Karakterszám: |
8351 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
133 |
Játékhét: |
572 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1230 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. dec. 14. 21h:30' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. dec. 15. |
|
E-mail!
MAGIC HORSE KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8350.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]
ell 1901 147 |
ellenfél lista beállítása |
1901. lista létrehozása: 147.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]
hp 4 13 15 1901 65 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled
#1901. Prioritás: 65.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled
#1901, Prioritás: 65, és ha közelharcban támad rád 1 ellenfél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]
ell 1900 153 |
ellenfél lista beállítása |
1900. lista módosítása: 153 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]
kt 33 32 32 |
készíttetés/leadás |
Beadsz a fûraktárba 1 db sárkányvirágot. Beadsz a fûraktárba 1 db sárkányvirágot.
Cserébe kapsz egy elfu mohát.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]
h 14 1 30 33 36 |
14. tárgy használata |
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés
után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 1 piros
varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez õsmágus szájvize.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]
kno 12 22 |
12. képességre 22 képességpont |
Elköltesz 22 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 24. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]
h 8 12 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a savlehelet szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]
hh 69 1 58 1 |
több tárgyat használ |
[H 69 1:] Megiszol 1 õsmágus szájvizét. ( +3 varázslatszint.)
[H 58 1:] Óvatosan beszürcsölsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást
bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie,
és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál
(a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel
a fizetségedért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Elhaladsz néhány
elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de
a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Ahogy bandukolsz,
egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi
magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá
lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni
ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(456. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy
sötét mákot.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
[PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot
tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]
tps 15 |
15 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]
t 5 10 |
5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak
helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
190. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod
õket hová rakni. 1 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe
részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki
röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz
másikat? Csak integetsz fejeddel. Méregféreg jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Módszeresen kutatsz
más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
liánvirág nõ! 1 darabot sikerül
begyûjteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Bektar "Szelíd" Archold, egy rövid, szõke hajú, szürke
szemû, alacsony, vékony, szelíd férfi. [aura: 11-es elbájolás.] A Bárdok
klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly
gyûrûje, bronzmedál, brutális pókcsatos öv, szivárványkristály, a Kõ Kardja,
Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a küzdelem hosszú íja, a méreg fekete
csizmája, a méreg díszes fejpántja. Elsõ mondatod: "Te ocsmány féreg!"
Nem késik a válasszal: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Dühösen kiabálja
vissza: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz,
a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan
szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken."
Jól odamondasz neki: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított
a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?" Bektar
"Szelíd" Archold feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza.
Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Bektar "Szelíd" Archold dühös pillantást
vet rád. (+37% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]
vv 148 154 157 158 176 |
több varázslat elmondása |
[V 148 1 0:] Elõhívsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[V 154 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot.
(+19% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láthatatlanság
varázslatot. (-13 vp.)
[V 158 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy láth. észlelését. (-5 vp.)
[V 176 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szélpajzsot.
(-61 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
sza 2 2 99 |
2 db 2 tárgy átadása 99. szolgának |
[SZA 2 2 1:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Quwarg katona morálja
20%-kal nõtt. [SZA 2 2 2:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Méregféreg
morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
bsz 4 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival
együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör
végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Megnézed az üzenõfalat. Nincs
új üzenet. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell börtönt építeni!
[ld.
enc.] A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja,
mit látott nemrégiben: " Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas
pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott
le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát.
Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért
meg kéne nézni.
(420. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland
során követõt szerezhetsz!]" Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
bsz 9 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina,
szellõzõrendszer, bányagép, üzenõfal, nekrofun fókusz, nagyobb barlang,
ivó, istálló, nekrofun trón, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár,
tanácsterem*, mágusház, mágustorony, akadálypálya, itató*, vadászsarok,
gyógyító kamra, füvészkert, barlangcsarnok*, kovácsmûhely, munkagép*, aréna*,
kutatólaboratórium, építõgép, varázsüllõ*, alkímista labor*, fókuszgömb,
lélekenergia generátor, javítómûhely*, relaxációs szoba*, barlangfürdõ*,
hûtõkamra*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*, rezervátum*, futószalag*, az õsök
oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*, mágusközpont*,
meditációs szoba*, szerszámraktár*, edzõterem*, ispotály*, tolvajcéh*,
vadászház*, orgling karám*, nyomda*.
