Karakterszám: |
8971 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
64 |
Játékhét: |
64 |
E
forduló ára: |
10 zs. |
Maradék zseton: |
469 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. szept. 2. 8h:52' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. szept. 9. |
|
E-mail!
WING KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 drágakövet. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
5. NAP ** Bejön a barlangodba
Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó
tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok
ismerõje rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál, suhanó csizma,
ében láncing, a villám kék köpenye, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje,
a hatalom rubinja, a nyomkeresés fejpántja, az enyészet hosszú íja, a kígyó
malachitgyûrûje, Enyészmester, a majom pajzsa, a bûz csepp fülbevalója,
a kígyó amulettje, díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, az erõ csonttõre.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Krynnt,
aki dühösen rázza fejét.
**
6. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Doris Kel Dor, egy vakítóan fehér hajú,
vörös szemû, tetovált bõrû, démoni nõ. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés
rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, bronzmedál, az
egyensúly gyûrûje, a sebesség barbár lándzsája, Enyészmester, kék gömb,
suhanó csizma, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, a
tökéletesség átlátszó köntöse, az enyészet halotti maszkja, az enyészet
csatos öve, a kobra könnyû nyílpuskája, a lich karikaszimbóluma. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A szokásos
témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó,
és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most
a szüleid. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön.
(+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a pusztító
szójer.
[ld. enc.]
**
6. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns
nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Tárgyai: ében láncing, a tolvaj
sárga öve, a gladiátor könnyû nyílpuskája, ezüst nadrág, Rogan karkötõje,
a gladiátor sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, a szalamandra csepp
fülbevalója, bronzmedál, a mágus karikaszimbóluma, a természet vándorcsizmája,
az Érzés Gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a sebezhetetlenség
halotti maszkja, ozin fülkarika, kék gömb, az Örökkévalóság Rubinja, a
törpék kék köpenye. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa
lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez?
Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod
ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Rebeccát, aki dühösen rázza fejét.
Kissé már éhezel, ezért csak 58 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 28197.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 31.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Doris Kel Dort.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*aug. 25.* Stanislavát legyõzte harcban egy kifejlett xenomorf.
*aug. 26.*
Moha egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "a szívósság itala."
*aug. 26.* Signy Mallory pszionikus párviadalban legyõzte Emperor Sir
Zaltaint.
*aug. 29.* Signy Mallory pszionikus párviadalban legyõzte Emperor
Sir Zaltaint.
*aug. 30.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow
került ki gyõztesen.
*aug. 30.* Pindurutalagala pszionikus párviadalban
legyõzte Jámbor Démont.
*aug. 30.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Delien Vazoo felett.
*aug. 31.* Clow csatában
legyõzte Leanthilt.
*aug. 31.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak.
Clow került ki gyõztesen.
*aug. 31.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet
aratott xenomorf királynõ felett!
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+59 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
Sikeresen visszadátumoztunk 10 játékhéttel, tehát most van 10 forduló lemaradásod,
amit behozhatsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
sza 131 1 1 |
1 db 131 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 1 rozsdás kardot. Nedonkutya morálja 6%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
116.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
kno 71 9 9 4 |
71. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz
4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
ee 11889 2619 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit
mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap,
parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap,
üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard
(#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap,
ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137)
57 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, ekinda haj (#147) 28 ap, furulya (#167)
152 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél
(#1001) 164 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 129 ap, bíbor pikkelyvért (#1018)
214 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, ezüst
láncing (#1033) 305 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, bronz mellvért (#1047)
186 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vaspajzs (#1063)
168 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, szarvas sisak
(#1078) 168 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap,
díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, vándorcsizma
(#1121) 27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap,
kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151)
27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj
(#1272) 91 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287)
129 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, görbekard (#1316)
43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 91 ap, az egészség utazóköpenye (#2936) 207 ap, a védekezés
díszes fejpántja (#4706) 212 ap, a törpék díszes fejpántja (#6506) 273
ap, a törpék átlátszó köntöse (#6552) 426 ap, a tolvaj utazóköpenye (#9236)
269 ap, a merénylõ barbár lándzsája (#11231) 289 ap, a szívósság utazóköpenye
(#14636) 269 ap, a torony barbár lándzsája (#18431) 289 ap, a túlélés utazóköpenye
(#21386) 269 ap, a tûz könnyû pikkelyvértje (#22166) 196 ap, a tûz vándorcsizmája
(#22271) 150 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a méreg vándorcsizmája
(#24071) 150 ap, a szalamandra csatos öve (#25916) 145 ap, az elektromosság
görbekardja (#27416) 166 ap, a légzés könnyû láncinge (#27581) 257 ap,
az angyalok vassisakja (#28076) 166 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496)
241 ap, a sólyom barbár lándzsája (#29681) 166 ap. Eladod a káosz varázslatos
sisakját 95 aranyért. Eladod a káosz különös fülbevalóját 92 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Visszamész a barlangodba. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Csendben elszórakoztatod magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû
is a dallam, amelyet játszol. Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
v 159 5550 3 |
159. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed
a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Wing
vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
k 251 269 469 325 343 |
kaland elvállalása |
(251. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy
szakadékhoz érkezel, a falon kapcsolók. A mélyben kõoszlopokat látsz. Megérintesz
egy kapcsolót, és az egyik kõoszlop felemelkedik! Ha minden fel tudod emelni,
akkor átsétálhatsz rajtuk a túloldalra. Próbálgatni kezded a kapcsolókat.
