Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (5)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-02-23 09:14:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8433-119

Karakterszám: 8433 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 119 Játékhét: 286
E forduló ára: 11 zs. Maradék zseton: 721
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2023. dec. 6. 8h:41'
A következõ fordulód táplálható: 2023. dec. 7.

E-mail!

PRUSSIN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7159.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

kno 4 46 4. képességre 46 képességpont
Elköltesz 46 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 14!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

v 159 3037 3 159. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Prussin vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

m 6 2 3422 2133 2333 3 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,2) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 6,3) Dél felé mozogsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 5,3) Csendben lépkedsz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) [aura: imm. méregre: 10.] és egy gonosz banya (#93) [aura: ügyesség: 8.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Behemót elvarázsol egy tombolást. Behemót elmormol egy féreg érintése varázslatot. A gonosz banya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy átok! Megátkoztak! Megrohamozod a vérfarkast. A vérfarkas feléd mozog. A vérfarkast próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (41 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (33 sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Behemót megmérgezõdött. Megindulsz a gonosz banya felé. Már ott is vagy! Behemót elindul a gonosz banya felé. Megtámadod a gonosz banyát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (47 ép-t sebeztél). Behemót a gonosz banyát támadja. A gonosz banya kileheli lelkét. Méreg marja tested. 10 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+4 ép) Méreg: Behemót 10 sebzést kap.
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Behemót: 28/10.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+7%). Szolgáidnak 63% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy maszk, 37 arany és 2 hamis arany. Behemót zabál. (+20% jóllakottság.)
(M 6,3) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 7,3) Keleti irányba folyatod utadat. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (vesztesz 20% lélekenergiát.)
(M 8,3) Körültekintõen mozogsz elõre. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 4 adagot.
(M 8,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 tehemót mancs és 2 üveg festék 48 aranyért, míg egy másik alkalommal 5 tehemót mancs és 8 üveg festék 108 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy tehemót mancs?
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
(M 8,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,4) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 9,5) A folyosó délre tart. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,6) A folyosó délre tart. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mézfû nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
(M 9,7) Merre tovább? Délre! Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 48 arany és egy márványgyûrû.
(M 9,8) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnokban mindenhol tüzek égnek! Óvatosan kerülgeted õket, ahogy beljebb lépsz. Hirtelen látomás támad meg. Újra a galetkik hegyeit látod, most is zöld a táj, mint az elõzõ látomásban, de a zöldet most sok helyen tûz és füst csúfítja el. Ezúttal is magasan a levegõben lebegsz. Körülnézel. Az ég ezúttal a megszokott vörös. Hatalmas, fekete gömbök száguldoznak a levegõben, közöttük kétségbeesett szárnyas alakok repkednek, kiáltoznak. Néhány figurát óriási, szárnyas gyíkokon látsz lovagolni (ilyenek lehetnek a sárkányok?) az egyik figura villámokat lõ a gömbök felé. Az egyik gömbbõl fekete sugár csap ki, sercegõ hang hallatszik, és az elégett sárkánylovasok égett pernyeként hullanak alá. Amerre a szem ellát, füstoszlopok emelkednek a magasba. Ez háború, méghozzá valamilyen iszonyatos és ismeretlen ellenség ellen. Ez tényleg valóság volt? Megborzongsz, ahogy a látomás véd. Az õsök hangját hallod. "Messze vagyunk még attól, hogy felvehessük a harcot az Ellenséggel, és visszahódíthassuk a világunkat. De el fog jönni a nap..." Az ismeretek sokkolnak, ahogy továbbvánszorogsz, de az õsök megáldanak. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

k 336 7 15 22 11 481 kaland elvállalása
Elhagyod az Õsök Csarnokát. (336. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Kanyargó folyosólabirintus vezet tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Több alkalommal is el kell kerülnöd jól álcázott veremcsapdákat.
A folyosó, ahová belépsz, forró gõzzel van tele, levegõt is alig kapni. Máris kiver az izzadság, a szíved kalapál! Itt kell átjutnod...
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Iszonyú a klíma, de vasszervezetednek köszönhetõen képes vagy végigmenni.
Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy sötét xirnox! Nyomorúságosan üldögél a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre, de ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az ajtót, hadd menjen! A lény azonban nem menekül el, hanem hozzád dörgölõdzik, és hízelgõ hangokat ad ki! Csatlakozni akar hozzád! Elmosolyodsz: lehet, hogy egy értékes szövetségest nyertél! Megsimogatod, mire körbeugrál vidáman. Amikor elindulsz, jön utánad. Aranyos háziállat...
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.

