Karakterszám: |
8506 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
221 |
Játékhét: |
288 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
106 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. már. 6. 13h:53' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. már. 7. |
|
E-mail!
MAGMATIKUS BÛZFELHÕSZÁJ KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér,
pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. A Tudósok klánjának oktató
rangú tagja. Tárgyai: a teknõs lovagi kardja, a tudás zafírja, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, a regenerálódás karikaszimbóluma, a szakács
üstje, Trollagyar, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a sün sárgaréz
nyaklánca, a regenerálódás csepp fülbevalója, a méreg karikaszimbóluma,
a sün szarvas sisakja, az ellenállás ónixgyûrûje, a méreg átlátszó köntöse,
a tökéletesség malachit karkötõje, a sün díszes karkötõje, a káosz urának
gyûrûje, a méreg vándorcsizmája, a káosz korrupt mellvértje, a ragadozó
könnyû íja, a sün vaspajzsa, szerencsekõ, a káosz hatalmának tõre. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok
csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék
csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl
tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek,
kire került több zúzódás és púp. Nem vitás, Cinege kevesebb sérülést szerzett,
az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
**
1. NAP ** Jenyfer kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9772 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 9772 9 parancsot.
*** 1.10. ***
Pindurutalagala (#6517) kilépett a szövetségbõl.
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér,
pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. A Tudósok klánjának oktató
rangú tagja. Viselt tárgyai: a teknõs lovagi kardja, a tudás zafírja, az
egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a regenerálódás karikaszimbóluma,
a szakács üstje, Trollagyar, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a sün
sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás csepp fülbevalója, a méreg karikaszimbóluma,
a sün szarvas sisakja, az ellenállás ónixgyûrûje, a méreg átlátszó köntöse,
a tökéletesség malachit karkötõje, a sün díszes karkötõje, a káosz urának
gyûrûje, a méreg vándorcsizmája, a káosz korrupt mellvértje, a ragadozó
könnyû íja, a sün vaspajzsa, szerencsekõ, a káosz hatalmának tõre. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Cinege kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
**
2. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Korovjov, egy hórihorgas férfi. A Pszionicisták
klánjának fókuszáló rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A
következõket látod nála: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje,
harci fejsze, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, vassisak,
a ragadozó utazóköpenye. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Korovjov |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)36 |
(+0)50 |
Magmatikus Bûzfelhõszáj |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)34 |
(-20)10 |
2. |
Korovjov |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)22 |
(-20)30 |
Magmatikus Bûzfelhõszáj |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-16)18 |
(-10)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-30 életpont.)
**
2. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára
éhes férfi. [aura: 16-os méretû 9-es szintû fog.] A Mutánsok klánjának
növekmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje,
óriás fülbevaló, suhanó csizma, a gyorsaság utazóköpenye, Örökkévalóság
Zafírja, a tudós márványgyûrûje, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás
szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, a mutáció
gyémántja, az elefánt díszes karkötõje, a harcos könnyû nyílpuskája, a
regenerálódás kerek pajzsa, a sün malachit karkötõje, a káosz vörös amulettje.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Lélekszívó már egy ládán
üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
**
2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Cinege, egy hatalmas, irdatlanul
kövér, pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. A Tudósok klánjának
oktató rangú tagja. Felszerelése: a teknõs lovagi kardja, a tudás zafírja,
az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a regenerálódás karikaszimbóluma,
a szakács üstje, Trollagyar, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a sün
sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás csepp fülbevalója, a méreg karikaszimbóluma,
a sün szarvas sisakja, az ellenállás ónixgyûrûje, a méreg átlátszó köntöse,
a tökéletesség malachit karkötõje, a sün díszes karkötõje, a káosz urának
gyûrûje, a méreg vándorcsizmája, a káosz korrupt mellvértje, a ragadozó
könnyû íja, a sün vaspajzsa, szerencsekõ, a káosz hatalmának tõre. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Cinege kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
**
3. NAP ** Nem átall háborgatni
Korovjov, egy hórihorgas férfi. [aura:
2-es méretû 5-ös szintû bal mancs.] A Pszionicisták klánjának fókuszáló
rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: ezüst nadrág,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, bõrpáncél, a Kõ Kardja,
az Örökkévalóság Rubinja, a ragadozó utazóköpenye, vassisak. Az üdvözlés
után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Korovjov |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)37 |
(+0)51 |
Magmatikus Bûzfelhõszáj |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)34 |
(-20)10 |
2. |
Korovjov |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)23 |
(-20)31 |
Magmatikus Bûzfelhõszáj |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-16)18 |
(-10)0 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-30 életpont.)
