Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: Rúvel hegyi legenda (Álomfogó sorozat)
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: A bolhedor lovagjai (Álomfogó sorozat)
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
LXII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (12)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2025-03-21 20:41:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2025-03-21 20:41:19 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2025-03-21 20:41:26 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8351-133

Karakterszám: 8351 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 133 Játékhét: 572
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1230
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. dec. 14. 21h:30'
A következõ fordulód táplálható: 2024. dec. 15.

E-mail!

MAGIC HORSE KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8350.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

ell 1901 147 ellenfél lista beállítása
1901. lista létrehozása: 147.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

hp 4 13 15 1901 65 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 65.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

hf 26 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #1901, Prioritás: 65, és ha közelharcban támad rád 1 ellenfél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

ell 1900 153 ellenfél lista beállítása
1900. lista módosítása: 153 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

kt 33 32 32 készíttetés/leadás
Beadsz a fûraktárba 1 db sárkányvirágot. Beadsz a fûraktárba 1 db sárkányvirágot. Cserébe kapsz egy elfu mohát.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]

h 14 1 30 33 36 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 1 piros varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez õsmágus szájvize.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]

kno 12 22 12. képességre 22 képességpont
Elköltesz 22 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]

h 8 12 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]

hh 69 1 58 1 több tárgyat használ
[H 69 1:] Megiszol 1 õsmágus szájvizét. ( +3 varázslatszint.)
[H 58 1:] Óvatosan beszürcsölsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (456. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

tps 15 15 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 190. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 1 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

e 9 100 élelemszerzés
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz másikat? Csak integetsz fejeddel. Méregféreg jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Bektar "Szelíd" Archold, egy rövid, szõke hajú, szürke szemû, alacsony, vékony, szelíd férfi. [aura: 11-es elbájolás.] A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, brutális pókcsatos öv, szivárványkristály, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a küzdelem hosszú íja, a méreg fekete csizmája, a méreg díszes fejpántja. Elsõ mondatod: "Te ocsmány féreg!" Nem késik a válasszal: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Dühösen kiabálja vissza: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Jól odamondasz neki: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?" Bektar "Szelíd" Archold feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Bektar "Szelíd" Archold dühös pillantást vet rád. (+37% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

vv 148 154 157 158 176 több varázslat elmondása
[V 148 1 0:] Elõhívsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[V 154 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+19% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láthatatlanság varázslatot. (-13 vp.)
[V 158 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy láth. észlelését. (-5 vp.)
[V 176 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szélpajzsot. (-61 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

sza 2 2 99 2 db 2 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 2 2 1:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Quwarg katona morálja 20%-kal nõtt. [SZA 2 2 2:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Méregféreg morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

bsz 4 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell börtönt építeni! [ld. enc.] A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja, mit látott nemrégiben: " Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (420. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]" Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

bsz 9 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina, szellõzõrendszer, bányagép, üzenõfal, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló, nekrofun trón, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár, tanácsterem*, mágusház, mágustorony, akadálypálya, itató*, vadászsarok, gyógyító kamra, füvészkert, barlangcsarnok*, kovácsmûhely, munkagép*, aréna*, kutatólaboratórium, építõgép, varázsüllõ*, alkímista labor*, fókuszgömb, lélekenergia generátor, javítómûhely*, relaxációs szoba*, barlangfürdõ*, hûtõkamra*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*, rezervátum*, futószalag*, az õsök oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*, mágusközpont*, meditációs szoba*, szerszámraktár*, edzõterem*, ispotály*, tolvajcéh*, vadászház*, orgling karám*, nyomda*.
[Jelenleg készülõ épületek:] szolgaképzõ (1000/5000 TVP), felszíni könyvtár (3620/8000 TVP), börtön (345/5000 TVP), entitás projektor (111/15000 TVP), dicsõségfal (815/2000 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP).
[Tagok listája:] Azathoth #3168 (65032 TVP), Shug-Niggurath #2876 (10574 TVP), MetaMorpheus #8364 (10480 TVP), Re Born #2819 (19084 TVP), Dante #7586 (35059 TVP), Prussin #8433 (27590 TVP), Gokun #6759 (500 TVP), Zugravun #9043 (0 TVP), Zsarátnok #2968 (24177 TVP), Baruk #9880 (475 TVP), Nicodem #4067 (2637 TVP), Magic Horse #8351 (4409 TVP), Troy Archid #5817 (5196 TVP), Törp Eszti #2612 (7319 TVP), Hawser #5213 (900 TVP), Thrin #4174 (0 TVP), Ködkarom #9616 (0 TVP), Sagena #4006 (0 TVP), MZ/X #7946 (0 TVP), Vengryn #6508 (980 TVP), Mordus #2784 (10052 TVP), Dedalus #8022 (0 TVP), Cass #2824 (0 TVP), Furius #3477 (0 TVP), Törött Nyíl #8726 (8942 TVP), Ragyás Burástya #2589 (650 TVP), Rematanosz a Lelenc #8272 (1643 TVP), Zafírszemû Nadalith #7019 (1025 TVP), Haar Guld i Sagnij #9765 (5418 TVP).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