Mindegyik felemel egy oszlopot, de szinte mindegyik vissza is süllyeszt
egyet!
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres] Végigpróbálgatod a kapcsolókat,
és megfigyeled, melyik mit csinál. Hamarosan tudod, milyen sorrendben kell
õket meghúzni, és máris megvan a híd! Átsétálsz rajta.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb
odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikertelen] Amikor
kinyitod, zubogást hallasz, és szembõl ömleni kezd a víz! Tolatni kezded,
de a járat gyorsan megtelik. Már fuldoklasz! (-16 ép.) Végül eléred a kijáratot.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(269. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Körbevizsgálódsz,
hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma,
nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul.
Továbbmész.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 38 arany és egy ezüst
fülbevaló.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.
(469. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Lefelé mászol.
[Mászás próba
8-as küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 gonosz banya (#93)
és egy vérfarkas (#94) [aura: bûz: 3.].
*** 1. KÖR *** Az 1. gonosz banya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy átok. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. gonosz banya varázshatalma
segítségével elmond egy átkot. Megátkoztak! Megindulsz a vérfarkas felé.
Már ott is vagy! A nedonkutya az 1. gonosz banya irányába megy. A vérfarkas
máris elõtted terem! Támadod a vérfarkast. Lesújtasz bal karmoddal.
(35
ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A gepárd csonttõrét forgatva támadsz.
Nem találtál. Harapásra nyitod szádat.
(43 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(9 sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
A nedonkutya az 1. gonosz banyát támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. gonosz banya elmormol
egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. Az 1. gonosz
banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz.
A nedonkutya megmérgezõdött. Megközelíted a 2. gonosz banyát. Támadod a
2. gonosz banyát. Felé suhintasz bal karmoddal. Ez mellément. A gepárd
csonttõrét forgatva támadsz.
(10 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
Ez mellément. A nedonkutya az 1. gonosz banyát támadja. Méreg marja tested.
20 ép-t sebzõdtél. Mérgezõdik: A nedonkutya
20 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Az 1. gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz.
A nedonkutya elkerülte a varázslatot. A 2. gonosz banya ellõ egy mérges
csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. A nedonkutya
az 1. gonosz banyát támadja. Támadod a 2. gonosz banyát. Elõre szúrsz
bal karmoddal. Fürgén elhajolt. A gepárd csonttõrével próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. Elhibáztad. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. El sem
találtad. Méreg!
Sebzõdsz 40 ép-t. Méreg: A nedonkutya
sebzõdik 30 ép-t.
A nedonkutya hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A 2. gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot.
Megmérgezõdsz. Az 1. gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot.
Megmérgezõdsz. Megtámadod a 2. gonosz banyát. Lecsapsz bal karmoddal.
(39 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A gepárd csonttõrével lesújtasz.
Elhibáztad. Harapni próbálsz.
(44 ép-t sebeztél). A 2. gonosz banya hörögve
elterül. Méreg marja tested.
Sebzõdsz 60 ép-t. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 17/50.]
Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40
aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+99 életpont.)