**
4. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Selena Fargo, egy nemesi születésû,
lidérc nõ. [aura: 4-es kisebb erõpajzs.] A Katonák klánjának katona rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: a sólyom vassisakja, szivárvány karkötõ,
az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a bûz márványgyûrûje, a mentát díszes
karkötõje, a bûz ezüst fülbevalója, a sólyom karikaszimbóluma, ében láncing,
ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, a sólyom
könnyû íja, a sólyom amulettje, vámpírtõr, a sólyom sárgaréz nyaklánca,
az entek kék köpenye, szerencsekõ, a rend köve, a tökéletesség fekete csizmája.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Selena Fargo kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
**
4. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára
éhes férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Felszerelése: az
egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, suhanó csizma, a gyõzelem malachitgyûrûje,
a gyorsaság utazóköpenye, Örökkévalóság Zafírja, a sebesség sárgaréz nyaklánca,
a regenerálódás szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, ében
láncing, a harcos könnyû nyílpuskája, a mutáció gyémántja, az elefánt díszes
karkötõje, a harcos sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás kerek pajzsa, a
gepárd márványgyûrûje, a sün malachit karkötõje, a káosz vörös amulettje,
a majom csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul
biccentesz.
Így köszön: "Te csipkéslelkû páva!" Nem késel a válasszal: "Hogy szakadna
be alattad a föld!" Így szól hozzád: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted
a szint legrondább lakója címet." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán,
nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed
az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
7. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Selena Fargo, egy nemesi születésû,
lidérc nõ. A Katonák klánjának katona rangú tagja. Tárgyai: a sólyom vassisakja,
szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a bûz márványgyûrûje,
a mentát díszes karkötõje, a bûz ezüst fülbevalója, a sólyom karikaszimbóluma,
ében láncing, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje,
a sólyom könnyû íja, a sólyom amulettje, vámpírtõr, a sólyom sárgaréz nyaklánca,
az entek kék köpenye, szerencsekõ, a rend köve. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Selena Fargo kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
*** 1.18. ***
Jenyfer (#9772) kilépett a szövetségbõl.
**
11. NAP ** Bejön a barlangodba
Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára
éhes férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. Felszerelése:
az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, suhanó csizma, a gyõzelem malachitgyûrûje,
a gyorsaság utazóköpenye, a nyomkeresés fejpántja, Örökkévalóság Zafírja,
a sebesség sárgaréz nyaklánca, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing,
a harcos könnyû nyílpuskája, a mutáció gyémántja, a harcos sárgaréz nyaklánca,
a regenerálódás kerek pajzsa, a gepárd márványgyûrûje, a sün malachit karkötõje,
a káosz vörös amulettje, a majom csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni,
hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Lélekszívót,
aki dühösen rázza fejét.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31112.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve
7084.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jan. 10.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Korovjov felett.
*jan. 16.* Cinege felköltözött a következõ szintre.
*jan.
25.* Selena Fargo felköltözött a következõ szintre.
*jan. 25.* Alexander
Buratov felköltözött a következõ szintre.
*feb. 2.* Érctorkú Agmonhefron
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Korovjov felett.
*feb. 2.* Miammaxxuss
Luxxuss felköltözött a következõ szintre.
*feb. 8.* Érctorkú Agmonhefron
pszionikus párviadalban legyõzte Korovjovot.
*feb. 9.* Érctorkú Agmonhefron
és Korovjov pszi párbajt vívtak. Érctorkú Agmonhefron került ki gyõztesen.
*feb. 21.* Gránitkarú felköltözött a következõ szintre.
*feb. 22.* Érctorkú
Agmonhefron teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 6.* A Magiszterek szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos
felett!
*jan. 11.* Nosean egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*jan. 16.*
Amorpheus Amorphea pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ange felett.
*jan. 23.* Nosean és Maoen Oligio Hichsomodus pszi párbajt vívtak. Nosean
került ki gyõztesen.
*jan. 23.* Kronx és C'Archie pszi párbajt vívtak.
Kronx került ki gyõztesen.
*jan. 26.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus
párviadalban legyõzte Errtut.
*jan. 31.* Compot majdnem felfalta egy lidérckirály.
*jan. 31.* Stanislavát kis híján megölte egy fémszörnyeteg.
*feb. 2.*
Nemesist legyõzte harcban egy antimágikus szkritter.
*feb. 8.* Alystair
D'Brison és Méregcsók megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]
kf 16122 |
bekészíted a 16122. tárgyat |
Bekészíted a sas hosszú íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]
z 167 50 |
zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. Mûsorodat a közönség kitörõ lelkesedéssel fogadja. Elismerõ
füttyentések és tapsvihar követeli a ráadást. És persze potyog a pénz!
(+283 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+1 max.
varázspont, +1 hõsiesség pont.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé
kaptál még egy hatalom kék italát is.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+6% védekezés.) (-5
vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 398.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láth. észlelése varázslatot.
(-3 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szélpajzs varázslatot. (-59
vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 387.]
Elmész segíteni a szint pékjének, köveket hordasz, cserébe fekete cipót
kapsz, amit valamilyen magokból sütött. Hamar jóllaksz. (+84% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival
együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör
végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben.
( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. ( +2 álcázás,
+2 lopakodás.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]
be 4 71 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
a javítás képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Bemész az akadémia
egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére
kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt
szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]
be 4 63 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
az éberség képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere,
egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze
a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén
az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
dk 11 |
dobása 11. kalandnak |
Rendben, 11. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
pv 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
k 9 21 |
kaland elvállalása |
(9. kaland:) Amikor ellátogatsz a hivatalba, audienciát kérve, a kezét dörzsölõ
Torgafuli Asheron máris fogad téged, majd a palota alagsorába kísérnek.
Odalent a helytartó bemutat téged Wontatot Operhának, aki a palota személyes
kalandmestere. Operha így szól hozzád:
- Magmatikus Bûzfelhõszáj, elsõ
feladatként egy csapdát kell megtalálnod és hatástalanítanod, amelyet ebben
a teremben rejtettünk el! A rendelkezésre álló idõ persze nem korlátlan
- ezzel egy homokórát helyez el a mellette álló asztalra, és a homok máris
peregni kezd. Gyorsan munkához látsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre:
sikeres]
Hamarosan megtalálod a ravasz csapdát. Egy kötél feszül keresztbe az ajtóbejáratnál,
ha megrántod, a kötél végével egy hatalmas kõszikla csapódna a fejedhez.
Gyorsan hatástalanítod. Operha elégedetten bólint, a helytartó biztatóan
mosolyog. A kalandmester most így szól:
- Jól van, az elsõ próbát kiálltad!
A második: szereld vissza a csapdát, de lehetõleg jobban oldd meg a feladatot,
mint az elõzõ próbázó, hiszen igencsak könnyû volt megtalálni - ezzel jót
kuncog. Bólintasz. A homokóra persze most is peregni kezd.
[Csapdakészítés
próba 10-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen visszakötöd a kötelet, az alsó részét bokamagasságban kifeszíted,
úgy, hogy a milgandok által vetett árnyék pont eltakarja. Ellenõrzöd, hogy
a kõ lebillen-e a kötél húzására, végül elégedetten hátralépsz, és bólintasz.
Operha int, mire egy korbácsos õr elõrezavar a folyosón egy orgling rabszolgát.
Pattanás hallatszik, és a szikla dübörögve zúdul le, pont telibe kapva
az orgling koponyáját. A jelenlévõk elégedetten megtapsolnak téged. Operha
tájékoztat a következõ feladatról.
- Nos, láthatóan képzett vagy a túlélésben.
De vajon mennyire boldogulnál, ha egy teljes csapat vezetésének a felelõsségre
hárulna rád? Íme ez a csapat orgling - az õrök elõterelnek egy tucat bûzhödt,
nyüszögõ orglingot. - Mire a homokóra háromszor megfordul, az orglingok
képesek legyenek vigyázzállásban végigmenetelni a palota elõtti téren!
- elképedt arcodat látva, Operha búcsút int, és a helytartót követve távozik.
Csak két õr marad a szobában, akik szigorúan figyelik a homokórát. Mit
lehet tenni? Hozzálátsz az idomításhoz.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre:
sikeres]
Amikor meggyõzõ, erõteljes, zengõ hangodon beszélni kezdesz, az orglingok
figyelme feléd irányul. Egyszerû, általuk is érthetõ szavakat használsz,
megmondod, mit vársz tõlük. Pihenést és ételt ígérsz nekik, ha engedelmeskednek.
Meglepõen gyorsan érsz el eredményt, az orglingok hamarosan a palota elõtti
téren parádéznak. A helytartó és Operha döbbenten néznek egymásra, majd
kacagni kezdenek. Torgafuli helytartó eléd lép.
- Gratulálok, Magmatikus
Bûzfelhõszáj, valóban nagyon talpraesett vagy! Most már csak egyetlen,
nemhivatalos feladat van hátra. Itt van egy régi kedves páncélom, a káosz
ébenberakásos lemezpáncélja. - ezzel elõvarázsol egy zsákból egy horpadt,
poros páncélt. Ez kellene megjavítani!
Meghökkenve nézel. Ennél a próbánál
bizony nagy hõsiességre lesz szükséged!
[Javítás próba 10-es küszöbre:
3 hõsiesség pont árán sikeres]
Gondosan kikalapálod a görbületeket, lecsiszolod a korrodált felületeket,
végül kifényesíted, megpucolod az egészet. A helytartó elkerekedett szemmel
bámul.
- Oh, jobb, mint újkorában! Köszönöm! Tökéletesen kiálltál minden
próbát! Mit szeretnél jutalmul? - vágyakozva nézel a helytartót borító
varázstárgy tömegre, fõként a nyakában lógó õskõ-füzért szemléled mohón.
De végül visszaemlékezel ígéretedre, és így szólsz:
- Nem kérek mást,
helytartó uram, csak hogy az orgling csapatom jóllakhasson, és pihenhessen
egy jót! - a helytartó csodálkozva néz rád, de aztán beleegyezõen bólint,
és elmosolyodik.