kk 67 klánküldetés
(67. kaland:) A Mágus klán fõhadiszállásán átadják neked a hosszadalmas mágikus eljárás során elkészített fókusztárgyat, egy galetkifej méretû, zöldesen fénylõ tárgyat. Gyémántszerû felszínén a fények fel-alá futkosnak, a szivárvány minden színében tündökölve. Gyöngyörû! Csak ne lenne ennyire nehéz - egész hátizsákod ezzel lesz tele. A mágusok ellátnak pontos instrukciókkal, hogyan és hol helyezd el a fókuszt. Kemény munka lesz - nemcsakhogy ki kell jutnod a felszínre, de még fel is kell kapaszkodnod a hegy tetejére! Mikor úgy érzed, már teljesen felkészültél, útnak indulsz.
[Erõ próba 11-es küszöbre: sikeres]
Órákon át cipeled az irdatlan nehéz zsákot, de szerencsére mágus létedre is kemény fából faragtak. A tájékozódásban a klántársaidtól kapott térkép segít - a te intelligenciáddal gyerekjáték megtalálni azt a helyet, ahol a felszínre vezetõ rejtett barlangjárat található. Végül elérkezel oda, amit szerinted a térkép jelöl. Azonban nincs itt semmi, csak egy nagy kõomlás! Hosszasan töprengesz, mit tehetnél. Alaposan körbekutatsz, nincs-e más kijárat, de nem találsz semmit. Mágus létedre nem fogsz nekiállni itt követ bontani - elõ a manafókuszálással! Azonban a megfelelõen nagy erejû nyalábhoz legalább 8-as szinten kell ezt a varázslatot ismerned. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy manafókuszálást. (-78 vp.)
A sziklák lassan megolvadnak, szétolvadnak a manafókusz nyalábja nyomán. Hosszasan dolgozol. Aztán a varázslat energiája elenyészik, és még mindig csak a fekete szikla van elõtted. Nem számít, érzed, hogy jó helyen jársz, újabb manafókuszt idézel. Ellõsz egy manafókuszálás varázslatot. (-78 vp.)
Amikor kicsit megpihensz, látod, hogy fény szûrõdik kintrõl be. Tehát jól gondoltad, jó helyen vagy! Folytatod a munkát, energiát gyûjtesz egy újabb fókuszáláshoz. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy manafókuszálást. (-78 vp.)
Ez az utolsó sugár különösen intenzív volt, végül sikerül akkora nyílást faragnod, amelyen átférsz. Óvatosan mászol ki. Ahogy körülnézel, pillanatra megszédülsz a hatalmas tértõl, és a fény is elvakít, pedig már szürkül. Mégis, a bíborvörös ég, amelynek felhõin alig szûrõdik át a nap fénye, szúróan bántja a szemed. Aztán, amikor hunyorogva, vaksin körbe mersz nézni, elborzadva nézel végig a sivár pusztaságon. Életnek elsõ pillantásra semmi jele! Elszenesedett fatönköket, és néhány romba dõlt házat látsz. A hegytõl nem messze egy kiszáradt folyómeder kígyózik. De aztán ahogy körbenézel a lábad körül, megpillantasz egy satnya fûcsomót! Nocsak, az élet nem semmisült meg teljesen a felszínen. Élõlénynek, Ellenségnek nyomát sem látod. Néhány kõvel elrejted a frissen fúrt bejáratot, majd nekilátsz tehát a fárasztó mászásnak a hegytetõre.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Jól haladsz a meredek hegyoldalon. A szigorú utasítás az volt, hogy még sötétedés elõtt fel kell érned, mert a fókuszból áradó fényt - amely a zsákodon is átüt - nagyon távolról is látni lehet éjjel. Ahogy megkapaszkodsz egy nagyobb sziklában, az megmozdul, legnagyobb rémületedre. Döbbenten hátrálsz el, miközben egy óriási teremtmény magasodik föléd. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164) [aura: hidegimmunitás: 6.]. [ld. enc.]