[Jelenleg készülõ épületek:] szolgaképzõ (1000/5000 TVP), felszíni könyvtár
(3620/8000 TVP), börtön (345/5000 TVP), entitás projektor (111/15000 TVP),
dicsõségfal (815/2000 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP).
[Tagok listája:] Azathoth #3168 (65032 TVP), Shug-Niggurath #2876 (10574
TVP), MetaMorpheus #8364 (10480 TVP), Re Born #2819 (19084 TVP), Dante
#7586 (35059 TVP), Prussin #8433 (27590 TVP), Gokun #6759 (500 TVP), Zugravun
#9043 (0 TVP), Zsarátnok #2968 (24177 TVP), Baruk #9880 (475 TVP), Nicodem
#4067 (2637 TVP), Magic Horse #8351 (4409 TVP), Troy Archid #5817 (5196
TVP), Törp Eszti #2612 (7319 TVP), Hawser #5213 (900 TVP), Thrin #4174
(0 TVP), Ködkarom #9616 (0 TVP), Sagena #4006 (0 TVP), MZ/X #7946 (0 TVP),
Vengryn #6508 (980 TVP), Mordus #2784 (10052 TVP), Dedalus #8022 (0 TVP),
Cass #2824 (0 TVP), Furius #3477 (0 TVP), Törött Nyíl #8726 (8942 TVP),
Ragyás Burástya #2589 (650 TVP), Rematanosz a Lelenc #8272 (1643 TVP),
Zafírszemû Nadalith #7019 (1025 TVP), Haar Guld i Sagnij #9765 (5418 TVP).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
(67. kaland:) A Mágus klán fõhadiszállásán átadják neked a hosszadalmas
mágikus eljárás során elkészített fókusztárgyat, egy galetkifej méretû,
zöldesen fénylõ tárgyat. Gyémántszerû felszínén a fények fel-alá futkosnak,
a szivárvány minden színében tündökölve. Gyöngyörû! Csak ne lenne ennyire
nehéz - egész hátizsákod ezzel lesz tele. A mágusok ellátnak pontos instrukciókkal,
hogyan és hol helyezd el a fókuszt. Kemény munka lesz - nemcsakhogy ki
kell jutnod a felszínre, de még fel is kell kapaszkodnod a hegy tetejére!
Mikor úgy érzed, már teljesen felkészültél, útnak indulsz.
[Erõ próba
11-es küszöbre: sikeres]
Órákon át cipeled az irdatlan nehéz zsákot, de szerencsére mágus létedre
is kemény fából faragtak. A tájékozódásban a klántársaidtól kapott térkép
segít - a te intelligenciáddal gyerekjáték megtalálni azt a helyet, ahol
a felszínre vezetõ rejtett barlangjárat található. Végül elérkezel oda,
amit szerinted a térkép jelöl. Azonban nincs itt semmi, csak egy nagy kõomlás!
Hosszasan töprengesz, mit tehetnél. Alaposan körbekutatsz, nincs-e más
kijárat, de nem találsz semmit. Mágus létedre nem fogsz nekiállni itt követ
bontani - elõ a manafókuszálással! Azonban a megfelelõen nagy erejû nyalábhoz
legalább 8-as szinten kell ezt a varázslatot ismerned. Összegyûjtve a benned
rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy manafókuszálást. (-78 vp.)
A sziklák lassan megolvadnak, szétolvadnak a manafókusz nyalábja nyomán.
