Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Antimágikus csáp
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 19:42:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8611-34

Karakterszám: 8611 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 34 Játékhét: 360
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 2461
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 2
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2010. szept. 9. 10h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2010. szept. 10.

E-mail!

HEURÉKA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 104. NAP ** Pihenésedet megzavarja Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan nõ. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket látod nála: harci fejsze, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, khaldoran öv, fekete nadrág, a nyomkeresés fejpántja, a szakács üstje, a mágia szimbóluma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Végül Anomália feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Anomália által meséltekbõl, megtudod, mi az a lidércláng. [ld. enc.]
** 105. NAP ** Felkeresi barlangodat Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan nõ. [aura: csapdaészlelés: 5.] A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. Tárgyai: harci fejsze, az egyensúly gyûrûje, a hatalom sisakja, ezüstmedál, khaldoran öv, fekete nadrág, a szakács üstje, a mágia szimbóluma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Anomália elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a manaszirén. [ld. enc.]
** 111. NAP ** Felkeresi barlangodat Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: harci fejsze, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a hatalom sisakja, ezüstmedál, khaldoran öv, fekete nadrág, a szakács üstje, a mágia szimbóluma, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a warnök. [ld. enc.]
** 125. NAP ** Felkeresi barlangodat Guiseppe, egy mosolygó, pirospozsgás, mindig vidám férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, a bérmágus kõamulettje, a kalmár nyaklánca, zöld köntös, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, rövid tõr, suhanó csizma, ezüst nadrág, pókcsatos öv, a teknõs könnyû pikkelyvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Nem késel a válasszal: "Buta vagy, mint a tök!" Guiseppe csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+6% lélekenergia.)
** 125. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Guiseppe átadott neked 1 db díszes rézkulcsot. Te 8 aranyat fizettél.
** 125. NAP ** Liliana szeretne venni tõled 3 16. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 3871 16 3 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32677.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 21.* Lassalle felköltözött a következõ szintre. *szept. 2.* Anomália felköltözött a következõ szintre. *szept. 2.* Zealot felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 6.* Csillagot kis híján megölte egy láthatatlan orgyilkos. *máj. 6.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *máj. 7.* Arhippa Perttunent legyõzte harcban egy sötét elf papnõ. *máj. 11.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy sötét elf papnõ. *máj. 17.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy Fhtoqaxx fattya. *máj. 18.* Csillagot majdnem felfalta egy sünpók. *máj. 20.* Piromacát legyõzte harcban egy kronogólem. *máj. 26.* Akadil Tel Kator és Braveheart Patriot pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *máj. 27.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy astacuidius. *máj. 27.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

ht 4 harci program törlése
4 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

hp 4 29 15 24 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellenfeled #24.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

hp 4 29 3 2 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. a harc 3. körétõl.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

hf 15 113 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. a harc 3, körétõl, és ha ellenfeled #113.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

kno 9 2 11 10 1029 10 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 10 képességpontot a jéglehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a jéglehelet szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 13!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

a 3871 16 3 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Liliana részére 3 db molad púpot. Te 12 aranyat kaptál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

ee 169 1105 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, khaldoran öv (#137) 52 ap, szivárvány karkötõ (#139) 140 ap, kék gömb (#143) 87 ap, a tárgyalás gyûrûje (#144) 140 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 19 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, fekete nadrág (#171) 70 ap, villámöv (#172) 70 ap, pókcsatos öv (#173) 70 ap, suhanó csizma (#195) 70 ap, nohnetár gumó (#212) 17 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél (#1000) 87 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, a tudás amulettje (#2095) 96 ap, a merénylõ köntöse (#11050) 96 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 266 ap, a majom öve (#14215) 92 ap, a gepárd köpenye (#15535) 92 ap, a gepárd tõre (#15700) 96 ap, a kígyó köpenye (#19135) 92 ap, a küzdelem köntöse (#20500) 96 ap, a gyõzelem köpenye (#20935) 92 ap, a gyõzelem görbekardja (#21116) 266 ap, a jég görbekardja (#22916) 153 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 153 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 138 ap, a regenerálódás pajzsa (#24460) 61 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 262 ap, a sav gyûrûje (#26875) 52 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 180 ap, az elektromosság fejpántja (#27205) 52 ap, az elektromosság fekete csizmája (#27222) 262 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 49 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 134 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 153 ap, az elektromosság csonttõre (#27401) 138 ap, a légzés pajzsa (#27610) 61 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 138 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671) 138 ap, a légzés karkötõje (#27790) 52 ap, az angyalok malachit karkötõje (#28241) 138 ap, az ellenállás nagy pajzsa (#28512) 279 ap, az ellenállás utazóköpenye (#28586) 134 ap, a sólyom sisakja (#29425) 61 ap, a sólyom öve (#29515) 49 ap. Eladsz 1 Xantin bõrövét 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 fejpántot 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

bb 5 5 több épület meglátogatása
Visszamész a barlangodba.[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 15 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az agglomerátor felé. Már ott is vagy! Az agglomerátor máris elõtted terem! Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád veti magát. Harapni próbál fogával. Ez mellément. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (26 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 45 aranyat.