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-11 vp.) A quwarg katona a sziklaóriás felé mozog. A sziklaóriás a méregféreg irányába megy. A méregféreg megközelíti a sziklaóriást. A quwarg katona a sziklaóriást támadja. a sziklaóriás lebénult. A méregféreg és a sziklaóriás egymással harcolnak. A sziklaóriás megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A sziklaóriás 104 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) A sziklaóriás és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg hörögve elterül. A quwarg katona és a sziklaóriás egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A sziklaóriás irányába mozogsz. A sziklaóriás téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Odaken neked bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod a sziklaóriást. Savat lehelsz ellenfeledre. (58 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (8 sebzés). A sziklaóriás kileheli lelkét.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 22/0, a méregféreg: 3/60.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%. Viszed, ami mozdítható: egy kõamulett és 7 drágakõ.
Tehát van élet idekint is! Hihetetlen. Tehát az Ellenség nem mindenható... Persze, a sziklaóriások voltaképp a hegy részei - õket csak akkor fogják kiirtani, ha maga a hegy is megsemmisül. No mindegy. Folytatod a mászást. A sziklafal kezd egyre meredekebb lenni.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Irtózatos erõfeszítések árán végül sikerül túljutnod a meredek részen. Már közel a hegytetõ! Hátrapillantasz: szédítõ magasságban vagy! Gyorsan visszafordulsz. Lassan besötétedik, úgyhogy igyekezned kell. Az instrukciók szerint egy korábbi küldönc élete árán elhelyezte már a foglalatot, amibe a fókuszt bele kell helyezni. De vajon hol lehet? Á, igen, már emlékszel - rejtõmágiával álcázták! Láthatatlan észlelésével könnyû lesz megtalálni (legalább 8-as szint szükséges). Varázshatalmad segítségével elmondasz egy láth. észlelését. (-4 vp.)
A hegygerinc legmagasabb pontján kirajzolódik elõtted egy négy fémlábon álló furcsa szerkezet. Egy fémabroncsot tartanak, amelyre körbe mágikus szimbólumokat karcoltak. Óvatosan elhelyezed a fókuszt a foglalatba. A fókusz egy pillanatra felizzik, zöldes fénnyel vonva be a foglalatot. Aztán fénye lassan alábbhagy, kialszik. Elõveszed a varázspálcát, amit kaptál, és megfelelõ varázsszavak közepette rámutatsz a fókuszra. Az lassan eltûnik a kerettel együtt, most már te sem látod, még varázslatoddal sem. Remélhetõleg az Ellenség sem lesz képes észlelni. Te itt elvégezted a dolgod, visszafordulsz. Már teljesen besötétedett, az éjszaka még kényelmesebb is számodra, mint a nappal. Ügyesen visszatalálsz a titkos bejárathoz, de még órákba telik, amíg visszaérsz a klánépületbe jelentést tenni. Kíváncsi lennél, hogy vajon mit találnak a fókusz segítségével a mágusok, de hihetetlenül fáradt vagy, úgyhogy megtérsz barlangodba, pihenni. A tapasztalatok eredményeképp mágikus pontenciálod fejlõdött (+3 max. varázspont).
(+2 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