Hosszasan dolgozol. Aztán a varázslat energiája elenyészik, és még mindig
csak a fekete szikla van elõtted. Nem számít, érzed, hogy jó helyen jársz,
újabb manafókuszt idézel. Ellõsz egy manafókuszálás varázslatot. (-78 vp.)
Amikor kicsit megpihensz, látod, hogy fény szûrõdik kintrõl be. Tehát jól
gondoltad, jó helyen vagy! Folytatod a munkát, energiát gyûjtesz egy újabb
fókuszáláshoz. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy manafókuszálást.
(-78 vp.)
Ez az utolsó sugár különösen intenzív volt, végül sikerül akkora nyílást
faragnod, amelyen átférsz. Óvatosan mászol ki. Ahogy körülnézel, pillanatra
megszédülsz a hatalmas tértõl, és a fény is elvakít, pedig már szürkül.
Mégis, a bíborvörös ég, amelynek felhõin alig szûrõdik át a nap fénye,
szúróan bántja a szemed. Aztán, amikor hunyorogva, vaksin körbe mersz nézni,
elborzadva nézel végig a sivár pusztaságon. Életnek elsõ pillantásra semmi
jele! Elszenesedett fatönköket, és néhány romba dõlt házat látsz. A hegytõl
nem messze egy kiszáradt folyómeder kígyózik. De aztán ahogy körbenézel
a lábad körül, megpillantasz egy satnya fûcsomót! Nocsak, az élet nem semmisült
meg teljesen a felszínen. Élõlénynek, Ellenségnek nyomát sem látod. Néhány
kõvel elrejted a frissen fúrt bejáratot, majd nekilátsz tehát a fárasztó
mászásnak a hegytetõre.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres]
Jól haladsz a meredek hegyoldalon. A szigorú utasítás az volt, hogy még
sötétedés elõtt fel kell érned, mert a fókuszból áradó fényt - amely a
zsákodon is átüt - nagyon távolról is látni lehet éjjel. Ahogy megkapaszkodsz
egy nagyobb sziklában, az megmozdul, legnagyobb rémületedre. Döbbenten
hátrálsz el, miközben egy óriási teremtmény magasodik föléd. Ellenfeled
egy sziklaóriás (#164) [aura: hidegimmunitás: 6.].
[ld. enc.]
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet.
( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet,
+15 mérg. lehelet.) (-11 vp.) A quwarg katona a sziklaóriás felé mozog.
A sziklaóriás a méregféreg irányába megy. A méregféreg megközelíti a sziklaóriást.
A quwarg katona a sziklaóriást támadja. a sziklaóriás lebénult. A méregféreg
és a sziklaóriás egymással harcolnak. A sziklaóriás megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A sziklaóriás
104 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) A sziklaóriás és a méregféreg egymással harcolnak.
A méregféreg hörögve elterül. A quwarg katona és a sziklaóriás egymással
harcolnak.
*** 3. KÖR *** A sziklaóriás irányába mozogsz. A sziklaóriás téged támad.
Benyom neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Odaken neked bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Támadod a sziklaóriást. Savat lehelsz ellenfeledre.
(58 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(8 sebzés). A sziklaóriás kileheli lelkét.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 22/0,
a méregféreg: 3/60.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%. Viszed,
ami mozdítható: egy kõamulett és 7 drágakõ.
Tehát van élet idekint is! Hihetetlen. Tehát az Ellenség nem mindenható...
Persze, a sziklaóriások voltaképp a hegy részei - õket csak akkor fogják
kiirtani, ha maga a hegy is megsemmisül. No mindegy. Folytatod a mászást.
A sziklafal kezd egyre meredekebb lenni.
[Mászás próba 11-es küszöbre:
sikeres]
Irtózatos erõfeszítések árán végül sikerül túljutnod a meredek részen. Már
közel a hegytetõ! Hátrapillantasz: szédítõ magasságban vagy! Gyorsan visszafordulsz.
