Karakterszám: |
8949 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
28 |
Játékhét: |
28 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
483 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. máj. 29. 9h:16' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. jún. 5. |
|
|
E-mail!
DYLIANA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 44 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Bob Roonie, egy kopaszodó,tekintélyes
sörhasán NOMA'AM feliratot viselõ mókás kinézetû férfi. A Mutánsok klánjának
kocsány rangú tagja. Tárgyai: bíbor láncing, bronzmedál, köntös, a tökéletesség
vassisakja, villámöv, szivárvány karkötõ, suhanó csizma. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre
egy kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül
megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek
be az õrt. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Bob Roonie ennyire csendben
tud mozogni!
**
1. NAP ** Bob Roonie kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7273
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7273 9 parancsot.
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû,
áttetszõ kék bõrû, igen nyúlánk alakú férfi. A Bárdok klánjának polgár
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: fekete nadrág, díszes fejék, nyaklánc,
az egyensúly gyûrûje, bõrpáncél, kristályamulett, bronzmedál, ezüst fülbevaló.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Rögtön visszavágsz: "Ennél
rondább már nem is lehetnél." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te olyan
tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Így válaszolsz: "Hogy szorulna beléd
örökre, amit megettél!" Ezt mondja neked: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros,
nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Nem késel a válasszal: "Azt a kénköves
mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Dexter Niemand
nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az, nyertél!
Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 827.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*máj. 19.* Avillis rangja a Bárdok Klánjában "pacifista" lett.
*máj. 22.*
Csukonyi a Kalmár gyõzelmet aratott Wei Jan-Ette felett.
*máj. 23.* Nyafogó
Nefelejcs és Homály megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött.
*máj. 23.* Álomjáró új végtagot növesztett!
*máj. 23.* Jégkirálynõt rajtakapták,
ahogy lopni próbált.
*máj. 23.* Jégkirálynõ egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*máj. 23.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott Csillagszemû felett.
*máj. 24.*
Csukonyi a Kalmár teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott.
*máj. 24.* Igbut Bámulatos lett az aréna bajnoka.
*máj. 24.* Qualt'zar
az Akkult és Szkrissz megküzdöttek egymással, és Qualt'zar az Akkult gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*máj. 25.* Namis R'avis Latiat lopni próbált, de felsült vele.
*máj. 26.*
Namis R'avis Latiat csatában legyõzte Corum Batalixot.
*máj. 26.* Lord
Khalel csatában legyõzte Horribile Dictut.
*máj. 26.* Avvocato Terrasini
és Violator megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
kf 213 |
bekészíted a 213. tárgyat |
Felveszed az egyensúly gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
kno 69 2 |
69. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a tanulás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a tanulás szakértelmed 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 188.]
kno 1 1 |
1. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 188.]
mak 1 5 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
[Parancs 1. makróba tárolva.] A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz,
hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat
elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb
lesz! Barlangod új mérete: 57. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére
(+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Elfogadod Bob Roonie kihívását, és felkeresed a barlangjában. Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Bob Roonie, egy kopaszodó,tekintélyes sörhasán
NOMA'AM feliratot viselõ mókás kinézetû férfi. A Mutánsok klánjának kocsány
rangú tagja. Viselt tárgyai: bíbor láncing, bronzmedál, köntös, a tökéletesség
vassisakja, villámöv, szivárvány karkötõ, suhanó csizma. Elsõ mondatod:
"Te göthös hernyó!" Azonnal visszavág: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!"
A következõvel folytatod: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!"
Azonnal visszavág: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a
filagóriával!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Azt mondják rólad, hogy amikor
ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." "Ne
dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod,
te szerencsétlen!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Bob Roonie csak
tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Bob Roonie dühös
pillantást vet rád. (+25% lélekenergia.) A jóízû átokszórás hatására érzed,
hogy valamilyen láthatatlan fal leomlik elõtted, és rálátásod támad a mágia
birodalmára. Hihetetlen, de elsajátítottad az idézés szakértelmet 1. szinten!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Elküldesz egy kihívást Bob Roonie részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 178.]
t 1 20 |
1. szakértelem tanulása 20 TVP-ért |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Sziklákkal súlyzózol, mell, bicepsz és vállgyakorlatokat
végzel. Jó kis izomlázad kerekedik, de megérte a fáradtságod! [20 TVP-t
használtál fel, maradt még 158.]
h 8 1 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 158.]