m 10 12 3344 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,12) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 10,13) A délre vezetõ folyosót követed. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: gyorsaság: 12.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A savelementál sebzõdik 38 ép-t. (-4 vp.) A quwarg katona elindul a savelementál felé. A savelementál a méregféreg irányába megy. A méregféreg a savelementált rohamozza. A quwarg katona a savelementált támadja. A savelementál és a méregféreg egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A savelementál 38 sebzést kap. (-4 vp.) A savelementál és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg kileheli lelkét. A quwarg katona és a savelementál egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Megközelíted a savelementált. A savelementált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (5 ép-t sebeztél). A savelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 58/0, a méregféreg: 0/49.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%. Elrakod a zsákmányt, ami 35 arany.
(M 10,14) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 9,14) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 8,14) Csendben lépkedsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 7,14) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Majdnem megbotlasz egy nehéz faládában. Nocsak, mi lehet benne? A fenébe, zárva van! Megpróbálod kinyitni a zárnyitó készleteddel.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: egy bajnokok itala és egy ezüst fejpánt.
Elhagyod a Csarnokot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

m 6 1 2222 3233 3334 4141 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,1) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 7,1) Kelet felé mozogsz. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben 5 poliptojás és 3 vaspajzs 321 aranyért, míg egy másik alkalommal 3 poliptojás és 7 vaspajzs 437 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy poliptojás?
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,2) Dél felé mész az útvesztõben. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Letérdelsz, és imádkozol.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Déli irányba folyatod utadat. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 6,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,5) A négy égtáj közül délt választod. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. A szent hely láttán elsuttogsz néhány imát.
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Irány észak! Üres szobába érkezel.
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

m 1145 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,2) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Imádkozol.
(M 6,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 5,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (varázspontod maximális lett.)
Elhagyod a labirintust.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

z 588 20 153 zenélsz 588. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+30 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+1 hõsiesség pont.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy görényteknõc (#134).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc sebzõdik 38 ép-t. (-4 vp.) A quwarg katona elindul a görényteknõc felé. A görényteknõc a méregférget rohamozza. A méregféreg megközelíti a görényteknõcöt. A quwarg katona a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc 38 sebzést kap. (-4 vp.) A quwarg katona és a görényteknõc egymással harcolnak. A görényteknõc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 42/0, a méregféreg: 0/34.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Szolgáidnak is jut 8%.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

vd 153 vadászat
[Tycharonid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) [aura: 4-es méretû 14-es szintû jobb karom.] és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! A quwarg katona megközelíti a sötét elf nekromantát. A halál sekrestyése megközelíti a méregférget. A méregféreg a halál sekrestyése felé mozog. A quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyése és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A halál sekrestyése 115 sebzést kap. (-7 vp.) A halál sekrestyése kileheli lelkét. A sötét elf nekromanta elmond egy életszívás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. A quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát. Savat lehelsz ellenfeledre. (73 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (8 sebzés). A sötét elf nekromanta hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 7/0, a méregféreg: 0/35.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+68%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Összegyûjtöd a "kincset": 2 drágakõ és 2 xenópete. Ideje enni! A kajára veted magad. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

ftk 1 2 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy kaszás király (#211).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-11 vp.) A kaszás király a méregféreg felé mozog. A quwarg katona megközelíti a kaszás királyt. A méregféreg a kaszás király irányába megy. A kaszás király és a méregféreg egymással harcolnak. a méregféreg paralizálódott. a méregféreg paralizálódott. A méregféreg holtan terül el. A quwarg katona és a kaszás király egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A kaszás királyt védi rezisztanciája. (-7 vp.) A kaszás király és a quwarg katona egymással harcolnak. a quwarg katona paralizálódott. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megindulsz a kaszás király felé. Már ott is vagy! A kaszás király és a quwarg katona egymással harcolnak. a quwarg katona paralizálódott. A quwarg katona kileheli lelkét. Támadod a kaszás királyt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (63 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A kaszás király rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Teljesen megbénulsz. Semlegesíted a mérget. Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megtámadod a kaszás királyt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (74 ép-t sebeztél).
*** 5. KÖR *** Megtámadod a kaszás királyt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (72 ép-t sebeztél). A kaszás király hörögve elterül.
[A csatában összesen 235 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 38/103, a méregféreg: 0/80.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy vándorcsizma és 41 arany. Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy méregsemlegesítés! (-6 vp.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki, aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy esszenciaelnyelést. Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! Az arctalan galetki 83 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) Az arctalan galetki feléd mozog. Az arctalan galetki rád támad. Feléd döf jobb karmával. Mellé! Rád vág farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lesújt rád bal csápjával. El sem talált, haha. Csodás illata hatással van rád (-20 ép.) Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az arctalan galetki rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Elõresuhint farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Tekergetve suhint bal csápjával. Félrehajoltál. Illata zavar (-20 ép.) Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Az arctalan galetki téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr.) Körbe-körbe forgatva üt farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megérzed illatát (-17 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