Lassan besötétedik, úgyhogy igyekezned kell. Az instrukciók szerint egy
korábbi küldönc élete árán elhelyezte már a foglalatot, amibe a fókuszt
bele kell helyezni. De vajon hol lehet? Á, igen, már emlékszel - rejtõmágiával
álcázták! Láthatatlan észlelésével könnyû lesz megtalálni (legalább 8-as
szint szükséges). Varázshatalmad segítségével elmondasz egy láth. észlelését.
(-4 vp.)
A hegygerinc legmagasabb pontján kirajzolódik elõtted egy négy fémlábon
álló furcsa szerkezet. Egy fémabroncsot tartanak, amelyre körbe mágikus
szimbólumokat karcoltak. Óvatosan elhelyezed a fókuszt a foglalatba. A
fókusz egy pillanatra felizzik, zöldes fénnyel vonva be a foglalatot. Aztán
fénye lassan alábbhagy, kialszik. Elõveszed a varázspálcát, amit kaptál,
és megfelelõ varázsszavak közepette rámutatsz a fókuszra. Az lassan eltûnik
a kerettel együtt, most már te sem látod, még varázslatoddal sem. Remélhetõleg
az Ellenség sem lesz képes észlelni. Te itt elvégezted a dolgod, visszafordulsz.
Már teljesen besötétedett, az éjszaka még kényelmesebb is számodra, mint
a nappal. Ügyesen visszatalálsz a titkos bejárathoz, de még órákba telik,
amíg visszaérsz a klánépületbe jelentést tenni. Kíváncsi lennél, hogy vajon
mit találnak a fókusz segítségével a mágusok, de hihetetlenül fáradt vagy,
úgyhogy megtérsz barlangodba, pihenni. A tapasztalatok eredményeképp mágikus
pontenciálod fejlõdött (+3 max. varázspont).
(+2 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
m 10 12 3344 45 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,12) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a
fenséges Csarnokig.
(M 10,13) A délre vezetõ folyosót követed. A teremben, ahová belépsz, mozgást
látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura:
gyorsaság: 12.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A savelementál
sebzõdik 38 ép-t. (-4 vp.) A quwarg katona elindul a savelementál
felé. A savelementál a méregféreg irányába megy. A méregféreg a savelementált
rohamozza. A quwarg katona a savelementált támadja. A savelementál és a
méregféreg egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A savelementál
38 sebzést kap. (-4 vp.) A savelementál és a méregféreg
egymással harcolnak. A méregféreg kileheli lelkét. A quwarg katona és a
savelementál egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Megközelíted a savelementált. A savelementált próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(5 ép-t sebeztél). A savelementál
hörögve elterül.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 58/0,
a méregféreg: 0/49.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%. Elrakod a zsákmányt, ami
35 arany.
(M 10,14) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egyszercsak eléd ugrik
egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak
nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Elméleti mágiával kapcsolatos
kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres]
- Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 9,14) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 8,14) Csendben lépkedsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 7,14) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Majdnem megbotlasz egy
nehéz faládában. Nocsak, mi lehet benne? A fenébe, zárva van! Megpróbálod
kinyitni a zárnyitó készleteddel.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: egy bajnokok
itala és egy ezüst fejpánt.
Elhagyod a Csarnokot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
m 6 1 2222 3233 3334 4141 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,1) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 7,1) Kelet felé mozogsz. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal
megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem
a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz
tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben 5 poliptojás és 3 vaspajzs 321 aranyért,
míg egy másik alkalommal 3 poliptojás és 7 vaspajzs 437 aranyért cserélt
gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy poliptojás?
Sajnos nem tudsz azonnal
válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,2) Dél felé mész az útvesztõben. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán
õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Letérdelsz, és imádkozol.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Déli irányba folyatod utadat. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz
semmi fontosat itt.
(M 6,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A boltíves
csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,5) A négy égtáj közül délt választod. Egy kerek, simára csiszolt oltárt
veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod
õsét ábrázolja. A szent hely láttán elsuttogsz néhány imát.