(325. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Nocsak, úgy tûnik
ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Az 1. kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. kõzúzó
máris elõtted terem! A 2. kõzúzó a nedonkutyát rohamozza. A 3. kõzúzó máris
elõtted terem! A nedonkutya elindul a 2. kõzúzó felé. Az 1. kõzúzót próbálod
megsebezni. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Vastag bõrét
szaggatod. A gepárd csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1
ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(35 ép-t sebeztél). Az 1. kõzúzó
holtan terül el. A 2. kõzúzó és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya
megtántorodik. A 3. kõzúzó rád támad. Tekergetve suhint nyelvével.
(1
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10%
támadás).
*** 2. KÖR *** A 3. kõzúzó téged támad. Rád vág nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). A 3.
kõzúzót próbálod megsebezni. Lecsapsz bal karmoddal.
(24 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. A gepárd csonttõrét forgatva támadsz. Nem találtál.
Harapni próbálsz.
(33 ép-t sebeztél). A 3. kõzúzó holtan terül el. A 2.
kõzúzó és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya megtántorodik.
*** 3. KÖR *** A 2. kõzúzó és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya
megtántorodik. Megtámadod a 2. kõzúzót. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A gepárd csonttõrével támadsz. Nem találtál.
Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elkerülte. A 2. kõzúzó halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 30/3.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%).
Szolgáidnak is jut 5%. Összegyûjtöd a "kincset": 18 arany. Hmm, talán enni
kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+36% jóllakottság.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a káosz végzetes
csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(343. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz
a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Egy terembe érkezel,
melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod.
Egy találós kérdés!
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Rövid gondolkodás
után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást. A szemközti fal dübörögve
elhúzódik, egy folyosót tárva fel!
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet,
és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Rövid
idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93)
[aura: mágia: 12.].
*** 1. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy átkot.
A nedonkutya meg lett átkozva. A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson.
A nedonkutya a gonosz banyát rohamozza. Megközelíted a vérfarkast. A vérfarkas
téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(19 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. A nedonkutya a gonosz banyát támadja.
Támadod a vérfarkast. Felé döfsz bal karmoddal.
(39 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
A gepárd csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(6 ép-t sebeztél).
Harapásra nyitod szádat.
(39 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(12 sebzés).
A vérfarkas holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy mérges csípést.
Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. Megközelíted a gonosz banyát.
Megtámadod a gonosz banyát. Rávágsz bal karmoddal.
(34 ép-t sebeztél).
Roncsolod bõrét. A gepárd csonttõrét forgatva támadsz. Mellé! A fogaiddal
támadsz.
(49 ép-t sebeztél). A gonosz banya halálhörgés közepette a földre
zuhan. Mérgezõdsz.
10 ép-t sebzõdtél. Méreg hatás: A nedonkutya
10 sebzést
kap.
[A csatában összesen 185 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 15/10.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%).
Szolgáidnak 6% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 34 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+33 életpont.)
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Zárnyitó
készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás
próba 10-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat
siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 28 arany és egy védelem
itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[112 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Utad során megpillantasz egy furcsa
halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan
magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni
rá, hátha van odafent valami érdekes.
(455. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
elfu moha ! Leszedsz 1 adagot.
Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony
nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni!
(+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nocsak, úgy tûnik,
megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Érctorkú Agmonhefron, egy csontsovány, aszott, halottfehér
bõrû, kopasz, rõtvörös szemû férfi. [aura: 5-ös kontakt.õseiddel.] A Bárdok
klánjának színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai:
kristályamulett, szivárványkristály, fekete nadrág, szivárvány karkötõ,
az egyensúly gyûrûje, az egészség szimbóluma, Rogan karkötõje, a kobra
köpenye, a tökéletesség vassisakja, a küzdelem márványgyûrûje, az ellenállás
nehéz nyílpuskája, a túlélés fekete csizmája, a tökéletesség csatos öve,
a lich csontamulettje, az enyészet díszes karkötõje, a túlélés könnyû láncinge,
az enyészet fülbevalója. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve.
Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített
és az általad hozott ételbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek
el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl
is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang
levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak.
