Karakterszám: |
9172 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
12 |
Játékhét: |
12 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
187 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 10. 9h:46' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. feb. 17. |
|
|
E-mail!
RUNCÁJZ KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért nem nyerted vissza az összes életpontodat. Pihenésed
alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Scyla, egy vörös kitin-páncéllemezes
bõrû, vállain egy-egy hatalmas tüskét viselõ férfi. Tárgyai: halotti maszk,
könnyû pikkelyvért. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Scyla már ott várakozik. Õ nyert!
**
4. NAP ** Épp hozzád néz be
El Tatu Bidara, egy vékony, ijedt tekintetû,
kellemes megjelenésû nõ. Tárgyai: nagy pajzs, márványgyûrû, díszes fejék.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt az idõ! El Tatu
Bidara is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik.
(+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a szárnyas bolhedor.
[ld. enc.]
**
7. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Athlan, egy ezüst hosszúhajú, ébenfekete
bõrû, vérvörösen szikrázó szemû, rémisztõ férfi. Viselt tárgyai: díszes
fejék, a sas csatos öve, kemény bõrpáncél, bronzmedál, csizma, az egyensúly
gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi
templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a
feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet megfejteni.
A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét. Bebizonyosodott,
hogy sokkal jobb régész vagy, mint Athlan.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 302.) A te szinteden a legnevesebb
Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû,
fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve
262.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 3.* Piromaca elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten.
*feb. 3.* Lelkek Vadásza új végtagot növesztett!
*feb. 4.* Nomis Leinád
lett az aréna bajnoka.
*feb. 7.* Syejjcc lett az aréna bajnoka.
*feb.
8.* Black Rose teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott.
*feb.
8.* Black Rose teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott.
*feb. 8.* Lomha Dallam felköltözött a következõ szintre.
*feb. 8.* Maxigázt
rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*feb. 8.* Maxigáz és Kolja Inocskin
megküzdöttek egymással, és Maxigáz gyõzött.
*feb. 10.* Cuffy Negress teljesítette
a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
m 9 9 88 1241 4434 3344 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,9) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a
felderítését!
(M 8 8) A legközelebbi feladat megoldásánál 8 lesz a válaszod.
(M 9,8) A folyosó északra vezet. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy
õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb
tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben koreni sün tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 5 zöld nyálkát
kapott, és az állatokat napi 6 órán keresztül világították meg Y milganddal,
a szaporulat -9 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 6-os fejadagnál,
2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 10 volt. Amikor pedig ezt
az X állatot 9-es fejadagnál 5 óráig világították a milgandokkal, 7 volt
a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 8-as
fejadagot adott X állatnak, és 4 óráig világította õket meg, mi lett az
eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted
mi lehet a megoldás. [8] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem,
azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
(M 10,8) Tovább keletre! A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és
a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy albinó pók
(#32).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók közelebb jön,
hogy támadhasson. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb
mancsoddal. Elhibáztad. Az albinó pók téged támad. Csáprágójával mar.
(7
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az albinó pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap.
Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod az albinó pókot. Odakensz neki jobb
mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Harapni próbál.
(5 ép-t sebzõdtél).
Méreg kerül a véredbe. Megtámadod az albinó pókot. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). Méreg marja tested.
3 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az albinó pók rád veti magát. Marni próbál.
(4 ép-t sebzõdtél).
Támadod az albinó pókot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(10 ép-t sebeztél).
Az albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg marja tested.
3 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
(M 9,8) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A szellem persze már nincs
itt.
(M 9,7) Északra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad.
Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a jégmedúzát. A jégmedúza téged támad. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg
leheletével.
(10 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb mancsoddal.
(8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád veti magát. A jégmedúza csonttá fagyaszt
jéghideg leheletével.
(11 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni.
Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** A jégmedúza rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges
leheletével!
(9 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni. Benyomsz
egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 9,8-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,9) Irány dél! Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál,
körülötte furcsa növények nõnek.
(M 8,9) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 8,10) A következõ terem délre van, így arra mész. Körbevizsgálódsz a
helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 8,11) Déli irányba mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 7,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [33 TVP-t használtál fel,
maradt még 129.]
m 9 7 1111 2111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 8,10) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 8,9) Észak felé mész a labirintusban. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,9) Kelet felé mozogsz. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz
be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak!
(M 9,8) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Azon a helyen, ahol korábban
a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
vi 200 30 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 200 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 30%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
be 3 37 |
meglátogatod a 3. épületet |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület,
hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy
a 37. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 40 aranyat, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod az egokínzás
varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
var 37 3 |
37. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot egokínzás varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen egokínzás varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
kno 4 1 |
4. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 95.]
tv 37 |
varázslat berakása 37. varázslatlistára |
A parancs 1. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 95.]