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Irány észak! Üres szobába érkezel.
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
m 1145 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,2) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán
õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Imádkozol.
(M 6,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Ez egy próba
helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 5,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Hûs, páradús levegõ csapja
meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz
meg. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (varázspontod
maximális lett.)
Elhagyod a labirintust.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
z 588 20 153 |
zenélsz 588. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta.
Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta
magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. Hát, az elõadást nem fogadta a
várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+30 arany.)
Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+1 hõsiesség pont.)
A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy görényteknõc
(#134).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc
sebzõdik
38 ép-t. (-4 vp.) A quwarg katona elindul a görényteknõc felé. A görényteknõc
a méregférget rohamozza. A méregféreg megközelíti a görényteknõcöt. A quwarg
katona a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc és a méregféreg egymással
harcolnak. A méregféreg halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc
38 sebzést
kap. (-4 vp.) A quwarg katona és a görényteknõc egymással harcolnak. A
görényteknõc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 42/0,
a méregféreg: 0/34.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+46%). Szolgáidnak is jut 8%.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
[Tycharonid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy
élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le
a torzszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb
sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Üvöltést hallasz
magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid
egy halál sekrestyése (#156) [aura: 4-es méretû 14-es szintû jobb karom.]
és egy sötét elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +15 tûzlehelet,
+15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.)
(-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol
egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy titánok szele! A quwarg katona megközelíti a sötét elf nekromantát.
A halál sekrestyése megközelíti a méregférget. A méregféreg a halál sekrestyése
felé mozog. A quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyése
és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. A halál sekrestyése
115 sebzést kap. (-7 vp.) A halál
sekrestyése kileheli lelkét. A sötét elf nekromanta elmond egy életszívás
varázslatot.
14 életpontnyit sebzõdsz. A quwarg katona a sötét elf nekromantát
támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy gránitbõr varázslatot.
A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a sötét elf nekromantát.
Támadod a sötét elf nekromantát. Savat lehelsz ellenfeledre.
(73 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(8 sebzés). A sötét elf nekromanta hörögve elterül. Regenerálsz
(+4 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 7/0,
a méregféreg: 0/35.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+68%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Összegyûjtöd
a "kincset": 2 drágakõ és 2 xenópete. Ideje enni! A kajára veted magad.
(+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
ftk 1 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas
keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi
torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak
nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell
gyõzzed! Ellenfeled egy kaszás király (#211).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-9 vp.) Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +15 tûzlehelet,
+15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.)
(-11 vp.) A kaszás király a méregféreg felé mozog. A quwarg katona megközelíti
a kaszás királyt. A méregféreg a kaszás király irányába megy. A kaszás
király és a méregféreg egymással harcolnak. a méregféreg paralizálódott.
a méregféreg paralizálódott. A méregféreg holtan terül el. A quwarg katona
és a kaszás király egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A kaszás királyt védi
rezisztanciája. (-7 vp.) A kaszás király és a quwarg katona egymással harcolnak.
a quwarg katona paralizálódott. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megindulsz a kaszás király felé. Már ott is vagy! A kaszás
király és a quwarg katona egymással harcolnak. a quwarg katona paralizálódott.
A quwarg katona kileheli lelkét. Támadod a kaszás királyt. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(63 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A kaszás király rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb
karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Teljesen megbénulsz. Semlegesíted a mérget. Odacsap neked bal karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megtámadod
a kaszás királyt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(74 ép-t
sebeztél).
*** 5. KÖR *** Megtámadod a kaszás királyt. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(72 ép-t sebeztél). A kaszás király hörögve elterül.
[A csatában összesen 235 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 38/103,
a méregféreg: 0/80.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy vándorcsizma
és 41 arany. Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz.
De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt. Mormolsz a mágia különös nyelvén.
Létrejött egy méregsemlegesítés! (-6 vp.)
