volt!
** 1. NAP ** Dugó kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3567 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3567 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

kk 39 klánküldetés
(39. kaland:) Halálfolyosó... Hát, ez nem hangzik túl vonzónak! Az idétlen zöld bõrû galetki, Woyaishu förmedvény fogadja a jelentkezésedet. Mint megtudod, egy igazi mutáns számára a Halálfolyosón való átkelés valójában gyönyörökkel teli luxusutazás. Majd meglátjuk! Jelzed, hogy készenállsz. Az elsõ szakaszon dermesztõ hideg uralkodik. Vacogva futsz végig. [15 életpontot sebzõdsz.]
Egy terembe érkezel, itt viszont pokoli a hõség! Nem is csoda, hiszen a padló izzó láva. Itt átszaladni... csak megfelelõ tûzimmunitással lehet!
[Tûzimmunitás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Futsz tovább, lábad épp hogy csak érinti a talajt. [14 életpontot sebzõdsz.]
A következõ teremben mérges gáz terjeng. Mit tehetsz? Befogod az orrod, és megpróbálsz átjutni. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t.
Az utolsó teremben mágikus sötétség uralkodik. Ahogy belépsz a sötétségbe, izzó energia próbál elemészteni.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres]
Ellenállsz a borzalmas mágiának. Hirtelen sercegést hallasz, és a hajad is égnek áll a villámtól, ami belédcsap. [20 életpontot sebzõdsz.]
Fáradtan, meggyötörve lépsz ki a túloldalon. Woyaishu gratulál, de megjegyzi, hogy az igazi mutánsok sértetlenül szoktak innen kisétálni. (+1 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

bb 16 16 több épület meglátogatása
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Gyûjts össze legalább 20 képességpontot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Az agglomerátorok hozzánk hasonló sorsú, mutáns tagjai a torzszülöttek világának. Mutasd ki irántuk szimpátiádat: mészárolj le közülük ötöt, és hogy még érdekesebb legyen a feladat, csakis leheletedet használhatod! Varázslatot, varázsitalt sem használhatsz a csatában.
[Hajtsd végre a 39-es Klánkalandot (KK 39)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) A mutáció, a fejlõdés legalapvetõbb eszköze az õskõ. Nagy megtiszteltetés lenne a Klán részére, ha nekünk ajándékoznál egyet az általad szerzett õskövekbõl.

[be 16:] Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hozz egy õskövet.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) A mocskos tudósok a múlthoz ragaszkodnak, poros romok közt túrnak, ahelyett, hogy elõre néznének. Leckéztess meg egyet a nyomorult okulárés férgek közül!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: ezüstmedál, a hatalom görbekardja, a mentát csizmája, szent templomi maszk, a mágia csontamulettje, a mágia malachit karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek mellvértje, a mágia malachitgyûrûje, a szellemek könnyû íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

pv 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

p 3567 portyázás
Elfogadod Dugó kihívását, és felkeresed a barlangjában. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (325. kaland, összköltsége 5 TVP.) A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A barlang lakója Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös, mérgezõ érintésû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a bérmágus karikaszimbóluma, a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem átlátszó köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája, a gyorsaság bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a teknõs kõamulettje, az óriás öve, az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája. Megállapodtok, hogy a tét 15 arany lesz. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Dugó 26 sebzést kap. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) Dugó feléd mozog. Dugó téged támad. Rád vág bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%).
*** 2. KÖR *** Dugó varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát. 9 életpontnyit sebzõdsz. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Dugó 26 sebzést kap. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Dugó elmond egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontnyit sebzõdsz. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Dugó sebzõdik 26 ép-t. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Dugó elmond egy jégcsóva varázslatot. 12 ép-t sebzõdtél. Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Dugó sebzõdik 26 ép-t. Gyógyulsz 25 életpontot. (-5 vp.) Dugó összerogy.
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+63%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
Micsoda öröm, még a tét, 15 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

p 3567 portyázás
Elküldesz egy kihívást Dugó részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 bekészíted a 14995. tárgyat
Felveszed a szellemek mellvértjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia csontamulettjét. Felveszed a mentát kõamulettjét. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

kf 15221 7166 100 bekészíted a 15221. tárgyat
Bekészíted a szellemek könnyû íját. A csápodba veszed a hatalom görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

kf 232 3491 12820 bekészíted a 232. tárgyat
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a mágia malachit karkötõjét. Felveszed a mentát csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

pv 2 1 3 4 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

kf 3477 3416 bekészíted a 3477. tárgyat
Felveszed a mágia malachitgyûrûjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

bb 16 több épület meglátogatása
[be 16:] Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Gyõzz le párviadalban egy tudóst!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: fatty. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Nincs csodálatosabb dolog egy mutáns számára, mint testének átalakítása, átgyúrása, transzformálása! Hajts végre egy hiteles transzformációt (adj ki egy TR parancsot).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