(22. kaland:) Nem a legnagyobb lelkesedéssel vállalod el ezt a feladatot,
de boltos szavait fenyegetésnek ítélted. (Nem is alaptalanul.) Megtalálod
a boltos által leírt kocsmát. Beülsz a pulthoz, és rendelsz egy sört. Éppen
az utolsó cseppeket iszod, amikor egy feltûnõen csúnya galetki lép oda
hozzád. Látszik rajta, hogy már régóta koptatja a barlangok folyosóit,
és ez az idõ nem múlt el nyomtalanul. Iszonyúan ráncos a bõre, repdezett
ajkai nem mögül néhány odvas fog kukucskál elõ, csápjai petyhüdtek, harca
már évek óta nem haználta.
- Szóval Te vagy Runcájz. Ránézésre nem vagy
valami nagy durranás, többet vártam tõled. Gondolom a boltos cimborám nem
mondta el, hogy mit is vállaltál. Egy remek kis versenyen fogsz indulni,
és ajánlom, hogy nyerjél, mert különben rosszul jársz. De elõször is add
ide a nevezési díjat, 100 aranyat!
[Tárgyhasználat: 100 arany] Miután átadod a pénzt, elindultok. Pár perc
séta után a lemásztok a csatornába. Itt több mint fél órát mászkáltok a
különbözõ járatokban, míg végül ismét a felmásztok a felszínre. Egy kisebb
csarnokban helyen találod magad. Elég jól ismered a szintet, de el sem
tudod képzelni, hogy ez a hely hol lehet. Legalább 150-200, már elsõ látásra
is gazdag és unszimpatikus galetkibõl áll a közönség. Pár pillanat alat
rájössz, hogy nagyösszegû fogadásokat kötnek a versenyre.
- Az elsõ feladat
futás. Kérem a 6 indulót álljon a rajtvonalhoz. Az elsõ négy jut tovább!
A többiekkel együtt odamész a Te is a rajthoz, és feszülten várod a jelet.
Amikor meghallod a hangos durranást, nekiiramodsz.
[Gyorsaság próba 6-os
küszöbre: sikeres] Szerencsére reflexeid kivállóan mûködnek. Sikerült
jól elkapnod a rajtot. Mivel a táv nem nagy, ezért már az elején igyekszel
akkora elõnyt szerezni, hogy a hajrában már ne érhessen meglepetés. A
végére kezdesz kifulladni, egy jól hajrázó futóbajnok el is fut melletted,
de így sikerül a második helyet megszerzned. Továbbjutottál.
- A második
versenyszám súlylökés. Az elsõ három jut tovább!
Te dobsz negyediknek.
A másik három versenyzõ igazi izomkolosszus. Irdatlan távolságra dobták
a vasgolyót, amik még mindig ott díszelegnek a földön. Mindent bele kell
adnod, hogy legalább eggyet legyõzz. Alaposan felkészülsz a dobásra. Minden
erõdet és mentális energiádat a lökésre koncentrálod. Hatalmasat kiáltasz,
amikor a golyó elrepül.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Már a dobás
pillanatában érzed, hogy ez valóban jól sikerült. A golyó szinte süvít
a levegõben és a végén két lábbal az utolsó elé esik le. Sikerült!
- A
harmadik versenyszám célbadobás! Az elsõ kettõ jut tovább.
Egy dárdát
kapsz a kezedbe és egy 30 lábnyira levõ céltáblára kell dobnod. Te vagy
az elsõ dobó.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Mivel még soha nem dobtál célba ilyen szerszámmal, csak a szerncsédben
bízhatsz. Nekifutsz, és egy hanyag mozdulattal eldobod a dárdát. A közönség
hangosan felüvölt, amikor a dárda éppen a céltábla közepébe talál. A többiek
dobása nem is érdekel, ezzel biztos továbbjutó vagy.
- Az utolsó versenyszám
a szabadfogású birkózás, bármi megengedett!
Megnézed az ellenfeledet.
Jól megtermett, az biztos, itt kemény küzdelem lesz. Ellenfeled egy Maigner
Lopotomos (#139).
*** 1. KÖR *** A Maigner Lopotomos feléd rohan. A Maigner Lopotomos felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A Maigner Lopotomos téged támad. Odacsap neked
jobb mancsával. Ez mellément. Bever egyet bal mancsával.
(11 ép-t sebzõdtél).