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi
galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki,
aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.
*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy esszenciaelnyelést. Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
Az arctalan galetki
83 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) Az arctalan galetki feléd
mozog. Az arctalan galetki rád támad. Feléd döf jobb karmával. Mellé!
Rád vág farkával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Lesújt rád bal csápjával. El sem talált, haha. Csodás illata hatással
van rád
(-20 ép.) Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az arctalan galetki rád veti magát. Feléd üt jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik.
( -4 tüskés bõr.) Elõresuhint farkával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Tekergetve suhint bal csápjával. Félrehajoltál. Illata
zavar
(-20 ép.) Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Savat lehelsz
ellenfeledre.
(40 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki
regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Az arctalan galetki téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb
karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló
sebzés! ( -4 tüskés bõr.) Körbe-körbe forgatva üt farkával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Nem vagy képes ellenállni
a kontaktméregnek. Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megérzed illatát
(-17 ép.) Ezer sebbõl
vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
tpf 15 |
15 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál
fel, maradt még 19.]
be 9 1 250 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni
szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 200 életpontot.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 250 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
be 9 3 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
be 9 3 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40
aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira
nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog
kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy
sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid
2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû bal karom.]
és egy xenó féreg (#418) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet,
+15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-11 vp.) A
2. xenomorf csecsemõ közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. xenomorf csecsemõ
a méregféreg felé mozog. A méregféreg az 1. xenomorf csecsemõ irányába
megy. A 2. xenomorf csecsemõ rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát
szív el (-12%). Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-12%). Az 1. xenomorf csecsemõ
és a méregféreg egymással harcolnak. A méregféreg halálos sebet kapva a
földre zuhan. A quwarg katona és a xenó féreg egymással harcolnak. A 2.
xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. A 2. xenomorf csecsemõ
104 sebzést kap. (-2 vp.) Az 1. xenomorf csecsemõ feléd rohan. A 2. xenomorf
csecsemõ rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl.
Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Az 1. xenomorf csecsemõ téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb
karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Odacsap
neked bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
A quwarg katona és a xenó féreg egymással harcolnak. A quwarg katona hörögve
elterül. Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. xenomorf csecsemõ téged támad. Elõre szúr jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Rád vág bal karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A 2. xenomorf
csecsemõ rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Mellé! Lecsap rád
bal karmával.
(26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az 1. xenomorf
csecsemõt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(54 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(7 sebzés). A xenó féreg
rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(16 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-9 vp.) A 2. xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Rád vág bal karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 2. xenomorf
csecsemõ holtan terül el. Az 1. xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd döf
jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. Lesújt rád bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
A xenó féreg rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Az 1. xenomorf csecsemõ téged támad. Feléd suhint jobb karmával.
Elkerülted. Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Az 1. xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(55 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(6 sebzés). Az 1. xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre
zuhan. A xenó féreg téged támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád.
(24
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 382 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 62/67,
a méregféreg: 0/50.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Hmmm! A menekülõ
xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már
talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60
TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 1330 sebzést okoztál, és 139 sebzést
kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
17 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
344 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 133. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (19) / 3.53 |
[2] IQ: |
14 (18) / 3.99 |
[3] ügyesség: |
8 (13) / 1.61 |
[4] egészség: |
10 (17) / 6.94 |
[5] mágia: |
20 (39) / 16.78 |
[6] gyorsaság: |
11 (15) / 2.28 |
[9] Méret/ép: |
190 (201) / 129 |
Min. méret: |
120 |
Barlangméret: |
190 |
|
|
Varázspont: |
478 / 401 |
Képességpont: |
22 / 0% |
Hõsi pont: |
32 (20) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
53% |
Galetki erõ: |
809 / 236 |
Hírnév : |
1460 |
Jóllakottság: |
119% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
70 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
36 (0) |
Torzsz. csaták: |
737 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
672 (5) |
Leölt torzszülött: |
1033 (8) |
Pszi csaták: |
74 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
45
(0) |
Ájulások száma: |
30 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (35)
Speciális képességeid:
+35 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Semmisíts meg 10 káoszkígyót, csakis varázslattal!