- Nemcsak képzett galetki vagy, de jó a szíved is! Az
orglingokról természetesen gondoskodunk. És, hogy azért mégiscsak kapjál
valamit a fáradozásodért, fogadd el ezt - ezzel leakaszt egy õskövet a
nyakában lógó füzérrõl, és átnyújtja. Hálás mosollyal köszönöd meg a nemes
ajándékot.
(+3 hõsiesség pont.)
(21. kaland:) Megkeresed az oktatót, aki a közös kincsvadászatra invitált.
Persze lehet, hogy nem is oktató, csak a fia valamelyiknek, ki tudja? Kölcsönösen
bemutatkoztok, megtudod, hogy õt Orglinglapító Muppnak hívják. Megegyeztek,
hogy a pénzt csak akkor kell kifizetned, ha meg tudjátok ölni a szörnyet,
és tényleg van varázstárgy. Mupp vezetésével útnak indultok. A csatorna
egyik nagyon távoli, nagyon eldugott szegletét közelítitek meg, igen sok
ideig tart az út. De végre ott álltok a barlang elõtt! Mupp jelzésére elõre
rohansz. Két sötét alak bontakozik ki elõtted: a sötét elf nekromantát
megismered, veszélyes ellenfél! Muppra hagyod. A másik, kámzsás alak lesz
a tied. Ellenfeled egy halál sekrestyése (#156).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod a halál sekrestyését a sas hosszú íjával, és lõsz.
(5 lövéstõl 292 ép-t sebzõdött.) A halál sekrestyése holtan terül el.
[A csatában összesen 209 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+2%). Szolgáidnak is jut 11%. Elrakod a zsákmányt, ami 42 arany.
Na, ez nem volt annyira nehéz! Látod, Mupp is végzett az õ ellenfelével.
Sõt, neki gyorsabban is ment, és máris a kincsek között turkál!
- Nincs
itt semmi - vonja meg a vállát. - Tévedtem.
[Éberség próba 10-es küszöbre:
3 hõsiesség pont árán sikeres]
- HÉ! Mit dugdosol ott a zsákodban? - kiáltasz rá Muppra.
- Ja, igaz -
láthatóan elvörösödik a fickó. - Tényleg, igazad volt, most hogy jobban
megnézem, tényleg volt itt valami. Akkor oda tudod adni a pénzt?
- Te
sunyi torzszülött fatty, a megállapodás az megállapodás, de emiatt az apró
malõr miatt 200 arannyal kevesebbet kapsz! - Mupp tétovázás nélkül biccent.
[Tárgyhasználat: 400 arany]
Megnézed a két tárgyat, amit találtatok, és TE választasz. Nagyon úgy tûnik,
hogy a másik tárgyból - ami egy vacak réz fejpánt - alig sugárzik a mágia!
Viszont amit te megkaparintasz - a bérmágus díszes köpenye - bizony ontja
magából a mágikus sugarakat! Intesz Muppnak, és azt kívánod, akkor lásd
legközelebb, amikor a hátad közepét.
(+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
bb 7 4 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint helytartója,
Torgafuli
Astheron fogad.
- Kitalálom, Magmatikus Bûzfelhõszáj - valamilyen megbízást,
küldetést szeretnél! - biccentesz, mire a helytartó elégedetten folytatja.
- Nagyszerû! Ha teljesíted a feladatot, amit adok, abban a megtiszteltetésben
lesz részed, hogy megszerezheted a Ragyogás Kulcsának az elsõ darabját.
Összerakva ezt a legendás relikviát, nagyhatalmú varázstárgyhoz juthatsz.
Igaz, a feladat sem egyszerû, igazi hõsöknek való - a keleti barlangokban
élõ monozoid nagyúr egy elhullajtott tüskéjét kell megszerezned. (
14. kaland,
összesen 20 TVP-t igényel.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben
ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
ftk 1 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket,
és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy pusztító szójert, amelyet búvóhelyéig
követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van,
egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy pusztító szójer
(#154).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja.
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak
megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban
sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, az arctalan galetkit lövöd.
(5 találattal 198 sebzést okoztál.) Az arctalan galetki összerogy.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Nahát, milyen szerencsés vagy! Egy felszíni relikviára bukkantál! Megvizsgálod
- egy bõr szüttyõ.
[ld. enc.]
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
k 409 442 295 447 227 250 |
kaland elvállalása |
(409. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem
galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog
érdekes lenni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz
a házikó ajtaján.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 manapoid (#92)
[aura: bûz: 3.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, az 1. manapoidot lövöd.
(4
lövéstõl 217 ép-t sebzõdött.) Az 1. manapoid kileheli lelkét. A 2. manapoid
varázshatalma segítségével elmond egy megszakítást. Agyar a 2. manapoid
irányába megy. Libertus a 2. manapoidot támadja. Agyar a 2. manapoidot
támadja. A 2. manapoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 59/0, Libertus:
50/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+3%). Szolgáidnak 19% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ és
28 arany.
Nocsak, itt van valami: 36 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(442. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva
a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy
a hely! Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy vérfarkas
(#94) és egy gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gonosz banyát célzod, amikor a sas hosszú íjával lõsz.