(+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Érctorkú Agmonhefron által meséltekbõl,
megtudod, mi az a káoszkígyó.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
rémcserjét. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos mélykék
szemû férfi. [aura: 1-es jégpajzs.] A Halhatatlanok klánjának misztériumok
ismerõje rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál,
suhanó csizma, ében láncing, a villám kék köpenye, szivárvány karkötõ,
a hatalom rubinja, a nyomkeresés fejpántja, az enyészet hosszú íja, a tárgyalás
gyûrûje, a kígyó malachitgyûrûje, Enyészmester, a majom pajzsa, a bûz csepp
fülbevalója, a kígyó amulettje, díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, az
erõ csonttõre. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött
van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak
képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan!
Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Krynn csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? A falon, ami mellett
elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl!
Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül
tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek
tûnik.
(202. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy
szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Haláljáró, egy acélos izmú, gyilkos fénnyel izzó
szemû nõ. [aura: 5-ös jégpajzs.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja.
A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc,
az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség kerek pajzsa, a kígyó csatos öve,
a Kõ Kardja, a mágus könnyû nyílpuskája, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás
utazóköpenye, Ödlerk nyakörv, a tudás zafírja, a káosz nagyúri pikkelyvértje,
a lich malachit karkötõje, a törpék sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika,
az elefánt díszes fejpántja, a védekezés malachit karkötõje, spanyolcsizma,
zsugorító gyûrû. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A
közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok
a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként,
Haláljáró csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 510 sebzést okoztál,
és 167 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
9
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 91 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
313 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Wing, egy nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5.
szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 64. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (19) / 1.40 |
[2] IQ: |
7 (12) / 2.60 |
[3] ügyesség: |
4 (13) / 2.45 |
[4] egészség: |
9 (15) / 1.95 |
[5] mágia: |
7 (11) / 5.95 |
[6] gyorsaság: |
5 (9) / 3.07 |
[9] Méret/ép: |
115 (118) / 102 |
Min. méret: |
108 |
Barlangméret: |
116 |
|
|
Varázspont: |
120 / 108 |
Képességpont: |
11 / 65% |
Hõsi pont: |
9 (0) |
Tám.bónusz: |
15% |
Véd.bónusz: |
28% |
Galetki erõ: |
418 / 239 |
Hírnév : |
873 |
Jóllakottság: |
92% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
10 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
284 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
243 (2) |
Leölt torzszülött: |
459 (7) |
Pszi csaták: |
2 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
1
(0) |
Ájulások száma: |
16 (1) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: versmondó (24)
Speciális
képességeid:
+4 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +24% jóllakottság,
+2 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.78 szorzó
harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz ében
nyílpuskát! 2.) Hajtsd végre az 53-as Klánkalandot (KK 53)! (összesen
30 TVP-t igényel) 3.) Költözz fel a következõ szintre. |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[11] jéglehelet: |
2 / 0.12 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[25] illat: |
12 (14) / 0 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.35 |
[47] zárnyitás: |
5 / 4.23 |
[48] mászás: |
8 / 4.55 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 5.02 |
[52] auraészlelés: |
6 / 2.70 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.45 |
[54] kereskedelem: |
5 / 2.17 |
[55] szívósság: |
3 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.85 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.05 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.90 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.40 |
[60] pszi támadás: |
8 / 0.51 |
[61] pszi energia: |
3 / 0.51 |
[62] lopás: |
5 / 0.25 |
[63] éberség: |
5 / 0.11 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 3.90 |
[65] álcázás: |
4 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.85 |
[67] régészet: |
3 / 2.50 |
[68] zene: |
5 / 4.65 |
[69] tanulás: |
3 / 2.85 |
[71] javítás: |
6 / 0.05 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal karom |
[100] méret: |
16 (17) / 0 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 5.71 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
|
jobb mancs |
[103] méret: |
4 / 3 |
[104] szakért.: |
5 / 1.21 |
|
|
a gepárd
csonttõre |
fog |
[106] méret: |
17 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 4.33 |
|
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.46 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 0.56 |
[152] felejtés: |
1 / 0 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
2 / 0.24 |