tr 18 18 transzformáció
Komoly döntést hozol: nincs többé szükséged a tûzimmunitás képességedre! Fájdalmas transzformáció veszi kezdetét, melynek eredményeképp végleg megszabadulsz a képességtõl. (-30 életpont.) Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

bb 16 több épület meglátogatása
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Használd a TR (Transzformáció) parancsot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Nemrégiben megtudtuk, hogy egy elektromancer, aki a közeli barlangokban él, birtokolja az elektromosság felé való mutáció italát! A feladatod ennek az italnak a megszerzése. Valaki már próbálkozott elõtted, de sajnos annak az italnak az összetételét nem tudtuk megfejteni, ezért van szükség egy újabb mintára (KK 40).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

be 8 129 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy szeretnéd elsajátítani a mentális robbanás pszi képességet. Kifizeted az oktatás költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált kamrába az alsó szinten. Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális térben szárnyalsz, ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az idõt, miközben tudatotok összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet, melynek neve mentális robbanás! (-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz, és hagyod el az iskolát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

kno 58 18 60 10 58. képességre 18 képességpont
Elköltesz 18 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: ezüstmedál, a hatalom görbekardja, a mentát csizmája, szent templomi maszk, a mágia csontamulettje, a mágia malachit karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek mellvértje, a mágia malachitgyûrûje, a szellemek könnyû íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 bekészíted a 142. tárgyat
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az erõ amulettjét. Felveszed az áttörés háromszögszimbólumát. Felveszed az áttörés ezüst fülbevalóját. Felveszed a remete malachit karkötõjét. Felveszed a gyorsaság csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

kf 31768 3506 11485 144 bekészíted a 31768. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a tudós köpenyét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

k 282 244 283 475 kaland elvállalása
(282. kaland:) Felkeresed a furcsa halmot. Még mindig ugyanott van, háborítatlanul! Tehát más nem fedezte fel. Szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Felérkeztél a halom tetejére.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az 1. mahomohi 26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 26 életpontot. (-5 vp.) A 2. mahomohi feléd mozog. Az 1. mahomohi feléd rohan. A 2. mahomohi téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (11 ép-t sebzõdtél). Az 1. mahomohi rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az 1. mahomohi 26 sebzést kap. Gyógyulsz 26 életpontot. (-5 vp.) Az 1. mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A 2. mahomohi 26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A 2. mahomohi rád támad. A 2. mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 2. mahomohi 26 ép-t sebzõdik. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. mahomohi holtan terül el.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+249%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(244. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Lefelé mászol.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 sáskaharcos (#44) [aura: 3-as méretû 7-es szintû jobb karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. sáskaharcos 26 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. sáskaharcos téged támad. Lecsap rád jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Feléd üt bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Az 1. sáskaharcos rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az 1. sáskaharcos 26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 18 életpontot. (-5 vp.) Az 1. sáskaharcos holtan terül el. A 2. sáskaharcos rád támad. Rád vág jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. sáskaharcos 26 ép-t sebzõdik. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. sáskaharcos rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Félrehajoltál. Rád vág bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 2. sáskaharcos sebzõdik 26 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 5 ép-t. (-5 vp.) A 2. sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+275%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 mandibula és 18 arany.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(283. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A tûzszalamandra 26 sebzést kap. (-5 vp.) A tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzszalamandra rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A tûzszalamandra sebzõdik 26 ép-t. Gyógyulsz 15 életpontot. (-5 vp.) A tûzszalamandra rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A tûzszalamandra 26 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5 vp.) A tûzszalamandra holtan terül el.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+186%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. Összefut a nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+70% jóllakottság.)
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 15 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.

(475. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az orgling kutya sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) Az orgling kutya odajön hozzád. Az orgling kutya téged támad. Rád vág bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-7 ép.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az orgling kutya sebzõdik 26 ép-t. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) Az orgling kutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+124%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. púpos molad 26 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. púpos molad feléd rohan. Az 1. púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. púpos molad rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Az 1. púpos molad rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az 1. púpos molad sebzõdik 26 ép-t. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. púpos molad kileheli lelkét. A 2. púpos molad rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. Elkerülted. Feléd döf bal karmával. Ez mellément.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. púpos molad sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) A 2. púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+180%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 molad púp.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! A rovarsámán elõhív egy jégpajzs varázslatot. Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A rovarsámán 26 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáscsótány téged támad. A csáprágójával támad. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gigaököl! Ezt most megúsztad. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A rovarsámán 26 sebzést kap. (-5 vp.) Az óriáscsótány rád támad. Marni próbál. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A rovarsámán sebzõdik 26 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-5 vp.) A rovarsámán kileheli lelkét. Az óriáscsótány rád veti magát. Marni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az óriáscsótány 26 sebzést kap. (-5 vp.) Az óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+255%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakõ.
Egy ketrec van itt, benne egy protolisk lárva. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a protolisk lárvát! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 67% lélekenergia.
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A protolisk lárva pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