(7. kaland:) Munkára fel! Egy orgling szolgáló felvezet Fórgul szobájához. Egy szûk csigalépcsõn kell felmásznod, egy sötét és dohos barlanglyukban lakik a mágus. Reménykedsz, hogy semmiféle mágikus csapda nem védi a szobát. A seprût, vödröt a fal mellé támasztod, ahogy a milganddal a kezedben, belépsz a szobába. Mozgást hallasz - a kártevõket zavarja a fény! A szoba közepén egy ekinda szoptatja a kölykeit. Na még csak ez kéne! Ellenfeled egy kék ekinda (#95) [aura: erõ: 8.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Behemót elvarázsol egy tombolást. Behemót elõhív egy féreg érintése varázslatot. A kék ekinda máris elõtted terem! Megindulsz a kék ekinda felé. Már ott is vagy! A sötét xirnox a kék ekindát rohamozza. A kék ekinda rád támad. Rád vág bal csápjával. Félrehajoltál. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr.) Megtámadod a kék ekindát. Mérgezõ gázt fújsz. (39 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (31 sebzés). A kék ekinda kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Behemót: 0/0, a sötét xirnox: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 25% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj. A sötét xirnox az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
A vödörbe söpröd a sivítozó kölyköket, majd körülnézel jobban. Az íróasztal alatt hatalmasra hízott, röfögõ orgling disznót pillantasz meg. Na még csak ez kell ide! Nekilátsz, hogy ellásd a baját. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: vastag bõr: 5.].

*** 1. KÖR *** Behemót rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Behemót ellõ egy féreg érintése varázslatot. Megrohamozod az orgling disznót. A sötét xirnox az orgling disznó felé mozog. Az orgling disznó feléd rohan. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (1 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (26 sebzés). A sötét xirnox az orgling disznót támadja. Az orgling disznó téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox varázshatalma segítségével elmond egy méregfelhõt. Sebzõdsz 7 ép-t a méregfelhõtõl. Behemót az orgling disznót rohamozza. Behemót 17 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az orgling disznó: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. Támadod az orgling disznót. Lecsapsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Trollagyart forgatva támadsz. (3 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (3 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (27 sebzés). Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Behemót: 0/17, a sötét xirnox: 26/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 22% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 46 arany és 2 hamis arany.
A következõ feladat a sarkok kitakarítása. Minden vastag pókháló borít! Amikor kisöpörsz egy félig döglött csótánykirálynõt, a hálót szövõ pók is megorrol rád. Ellenfeleid egy óriáspók (#89) [aura: egészség: 10.] és egy csótánykirálynõ (#128).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Behemót létrehoz egy tombolás varázslatot. Behemót varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Megrohamozod a csótánykirálynõt. A csótánykirálynõ máris elõtted terem! Az óriáspók megközelíti a sötét xirnoxot. A sötét xirnox az óriáspókot rohamozza. A csótánykirálynõt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (43 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (30 sebzés). A csótánykirálynõ hörögve elterül. Az óriáspók és a sötét xirnox egymással harcolnak. A sötét xirnox megtántorodik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét xirnox elvarázsol egy méregfelhõt. 8 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. Az óriáspók 7 sebzést kap a méregfelhõtõl. Behemót megközelíti az óriáspókot. Behemót 16 sebzést kap a méregfelhõtõl. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Az óriáspókot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (45 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (27 sebzés). Az óriáspók hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Behemót: 0/16, a sötét xirnox: 46/14.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+5%). Szolgáidnak 42% jut. Behemót az ételre veti magát. (+14% jóllakottság.)
Atyavilág, hogy volt képes ez a mágus ekkora mocsokban élni? Hmmm... Még mindig iszonyatos büdöset érzel, azután, hogy a tetemeket kivontattad a barlangból. Mi lehet ez? Majdnem elhányod magad. Csak nem! Ellenfeled egy görényteknõc (#134).