(5 lövéstõl 287 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya hörögve elterül. Libertus
megközelíti a vérfarkast. A vérfarkas elindul Agyar felé. Agyar megközelíti
a vérfarkast. Libertus a vérfarkast támadja. A vérfarkas és Agyar egymással
harcolnak. A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 33/21, Libertus:
56/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+3%). Szolgáidnak 21% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 29 arany.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen
más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán
egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Visszaemlékezel
arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon
óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb
kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik
semmi. Bemész az ajtón.
Egy keskeny folyosóhoz érsz. Egy apró, fekete figura ugrik eléd, és mindenféle
kérdéseket kezd feltenni.
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres] Nagyon könnyûek!
Válaszolsz rájuk, és a figura továbbenged.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte
beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet
és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz.
Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 7 drágakõ és egy fehér gyógyital.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(295. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a
sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz
elõre. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg.
Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: 16-os méretû 17-es szintû jobb
mancs.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, az orgling melákot lövöd.
(5
találattal 286 sebzést okoztál.) Az orgling melák holtan terül el.
[A csatában összesen 247 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 13% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 35
arany. Agyar az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
A járat, amelyet követsz, egy barlangtóba torkollik. Zsákutca! Vagy mégsem?
Egy helyen a víz fodrozódik, itt folyik be a tóba. Érdemes lenne utánanézni!
Veszel egy nagy levegõt, és alámerülsz. Tempózni kezdesz elõre a felszín
alatti járatban.
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Pattanásig
feszül a tüdõd, amikor világosságot látsz magad elõtt. Tovább tempózol,
és egyszercsak kibukkansz a felszínre. Átértél!
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre:
sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát
aktivál! Békén hagyod.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 46 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(447. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Az árnyékok megmozdulnak.
Ellenfeleid 3 púpos molad (#26).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. púpos moladot a sas hosszú íjával, és lõsz.
(5 lövéstõl 265 ép-t sebzõdött.) Az 1. púpos molad halálos sebet kapva
a földre zuhan. Libertus a 2. púpos molad felé mozog. Agyar a 3. púpos
moladot rohamozza. A 2. púpos molad Libertust rohamozza. A 3. púpos molad
Agyar irányába megy. Libertus és a 2. púpos molad egymással harcolnak.
A 2. púpos molad halálos sebet kapva a földre zuhan. Agyar és a 3. púpos
molad egymással harcolnak. A 3. púpos molad holtan terül el.
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 69/0, Libertus:
43/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 11%. Elteszed a zsákmányt, ami
3 molad púp és 6 arany.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 8 drágakõ és egy csepp
fülbevaló.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(227. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel.
Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni!
Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Puhán landolsz
a dohos levegõjû barlangban.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és
egy gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát a sas hosszú íjával, és lõsz.
(5 lövéstõl 298 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya halálhörgés közepette a
földre zuhan. Libertus a vérfarkas irányába megy. A vérfarkas megközelíti
Agyart. Agyar elindul a vérfarkas felé. Libertus a vérfarkast támadja.
A vérfarkas és Agyar egymással harcolnak. A vérfarkas hörögve elterül.
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 59/26, Libertus:
48/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 49 arany.
Hurrá, kincset találtál, ami a káosz elemi kardja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(250. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre:
sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 49 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[105 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
m 16 12 8 1111 4444 4112 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,12) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 16,11) Északi irányba folyatod utadat. Fehér szellemalak bukkan elõ a
sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen
meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
Ha 3 púpos molad 2 hét alatt 24 kiló mocskot
fal fel, akkor 4 púpos molad 5 hét alatt hány kiló mocskot eszik meg?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1
KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 16,10) Északra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 16,9) Mindenre felkészülve, északra mész. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy óriáspók (#89).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sas hosszú íjával meglövöd az óriáspókot.
(5 találattal
282 sebzést okoztál.) Az óriáspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 174 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus:
0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 9% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami egy xenópete. Libertus kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 16,8) Északi irányba folyatod utadat. A falakat nyálka borítja. Rossz
elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy
lidércláng (#85) [aura: rezisztencia: 20.] és egy szárazföldi uborka (#97).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, a lidérclángot lövöd.
(5 lövéstõl
301 ép-t sebzõdött.) A lidércláng hörögve elterül. Libertus elindul a
szárazföldi uborka felé. Agyar a szárazföldi uborkát rohamozza. A szárazföldi
uborka elindul Agyar felé. Libertus a szárazföldi uborkát támadja. Agyar
és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka holtan
terül el.
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 96/0, Libertus:
41/2.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
22 arany.
(M 15,8) Nyugatra mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 14,8) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová érkezel,
mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Libertus elindul a nagyobb elementál fatty felé. Támadod
a nagyobb elementál fattyat. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(52 ép-t sebeztél).
Libertus a nagyobb elementál fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus:
56/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 9% jut. Agyar táplálkozik.
(+25% jóllakottság.)
