Karakterszám: |
9112 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
26 |
Játékhét: |
53 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
0 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 22. 15h:58' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jún. 23. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
KHÁRON, A RÉVÉSZ KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú,
kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja.
Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv,
nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje,
suhanó csizma, a harcos csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben beszélgettek mindenfélérõl,
meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj
jövõjét. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát.
(+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a púpos molad.
[ld. enc.]
**
1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 27
arany.
**
3. NAP ** Bezörget hozzád
Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú,
kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja.
Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt,
kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma, a harcos
csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben beszélgettek mindenfélérõl,
meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj
jövõjét. Huh, jól elszaladt az idõ! Enyveskezû Ed is így látja, mert feláll,
és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az elemi rin.
[ld. enc.]
**
3. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 drágakövet. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
8. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú,
kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja.
Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy
pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje,
suhanó csizma, a harcos csepp fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod
arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Piszkos a körmöd!" Rögtön visszavágsz: "De
vastag bõr van a képeden!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan borzalmasan
csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Rögtön visszavágsz: "Sugárzik belõled
a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." A következõt mondja neked:
"Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre,
a torzszülöttek közé?" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Enyveskezû
Ed a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
8. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Selena Fargo, egy nemesi születésû,
lidérc nõ. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. A következõket látod
nála: kerek kõ, csizma, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly
gyûrûje, csontmaszk. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis
átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Megalszik a szádban a tej!" Nem késel a válasszal:
"Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Így szól hozzád: "Hogy az a jó rézkupakos,
meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Rögtön visszavágsz: "Hogy esnél
hasra a saját csámpás lábadban!" Selena Fargo semmi épkézláb választ nem
tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
**
14. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû,
sárgán izzó szemû, pusztító erjû férfi. Viselt tárgyai: kristályamulett,
bronzmedál, díszes fejék, a mágus zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, khaldoran
öv, szivárvány karkötõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis
átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Ezt kiáltod vissza: "Ennél
rondább már nem is lehetnél." Adam Warlock csak annyit nyög ki: "Te...
!" Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+5% lélekenergia.)
**
17. NAP ** Épp hozzád néz be
Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú,
kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja.
Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy pajzs,
ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó
csizma, a harcos csepp fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán,
hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te gerinctelen puhány!" Rögtön visszavágsz: "Hogy
szakadna be alattad a föld!" A következõt mondja neked: "Hogy szorulna
beléd örökre, amit megettél!" Így válaszolsz: "Az óriáscsótány szebben
böfög, mint ahogy te énekelsz." Így szól hozzád: "A görbe kampókezeddel
még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet."
A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered,
Enyveskezû Ed volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
17. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû,
sárgán izzó szemû, pusztító erjû férfi. A következõket látod nála: kristályamulett,
bronzmedál, díszes fejék, a mágus zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, khaldoran
öv, szivárvány karkötõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis
átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Nem késel a válasszal:
"Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Ezt mondja neked: "Nem is tudom,
hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Rögtön visszavágsz:
"Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet."
Adam Warlock feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül
mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+5% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
**
18. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Enequil Toradon, egy vörös szemû,
másokban félelmet gerjesztõ férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja.
Viselt tárgyai: bronzmedál, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, kristályamulett,
a tökéletesség fekete csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a villám maszkja,
csepp fülbevaló, a majom lándzsája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Enequil Toradont, esztek-isztok
a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel!
Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl,
az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl
is esik szó. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik,
és távozik. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a zombi.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26868.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 21.* Enyveskezû Ed és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Enyveskezû
Ed gyõzött.
*ápr. 4.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Selena Fargot.
*ápr.
7.* Enyveskezû Ed lopni próbált, de felsült vele.
*ápr. 11.* Enyveskezû
Ed és Atahán megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött.
*ápr. 18.*
Enyveskezû Ed lopni próbált, de felsült vele.
*ápr. 25.* Enyveskezû Ed
gyõzelmet aratott Jégszívû Diana felett.
*máj. 2.* Enyveskezû Ed csatában
legyõzte Fürge Gekkoth-ot.
*máj. 6.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte csótánygrófot.