*** 1. KÖR *** Behemót a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Behemót elmormol egy féreg érintése varázslatot. Megközelíted a görényteknõcöt. A görényteknõc máris elõtted terem! A sötét xirnox elindul a görényteknõc felé. A görényteknõcöt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (49 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). A görényteknõc rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Elkerülted. A sötét xirnox a görényteknõcöt támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy méregfelhõt. 15 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A görényteknõc sebzõdik 18 ép-t a méregfelhõtõl. Behemót elindul a görényteknõc felé. Behemót 14 sebzést kap a méregfelhõtõl. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Támadod a görényteknõcöt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (45 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). A görényteknõc halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Behemót: 0/14, a sötét xirnox: 59/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak 31% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy barbár lándzsa, 31 arany és egy hamis arany. A sötét xirnox eszik. (+25% jóllakottság.)
Fúj, de undorító volt ez a görény. Na de most már kezd a szemét tisztulni, két óra munkával rendet raksz a szobában, és ha nem is csillog villog minden, legalább be lehet menni. Fórgul döbbenten, tétovázva lép be a barlangjába, amikor közlöd vele, hogy elkészültél. De aztán látszik a határtalan öröm az arcán, nyilvánvalóan akkor volt itt utoljára ilyen tisztaság, amikor Fórgulnak a barlangot kiutalták. A kezedet hosszasan rázogatja, majd egy ládikóból elõkeres valamit, és a kezedbe nyomja. Nini, a bûz háromszögszimbóluma! Megköszönöd a jutalmat, és távozol.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(15. kaland:) Nekiindulsz, hogy pirofoszfátot szerezz. Az akadémián részletes útmutatót kapsz, ezért nem okoz nehézséget a mélyen fekvõ barlangjáratokig való eljutás. Kiderül azonban, hogy egy dolgot nem említettek az akadémián: a járatokba való bejutás egy igen igen szûk alagúton keresztül történik! Igencsak be kell húzni a hasadat, ha át akarsz itt férni.
[Rugalmasság próba 13-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagy nehezen ugyan, de sikerül annyira apróra összehúzni magad, hogy annak még egy fakír is a csodájára járhat. Araszolva, lassanként, de átjutsz az "üvegnyakon". Odaát, a pirofoszfát barlangokban, már várnak rád az elementál fattyak. Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100) [aura: IQ: 3.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Behemót mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Magában motyogva, Behemót létrehoz egy féreg érintését. Támadod az 1. nagyobb elementál fattyat. Felé suhintasz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (14 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (8 ép-t sebeztél). Az 1. nagyobb elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (20 ép-t sebzõdtél). A sötét xirnox és a 2. nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét xirnox elmormol egy méregfelhõt. 9 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Behemót 11 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. nagyobb elementál fatty immúnis a méregfelhõ varázslatra. A sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. A 2. nagyobb elementál fatty ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Behemót hörögve elterül. Támadod az 1. nagyobb elementál fattyat. Rávágsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyart forgatva támadsz. (13 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Elkerülte. Az 1. nagyobb elementál fatty hörögve elterül. A 2. nagyobb elementál fatty a sötét xirnoxot támadja. A sötét xirnox hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Sebzõdsz 6 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. nagyobb elementál fatty ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A 2. nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyarral támadsz. (13 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (6 ép-t sebeztél). A 2. nagyobb elementál fatty rád veti magát. A 2. nagyobb elementál fatty savat lehel rád. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** 11 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A 2. nagyobb elementál fatty ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod a 2. nagyobb elementál fattyat. Lecsapsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyarral lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (7 ép-t sebeztél). A 2. nagyobb elementál fatty hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Behemót: 0/11, a sötét xirnox: 42/44.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+58%). Elteszed a zsákmányt, ami 8 drágakõ.
Most, hogy némi lélegzethez jutottál, nekiláthatsz a pirofoszfát kitermelésének. Nocsak, a kõzet igencsak kemény! Elszánt bányászként kell dolgoznod, ha hozzá akarsz férni a zöldeskék ásványi anyaghoz.
[Erõ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Iszonyú megterhelés árán, de végül sikerül némi pirofoszfátot kitermelni. A távolabbi járatokból gyanús hangokat hallasz: újabb elementál fattyak közelednek! Nagyon gyenge vagy, nem volnál képes egy újabb rohamot feltartani, ezért visszatérsz az akadémiára. Ott örömmel fogadnak, a kitermelt foszfátért 150 arany jutalmat kapsz, és a sebezhetetlenség átlátszó köntösét.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Prussin Agyvihar -33 PE (-9)36 (-5)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)47 (-28)92
2. Prussin Mentális robbanás kudarc (-5)31 (-5)35 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)44 (+5)97
3. Prussin Agyvihar -33 PE (-9)22 (-5)30 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)41 (-28)69
4. Prussin Mentális robbanás kudarc (-5)17 (-5)25 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)38 (+5)74
5. Prussin Mentális robbanás kudarc (-5)12 (-5)20 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)35 (+5)79
6. Prussin Agyvihar -33 PE (-9)3 (-5)15 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)32 (-28)51
7. Prussin semmi semmi (+0)3 (-5)10 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)29 (+5)56
8. Prussin semmi semmi (+0)3 (-5)5 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)26 (+5)61
9. Prussin semmi semmi (+0)3 (-5)0 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)23 (+5)66