[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 15 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csontváz harcost. A csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a csontváz harcost. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a csontváz harcost. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (24 ép-t sebeztél). A csontváz harcos rád veti magát. Fegyverével, egy rozsdás karddal keresi a gyenge pontodat. Nem talált.
*** 3. KÖR *** A csontváz harcost próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (27 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 27 arany és egy hamis arany. [ld. enc.] Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 50 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

k 19 kaland elvállalása
(19. kaland:) - Örülök, hogy elszántad magad! Nos, elõször is: kérem a 200 aranyat!
[Tárgyhasználat: 200 arany]
Morogva leszurkolod a pénzt. A boltos mosolyogva tapsol egyet.
- Most pedig lássuk a kard õrizõjét!
Megdöbbensz. Errõl nem volt szó! Ellenfeled egy kõtroll fatty (#113).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a kõtroll fatty felé. Már ott is vagy! A kõtroll fatty odajön hozzád. Megtámadod a kõtroll fattyat. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (20 ép-t sebeztél). A kõtroll fatty rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Bûze zavar. (-4 ép.) A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A kõtroll fattyat próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (26 ép-t sebeztél). A kõtroll fatty rád támad. Lekever egyet jobb mancsával. (17 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -1 vastag bõr.) Iszonyú szaga benyomással van rád. (-4 ép.) A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kõtroll fatty 12 ép-t sebzõdik. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõtroll fatty téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-5 ép.) A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A kõtroll fatty 12 sebzést kap. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõtroll fatty holtan terül el.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.)
Egy mérges oldalpillantást vetsz a most faarccal várakozó boltos felé, majd odalépsz a kardhoz, és megragadod a markolatát. A markolatból lángnyelvek csapnak ki! [40 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+45 életpont.)
Ugyan alaposan összeégtél, de azért a dolog nem annyira veszélyes. Dühödten fordulsz a kereskedõ felé.
- EZ MEG MI VOLT??
- Sajnálom - vonja meg a vállát. - Valamiféle mágikus csapda. A próba része! Ha nem érzed magad jól, most visszaléphetsz! - Dühösen megrázod a fejed, és most óvatosabban ugyan, de ismét megfogod a markolatot. Szerencsére, ezúttal nem ér újabb meglepetés. Megpróbálod kihúzni a kardot.
[Erõ próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Kidagadnak a nyakadon az erek, ahogy minden erõdet megfeszíted. Egyszercsak megmozdul a kard, és a következõ pillanatban sutty, kicsusszan a kõbõl! A boltos tapsol mögötted.
- Brávó, brávisszimó! Most kérem a kardot, hogy visszarakhassam a következõ próbázónak. Itt van, visszakapod a 200 aranyat, és kapsz még mellé három drágakövet is! - fölhördülve, megfordulsz, és a kard hegyét a boltos torkához illeszted. Suttogva, lassan szólalsz meg, a kereskedõ mégis jól láthatóan érti minden szavadat.
- Hogy is szólt az ajánlat, boltos?
- Ööö... izé, jól van, persze vidd a kardot, úgyis csak egy életlen játékfegyver! Máshol pár aranyat sem fogsz érte kapni, nemhogy ennyit!
Te azonban csak kacagsz a nyomorúságos próbálkozáson, és távozol. Mert amit a kezedben tartasz, az bizony nem egy játékfegyver, hanem a Kõ Kardja! [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

bb 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. A boltos a füledbe súgja:
- Volna egy megbízásom számodra! - körbenézel: nincs senki a boltban! Úgyhogy hangosan így szólsz:
- Mondjad csak, kivel kell végeznem? - a boltos elsápad, remegni kezd, és gyorsan pisszeg, majd suttogva folytatja:
- Honnan tudtad, hogy pont erre akartalak megkérni? - Meglepõdve nézel rá, de õ gyorsan folytatja. - Tudod, valaki nagyon sok arannyal tartozik nekem, és... hát õt kellene elintézni. - Kiborít az asztalra egy marék drágakövet. - Ennyit tudnék fizetni!
- Majd meglátom - válaszolsz elgondolkodva. (2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

ho hõsiesség pont használata
Visszamész a barlangodba. Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