A Maigner Lopotomost próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+13 életpont.) [38 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3)
42 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, kerek
kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 84 ap, mátekel gomba
(#21) 10 ap, liánvirág (#24) 10 ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128)
21 ap, díszes rézkulcs (#129) 10 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, szivárvány
karkötõ (#139) 168 ap, nordkristály (#146) 12 ap, pirgamit (#152) 16 ap,
mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 21
ap, láncing (#1030) 84 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, köpeny (#1135) 6 ap,
öv (#1165) 6 ap, sárga öv (#1167) 10 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz
nyaklánc (#1181) 21 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 27 ap, amulett (#1195) 10
ap, amulett (#1196) 12 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, szimbólum (#1210)
16 ap, karikaszimbólum (#1211) 21 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû
(#1226) 12 ap, malachitgyûrû (#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12
ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 8 ap, ezüst fülbevaló
(#1257) 10 ap. Eladsz 9 õsi relikviát 132 aranyért. [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 52.]
Veszel 4 mátekel gombát 40 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
52.]
Sajnos 15. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 52.]
Veszel 1 bõrpáncélt 21 aranyért.
[ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 52.]
kf 9 |
bekészíted a 9. tárgyat |
Hazamész a boltból. Felveszed a bõrpáncélt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 52.]
k 5 17 |
kaland elvállalása |
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(17. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 52.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
És nicsak, végre találtál valamit: egy szárnyas sisak. [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 32.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Utad során megpillantasz egy sötéten
ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû,
hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(406.
kaland, összköltsége 10 TVP.) A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol
valamit: egy sárga öv. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Torszülött támadás ér!
Ellenfeled egy púpos molad (#26).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz
a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad rád támad. Feléd suhint
jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a púpos moladot. Odaütsz jobb mancsoddal.
(3 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Lesújt rád bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
Támadod a púpos moladot. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(1 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 4 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. A fenébe, ugrott az ásatás! [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A barlangokat, amelyek
között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged
azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Psy-Magion, egy kék ruhákba öltözött, háromszemû,
tetovált arcú, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó
rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, csonttõr, a Tél ezüstlánca.
A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és
kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok!
Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Közben megvitatjátok a szintetek
és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze
versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit
- megtudod, mi az az elemi rin.
[ld. enc.]
Ismét tanultál valamit:
+1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 40 sebzést okoztál,
és 81 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
166 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Runcájz, egy sárga szemû, csimbókos hajú, torzonborz szakállú,
vaskos lábszagú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 12. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.20 |
[2] IQ: |
8 / 7.55 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.30 |
[4] egészség: |
4 / 3.82 |
[5] mágia: |
1 / 0.70 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.80 |
[9] Méret/ép: |
58 / 15 |
Min. méret: |
31 |
Barlangméret: |
58 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
4 / 68% |
Hõsi pont: |
2 (4) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
120 / 96 |
Hírnév : |
43 |
Jóllakottság: |
56% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
2 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
41 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
28 (1) |
Leölt torzszülött: |
29 (1) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására;
10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
2 / 0.80 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[48] mászás: |
3 / 0.19 |
[54] kereskedelem: |
2 / 0.09 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (3) / 0.25 |
[57] gyógynövények: |
5 (6) / 0.41 |
[67] régészet: |
7 / 3.24 |
[69] tanulás: |
4 / 2.68 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.72 |
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[37] egokínzás: |
3 / 0 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 10 1;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 3 5 8;
PSZ
67 69 57 48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (7. épület), #22 (1. épület), #457 (10. forduló),
#406 (12. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 szárnyas sisak (#1077)
|
|
1 sárga öv (#1167) |
Ékszerek, kincsek |
|
136 arany (#1) |
|
1 amulett (#1195) |
* |
1 karikaszimbólum (#1211) |
Felszerelés |
|
1 õskõ (#8) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 winropu moha (#22) |
|
6 sötét mák (#23) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY) A szárnyas bolhedor minden valószínûség
szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja.
A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett
testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda
a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak.
Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik,
akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.
ALBINÓ PÓK (32. LÉNY) Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis
törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít,
inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó
pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták
számára.
BÕRPÁNCÉL (9. TÁRGY) Egyike a legegyszerûbb páncéloknak, széles körben
használt a lárvaszint lakói által. Mint minden páncél, ez is néha igényel
egy kis átalakítást, ha túl sok végtagod van, és némi toldást, ha túl nagyra
nõsz (de ezt automatikusan elvégzed, külön költség nélkül). A bõrpáncélt
a KF 9 paranccsal öltheted magadra. Ha viseled, védettségedet 4%-al növeli
(azaz minden fizikai támadásnak 4%-al kevesebb esélye van a sikerre).
PÚPOS MOLAD (26. LÉNY) A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk
görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény,
amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül
senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött
is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála
után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni
sem kell, a púpos molad ehetetlen.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.