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-20 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-3 vp.)

(11. kaland:) A csomagocskával odarohansz a feljáratnál õrködõ lényekhez.
[Tárgyhasználat: kék gömb]
Amikor felmutatod a kék gömböt, kinyílik egy titkos ajtó. Gyorsan besurransz rajta. Egy sötét járatban találod magad! Izgatottan, elindulsz lefelé. A folyosó kiszélesedik, és egy hatalmas terembe érsz. Kis habozás után elindulsz a terem túlsó vége felé.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Néhány lépés után megtorpansz: nagyon halk zajt hallasz. Mintha a fejed felõl jönne! Felnézel. Apró kürtõk vannak a falon, messze fölötted. A hang egyre erõsödik. Valami, nagyon sok valami közeledik! Gyorsan visszafutsz a folyosóba, és elbújsz egy kõ mögé. Hamarosan hatalmas denevércsorda zúdul a terembe. Egy darabig keringenek, majd beözönlenek a túloldalon nyíló üregbe, és továbbrepülnek. Huh, ezt megúsztad!
A terem túlsó végén jársz már, amikor valami megmozdul. Nyomorult torzszülöttek vártak rád, lesben! Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74) [aura: mágia: 6.].

*** 1. KÖR *** Az 1. zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Az 1. zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A 2. zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! A 2. zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Megrohamozod az 1. zöld ekindát. Megtámadod az 1. zöld ekindát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (37 sebzés). Az 1. zöld ekinda kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. zöld ekinda rád veti magát. Odacsap neked bal csápjával. El sem talált, haha. Ostorként csattant jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 2. zöld ekindát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (40 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (36 sebzés). A 2. zöld ekinda hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj, 27 arany és egy hamis arany.
Haha, ez nem volt nehéz csata. Mosolyogva mész tovább. A kanyargós, tágas járatot valószínûleg gyakran használják a szintek vezetõi a Hegyben való közlekedésre, annak ellenére, hogy nem túl gyakran tévednek ide vadászó galetki ifjak. Töprengésedbõl újabb torzszülött támadás riaszt fel. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68), egy quwarg katona (#69) és egy nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megközelíted a csontváz harcost. A quwarg katona máris elõtted terem! A csontváz harcos feléd mozog. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Trollagyarral lesújtasz. (19 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. Nem találtál. A quwarg katona téged támad. Marni próbál. Mellétrafált a balfácán. Feléd üt bal karmával. Elkerülted. A csontváz harcos rád támad. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. 14 ép-t sebzõdtél. Megtámadod a csontváz harcost. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (4 ép-t sebeztél). A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg katona rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Ez mellément. Lesújt rád bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 14 ép-t. A quwarg katona rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. Hátraugrasz a támadás elõl. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a quwarg katonát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (44 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (37 sebzés). A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. Megrohamozod a nekropoidot. A nekropoidot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (34 sebzés). A nekropoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 251 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+122%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy csontamulett, egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 31 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.)
Nocsak! Itt azért több a torzszülött, és jobban összehangoltak, mint a csatornaszinten... Mmmm... Csoda, hogy ezt a csatát képes voltál megnyerni. Most már kellõ óvatossággal lopódzol tovább! Egyszercsak világosságot látsz magad elõtt - ez a féregszint! Már a zsákodban turkálsz, miféle nagyhatalmú tárgyat adhatnál el borsos áron a féregszint nyomorultjainak, amikor kirobban a fal, és egy csapat torzszülött rohan neked. Ellenfeleid 4 sahran rák (#21) és egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. sahran rák felé. Már ott is vagy! Az 1. sahran rák feléd mozog. A 4. sahran rák odajön hozzád. A húsevõ növény máris elõtted terem! A 3. sahran rák feléd mozog. A 2. sahran rák máris elõtted terem! Támadod az 1. sahran rákot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (49 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (42 sebzés). Az 1. sahran rák kileheli lelkét. A 4. sahran rák téged támad. Odacsap neked ollóival. Elkerülted. A húsevõ növény rád támad. Lecsap rád jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Támad fogával. Ez mellément. A 3. sahran rák téged támad. Odacsap neked ollóival. Mellétrafált a balfácán. A 2. sahran rák rád támad. Lesújt rád ollóival. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. sahran rákot. Mérgezõ gázt fújsz. (52 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (39 sebzés). A 2. sahran rák holtan terül el. A húsevõ növény rád támad. Lecsap rád jobb csápjával. Félrehajoltál. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Ez mellément. A 3. sahran rák rád veti magát. Odacsap neked ollóival. Elkerülted. A 4. sahran rák téged támad. Rád vág ollóival. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 3. sahran rákot. Mérgezõ gázt fújsz. (48 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (35 sebzés). A 3. sahran rák hörögve elterül. A 4. sahran rák rád veti magát. Odacsap neked ollóival. Elhibázta. A húsevõ növény rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 4. sahran rákot. Mérgezõ gázt fújsz. (49 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (39 sebzés). A 4. sahran rák hörögve elterül. A húsevõ növény téged támad. Elõresuhint jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Acsarogva harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** A húsevõ növényt próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (48 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (41 sebzés). A húsevõ növény holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 461 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe, 13 arany és egy hamis arany.
Ez volt ám az összevont felnõtté válás ceremóniája! Hehe. Rövidesen eléred az óriási közös barlangot, de legnagyobb szomorúságodra itt is õrök fogadnak, akik kérésedre Yugon atya elé vezetnek. A csomag átadásáért a pap nagyon hálás, jutalmul három sárga gyógyitalt kapsz. A visszaút szerencsére eseménytelenül telik el. [ld. enc.]
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(481. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97) [aura: 2-es méretû 8-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborka feléd rohan. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (46 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (37 sebzés). A szárazföldi uborka téged támad. Harapni próbál fogával. Nem talált. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (44 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (39 sebzés). A szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Elteszed a zsákmányt, ami 30 arany és egy hamis arany.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 jobb karom szakértelem; [177 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

bb 7 3 4 16 8 9 több épület meglátogatása
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint helytartója, Torgafuli Astheron fogad.
- Kitalálom, Prussin - valamilyen megbízást, küldetést szeretnél! - biccentesz, mire a helytartó elégedetten folytatja. - Nagyszerû! Ha teljesíted a feladatot, amit adok, abban a megtiszteltetésben lesz részed, hogy megszerezheted a Ragyogás Kulcsának az elsõ darabját. Összerakva ezt a legendás relikviát, nagyhatalmú varázstárgyhoz juthatsz. Igaz, a feladat sem egyszerû, igazi hõsöknek való - a keleti barlangokban élõ monozoid nagyúr egy elhullajtott tüskéjét kell megszerezned. (14. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.

[be 3:] A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az akadémián tudósok komor csoportja fogad.
- Nos, a helyzet komolyabb, mint hittük... - kezdi Kurzux. - egyre több jelentést kapunk a földmélyi kolóniáról. Több adatra van szükségünk! Kérlek, gyûjts számunkra mintákat a kolóniából, hogy eldönthessük, mi a leghelyesebb teendõ, és a helytartó elé terjeszthessük.
- Hát... izé? Nem az lenne a leghelyesebb, ha felégetnék az egész kolóniát?
- Gyermekem! A döntéshez te még túl éretlen vagy! Fel kell mérnünk a xenók erejét, fajunk számára tragédia lenne még egy goblin háború. Meg kell ismernünk gyengéiket, sebezhetõ pontjaikat. Gyûjts számunkra legalább 4 különbözõ féle mintát!
- Miféle mintákra gondolnak?
- Szövetminták, csontok, testnedvek... Amit szerezni tudsz a boly közvetlen közelébõl! Próbálj mintát hozni a tojásokból, az építésre használt organikus anyagból! Elõre is köszönjük segítségedet, és ígérjük, a Hegy nem lesz hálátlan segítségedért! [A mintagyûjtéshez a K 80 parancsot add ki. Hetente egyszer próbálkozhatsz a paranccsal.] {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 16:] Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Ájulj el legalább 15 alkalommal.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Hihetetlen megtiszteltetésben lesz részed: részt vehetsz a Nagy Tenyészésben! Maga Criklisshha burjánzás vezeti az aktust. Minél elõbb jelentkezz a Klánközpontban! Hozz magaddal egy pirgamitot, két ekinda hajat és három barna manakövet (42-es Klánkaland).