*máj. 12.* Enyveskezû Edet rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*máj. 23.*
Atahán és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Atahán gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 18.* Stanislava és Hydron megküzdöttek egymással, és Stanislava gyõzött.
*már. 23.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet
harcos felett!
*már. 29.* Bogaras Werrardot legyõzte harcban egy Takaidia.
*már. 30.* Leph Arlone a szétszórt és Black Diamond pszi párbajt vívtak.
Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen.
*már. 30.* Dark Valek a Renegát
Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*ápr. 1.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil
Ves Ybesel Tal Ular felett.
*ápr. 4.* Dart Mahul gyõzelmet aratott Alba
Regina felett.
*ápr. 4.* Alba Regina és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi
párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*ápr. 4.* Aranyszemû
Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*ápr. 6.*
Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "az univerzum szolgája"
lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
ee 135 1180 1330 131 |
sok-sok eladás |
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12)
23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46
ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46
ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28)
46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135)
23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit
(#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár
háj (#165) 27 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310)
690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi
lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap,
könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045)
80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs
(#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak
(#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk
(#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt
(#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap,
csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap,
utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33
ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27
ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181)
44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197)
88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum
(#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû
(#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes
karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr
(#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316)
52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa
(#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a harcos barbár lándzsája
(#8081) 350 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a szalamandra
fejpántja (#25855) 69 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap. Eladsz
1 díszes fejéket 3 aranyért. Eladsz 1 nyakláncot 2 aranyért. Eladsz 1 lándzsát
3 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 1 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
h 14 1 21 |
14. tárgy használata |
Elhagyod a boltot. Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének,
igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Sikeresen legyártottál
1 zöld színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez méregellenállás
itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". {Ebben az épületben ezen a szinten
már nem kapsz több küldetést.} Sajnos 15. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kno 26 7 |
26. képességre 7 képességpont |
Visszamész a barlangodba. Elköltesz 7 képességpontot a lõfegyver harci képességed
növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed
9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
k 1 381 25 277 |
kaland elvállalása |
(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor
szárnyakat az öreg varázsló számára. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel
a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(381. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a
sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz
elõre. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoidot célzod, amikor a parittyával lõsz.
(2 találattal
28 sebzést okoztál.) Az 1. mikropoid kileheli lelkét. A 2. mikropoid feléd
mozog. A 2. mikropoid téged támad. Beléd próbál marni fogával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(17 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(1 sebzés). A 2. mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+25%).
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. A zárnyitó készlet
segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre:
sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a
nyitott ajtón.
Egy rücskös bõrû, irtózatosan hájas, disznófejû szörnnyel találkozol. Evõversenyre
hív! A versenyt az nyeri meg, aki több tüskés uborkát képes megenni. Undorodsz
ettõl a kesernyés ízû földalatti növénytõl, de tudod, csak akkor juthatsz
tovább, ha a próbád kiállod. Fanyalogva enni kezdesz az óriási halom tüskés
uborkából.
[Egészség próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Nem is olyan rossz! Sorba tömöd magadba az ocsmány gumókat, és a végén
egy jót böfögsz. A disznófejû elborzadva néz rád, és feladja a versenyt,
majd egyetlen biccentéssel továbbenged. A sarkon túl öklendezed ki a mérgezõ
uborkákat.
Az utat egy régi billenõs vasajtó zárja el. A falikar, ami nyitná, már letört.
Egyetlen megoldás, ha megemeled a vasajtót addig, amíg át tudsz csúszni
alatta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] Lefekszel, és felemeled a
billenõs ajtót, és átcsúszol alatta, amíg az ajtót a fejed fölött tartod.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a mentát vas lemezpáncélja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(25. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(277. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 albinó pók (#32).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. albinó pókot célzod, amikor a parittyával lõsz.
(2
lövéstõl 27 ép-t sebzõdött.) Az 1. albinó pók hörögve elterül. A 2. albinó
pók máris elõtted terem! A 2. albinó pók rád támad. Harapni próbál.
(7
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. albinó pókot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél). A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával mar.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. A 2. albinó pók
holtan terül el. Mérgezõdsz.
3 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+10 életpont.)
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. barlangi pókot a parittyával, és lõsz.
