Karakterszám: |
8755 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
15 |
Játékhét: |
32 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
347 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 10. 10h:39' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. nov. 13. |
|
E-mail!
GOLCONDA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Brag részére 3 db sötét mákot. Te 9 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Brag, egy sokkoló kinezetû, rettenetesen
izmos, "elõbb-üt-aztán-kérdez" tipusú férfi. Megremegnek a hegyek, ahogy
kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Brag közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted Bragot.
Brag téged támad. Lecsap rád bal karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Megtámadod Bragot. Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz
lesújtani.
(5 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod Bragot. Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani.
(4 ép-t sebeztél). Brag rád veti magát. Gyorsan feléd lendít bal karmával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 3. KÖR *** Támadod Bragot. Fogazott tõrt forgatva támadsz.
(3 ép-t sebeztél).
Brag rád veti magát. Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(17 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 4. KÖR *** Brag rád támad. Lecsap rád bal karmával. Elkerülted. Megtámadod
Bragot. Fogazott tõrrel lesújtasz. El sem találtad.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Brag meghajol elõtted, majd elhagyja
a barlangodat.
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó
tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. Felszerelése: törpe pikkelyvért,
bronzmedál, harci fejsze, a bûz csepp fülbevalója, suhanó csizma, maszk.
Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Erre most
mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Krynn a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát
kap.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 16781.) A te szinteden a legnevesebb
Black Diamond, egy hosszú,
fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve
1441.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 6.* Black Diamond és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes
kalandot.
*nov. 7.* Night Wolf mellé szegõdött egy óriáscsótány.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*okt. 31.* Lamarthot legyõzte harcban egy Wyntaria.
*okt. 31.* Viorát
majdnem felfalta egy Wyntaria.
*okt. 31.* Mélységben Szuttyogó pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Babe Bwe felett.
*okt. 31.* Lord Khalel pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*okt. 31.* Nemesist majdnem felfalta
egy fagydémon.
*nov. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte
Sanyát.
*nov. 3.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte
Tûzvirágot.
*nov. 3.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy quwarg lidérc.
*nov. 5.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Puhát.
*nov. 6.* Maximilian
Ûbertáp és Ange pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
h 14 5 23 25 |
14. tárgy használata |
A 23. tárgy felhasználásához nincs megfelelõ varázsital fõzés szakértelmed.
A 25. tárgy felhasználásához nincs megfelelõ varázsital fõzés szakértelmed.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
h 52 5 |
52. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
dk 16 |
dobása 16. kalandnak |
Rendben, 16. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
bb 4 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
gy 70 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
le 6 |
elrakod a 6. tárgyat |
Leveszed a fogazott tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
m 2 2 2121 2323 2121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 3,2) A folyosó keletre visz. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl.
Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz.
A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem
juthatsz tovább:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat
szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze
annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
5, 17, 31, 48, 69, 95... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt
kérsz.
(M 2,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,3) Dél felé mozogsz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott
csontváza hever.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,4) Dél felé mozogsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,4) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A próbatételt
vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
kf 6 100 |
bekészíted a 6. tárgyat |
A mancsodba veszed a fogazott tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
pv 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
Kimész a Csarnokból.
Elküldesz egy kihívást Memento részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
le 6 |
elrakod a 6. tárgyat |
Leveszed a fogazott tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
k 347 433 236 313 427 451 |
kaland elvállalása |
(347. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak
kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak!
Kicsit félve lépsz be. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid
2 zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** A 2. zöld nyálka feléd mozog. Az 1. zöld nyálka közelebb
jön, hogy támadhasson. Megrohamozod az 1. zöld nyálkát. A 2. zöld nyálka
rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(5 ép-t sebzõdtél).
Az 1. zöld nyálka téged támad. Az 1. zöld nyálka savat lehel rád.
(5 ép-t
sebzõdtél). Támadod az 1. zöld nyálkát. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(1 sebzés). Az 1.
zöld nyálka holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. zöld nyálkát próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal
mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(2 sebzés). A 2. zöld
nyálka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+44%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(433. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Óvatosan mászni
kezdesz.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Elveszted a fogást,
és leesel. Ez elég fájdalmas volt. (-15 életpont.) A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(236. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ
helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni,
ha elég ügyes vagy! Lefelé mászol.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** A förtelemféreg irányába mozogsz. A förtelemféreg máris elõtted
terem! Támadod a förtelemférget. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(14 ép-t
sebeztél). A förtelemféreg rád veti magát. Lesújt rád farkával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A förtelemféreg rád támad. Lesújt rád farkával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A förtelemférget próbálod megsebezni. Odaütsz
bal mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). A förtelemféreg kileheli lelkét. A
tetem nagy durranással szétrobban.
Sebzõdsz 13 ép-t. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] A csatának
nincs gyõztese, mindenki a padlóra került. Lassan magadhoz térsz. [-5 TVP.]
A torszülött(ek) lélekenergiája sajnos már elillant, nem csapolhatod le,
de legalább nem téptek szét amíg magatehetetlenül hevertél. A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(313. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz
egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** Az 1. zöld nyálka odajön hozzád. A 2. zöld nyálka feléd mozog.
Az 1. zöld nyálka irányába mozogsz. Az 1. zöld nyálka téged támad. Kitátja
száját, és fekete savat köp rád!