(M 13,8) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Áttetszõ figura lép
eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy
õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást,
vissza kell fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult,
hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit
- 44 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Trento város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 37 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 75 százas lépés után érkezett
meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment
haza, Trento érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon
hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos nem tudsz
azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 13,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 14,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,8) Kelet felé mész a labirintusban. Egy üres barlangterembe érkezel.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
v 146 13 3 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]
v 146 10 3 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
v 146 7 3 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
h 8 24 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 26. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
mak 2 2 |
2. makró definiálása/hívása |
2. makró törölve. Helyére a következõ 2 parancsot definiálod:
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
[Parancs 2. makróba tárolva.]
[Parancs 2. makróba tárolva.] Visszatérsz szállásodra. Elmész egy régi csata
helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes
dolgokat. Torszülött támadás ér! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy
gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sas hosszú íjával meglövöd a gonosz banyát.
(4 lövéstõl
233 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya holtan terül el. Libertus elindul
a vérfarkas felé. A vérfarkas Agyar felé mozog. Agyar a vérfarkas felé
mozog. Libertus a vérfarkast támadja. A vérfarkas és Agyar egymással
harcolnak. A vérfarkas holtan terül el.
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 61/18, Libertus:
50/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Ez bizony
nem hiányzott! Hol is tartottál? Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz
egy beomlott üregben. (+4 õsi relikvia.) Az Éneklõ tunika teljesen meggyógyította
agglomerátort!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
sárkányvirágot. Nem foglalkozva
tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hurrá! Kiástál valamit!
Közelebbrõl is megvizsgálod: egy óriásnövés itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Folytatod a lelet feltárását. A legváratlanabb pillanatban ér támadás!
Ellenfeleid egy nekropoid (#70), egy zombi mester (#80) és egy zombi
(#29).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, a zombi mestert lövöd.
(5 lövéstõl
268 ép-t sebzõdött.) A zombi mester hörögve elterül. A nekropoid ellõ egy
sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Libertus a zombi felé
mozog. Agyar a nekropoid felé mozog. A zombi Libertus irányába megy.
Libertus és a zombi egymással harcolnak. A zombi halálhörgés közepette
a földre zuhan. Agyar a nekropoidot támadja. A nekropoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 79/0, Libertus:
54/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+3%). Szolgáidnak 19% jut. Libertus táplálkozik. (+24% jóllakottság.)
Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Furcsa szimbólumokra
bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Megpillantasz egy
mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal
van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus
aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(274. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
liánvirágot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a
régészeti feltáráshoz. Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött
és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
liánvirág
! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Rúnákra bukkansz, õseid
írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 362. Az
egész civilizált világot megrázza, amikor a Túlélõk Földjének keleti, felderítetlen
részeibõl több százezres, sötét és gonosz teremtményekbõl álló horda indul
meg nyugat felé. A hadmûveletet drakolderek irányítják, így az esemény
"Drakolder invázió" néven vonul be a történelembe.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 1
csótánylábat.
Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Hurrá! Kiástál valamit!
Közelebbrõl is megvizsgálod: a teknõs könnyû nyílpuskája.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Nocsak,
mit találtál! 1
hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a lelet feltárását.
Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és
még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+4 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +62 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1861 sebzést okoztál,
és 60 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
11
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
381 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott szagú, struccnyakú,
galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 221. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (12) / 7.66 |
[2] IQ: |
10 (16) / 7.90 |
[3] ügyesség: |
7 (11) / 5.67 |
[4] egészség: |
7 (15) / 1.30 |
[5] mágia: |
10 / 6.86 |
[6] gyorsaság: |
45 (59) / 14.16 |
[9] Méret/ép: |
142 (150) / 150 |
Min. méret: |
141 |
Barlangméret: |
142 |
|
|
Varázspont: |
173 / 48 |
Képességpont: |