[27] kisebb gyógyítás: |
5 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 2.52 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
5 / 2.72 |
[132] tudati méreg: |
9 / 0.22 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] nedonkutya |
44/31 |
109% |
151% |
1 / 0.23 |
harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 8 |
tt 10 |
p 6571 2 |
p 6571 2 |
pv 3 4 5 8 |
tt |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #102. Prioritás: 255. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255. |
5: jéglehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 254. |
3: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#6. |
6: jéglehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha
ellenfeled #85. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 10 40 61;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 3 5
8;
PSZ 48 47;
PTA 132 132 132 132 132;
PTB 132 132 132 132 132;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4683 2141 1; VG 4683 133 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (4. épület), #52 (20. épület), #455 (64. forduló),
#251 (59. forduló), #469 (63. forduló), #202 (64. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz nagy pajzsa (#28962) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gladiátor
kerek pajzsa (#6011) |
|
1 a jég díszes fejpántja (#22706) |
|
1 a jég zöld köntöse (#22751) |
*
|
1 a káosz ur-gathal csizmája (#32634) |
|
1 a káosz végzetes csizmája (#28134) |
|
1 a kígyó fejpántja (#19105)
|
|
1 a kobra könnyû láncinge (#7331) |
* |
1 a majom köpenye (#14185) |
* |
1 a mentát díszes fejpántja (#12806)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a remete csatos öve (#12416) |
|
1 a tökéletesség könnyû pikkelyvértje
(#21716) |
|
1 az entek vas mellvértje (#9598) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
* |
7 ében láncing (#134)
|
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek,
kincsek |
|
1 a jég márványgyûrûje (#22826) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a
mágia amulettje (#3445) |
|
1 a mentát ezüst nyaklánca (#12882) |
|
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206)
|
|
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) |
|
1 a szalamandra szimbóluma (#25960) |
|
1 a szívósság kõamulettje (#14696)
|
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tudás amulettje (#2095) |
|
601 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 az erõ sárgaréz nyaklánca (#1631) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
61 drágakõ
(#2) |
|
2 ezüst fülbevaló (#1257) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 görényfarok (#189)
|
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kristályamulett (#130)
|
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
3 fekete dukát
(#218) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Tiume batyuja (#529)
|
|
3 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a gepárd csonttõre (#15701) |
|
1 a remete csonttõre (#12551) |
* |
1
a remete könnyû nyílpuskája (#12536) |
|
1 az angyalok rövid tõre (#28302) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
5 ében nyílpuska
(#133) |
|
1 ében tündekard (#132) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
2 könnyû nyílpuska
(#1286) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 jéglehelet itala (#54)
|
|
5 liánvirág (#24) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
7 mézfû (#29) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
2 rémcserje (#34) |
|
10 sötét mák (#23) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
6 velparaj (#35) |
|
14 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 barna manakõ (#149) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
4 ekinda haj (#147)
|
|
4 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
12 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
3 õsi relikvia (#17)
|
|
7 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcos
karikaszimbóluma #7961 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 rémcserje (#34), 265 arany (#1),
1 elfu moha (#33), 1 ezüst fülbevaló (#1257), 1 a káosz végzetes csizmája
(#28134), 1 védelem itala (#59), 1 õsi relikvia (#17).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a káosz különös fülbevalója
(#2619), 1 a káosz varázslatos sisakja (#11889), 1 rozsdás kard (#131).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PUSZTÍTÓ SZÓJER (154. LÉNY) Ez a két ízelt lábán felemelkedve járó, sáskaszerû
lény méltán kelt rettegést a hegymély galetkijei között - a csáprágójából
csöpögõ pusztító, savas anyag gyakran szétmarja a varázstárgyakat, így
a gyõztes csata után is vesztesnek érzi magát a hõs kalandozó. Vannak,
akik csupaszon szállnak szembe a szójerrel, mások tárgyvédelemmel készülnek
fel ellene, megint mások igyekeznek a csata elején megsemmisíteni ezt a
jéggel szemben különösen ellenálló, ocsmány teremtményt. És persze olyan
is akad, aki azonnal, rémülten menekül, amint a szójert megpillantja. Mindenesetre,
ha esetleg legyõzöd, és rovarevõ vagy kõevõ vagy, finom csemegéhez juthatsz.
KÁOSZKÍGYÓ (146. LÉNY) Ezek a lila pikkelyû, intelligens kígyók mesterei
a mágiának. Általában párban vadásznak, pillanatok alatt felmérik az ellenfelük
gyengéjét, és kiváló csapatmunkával kivégzik a náluk nagyobb és erõsebb
ellenfelet is. Fel vannak készülve a mágiát, a lõfegyvert és a leheletet
használó ellenfél ellen is. Ha sikerül legyõznöd õket, kiváló lakomát jelentenek
egy mágiafaló számára.