[számláló: 1] 2.) Hozz 7 smaragd esszenciát! 3.) Hajtsd végre a 67-es
klánkalandot (KK 67)! (összesen 90 TVP-t igényel) [ok] |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[12] savlehelet: |
25 (28) / 0.69 |
[15] regeneráció: |
6 (8) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
7 (13) / 2.36 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 / 0.69 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
10 / 0.09 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 3.17 |
[47] zárnyitás: |
5 / 3.75 |
[48] mászás: |
5 / 3.15 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 1.03 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
10 (13) / 0.19 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.51 |
[54] kereskedelem: |
6 (9) / 4.33 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 0.68 |
[57] gyógynövények: |
7 / 1.72 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 1.15 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 3.90 |
[60] pszi támadás: |
12 / 5.26 |
[61] pszi energia: |
11 / 6.26 |
[62] lopás: |
8 / 5.20 |
[63] éberség: |
3 / 0 |
[64] átokszórás: |
12 / 9.08 |
[65] álcázás: |
25 / 0.61 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.75 |
[67] régészet: |
10 / 9.18 |
[68] zene: |
9 / 6.23 |
[69] tanulás: |
9 / 8.62 |
[70] idézés: |
7 / 2 |
[71] javítás: |
5 / 0.05 |
[72] építés: |
11 / 4.03 |
[73] felderítés: |
5 / 0.16 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb csáp |
[100] méret: |
3 (4) / 0 |
[101] szakért.: |
3 (4) / 1.38 |
|
|
Trollagyar |
bal csáp |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.70 |
|
|
a hatalom
gyalogos lándzsája |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.18 |
|
|
az élet
hosszúkardja |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[130] agyvihar: |
10 / 1.94 |
[36] csábmosoly: |
2 (8) / 1.56 |
[149] dimenziókapu: |
3 (9) / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
7 (13) / 0.48 |
[41] elemek parancsa: |
7 (13) / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
7 (13) / 1.06 |
[10] energiatüske: |
5 (11) / 1 |
[156] éhínség: |
1 (7) / 0 |
[29] életszívás: |
28 (34) / 4.43 |
[172] gázpajzs: |
5 (11) / 0 |
[17] gránitbõr: |
13 (19) / 1 |
[13] jégcsóva: |
26 (32) / 7.70 |
[15] jégpajzs: |
4 (10) / 0.20 |
[154] kisebb erõpajzs: |
7 (13) / 1.56 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (14) / 3.92 |
[146] kontakt.õseiddel: |
11 (17) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
4 (10) / 2.14 |
[157] láthatatlanság: |
4 (10) / 1.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (8) / 0.34 |
[129] mentális robbanás: |
10 / 0.26 |
[148] méregsemlegesítés: |
2 (8) / 1.24 |
[133] pszi acéltorony: |
3 / 0.02 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.56 |
[169] savcsapás: |
1 (7) / 0 |
[171] savpajzs: |
1 (7) / 0 |
[151] sárkánylehelet: |
9 (15) / 0.24 |
[30] sorvasztás: |
1 (7) / 0.80 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
10 / 1.20 |
[159] szellemidézés: |
2 (8) / 0.76 |
[176] szélpajzs: |
2 (8) / 1.16 |
[132] tudati méreg: |
5 / 0.06 |
[19] tûzfal: |
10 (16) / 0.64 |
[14] vakító fény: |
2 (8) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
28 (34) / 3.23 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
22 villá |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
õsmágus szájvize (1), láth. észlelése (10), szélpajzs (8), méregsemlegesítés
(8).