(16
ép-t sebzõdött.) Az 1. barlangi pók kileheli lelkét. A 2. barlangi pók
odajön hozzád. A 2. barlangi pók rád támad. Csáprágójával mar.
(2 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A 2. barlangi pókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(2 sebzés). A 2. barlangi pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van.
Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan
matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó
kis játék!
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Felemelsz egy
rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe. Félúton
akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig be
tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba,
feltárul egy rejtekajtó.
A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet
három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres] Alaposan megvizsgálod a karokat. Csak picit lököd meg
mindegyiket, és fülelsz, hogy merre moccan valami a falak mögött. Igazi
mackós vagy! Végül a két szélsõ kart húzod meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha
tovább akarsz jutni! Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy
nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Hurrá, kincset találtál, ami 23 arany és egy védelem itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
[78 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
be 9 1 42 |
meglátogatod a 9. épületet |
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid
idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat,
amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó
milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében
egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas,
mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében
lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled.
Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem
inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít
egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal
elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont
véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan
te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem
neked is, Kháron, a Révész, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz
meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit
ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok,
a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért,
nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak!
Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan
körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet!
De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradára késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél,
kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem
egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed
legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is
nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot
nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel!
Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot
a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni
szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 17 életpontot.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 27 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron
következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol
is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester
elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg
Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: egy voharai szellem (#121). Huh,
máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** Felemelve a parittyát, az 1. katapultert lövöd. Nem talált.
A 2. katapulter céloz, és lõ rád. Nem talált. Felemelve a kerek követ,
az 1. katapulter rád lõ.
(12 sebzést okozott.)
*** 2. KÖR *** Megcélzod az 1. katapultert a parittyával, és lõsz.
(2 lövéstõl
23 ép-t sebzõdött.) A 2. katapulter céloz, és lõ rád. Nem talált. Az 1.
katapulter céloz, és lõ rád.
(11 ép-t sebzett.)
*** 3. KÖR *** Felemelve a parittyát, az 1. katapultert lövöd.
(2 lövéstõl
24 ép-t sebzõdött.) Az 1. katapulter holtan terül el. Felemelve a kerek
követ, a 2. katapulter rád lõ.
(14 sebzést okozott.)
*** 4. KÖR *** Parittyával meglövöd a 2. katapultert.
(2 találattal 24 sebzést
okoztál.) A 2. katapulter céloz, és lõ rád. Mellé!
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Ez bizony szégyenteljes vereség
volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+23 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 4 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A
jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld
színû, karcsú nõ. Viselt tárgyai: csizma, nyaklánc, ezüst fejpánt, csatos
öv, bõrpáncél, a törpék zöld köntöse, csepp fülbevaló. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben
való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek
a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent
nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned...
Lihegve érsz fel a tetõre, Voldemortina már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns nõ. Felszerelése:
törpe pikkelyvért, khaldoran öv, fekete nadrág, szivárvány karkötõ, a yeti
sárgaréz nyaklánca, a természet vándorcsizmája, a füvész köpenye, a nyomkeresés
fejpántja, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok
a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként,
Rebecca csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Elhaladsz néhány
elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de
a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. A barlangteremben,
ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon
keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek
ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen
különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva.
(260.
kaland, összköltsége 15 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel, villámokkal körülölelt,
vad pillantású férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja.
Felszerelése: díszes fejék, csizma, az egyensúly gyûrûje, a mágus csatos
öve. Elsõ mondatod: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Konok szóhoz sem
tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor kidühöngte magát, biccent:
Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
pv 4 3 5 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Meglátsz valamit a
fal tövében. Hohó, ez
sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább
a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hiába az aprólékos munka,
nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Nocsak, mit találtál! 1
liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe
gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Sajnálatos találkozás
zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a goblin kobrát a parittyával, és lõsz.
(14 sebzést
okoztál.) Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy óriáserõt. A goblin
kobra ellõ egy tûzpajzs varázslatot.
*** 2. KÖR *** Felemelve a parittyát, a goblin kobrát lövöd.
(15 ép-t sebzõdött.)