m 8 8 125 5 1 223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,8) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8,7) Merre tovább? Északra! Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 9,7) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy gömböt látsz, amelynek körvonalait vörös fényvonalak rajzolják ki, mintha valaki drótokból készítette volna el egy gömb vázát. A gömb közepén egy kéken pulzáló fénypontot látsz. Hipnotizálva, közelebb lépkedsz. Belépsz a gömb belsejébe, mire a kék fény vakítóan felizzik. Hirtelen a szabad ég alatt találod magad, szárnyas humanoidok társaságában! Lusta tempóban repülnek, közben ismeretlen nyelven beszélgetnek, tréfálkoznak. Ahogy lenézel, megszédülsz: víz van alattatok, irdatlan tömegû víz, amerre csak ellátsz. Rosszul vagy, és egy pillanatra behunyod a szemed. Amikor kinyitod, újra a barlangban vagy. Egy hangot hallasz a fejedben. "Jól fejlõdsz, fiatal galetki. Ahhoz azonban, hogy beteljesítsd õseid akaratát, meg kell ismerned fajod múltját. Költözz tovább, a következõ szintre!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(M 5,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 6,1) Kelet felé mozogsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 7,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 7,2) Merre tovább? Délre! Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

mak 1 6 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
gy 40 0 10 50 felt. gyógyítás 40%-ra
[Parancs 1. makróba tárolva.] Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

le elrakod a 0. tárgyat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed a következõ tárgyakat: az áttörés ezüst fülbevalója, az áttörés háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a remete malachit karkötõje, a gyorsaság csizmája, a mágia csepp fülbevalója, az erõ amulettje, a tudós köpenye, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal
[Parancs 1. makróba tárolva.]

vd 45 vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elhagyod a Csarnokot. [Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy kõzúzó (#49) [aura: erõ: 1.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó rezisztálja. (-5 vp.) A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzó téged támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kõzúzót védi rezisztanciája. (-5 vp.) A kõzúzó rád veti magát. Odacsap neked nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A kõzúzó sebzõdik 26 ép-t. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõzúzó téged támad. Elõresuhint nyelvével. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó 26 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 3 ép-t. (-5 vp.) A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+152%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

vd 45 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
vd 45 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
vd 45 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása
[Parancs 1. makróba tárolva.]
le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: a nyomkeresés fejpántja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 bekészíted a 142. tárgyat
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az erõ amulettjét. Felveszed az áttörés háromszögszimbólumát. Felveszed az áttörés ezüst fülbevalóját. Felveszed a remete malachit karkötõjét. Felveszed a gyorsaság csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

kf 31768 3506 11485 144 bekészíted a 31768. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a tudós köpenyét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: az áttörés ezüst fülbevalója, az áttörés háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a remete malachit karkötõje, a gyorsaság csizmája, a mágia csepp fülbevalója, az erõ amulettje, a tudós köpenye, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

pv 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p 3567 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p 3567 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 bekészíted a 14995. tárgyat
Felveszed a szellemek mellvértjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia csontamulettjét. Felveszed a mentát kõamulettjét. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

kf 15221 7166 100 bekészíted a 15221. tárgyat
Bekészíted a szellemek könnyû íját. A csápodba veszed a hatalom görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

kf 232 3491 12820 bekészíted a 232. tárgyat
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a mágia malachit karkötõjét. Felveszed a mentát csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