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. {Jelenleg a 22. küldetés megoldásán fáradozol.}

[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. A papokról a tekinteted egy különös tárgyra siklik. Egy lefaragott tetejû cseppkõ fölött lebeg, azaz forog, körbe körbe. Mágikus fény árad belõle, és ahogy jobban megnézed, igen, egy kulcs nyelére emlékeztet! Az egyik pap odalép hozzád.
- Látom, gyermekem, tetszik a Ragyogás Kulcsának második darabja. Ha meg akarod szerezni, egy igen nehéz küldetést kell elvállalnod!
Mohón bólintasz, mire a pap folytatja.
- Úgy tûnik, szent egyházunk állandó támadás szempontja. Ezúttal néhány sötétlelkû renegát egyik fõpapunkat, Omtorgad fõtiszteletest rabolta el! És mintha ez nem lenne elég, antimágikus bilincsekbe kötözve, "odaajándékozták" egy ostoba orgling törzsnek. Meg kell mentened Omtorgadot, mielõtt még orgling eledel lesz belõle! (19. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Észreveszel 2 tejfonalat. Szakértõ módon leszeded. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. [aura: 1-es láthatatlanság.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a bûz malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség rövid tõre, szivárvány karkötõ, a sólyom zöld köntöse, a sólyom fekete csizmája, ozin fülkarika, a tolvaj csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárványkristály, a sebesség márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a pontosság harci nyílpuskája, a természet ezüst nyaklánca, görényfarok, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó díszes pikkelyvértje. Elsõ mondatod: "Te aszott torzszülött!" Azonnal visszavág: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Nem habozol, máris mondod: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Dühösen kiabálja vissza: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Nem habozol, máris mondod: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Azonnal visszavág: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Fire Raptor a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (327. kaland, összköltsége 5 TVP.) És nicsak, végre találtál valamit: egy védelem itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

j 27806 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a légzés csepp fülbevalóját.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

tps 60 60 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 60 TVP-t késõbbi használatra.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
tpf 60 60 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 32 TVP-t a korábban félrerakottból. [-32 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Szertartásosan üdvözöl Az Ördög bal keze, egy fekete pikkelyes, vérvörös szemû, tûhegyes fogú, hatalmas, tiszta izom férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. Felszerelése: a kobra hosszú íja, Rogan karkötõje, a gyõzelem aranyozott fülbevalója, a gyõzelem nagy pajzsa, a teknõs bíbor pikkelyvértje, a bûz sárga öve, kék gömb, a kígyó díszes köpenye, a bûz aranyozott nyaklánca, a sebesség díszes karkötõje, a kígyó aranyozott fülbevalója, a kígyó márványgyûrûje, az óriás zangrozi csizmája, a gyõzelem malachitgyûrûje, a háború köve, a teknõs aranyozott nyaklánca, a ragadozó csontamulettje, a harcos malachit karkötõje, a kígyó szürke maszkja. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Az Ördög bal keze feléd mozog. Megindulsz Az Ördög bal keze felé. Már ott is vagy! Az Ördög bal keze rád támad. Odacsap neked bal karmával. (45 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Beléd próbál marni fogával. (74 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. (41 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 160 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