tpf 15 15 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 200 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 250 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû bal karom.] és egy xenó féreg (#418) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-11 vp.) A 2. xenomorf csecsemõ közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. xenomorf csecsemõ a méregféreg felé mozog. A méregféreg az 1. xenomorf csecsemõ irányába megy. A 2. xenomorf csecsemõ rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-12%). Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-12%). Az 1. xenomorf csecsemõ és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg katona és a xenó féreg egymással harcolnak. A 2. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. A 2. xenomorf csecsemõ 104 sebzést kap. (-2 vp.) Az 1. xenomorf csecsemõ feléd rohan. A 2. xenomorf csecsemõ rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. xenomorf csecsemõ téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A quwarg katona és a xenó féreg egymással harcolnak. A quwarg katona hörögve elterül. Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. xenomorf csecsemõ téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Rád vág bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A 2. xenomorf csecsemõ rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Mellé! Lecsap rád bal karmával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az 1. xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (54 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). A xenó féreg rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) A 2. xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Rád vág bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 2. xenomorf csecsemõ holtan terül el. Az 1. xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A xenó féreg rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Az 1. xenomorf csecsemõ téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Elkerülted. Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (55 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (6 sebzés). Az 1. xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A xenó féreg téged támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (24 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 382 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 62/67, a méregféreg: 0/50.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1330 sebzést okoztál, és 139 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 17 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 344 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 133. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (19) / 3.53
[2] IQ: 14 (18) / 3.99
[3] ügyesség: 8 (13) / 1.61
[4] egészség: 10 (17) / 6.94
[5] mágia: 20 (39) / 16.78
[6] gyorsaság: 11 (15) / 2.28
[9] Méret/ép: 190 (201) / 129
Min. méret: 120
Barlangméret: 190
PONTJAID
Varázspont: 478 / 401
Képességpont: 22 / 0%
Hõsi pont: 32 (20)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 53%
Galetki erõ: 809 / 236
Hírnév : 1460
Jóllakottság: 119%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 70 (1)
Galetki gyõzelmek: 36 (0)
Torzsz. csaták: 737 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 672 (5)
Leölt torzszülött: 1033 (8)
Pszi csaták: 74 (0)
Pszi gyõzelmek: 45 (0)
Ájulások száma: 30 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (35)