pv 2 1 3 4 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

kf 3477 3416 bekészíted a 3477. tárgyat
Felveszed a mágia malachitgyûrûjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +7 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 780 sebzést okoztál, és 342 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 12 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 248 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Frost, egy feletted magasban lebegõ nevetségesen vékony csápokkal rendelkezõ, mégis ijesztõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 31. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 (5) / 0.80
[2] IQ: 4 (6) / 3.70
[3] ügyesség: 3 (6) / 0.40
[4] egészség: 4 (7) / 0.28
[5] mágia: 2 (28) / 0.57
[6] gyorsaság: 3 (0) / 1.01
[9] Méret/ép: 57 (60) / 60
Min. méret: 20
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 256 / 116
Képességpont: 40 / 23%
Hõsi pont: 54 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 24%
Galetki erõ: 210 / 60
Hírnév : 378
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 64 (2)
Galetki gyõzelmek: 35 (2)
Torzsz. csaták: 246 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 234 (7)
Leölt torzszülött: 326 (11)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 36 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (16)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 26%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! 2.) Ölj három zombit, csak lehelettel! 3.) Hajtsd végre a 40-es Klánkalandot (KK 40)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.50 [47] zárnyitás: 6 / 0.90 [48] mászás: 6 / 1.05
[49] rugalmasság: 5 / 0 [50] meggyõzõkészség: 2 / 0.15 [51] transzformáció: 6 / 3.60
[52] auraészlelés: 1 / 0.25 [54] kereskedelem: 5 / 1.02 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.10
[57] gyógynövények: 3 / 1.15 [58] nyomkeresés: 8 / 0.30 [59] vezetõkészség: 2 / 0.25
[60] pszi támadás: 5 / 0 [61] pszi energia: 1 / 0 [62] lopás: 6 / 0.32
[64] átokszórás: 3 / 0.50 [65] álcázás: 19 / 0.07 [66] lopakodás: 2 / 0.40
[68] zene: 5 / 0.35 [69] tanulás: 6 / 0.28 [70] idézés: 8 / 2.10

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.44     a hatalom görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 22 / 4.48 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.12 [129] mentális robbanás: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] protolisk lárva 32/32 87% 100% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
gy 40 0 10 50
le
kf 194
ism 4
vd 45
mak 5
2. Makró
le
kf 14995 17725 3506 3447 12896 208
kf 15221 7166 100
kf 232 3491 12820
pv 2 1 3 4 5 7
3. Makró
le
pv 2
p 3567
p 3567
mak 2
kf 3477 3416
4. Makró
le
kf 15221 232 3506 3491 3447 12896
i 80
i 20 0 10
le
mak 5
5. Makró
le
kf 142 1645 31812 31857 12491 3820
kf 31768 3506 11485 144

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 170.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: koreni sün (#13), zombi (#29), sáskaharcos (#44).
1901: kyeni vadász (#45), 75, rovarsámán (#77), 78, 80, vérfarkas (#94).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 10 50; VI erõ:500% ép:1%; PV 2 1 3 4 5 7; PSZ 68 46; L 50 17 165 50 2 1; TT 15; I 20 0 10; HU 7;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #325 (31. forduló), #310 (29. forduló), #356 (26. forduló), #376 (30. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság csizmája (#3820) * 1 a mentát csizmája (#12820) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a szellemek mellvértje (#14995) 1 a tudós köpenye (#11485) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
1 vándorcsizma (#1121) 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia csepp fülbevalója (#3506) * 1 a mágia csontamulettje (#3447)
* 1 a mágia malachit karkötõje (#3491) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mentát kõamulettje (#12896)
1 a remete malachit karkötõje (#12491) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 175 arany (#1)
1 az áttörés ezüst fülbevalója (#31857) 1 az áttörés háromszögszimbóluma (#31812) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az erõ amulettje (#1645) 2 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
108 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kék gömb (#143)

Felszerelés
4 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 17 Krónika (#783)
4 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a hatalom görbekardja (#7166) * 1 a szellemek könnyû íja (#15221) 1 harci fejsze (#12)
1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 4 fehér gyógyital (#50) 2 gyilkos boróka (#27)
3 hónakkupók (#30) 3 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26)
1 sötét mák (#23) 1 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53)
9 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
1 ekinda haj (#147) 1 elektronit (#141) 4 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 2 pirgamit (#152)
2 xenópete (#278)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 1 drágakõ (#2), 4 mandibula (#157), 2 molad púp (#16), 1 hónakkupók (#30).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 52 arany (#1), 1 õskõ (#8), 1 fehér gyógyital (#50).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TÛZSZALAMANDRA (72. LÉNY)
A tûzszalamandrák a tûzbõl születtek és a tûzbõl élnek: a tûz elemi síkjáról a lávafolyamokon keresztül lépnek át az anyagi síkra, akár szabad akaratukból, akár egy mágus megidézésének eredményeképp. A tûzszalamandrák ravasz, rafinált teremtmények, ritkán támadnak meg náluk erõsebbet. Az elpusztított tûzszalamandra lassan kihûlõ tetemébõl a piromádok és a micinisták táplálkozhatnak.



ROVARSÁMÁN (77. LÉNY)
A rovarsámánok visszataszító, de intelligens rovarok, amelyek egy másik létsíkról rekedtek itt. Jelentõs mágikus képességekkel rendelkeznek, és elõszeretettel pusztítanak mindent és mindenkit. Egyesek azt suttogják, hogy a rovarsámánok az Ellenség ügynökei, mások szerint viszont ha az Ellenség ügynökei a hegyben lennének, akkor már rég eltörölték volna a civilizációnkat. Mindenesetre, a mágiafalókon és rovarevõkön kívül aligha lesz valakinek gusztusa a rovarsámánhoz.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.