ftk 1 4 2 519 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

z 168 30 zenélsz 168. hangszeren 30 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+17 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (teljesen meggyógyultál.) Közelebbrõl látod, hogy az arany között egy tárgy is van. Ez egy molad púp! Úgy látszik, egy galetkinek nem volt rá szüksége.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vv 27 27 27 27 27 27 több varázslat elmondása
[V 27 0 0:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[V 27 0 0:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[V 27 0 0:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[V 27 0 0:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[V 27 0 0:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[V 27 0 0:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenó féreg rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (21 ép-t sebzõdtél). A xenó férget próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (44 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (25 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a xenó férget. Mérgezõ gázt fújsz. (46 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (19 sebzés). A xenó féreg hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +54 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1957 sebzést okoztál, és 387 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 307 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Prussin, egy jellegtelen kinézetû, kiváncsi mégis ítélkezõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 119. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (14) / 7.15
[2] IQ: 14 (19) / 9.19
[3] ügyesség: 9 (14) / 0.19
[4] egészség: 14 (15) / 9.65
[5] mágia: 10 (12) / 2.59
[6] gyorsaság: 16 (12) / 5.39
[9] Méret/ép: 162 (163) / 150
Min. méret: 157
Barlangméret: 162
PONTJAID
Varázspont: 133 / 121
Képességpont: 83 / 89%
Hõsi pont: 3 (10)
Tám.bónusz: 17%
Véd.bónusz: 57%
Galetki erõ: 614 / 311
Hírnév : 1424
Jóllakottság: 193%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 50 (1)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 827 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 696 (11)
Leölt torzszülött: 1082 (21)
Pszi csaták: 79 (1)
Pszi gyõzelmek: 42 (0)
Ájulások száma: 29 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (27)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 37%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le párviadalban egy másik mutánst! 2.) Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre a 42-es Klánkalandot (KK 42)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 1 / 0 [14] mérg. lehelet: 26 (33) / 17.90 [15] regeneráció: 6 (8) / 0
[16] tüskés bõr: 16 (19) / 8.09 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 1.22 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.61
[22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0.29 [25] bûz: 26 (28) / 0.09    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.79 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.51 [47] zárnyitás: 5 / 2.44
[48] mászás: 6 / 3.55 [49] rugalmasság: 5 / 1.58 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.22
[51] transzformáció: 4 / 0.39 [52] auraészlelés: 7 (13) / 6.87 [53] ékszerészet: 2 (4) / 0.10
[54] kereskedelem: 5 / 3.33 [55] szívósság: 11 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 4 (6) / 3.11
[57] gyógynövények: 6 / 2.20 [58] nyomkeresés: 5 / 4.27 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.59
[60] pszi támadás: 9 / 4.12 [61] pszi energia: 9 / 4.12 [62] lopás: 5 (7) / 3.21
[63] éberség: 6 / 0.10 [64] átokszórás: 8 / 1.75 [65] álcázás: 8 / 0.78
[66] lopakodás: 4 / 1.20 [67] régészet: 8 / 3.92 [68] zene: 9 / 2.43
[69] tanulás: 5 / 2.91 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 5 / 1.30

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 11 (12) / 4 [101] szakért.: 10 (11) / 0.14 [102] rothasztás: 13 (14) / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 7 / 4.16     Trollagyar
fog [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 0.57      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 11 / 5.93 [149] dimenziókapu: 5 / 0.22 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 0.06 [13] jégcsóva: 10 / 3.88
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [27] kisebb gyógyítás: 10 / 0.45
[146] kontakt.õseiddel: 10 / 6.87 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [129] mentális robbanás: 5 / 1.90
[34] méregfelhõ: 9 / 0.80 [38] parancs: 4 / 0.06 [171] savpajzs: 1 / 0
[159] szellemidézés: 13 / 11.92 [14] vakító fény: 4 / 0.36    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 13 jégcsó 15 jégpaj 34 méreg 14 vakító            


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Behemót, az arhomad varangy 60/0 177% 200% 3 / 2.95 ájult
[2] sötét xirnox 40/0 149% 150% 1 / 0.59 ájult
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
h 517
p
ftk 1 4 2 519
be 9 5
z 168 30
x 10
2. Makró
b 1
kno 9 2
vv 27 27 27 27 27 27

HARCI PROGRAMOD
1: gázlehelet itala v.var.
2: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #29.
3: méregellenállás v.var.
4: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #41.
5: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30.
6: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 1.
7: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 30 50 27; VI erõ:120% ép:35%; PV 4 2 1 6 3 5; PSZ 57 54 56 53 58 48; BA 5 16; L 50 20 21 27 31 29; PT 3; PTA 130 129 130 129 129;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 2 sebzés: 1-9