(7 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve,
elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Teljes vereséget
szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat
érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(427. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz,
sajnos be van zárva. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat,
és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikertelen]
Ráébredsz, hogy ha nem akarod a szerszámaidat tönkretenni, akkor ezt nem
érdemes tovább erõltetni. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(451. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Egy vörösre mázolt,
bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Nem vagy rest, máris próbálgatod
a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó
készlet.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Hosszasan vacakolsz,
míg végül ráébredsz, hogy te ezt az ajtót nem fogod tudni kinyitni. A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [70 TVP-t használtál
fel, maradt még 151.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
A kör során összesen 80 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál. A körben
szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról
151 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
321 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Golconda, egy kopaszodó, szakállas, bûzlõ szájú, N fogú,
nagyfenekû, bandzsa, trampli nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 15. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.85 |
[2] IQ: |
9 / 0.70 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.25 |
[4] egészség: |
5 / 0.94 |
[5] mágia: |
3 / 1 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.79 |
[9] Méret/ép: |
52 / 1 |
Min. méret: |
44 |
Barlangméret: |
59 |
|
|
Varázspont: |
26 / 26 |
Képességpont: |
11 / 87% |
Hõsi pont: |
4 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
2% |
Galetki erõ: |
121 / 86 |
Hírnév : |
128 |
Jóllakottság: |
172% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
34 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
42 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
31 (1) |
Leölt torzszülött: |
38 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
38 (2) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[16] tüskés bõr: |
3 / 0 |
[25] illat: |
7 / 0 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.82 |
[48] mászás: |
3 / 0.78 |
[62] lopás: |
6 / 1.86 |
[64] átokszórás: |
2 / 1.70 |
[66] lopakodás: |
3 / 0 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal mancs |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 1.66 |
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0.08 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy |
pv 6 |
ism 10 |
p |
pv 5 |
gy 70 0 10 |
|
|
3. Makró |
pv 4 |
tt 10 |
p 4207 |
tt |
pv 6 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #4207. Prioritás: 255. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:300% ép:1%;
PV 6;
PSZ 66 48;
L 20 25
2 1;
TT 10;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 5550 20 3; A 5550 15 3; A 5550 16 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (4. épület), #13 (1. épület), #19 (3. épület),
#20 (9. épület), #52 (20. épület), #224 (14. forduló), #433 (7. forduló),
#236 (8. forduló), #313 (8. forduló), #427 (9. forduló), #451 (9. forduló),
#458 (9. forduló), #448 (9. forduló), #380 (9. forduló), #484 (9. forduló),
#254 (9. forduló), #327 (9. forduló), #424 (11. forduló), #281 (11.
forduló), #277 (11. forduló), #233 (12. forduló), #346 (12. forduló),
#310 (12. forduló), #438 (13. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 lemezpáncél (#1000) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
270 arany (#1) |
|
8 drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
Varázsitalok és füvek |
|
13 csótányláb (#25) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
19 sötét mák (#23) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
1 mátekel gomba (#21)
|
|
2 fehér gyógyital (#50) |
Egyéb kacatok |
|
6 bolhedor szárny (#15) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
4 molad púp (#16)
|
|
1 sárga gömb (#136) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÓDOSÍTÁSOK A játék elmúlt fél évének és az olimpiának a tapasztalata
alapján néhány komolyabb változtatás lesz a játékban. Ezeket alaposan végiggondoltuk,
és a célunk az volt, hogy a változások senkit ne érintsenek hátrányosan,
mindemellett a játékegyensúly még tökéletesebb legyen.
- 50%-kos korlátozás.
A tárgyakból, varázslatokból és varázsitalokból eredõ összes bónuszt legfeljebb
az alaptulajdonság 50%-káig veszi figyelembe a program, de CSAKIS Portyázás
során történõ galetki-galetki párviadalban, és az olimpiai játékokban,
és csakis az elsõ három szinten. Tehát az arénában, szörnyekkel való harc
során és többszemélyes kalandokban minden marad a régiben. A 4. szinttõl
azért nincs ilyen korlátozás, mert a 3 végtag már kellõképpen kiegyensúlyozza
a nagyon magas leheletet is.
A korlátozás sajnos a lehelet italra és
minden más varázslatra is vonatkozik, így az elsõ 3 szinten ezek fõként
az aréna meghódítására vagy egy különösen nehéz szörny legyõzésére lesznek
jók. Tehát pl. 16-os leheleted van, +4-et kapsz tárgyból, és megiszol egy
lehelet italát. Ekkor a harcban 24-es lesz a leheleted, ha az olimpián
vagy más galetki ellen harcolsz.
- Lõfegyverrel max. annyi lövést adhatsz
le, ahányadik szinten élsz. Ezenkívül, a lõfegyvereknél eddig egyedül a
lõfegyver szakértelmed számított a harci erõbe. Ezentúl ehelyett a várható
sebzés 2/3-a fog számítani, ha van lõfegyver szakértelmed, és van beKF-elt
lõfegyvered.
- A véletlenszerû varázstárgyak alapértéke valamelyest nõtt,
de az alacsonyabb szintû tárgyaknál ez nem túl jelentõs, tehát a legtöbben
ezt észre sem fogják venni.
- A gyógyfüvek találására az esély 15%+2%/szintrõl
15%+3%/szintre nõ (az erre vonatkozó képlet a szabálykönyvben hibásan szerepelt).
Természetesen, a Tudós klánbónusz az eredeti képlethez volt igazítva, így
a tudósok ezután nem 4, hanem 6 rangonként fognak +1 gyógyfüvek szakértelmet
kapni.
- Egy adott tárgy megjavításához szükséges szakértelem küszöb
kb. 50%-kal csökken, tehát könnyebb lesz javítani.
- Lehet végre az ISM
és MAK parancsokat tetszõlegesen kombinálni.
- Az EP parancsnak meg lehet
adni egy 3. szakértelmet, hogy melyik tulajdonságod, harci szakértelmed
vagy végtaggal kapcsolatos képességed fejlõdjön az építéstõl.
- A pszi
képesség elsajátításához a BE 8 1 parancsot kell ezentúl kiadni, túl sokan
tanulták meg "véletlenül" a pszit, csak mert benéztek a pszi iskolába.