A goblin kobra halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+31%). Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Õsi
írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen
kisilabizálod: 369. A háborúban csaknem megsemmisült Alanori királyság
csatlakozik a Namír Birodalomhoz.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 7.]
m 4 9 3335 4 9 1122 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,9) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 4,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy lapos sziklán hatalmas
trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz
közelebb. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 4,11) A négy égtáj közül délt választod. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Elhagyod a Csarnokot.
(M 4,9) Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 1122,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen 246 sebzést okoztál,
és 64 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
184 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Kháron, a Révész, egy egy\"Nem láttál itt egy csónakot?\"kérdéssel
köszönõ,evezõvel hadonászó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 26. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.85 |
[2] IQ: |
4 / 2.10 |
[3] ügyesség: |
3 (5) / 0.50 |
[4] egészség: |
4 / 3.95 |
[5] mágia: |
4 / 1.10 |
[6] gyorsaság: |
10 / 0.60 |
[9] Méret/ép: |
61 / 47 |
Min. méret: |
47 |
Barlangméret: |
61 |
|
|
Varázspont: |
31 / 31 |
Képességpont: |
13 / 59% |
Hõsi pont: |
17 (5) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
12% |
Galetki erõ: |
161 / 125 |
Hírnév : |
314 |
Jóllakottság: |
103% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
7 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
94 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
85 (4) |
Leölt torzszülött: |
102 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (5)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +5% varázstárgy találására; 25%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[12] savlehelet: |
10 (12) / 2.27 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (5) / 0.20 |
[25] bûz: |
4 / 0 |
[26] lõfegyver: |
9 / 1.48 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.30 |
[47] zárnyitás: |
3 / 1.51 |
[48] mászás: |
5 / 2.13 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 (2) / 0.70 |
[57] gyógynövények: |
1 (2) / 0.60 |
[62] lopás: |
3 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 4.16 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.35 |
[67] régészet: |
6 / 3.97 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
[69] tanulás: |
2 / 1.60 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.60 |
|
|
hosszúkard |
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 3 5 8 |
ism 3 |
p |
pv 4 3 5 1 |
ism 3 |
x 20 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10 0 50;
VI erõ:110% ép:25%;
PV 4 3 5 1;
PSZ 48 67 47 66;
TT 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #52 (20. épület),
#486 (22. forduló), #260 (26. forduló), #387 (25. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a mentát vas lemezpáncélja (#12701) |
* |
1 a sav vándorcsizmája (#26771)
|
* |
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 köntös (#1150) |
* |
1 sisak (#1075) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
248 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
6 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kard (#1315) |
|
3 kerek kõ (#11) |
* |
1 parittya (#10) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 méregellenállás itala (#51)
|
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157)
|
|
4 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146)
|
|
27 õsi relikvia (#17) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a mentát vas lemezpáncélja (#12701),
1 méregellenállás itala (#51), 1 védelem itala (#59), 1 sötét mák (#23),
1 liánvirág (#24).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 arany (#1), 1 üvegcse (#14),
1 díszes fejék (#135), 1 rozsdás kard (#131), 1 mátekel gomba (#21),
1 nyaklánc (#1180), 1 lándzsa (#1330).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Van egy nagy hírünk
is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás,
hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta
lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül
eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló
lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett
bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban
legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve,
ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra
2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára
egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az
elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól,
mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót
léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba,
de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak
bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók
állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a
következõ fordulóra, függetlenül attól hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb
lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PÚPOS MOLAD (26. LÉNY) A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk
görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény,
amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül
senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött
is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála
után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni
sem kell, a púpos molad ehetetlen.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.
ZOMBI (29. LÉNY) A harcban elesett torzszülötteket néha egy-egy kóbor
nekromanta zombiként animálja, és amikor nincs már rájuk szüksége, egyszerûen
otthagyja õket, a varázslat hatása úgyis elmúlik általában rövid idõn belül.
Az ilyen kóbor zombik kiváló edzési lehetõséget jelentenek a vadászó galetkik
számára, persze táplálékul nem szolgálnak.
ALBINÓ PÓK (32. LÉNY) Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis
törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít,
inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó
pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták
számára.