Speciális képességeid:
+35 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Semmisíts meg 10 káoszkígyót, csakis varázslattal! [számláló: 1] 2.) Hozz 7 smaragd esszenciát! 3.) Hajtsd végre a 67-es klánkalandot (KK 67)! (összesen 90 TVP-t igényel) [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 25 (28) / 0.69 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 7 (13) / 2.36
[18] tûzimmunitás: 3 / 0.20 [19] hidegimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 3 / 0.69
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0
[25] bûz: 10 / 0.09        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 5 / 3.17 [47] zárnyitás: 5 / 3.75
[48] mászás: 5 / 3.15 [49] rugalmasság: 4 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 7 / 1.03
[51] transzformáció: 5 / 0.10 [52] auraészlelés: 10 (13) / 0.19 [53] ékszerészet: 3 / 0.51
[54] kereskedelem: 6 (9) / 4.33 [55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 8 / 0.68
[57] gyógynövények: 7 / 1.72 [58] nyomkeresés: 6 / 1.15 [59] vezetõkészség: 4 / 3.90
[60] pszi támadás: 12 / 5.26 [61] pszi energia: 11 / 6.26 [62] lopás: 8 / 5.20
[63] éberség: 3 / 0 [64] átokszórás: 12 / 9.08 [65] álcázás: 25 / 0.61
[66] lopakodás: 4 / 0.75 [67] régészet: 10 / 9.18 [68] zene: 9 / 6.23
[69] tanulás: 9 / 8.62 [70] idézés: 7 / 2 [71] javítás: 5 / 0.05
[72] építés: 11 / 4.03 [73] felderítés: 5 / 0.16    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 3 (4) / 1.38     Trollagyar
bal csáp [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.70     a hatalom gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     az élet hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 1.94 [36] csábmosoly: 2 (8) / 1.56 [149] dimenziókapu: 3 (9) / 0.24
[11] elektromos kéz: 7 (13) / 0.48 [41] elemek parancsa: 7 (13) / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 7 (13) / 1.06
[10] energiatüske: 5 (11) / 1 [156] éhínség: 1 (7) / 0 [29] életszívás: 28 (34) / 4.43
[172] gázpajzs: 5 (11) / 0 [17] gránitbõr: 13 (19) / 1 [13] jégcsóva: 26 (32) / 7.70
[15] jégpajzs: 4 (10) / 0.20 [154] kisebb erõpajzs: 7 (13) / 1.56 [27] kisebb gyógyítás: 8 (14) / 3.92
[146] kontakt.õseiddel: 11 (17) / 0.96 [158] láth. észlelése: 4 (10) / 2.14 [157] láthatatlanság: 4 (10) / 1.06
[165] manafókuszálás: 2 (8) / 0.34 [129] mentális robbanás: 10 / 0.26 [148] méregsemlegesítés: 2 (8) / 1.24
[133] pszi acéltorony: 3 / 0.02 [128] pszi csáp: 6 / 0.56 [169] savcsapás: 1 (7) / 0
[171] savpajzs: 1 (7) / 0 [151] sárkánylehelet: 9 (15) / 0.24 [30] sorvasztás: 1 (7) / 0.80
[131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.20 [159] szellemidézés: 2 (8) / 0.76 [176] szélpajzs: 2 (8) / 1.16
[132] tudati méreg: 5 / 0.06 [19] tûzfal: 10 (16) / 0.64 [14] vakító fény: 2 (8) / 0.12
[22] villámsújtás: 28 (34) / 3.23        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 22 villá 13 jégcsó                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
õsmágus szájvize (1), láth. észlelése (10), szélpajzs (8), méregsemlegesítés (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] quwarg katona 60/0 171% 170% 5 / 1.21 ájult
[2] méregféreg 30/0 52% 150% 1 / 0.60 ájult
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
b 1 1
kno 9 2
e 9 100
pv 4 8
p
vv 148 154 157 158 176
2. Makró
ad 10
p
tps 15
t 5 10
mak 1
sza 2 2 99
3. Makró
h 14 1 31 33
h 14 1 22 33
mak 2
pv 6
p
p
4. Makró
tpf 15
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2