17 / 19% |
Hõsi pont: |
761 (10) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
44% |
Galetki erõ: |
749 / 573 |
Hírnév : |
4648 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
228 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
211 (1) |
Torzsz. csaták: |
1269 (11) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1248 (11) |
Leölt torzszülött: |
2401 (20) |
Pszi csaták: |
5 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
9 (0) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: színész (44)
Speciális
képességeid:
+7 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +44% jóllakottság,
+3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.85 szorzó
harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts
5 küldetést, amit a templomban kaptál! [számláló: 2] 2.) Hozz két, legalább
400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Alkalmazd az elbájolást legalább
10 alkalommal sikeresen! |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
37 (54) / 32.93 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
10 (13) / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
10 (13) / 0 |
[20] savimmunitás: |
10 (13) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
11 (14) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
10 (13) / 0.09 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
5 / 0 |
[24] rezisztencia: |
26 / 2 |
[25] bûz: |
17 / 0 |
[26] lõfegyver: |
45 (54) / 8.15 |
[31] áttörés: |
0 (1) / 0 |
[34] párbajozás: |
2 / 0.23 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 1.99 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 5.11 |
[47] zárnyitás: |
8 / 4.17 |
[48] mászás: |
10 / 5.23 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
10 / 4 |
[51] transzformáció: |
7 / 0.38 |
[52] auraészlelés: |
4 / 3.13 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
15 (17) / 5.10 |
[55] szívósság: |
11 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 / 3.25 |
[57] gyógynövények: |
11 (13) / 8.85 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 2.89 |
[59] vezetõkészség: |
10 / 2.19 |
[60] pszi támadás: |
8 / 0 |
[61] pszi energia: |
6 / 0 |
[62] lopás: |
4 / 0.93 |
[63] éberség: |
1 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.55 |
[65] álcázás: |
14 / 0.25 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.95 |
[67] régészet: |
20 / 18.66 |
[68] zene: |
16 (19) / 6.14 |
[69] tanulás: |
14 / 3.30 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
1 / 0.05 |
[72] építés: |
14 / 0.41 |
[73] felderítés: |
7 / 5.20 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal karom |
[100] méret: |
5 / 0.33 |
[101] szakért.: |
4 / 0.35 |
[102] paraliz.méreg: |
3
/ 1 |
a gepárd csonttõre |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.65 |
[105] kontaktméreg: |
3
/ 0 |
az elfek rövid tõre |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.96 |
[108] kontaktméreg: |
3
/ 0 |
az elfek csonttõre |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[147] alkímia: |
3 / 2.84 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[164] dermesztés: |
8 / 0.07 |
[149] dimenziókapu: |
4 / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
4 / 0.12 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
7 / 0 |
[13] jégcsóva: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
4 (6) / 0.64 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 3.35 |
[27] kisebb gyógyítás: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 2.58 |
[158] láth. észlelése: |
3 / 2.83 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0.48 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
1 / 0 |
[162] mágikus csapda: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[166] pengefal: |
1 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
1 / 0.07 |
[159] szellemidézés: |
8 / 0.25 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0.56 |
[132] tudati méreg: |
5 / 0.18 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láth. észlelése (3), szélpajzs (1).
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Agyar, az agglomerátor |
93/93 |
195% |
200% |
10 / 6.11 |
harcol |
[2] Libertus, a sáskaharcos |
65/63 |
195% |
200% |
10 / 5.62 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
15 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 154 |
v 158 |
v 176 |
e 10 |
ad 10 |
bsz |
|
|
3. Makró |
h 58 1 |
p |
ism 15 |
x 10 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:200% ép:20%;
PV 3 5 8;
PSZ 68 48 46 47
67 54;
BA 154;
L 400 29 31 30 58 52;
TT 25;
HE 1;
PTA 132 131 131
131 131;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 8.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (7. épület), #52 (20. épület), #244 (216.
forduló), #274 (221. forduló), #222 (219. forduló), #200 (219. forduló),
#425 (217. forduló), #223 (219. forduló), #418 (219. forduló), #287
(219. forduló), #282 (216. forduló), #407 (220. forduló), #345 (214.
forduló), #388 (216. forduló), #413 (214. forduló), #286 (214. forduló),
#484 (216. forduló).
SZÖVETSÉGED:
KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 8506. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus díszes köpenye (#17338) |
|
1 a bûz kék köpenye (#29037)
|
* |
1 a gepárd nagy pajzsa (#15462) |
|
1 a gólem halotti maszkja (#8291) |
|
1 a gyorsaság szárnyas sisakja (#3777)
|
|
1 a gyorsaság vassisakja (#3776) |
|
1 a jég átlátszó köntöse (#22752) |
|
1 a jég szárnyas sisakja (#22677)
|
|
1 a jég zöld köntöse (#22751) |
|
1 a kobra díszes pikkelyvértje (#7317) |
|
1 a légzés ezüst fejpántja
(#27657) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a pontosság szárnyas sisakja (#4227) |
|
1 a ragadozó halotti maszkja
(#19991) |
|
1 a sebezhetetlenség kék köpenye (#19587) |