SPECIALIZÁCIÓD: Koplaló. (Neked és szolgáidnak a jóllakottsága jóval lassabban csökken. kb. fele annyi lesz a csökkenés mértéke.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (7. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #50 (20. épület), #231 (104. forduló), #327 (119. forduló), #290 (106. forduló), #358 (114. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gólem köpenye (#8335) 1 a harcos pajzsa (#7810) * 1 a küzdelem átlátszó köntöse (#20502)
1 a méreg halotti maszkja (#24041) * 1 a merénylõ vas lemezpáncélja (#10901) 1 a sas köpenye (#15985)
1 a sebesség fejpántja (#13255) 1 a sebezhetetlenség átlátszó köntöse (#19602) * 1 a sün szárnyas sisakja (#24927)
* 1 a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) 1 a túlélés könnyû pikkelyvértje (#21266) 1 az angyalok halotti maszkja (#28091)
1 az ellenállás könnyû pikkelyvértje (#28466) 1 az ügyesség átlátszó köntöse (#2502) 1 díszes köpeny (#1138)
* 2 fekete csizma (#1122) * 1 gargantua pókcsatos öv (#188) 1 halotti maszk (#1091)
1 kék köpeny (#1137) 2 maszk (#1090) 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
1 öv (#1165) 1 pajzs (#1060) 1 pókcsatos öv (#173)
1 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 1 törpe pikkelyvért (#4)
2 utazóköpeny (#1136) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a légzés csepp fülbevalója (#27806)
* 1 a majom karikaszimbóluma (#14261) 1 a méreg kõamulettje (#24146) * 1 a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131)
1 a mutáció gyémántja (#162) 1 a sün karikaszimbóluma (#25061) * 1 a szakács üstje (#192)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség keresztszimbóluma (#21913) 3435 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elefánt kõamulettje (#16496) 1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207) 1 csontamulett (#1197)
243 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208) 1 gyûrû (#1225)
327 hamis arany (#809) * 1 kék gömb (#143) 2 malachit karkötõ (#1241)
3 márványgyûrû (#1226) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580) * 2 smaragd karkötõ (#592)
2 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
19 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 6 fekete dukát (#218)
1 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 3 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lelakatolt ládikó (#310) 2 mandolin (#19)
1 molitár dob (#168) 1 nekrofun medál (#513) 1 Niagren csodapálcája (#523)
3 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8) 1 Tiume batyuja (#529)
5 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 1 a gladiátor csonttõre (#6251) 1 a mentát lándzsája (#13030)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 csonttõr (#1301)
1 rozsdás kard (#131) 1 tõr (#1300) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 19 csótányláb (#25) 11 elfu moha (#33)
9 elonotichlan (#31) 17 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
17 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68)
3 liánvirág (#24) 6 mátekel gomba (#21) 14 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 5 óriásnövés itala (#60) 14 ragálygomba (#26)
1 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61) 5 sárkányvirág (#32)
24 sötét mák (#23) 26 tejfonál (#28) 20 üvegcse (#14)
6 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 16 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 3 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15)
36 ekinda haj (#147) 20 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157) 10 molad púp (#16)
6 molitár háj (#165) 4 nohnetár gumó (#212) 13 nordkristály (#146)
80 õsi relikvia (#17) 22 pirgamit (#152) 2 smaragd esszencia (#229)
2 szójer csáprágó (#231) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az óriás kõamulettje #8846 (9), a kobra márványgyûrûje #7526 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 330 arany (#1), 10 hamis arany (#809), 1 húsevõ bibe (#151), 8 drágakõ (#2), 1 molad púp (#16), 7 tejfonál (#28), 2 õsi relikvia (#17), 2 mézfû (#29), 1 maszk (#1090), 1 védelem itala (#59), 4 ekinda haj (#147), 1 márványgyûrû (#1226), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112), 1 a sebezhetetlenség átlátszó köntöse (#19602), 1 csontamulett (#1197), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131), 3 sárga gyógyital (#61), 1 a légzés csepp fülbevalója (#27806).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SÁRGA GYÓGYITAL (61. TÁRGY)
A fehér gyógyitalnál jóval potensebb varázsital, elfogyasztásakor max. 70 életpontodat nyerheted vissza. Vagy a H 61 paranccsal használhatod, vagy megadod az GY parancs után (pl. GY 40 5 0 61), ekkor ha életerõd a megadott százalék alá zuhan, sárga gyógyitalt fogsz hörpinteni (ha nincs, az GY akkor is végrehajtódik, csak hagyományos gyógyítással). A sárga gyógyital használata 5 TVP.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.