m 6 4 3324 4443 4341 4141 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,5) A folyosó délre tart. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a kõzúzót. A kõzúzó feléd rohan. Támadod a kõzúzót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (25 ép-t sebeztél). A kõzúzó rád veti magát. Elõresuhint nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a kõzúzót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (24 ép-t sebeztél). A kõzúzó holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%).
(M 6,6) Délre mész tovább. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 73 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Penolipia város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 64 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 86 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Penolipia érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 7,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) A négy égtáj közül északot választod. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,4) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Nem ülsz bele.
(M 5,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p 3871 portyázás
Kimész a Csarnokból.
Elküldesz egy kihívást Liliana részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Liliana, egy vörös hajú, harsány kacagású, vadóc nõ. [aura: ügyesség: 7.] A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a kalmár nyaklánca, bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, rövid tõr, Xantin bõröve, a füvész köpenye, hosszú íj, a nyomkeresés fejpántja, spanyolcsizma. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Még a bika alatt is borjút keresnél!" Dühösen kiabálja vissza: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" A következõvel folytatod: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Azonnal visszavág: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

p 3344 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

k 261 398 478 kaland elvállalása
(261. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(398. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Hiába szenvedsz, a zár nem enged! Végül feladod.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(478. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Osonsz elõre, minden sarokba belesve.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Furcsa repedéseket pillantasz meg a földön. Hiszen ez csapda! Még jó, hogy nem léptél bele!
Egy szakadékot látsz, amelyen tíz híd vezet át. Mi a fene?
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres] Aha! Kilenc közülük illúzió! Átsétálsz az igazi hídon.
Egy szûk alagút elõtt állsz, amely tele tûhegyes tüskékkel. Itt kell átkúsznod! Nosza, rajta. A tüskék szúrnak, sebeznek.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] A fájdalommal azonban nem törõdsz, csak félúton bekötözöd magad. Végül, elviselhetetlen szenvedés árán, eljutsz az alagút végéig, ahol ellátod a sebeidet.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hosszasan próbálkozol, sikertelenül.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

v 146 146. varázslat elmondása
A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 264 sebzést okoztál, és 116 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 229 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 451 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Heuréka, egy energiakisülésektõl övezett, mélykék szemû, csodaszép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (9) / 0.90
[2] IQ: 13 / 1.65
[3] ügyesség: 3 (7) / 0.75
[4] egészség: 7 / 3.55
[5] mágia: 12 / 2.60
[6] gyorsaság: 13 (14) / 1.12
[9] Méret/ép: 66 / 52
Min. méret: 65
Barlangméret: 68
PONTJAID
Varázspont: 108 / 98
Képességpont: 12 / 17%
Hõsi pont: 37 (0)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 248 / 170
Hírnév : 362
Jóllakottság: 164%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 159 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 138 (4)
Leölt torzszülött: 188 (4)
Pszi csaták: 4 (0)
Pszi gyõzelmek: 3 (0)
Ájulások száma: 7 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: tanítvány (5)
Speciális képességeid:
+5 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 2.) Hajtsd végre a 14-es Klánkalandot (KK 14)! (összesen 35 TVP-t igényel) 3.) Ölj meg egy tehemótot csak varázslattal.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 13 (16) / 7.40 [11] jéglehelet: 5 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.25 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.60 [47] zárnyitás: 4 / 1.74
[48] mászás: 5 / 1.10 [50] meggyõzõkészség: 3 / 1.34 [52] auraészlelés: 3 / 1
[53] ékszerészet: 1 / 0.05 [54] kereskedelem: 5 (8) / 1.95 [56] varázsitalfõzés: 4 / 0.39
[57] gyógynövények: 3 (5) / 2.50 [58] nyomkeresés: 3 / 0.70 [59] vezetõkészség: 1 / 0.05
[60] pszi támadás: 6 / 1.42 [61] pszi energia: 5 / 1.52 [62] lopás: 5 / 0.10
[64] átokszórás: 3 (5) / 1.25 [65] álcázás: 2 / 0.05 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.50
[68] zene: 4 / 0.15        

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.32     a villám barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 (4) / 0.06 [11] elektromos kéz: 5 (6) / 0.32 [48] ellenáll.megtörése: 1 (2) / 0
[10] energiatüske: 3 (4) / 1.04 [29] életszívás: 7 (8) / 0.28 [13] jégcsóva: 5 (6) / 0
[15] jégpajzs: 4 (5) / 0.18 [146] kontakt.õseiddel: 1 (2) / 0.16 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.12

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 10 energi 13 jégcsó 29 életsz              