* |
1 a sólyom szöges öve (#29518) |
|
1 a sün csatos öve (#25016) |
|
1 a
szalamandra könnyû láncinge (#25781) |
|
1 a szellemek átlátszó köntöse (#15102) |
|
1 a tökéletesség halotti maszkja
(#21791) |
* |
1 a tûz csillogó fejpántja (#22258) |
* |
1 a tûz kék köpenye (#22287) |
|
1 a villám fekete csizmája (#23622)
|
|
1 a villám könnyû láncinge (#23531) |
|
1 az elektromosság csatos öve (#27266) |
|
1 az ellenállás könnyû láncinge
(#28481) |
|
1 az entek szöges öve (#9718) |
|
1 az enyészet szürke maszkja (#23143) |
|
1 az óriás halotti maszkja (#8741)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
4 ében láncing (#134) |
* |
1 Éneklõ tunika (#328) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107)
|
* |
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
2 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi
maszk (#232) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 Xantin ezüstöve
(#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 aréna vas érme (#441) |
|
1 a gyorsaság fülbevalója (#3955) |
* |
1 a
kígyó karikaszimbóluma (#19211) |
* |
1 a kobra csepp fülbevalója (#7556) |
|
1 a mágus ezüst fülbevalója (#10257)
|
|
1 a sas háromszögszimbóluma (#16062) |
|
1 a sebesség kõamulettje (#13346) |
* |
1 a sólyom háromszögszimbóluma
(#29562) |
* |
1 a sólyom malachit karkötõje (#29591) |
|
1 a sün karikaszimbóluma (#25061) |
|
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 a
tökéletesség kõamulettje (#21896) |
* |
1 a tûz aranyozott nyaklánca (#22333) |
* |
1 a tûz malachitgyûrûje (#22377)
|
|
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
|
1 a yeti díszes karkötõje (#26442) |
|
1 amulett (#1195) |
|
16106 arany
(#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
3 csepp fülbevaló (#1256) |
|
472 drágakõ
(#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
2 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 klánháborús kitüntetés (#376) |
|
1 kõamulett
(#1196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
2 malachitgyûrû
(#1227) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság
Zafírja (#434) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
2 sárgaréz nyaklánc
(#1181) |
|
1 smaragd karkötõ (#592) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 szivárványkristály
(#164) |
|
6 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 állati bõrfoszlány (#514) |
|
101 aranydukát (#437) |
|
1 bõr szüttyõ
(#589) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
2 furulya
(#167) |
|
2 lant (#166) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
2 molitár dob (#168) |
|
1 nekrofun medál
(#513) |
Fegyverek |
* |
1 a gepárd csonttõre (#15701) |
|
1 a káosz elemi kardja (#22479) |
*
|
1 a sas hosszú íja (#16122) |
|
1 a sün rövid tõre (#25152) |
|
1 a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586)
|
|
2 a tûz fogazott kardja (#22468) |
* |
1 az elfek csonttõre (#10751) |
* |
1 az elfek rövid tõre (#10752) |
|
1 az erõ csonttõre (#1751) |
|
2 csonttõr (#1301) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard (#132)
|
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 íj (#1270) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
9 rozsdás kard (#131) |
|
2 tõr (#1300) |
|
1 törpe balta (#224) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
7 csótányláb
(#25) |
|
33 elfu moha (#33) |
|
46 elonotichlan (#31) |
|
4 fehér gyógyital (#50)
|
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
72 gyilkos boróka (#27) |
|
19 hatalom kék
itala (#58) |
|
45 hónakkupók (#30) |
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
24 liánvirág (#24)
|
|
54 mátekel gomba (#21) |
|
26 méregellenállás itala (#51) |
|
31 mézfû
(#29) |
|
69 mitulen fû (#20) |
|
18 óriásnövés itala (#60) |
|
51 ragálygomba (#26)
|
|
8 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
48 sárkányvirág (#32)
|
|
29 sötét mák (#23) |
|
50 tejfonál (#28) |
|
62 üvegcse (#14) |
|
15 védelem itala (#59) |
|
13 velparaj (#35) |
|
73 winropu moha (#22)
|
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
20 bolhedor szárny (#15) |
|
42 ekinda haj (#147)
|
|
36 elektronit (#141) |
|
33 húsevõ bibe (#151) |
|
3 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
10 lemúr hártya (#161) |
|
69 mandibula (#157) |
|
13 molad púp (#16) |
|
68 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
16 nordkristály (#146)
|
|
663 õsi relikvia (#17) |
|
60 pirgamit (#152) |
|
9 smaragd esszencia (#229)
|
|
1 szirénhaj (#293) |
|
1 xenópete (#278) |
|
7 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün
kõamulettje #25046 (5), a regenerálódás malachit karkötõje #24641 (5),
a sólyom utazóköpenye #29486 (5), a ragadozó fekete csizmája #20022 (11),
a gyorsaság csepp fülbevalója #3956 (7), a tûz harci nyílpuskája #22438
(13).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 225 arany
(#1), 15 drágakõ (#2), 3 molad púp (#16), 12 õsi relikvia (#17), 1
óriásnövés itala (#60), 3 liánvirág (#24), 2 barna manakõ (#149), 1
a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586), 1 csótányláb (#25), 1 aranydukát
(#437), 1 a bérmágus díszes köpenye (#17338), 1 bõr szüttyõ (#589),
1 hónakkupók (#30), 1 a káosz elemi kardja (#22479), 1 hatalom kék itala
(#58), 1 xenópete (#278), 1 csepp fülbevaló (#1256), 1 sárkányvirág
(#32).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BÕR SZÜTTYÕ (589. TÁRGY) Finom megmunkálású, puha bõrerszény. Amikor
kinyitod, kellemes illatú, és meglepõ módon az évszázadokat remekül átvészelõ
növényeket látsz benne. Bizonyára valamiféle mágiának a hatását tapasztalod.
Bár elképzeléseid vannak, hogy mire lehet jó, azért jobb megkérdezni a
remetét, hogy bizonyosságot szerezz. (Ehhez add ki a BE 20 3 589 parancsot!)