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled
galetki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
ol 2 3 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 2. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 20 arany. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 158.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan,
mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot,
ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy
nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Vadászösztöneid
mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra
készen, megfordulsz. Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** A púpos molad irányába mozogsz. A púpos molad feléd mozog.
A púpos moladot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(15 ép-t
sebeztél). Illatozol
(8 sebzés). A púpos molad rád támad. Elõre szúr jobb
karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** A púpos moladot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(16 ép-t sebeztél).
Illatod elkábítja
(8 sebzés). A púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+25%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molad púp és 13 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.) [18
TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot,
ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt
ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz,
itt már úgy sem találsz vadat. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl
úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le.
Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy
érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet.
(495. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem
feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy förtelemféreg
(#27).
*** 1. KÖR *** A förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg
feléd rohan. Megtámadod a förtelemférget. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(14 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(5 sebzés). A förtelemféreg rád veti magát. Odacsap neked
farkával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(18 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(3 sebzés). A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem
nagy durranással szétrobban.
9 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan
ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek
világába. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt
dél felé. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz
1 adagot. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed.
Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombit. A zombi máris elõtted terem! Támadod
a zombit. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(17 ép-t sebeztél). A zombi rád támad.
Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombit. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(16
ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+22 életpont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Magabiztosan, mosolyogva indulsz
utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet,
a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. A távolból kiáltások,
robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán
néma csend. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál.
Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy hájas worpel
(#31).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a hájas worpel létrehoz egy
sebezhetetlenség varázslatot. A hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy gránitbõr! A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Támadod a hájas worpelt. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél).
Illatod elkábítja
(12 sebzés). A hájas worpel hörögve elterül.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%).
Viszed, ami mozdítható: 10 arany. Hmm, talán enni kéne. Az ételre veted
magad. (+15% jóllakottság.) [19 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
m 4 2 7771 2222 3323 3333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,2) Elmész az Õsök Csarnokába.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. (M 4,1) Merre tovább? Északra! Egy
ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet,
és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját.
Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában,
ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés,
hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikertelen]
Kipróbálod, mennyire korrupt a galetki. 40 aranyat ajánlasz, ha átenged.
Elfogadta!
(M 5,1) Keletre mész tovább. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted
támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy protolisk lárva
(#19).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a protolisk lárvát. A protolisk lárva feléd
mozog. Támadod a protolisk lárvát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(15 ép-t
sebeztél). Megérzi illatodat
(9 sebzés). A protolisk lárva rád veti magát.
A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(7 sebzés). A protolisk lárva kileheli lelkét.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
(M 6,1) A négy égtáj közül keletet választod. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 7,1) A keletre menõ folyosót követed. A következõ helyszínen nincs semmi
érdekes.
(M 8,1) A keletre menõ folyosót követed. Körülnézve elõször nem látsz semmit,
aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az
õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Megállsz a kör közepén, a gyertyákat
meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (teljesen meggyógyultál.)
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,1) Keletre mész tovább. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán
megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök
átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Elhelyezkedsz középen, és lesz ami
lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (megtudod, hogy ezen a
szinten mind az ötféle lehelet italát elkészítheted.)
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [27 TVP-t használtál fel, maradt
még 49.]
k 413 419 362 205 467 250 |
kaland elvállalása |
Kimész a Csarnokból.
(413. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és
a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó
ajtaján. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled
egy kõzúzó (#49).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A kõzúzó odajön hozzád. Megindulsz a kõzúzó felé. Már ott
is vagy! A kõzúzó rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével.
(8 ép-t
sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10%
támadás). Támadod a kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó téged támad. Odacsap neked nyelvével. Mellé! Támadod
a kõzúzót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+39%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 25 arany. Kutatni kezdesz, próba szerencse
alapon. Sikerrel: egy díszes fejpánt és egy ezüst fülbevaló. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(419. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél
felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint
te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Akadályba ütközöl!
Egy zárt ajtó. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának,
kinyitottad az ajtót. Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés
próba 6-os küszöbre: sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában.
Haha, a szék egy csapdát aktivál! Békén hagyod. Bizarr helyszínre érkezel.
A sötét barlangteremben fortogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen
jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át
lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 4-es küszöbre: sikeres] Még jó,
hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták,
hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába.
Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen
lépkedve át tudsz menni. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel:
5 arany és egy hõsiesség itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(362. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején,
de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Többszörösen
biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére. Amikor oldalt fordulsz, meghûl
benned a vér! Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a molitárt. A molitár feléd rohan. Támadod a
molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(12 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(7 sebzés). A molitár téged
támad. Célozni próbál jobb lábával. El sem talált, haha. Rúg bal lábával.
Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A molitár rád veti magát. Megereszt egy jól irányzott rúgást
jobb lábával.
(11 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg bal lábával. Ez mellément.
Támadod a molitárt. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). Illatodat
döbbenten szippantja be
(9 sebzés).
*** 3. KÖR *** Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(8 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja
be
(8 sebzés). A molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy molitár háj.
[ld. enc.] Óvatosan körbevizsgálódsz,
eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(205. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(467. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(250. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [45 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
kno 6 5 |
6. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen
282 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
190 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Dyliana, egy büszke tartású, örökké kutató tekintetû, gyors
beszédû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 28. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 0.93 |
[2] IQ: |
10 / 3.53 |
[3] ügyesség: |
5 (9) / 0.60 |
[4] egészség: |
5 / 3.38 |
[5] mágia: |
2 / 0.25 |
[6] gyorsaság: |
6 (5) / 0.81 |
[9] Méret/ép: |
56 / 37 |
Min. méret: |
53 |
Barlangméret: |
57 |
|
|
Varázspont: |
21 / 21 |
Képességpont: |
6 / 58% |
Hõsi pont: |
17 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
21% |
Galetki erõ: |
170 / 139 |
Hírnév : |
334 |
Jóllakottság: |
49% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
7 (0) |
Torzsz. csaták: |
139 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
120 (7) |
Leölt torzszülött: |
146 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (5)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +5% varázstárgy találására; 25%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Hozz nyolc molad púpot! 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
11 (13) / 2.69 |
[25] illat: |
11 / 0 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.69 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.32 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.10 |
[48] mászás: |
4 / 1.22 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (3) / 1.65 |
[57] gyógynövények: |
3 (5) / 0.50 |
[62] lopás: |
4 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 3.50 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.70 |
[67] régészet: |
6 / 4.05 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
[69] tanulás: |
5 / 1.12 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.44 |
[102] kontaktméreg: |
1
/ 0 |
a yeti csonttõre |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[10] energiatüske: |
3 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (200%): |
10 energi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
b 1 |
kno 9 2 |
p 7273 |
p 7273 |
t 1 20 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 8 0 50;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 4 3 5 1;
PSZ 69 67 66 48 45 56;
BA 7273;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #52 (20. épület), #205 (20. forduló),
#467 (21. forduló), #495 (28. forduló), #250 (22. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
* |
1 díszes
fejék (#135) |
* |
1 a káosz hercegi pikkelyvértje (#23979) |
* |
1 Xantin bõröve (#169)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
Ékszerek, kincsek |
|
527 arany (#1) |
* |
1 nyaklánc (#1180) |
|
8 drágakõ (#2) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a villám barbár lándzsája (#23831) |
* |
1 a yeti csonttõre (#26501)
|
|
2 kerek kõ (#11) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
10 üvegcse (#14)
|
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
1 mitulen fû (#20) |
Egyéb kacatok |
|
3 molad púp (#16) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
6 õsi relikvia (#17) |
|
1 bolhedor szárny (#15)
|
|
4 mandibula (#157) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KÕZÚZÓ (49. LÉNY) A kõzúzók vastag, sziklakemény bõrû, a mágiával szemben
különösen ellenálló teremtmények. Gömb alakú testüket hat apró, tömzsi
lábon hordják. A széttaposott köveket hosszú ormányukkal felszippantják,
szervezetük a kövekben levõ ásványi anyagot és parányi életformákat hasznosítja.
Ha megtámadják õket, visszahúzódnak páncéljukba, és nyelv-ormányukkal védekeznek.
A kõzúzók elpusztítására legfeljebb egy lehelni tudó galetkinek lehet reménye,
számukra viszont - ha zöldvérûek vagy kõevõk - ízletes táplálékot jelentenek
a belsõségek.
MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY) A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát
és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha
valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor
elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt
nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó
pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.