MAKRÓID
1. Makró
p 3871
p
p 3344

HARCI PROGRAMOD
3: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #47.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #24.
1: tûzlehelet itala v.var, ha 3 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled #23.
5: életszívás t.var. a harc 3, körétõl, és ha ellenfeled #113.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 20; VI erõ:200% ép:1%; PV 3 4 2 5; PSZ 56 59 68; HE 1; PTA 131 131;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 6.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #53 (20. épület), #323 (23. forduló), #361 (27. forduló), #485 (30. forduló), #398 (33. forduló), #478 (33. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gepárd köpenye (#15535) * 1 a gladiátor szárnyas sisakja (#6027)
1 a szalamandra vassisakja (#25826) * 1 bõrpáncél (#9) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság amulettje (#3895) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 49 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 44 drágakõ (#2) 27 hamis arany (#809)
1 kék gömb (#143) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a Kõ Kardja (#216) * 1 a villám barbár lándzsája (#23831) 2 harci fejsze (#12)
1 parittya (#10) 1 rozsdás kard (#131) 6 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 4 elonotichlan (#31) 3 fehér gyógyital (#50)
8 gyilkos boróka (#27) 4 liánvirág (#24) 5 mátekel gomba (#21)
2 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26)
1 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 1 duzzadt xenópete (#479) 2 húsevõ bibe (#151)
12 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165)
3 nordkristály (#146) 2 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 rozsdás kard (#131), 1 a Kõ Kardja (#216), 2 hamis arany (#809), 1 törpe pikkelyvért (#4).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 70 arany (#1), 3 molad púp (#16), 1 Xantin bõröve (#169), 1 õskõ (#8), 1 fejpánt (#1105).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY)
A valaha az értelem szikráját mutató orglingok közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek. A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát, hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi élvezet egy micinista galetki számára.



LIDÉRCLÁNG (85. LÉNY)
A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletezõ kedvû galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére. No igen, a lidércláng ugyan nem jelent igazi veszélyt egy galetki számára, de viszont legyõzése különleges szerencsét és ügyességet kíván. A lidércláng ugyanis nagyon apró és hihetetlenül gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, valamint védett varázslatokkal szemben. A lidércláng elpusztulásakor visszamaradó esszencia piromádok számára lesz fogyasztható.



MANASZIRÉN (564. LÉNY)
Roppant érdekes lény a manaszirén: mindig bujkál a galetkik elõl, szinte soha nem találkozhat vele az, aki nem szándékosan kutat egy példány után. A manaszirének különös, csábító énekükkel bûvölik el a galetkiket, majd rövid idõ múlva szabadon engedik. Hogy ez idõ alatt mit tesznek velük, azt senki nem tudja, mert az áldozatok semmire nem emlékeznek ezen idõszakból. A manaszirén haja különleges mágikus hatalommal bír, melyet azonban csak a leghatalmasabb mágusok tudnak megfelelõ módon kihasználni.



WARNÖK (73. LÉNY)
A warnök egy hosszú, fás testû, lassan mozgó teremtmény, távoli rokona az enteknek. Nem kedveli a betolakodókat, ezért szó nélkül megpróbál mindent szétlapítani, ami nem nagyobb nála (vagyis szinte mindent). Mégha mindez nem lenne elég, a warnök eléggé ellenálló mindenféle elemi támadással és méreggel szemben. Szerencsére, a warnök eléggé rövidlátó, úgyhogy valószínûleg nem fog eltalálni, de ha mégis, jaj neked! (Végtag szakértelme ugyanis 1, de mérete 10!) Ha elejtesz egyet, csak akkor számíts ehetõ részekre, ha kõevõ vagy tejivó vagy.



ROZSDÁS KARD (131. TÁRGY)
Hát, ezt a fegyvert eléggé régen kovácsolták, és annyi rozsda borítja, hogy egyszerûbb új kardot kovácsolni, mint ezt levakarni róla. A rozsdás kard a lehetõ leggyengébb választás, ha fegyvert akarsz használni, hiszen mindössze 2D6-ot sebez, és használatakor kapsz -10% támadást.



A KÕ KARDJA (216. TÁRGY)
Ez a hatalmas és nehéz kard nem csillog a fényben, távolról úgy tûnik, hogy pengéje nem fémbõl, hanem kõbõl van! Ez persze közelebbi vizsgálat után nevetségesnek tûnik, mégis: ha valakire lesújtasz vele, úgy érzi, hogy mázsás súly szakadt a nyakába. A legendák szerint a Kõ Karja képes volt kõvé változtatni bárkit, akit megérintett, de - miután ezt kipróbáltad magadon - nyilvánvaló, hogy ez nem igaz. Tény, hogy a kard sebzése hatalmas, 3D8, és emellett ad +2 vastag bõrt, és +3 méretet. A Kõ Kardja bizonyos értelembe véve átkozott tárgy: nem adhatod el.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.