HARCI PROGRAMOD
1: villámsújtás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 30.
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
11: savlehelet használata a harc 1. körétõl.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 35 alatt van, Prioritás: 35, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
4: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 35, Prioritás: 40, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
6: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 10 v. több, Prioritás: 65, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 1. körétõl.
8: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 55, és ha közelharcban támad rád 1 ellenfél.
12: savlehelet használata a harc 3. körétõl, Prioritás: 60, és ha 1 vagy több ellenfél van.
14: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. több, Prioritás: 55, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha a harc 1. köre van.
16: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #1901, Prioritás: 65, és ha közelharcban támad rád 1 ellenfél.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), fekete özvegy (#144), pusztító szójer (#154), orgling sámán (#101), tycharonid (#153).
1901: savelementál (#147).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 1 61 27 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 4 8; L 5 2; HE 1; PT 3; I 50 10 0 63;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #7 (8. épület), #12 (4. épület), #16 (9. épület), #19 (7. épület), #443 (123. forduló), #253 (132. forduló), #228 (132. forduló), #456 (133. forduló), #420 (133. forduló), #498 (127. forduló), #252 (129. forduló), #242 (127. forduló), #499 (131. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus szöges pajzsa (#17264) * 1 a gepárd kék köpenye (#15537) * 1 a hatalom könnyû láncinge (#6881)
1 a kígyó utazóköpenye (#19136) * 1 a mágia csontmaszkja (#3342) * 1 a torony csatos öve (#18266)
* 1 a törpék csizmája (#6520) 1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 ezüst nadrág (#176)
2 maszk (#1090) 1 szent templomi maszk (#232) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gepárd fülbevalója (#15655) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a remete malachit karkötõje (#12491) * 1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) * 1 a sün díszes karkötõje (#25092)
* 1 a szívósság amulettje (#14695) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326)
2291 arany (#1) 1 aranyozott fülbevaló (#1258) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
49 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208) 559 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) * 1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139) 6 üvegszimbólum (#138)
* 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
70 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 fekete dukát (#218) 2 furulya (#167)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 3 hebrencs csapda (#582) 14 Krónika (#783)
1 második kulcsdarab (#227) 1 molitár dob (#168) 2 Morgan pálcája (#511)
1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
* 1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) 1 a káosz terjesztõjének tõre (#19764) * 1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536)
* 1 az élet hosszúkardja (#5367) 4 ében nyílpuska (#133) 1 görbekard (#1316)
2 könnyû íj (#1271) 2 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 18 csótányláb (#25) 18 elonotichlan (#31)
3 fehér gyógyital (#50) 15 gyilkos boróka (#27) 3 hónakkupók (#30)
1 kihívás itala (#68) 75 liánvirág (#24) 29 mátekel gomba (#21)
4 mézfû (#29) 22 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37)
27 ragálygomba (#26) 7 rémcserje (#34) 25 sárkányvirág (#32)
1 savlehelet itala (#55) 13 sötét mák (#23) 20 tejfonál (#28)
4 üvegcse (#14) 1 velparaj (#35) 25 winropu moha (#22)
4 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
8 asztrálesszencia (#154) 5 barna manakõ (#149) 4 duzzadt xenópete (#479)
43 ekinda haj (#147) 16 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
1 káoszkígyó pikkely (#230) 5 lemúr hártya (#161) 17 mandibula (#157)
8 molad púp (#16) 7 molitár háj (#165) 7 nohnetár gumó (#212)
4 nordkristály (#146) 28 õsi relikvia (#17) 8 pirgamit (#152)
6 smaragd esszencia (#229) 9 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278)
6 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja #21566 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 sötét mák (#23), 5 drágakõ (#2), 1 aranydukát (#437), 1 xenópete (#278), 1 kõamulett (#1196), 1 bajnokok itala (#62), 1 ezüst fejpánt (#1107), 1 vándorcsizma (#1121), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 384 arany (#1), 1 hónakkupók (#30), 1 üvegcse (#14), 2 sárkányvirág (#32), 1 hatalom kék itala (#58), 2 óriási xenópete (#480), 1 szemani gomba (#36), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BÖRTÖN (#62)
Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 500 arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kutatólabor (#31)
Leírás: Tolvajok! Mindig próbálkoznak elég volt! Többé ne fájjon a te tárgyaidra a foguk. Ha felépítitek a börtönt kétszer is meg fogják gondolni, hogy beléd kössenek. Ugyanis ha lebukik nálad a tolvaj, és csatában legyõzöd, a még eszméletlen testet elviszed a szövetségi barlangba egyenesen a börtönbe. Itt már a szövetségek maguk döntik el, hogy szentbeszédnek, meggyõzésnek vagy egyéb sanyargatásnak vetik-e alá a foglyot. Egy biztos legalább 30 TVP ideig nem megy újabb áldozatot keresni az illetõ. Az aranyköltség a helytartói hivatalok megkenéséhez kellett úgyhogy ráadásul mindez törvényes! Ha az épület felépül, a hírt mindenki megkapja a hegyben a szövetség számával együtt, hogy a tolvajok el tudják kerülni a "veszélyes" galetkiket.



SZIKLAÓRIÁS (164. LÉNY)
A legendák óriásai kelnek életre, amikor felemelkedik elõtted ez a négy méter magas, sziklakemény testû behemót. Hatalmas mérete miatt a csatorna szûk járataiban nem találkozhatsz velük, legfeljebb a nagyobb termekben, ahogy épp szunyókálnak. És akkor vajon hogyan nézhet ki egy IGAZI óriás? Nos, olyannal a föld alatt biztos nem fogsz találkozni... Mindenesetre, ha sikerrel akarsz szembeszállni a sziklaóriással, vagy vastag bõrre, vagy gránitbõrre, vagy különlegesen magas védettségre van szükséged, különben pillanatok alatt szét fog trancsírozni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.