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] quwarg katona |
60/0 |
171% |
170% |
5 / 1.21 |
ájult |
[2] méregféreg |
30/0 |
52% |
150% |
1 / 0.60 |
ájult |
lélekenergia rész |
15% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
b 1 1 |
kno 9 2 |
e 9 100 |
pv 4 8 |
p |
vv 148 154 157 158 176 |
|
2. Makró |
ad 10 |
p |
tps 15 |
t 5 10 |
mak 1 |
sza 2 2 99 |
|
3. Makró |
h 14 1 31 33 |
h 14 1 22 33 |
mak 2 |
pv 6 |
p |
p |
|
4. Makró |
tpf 15 |
be 9 1 250 |
be 9 3 1 |
be 9 3 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: villámsújtás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 30. |
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100. |
11: savlehelet használata a harc 1. körétõl. |
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 35 alatt van, Prioritás: 35,
és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott
varázs imm.(231) képessége |
4: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 35, Prioritás:
40, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás
(236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége |
6: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 10 v. több, Prioritás: 65,
és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 1. körétõl. |
8: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 55, és ha közelharcban
támad rád 1 ellenfél. |
12: savlehelet használata a harc 3. körétõl, Prioritás: 60, és ha 1 vagy
több ellenfél van. |
14: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. több, Prioritás:
55, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha a harc 1.
köre van. |
16: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #1901, Prioritás: 65, és ha közelharcban
támad rád 1 ellenfél. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: rovarsámán (#77), fekete özvegy (#144), pusztító
szójer (#154), orgling sámán (#101), tycharonid (#153).
1901: savelementál (#147).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 0 1 61 27 50;
VI erõ:120% ép:35%;
PV
4 8;
L 5 2;
HE 1;
PT 3;
I 50 10 0 63;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület),
#2 (3. épület), #7 (8. épület), #12 (4. épület), #16 (9. épület),
#19 (7. épület), #443 (123. forduló), #253 (132. forduló), #228 (132.
forduló), #456 (133. forduló), #420 (133. forduló), #498 (127. forduló),
#252 (129. forduló), #242 (127. forduló), #499 (131. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bérmágus szöges pajzsa (#17264) |
* |
1 a gepárd kék köpenye (#15537)
|
* |
1 a hatalom könnyû láncinge (#6881) |
|
1 a kígyó utazóköpenye (#19136) |
* |
1 a mágia csontmaszkja (#3342) |
*
|
1 a torony csatos öve (#18266) |
* |
1 a törpék csizmája (#6520) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
* |
1 ezüst nadrág
(#176) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 vándorcsizma (#1121)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gepárd fülbevalója (#15655) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
* |
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
* |
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje
(#19676) |
* |
1 a sün díszes karkötõje (#25092) |
* |
1 a szívósság amulettje (#14695) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
*
|
1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326) |
|
2291 arany (#1) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
|
1 az Érzés Gyûrûje
(#569) |
|
49 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
559 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 kõamulett (#1196)
|
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
6 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 zöld mutációs gyûrû (#191) |
Felszerelés |
|
70 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 dorony duda (#588)
|
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
2 furulya (#167)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
3 hebrencs csapda (#582) |
|
14 Krónika
(#783) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
2 Morgan pálcája
(#511) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
Fegyverek |
* |
1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) |
|
1 a káosz terjesztõjének tõre
(#19764) |
* |
1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) |
* |
1 az élet hosszúkardja (#5367) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
1 görbekard
(#1316) |
|
2 könnyû íj (#1271) |
|
2 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
18 csótányláb (#25) |
|
18 elonotichlan (#31)
|
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hónakkupók (#30)
|
|
1 kihívás itala (#68) |
|
75 liánvirág (#24) |
|
29 mátekel gomba (#21)
|
|
4 mézfû (#29) |
|
22 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
27 ragálygomba (#26) |
|
7 rémcserje (#34) |
|
25 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
13 sötét mák (#23) |
|
20 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
1 velparaj (#35) |
|
25 winropu moha (#22) |
|
4 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
8 asztrálesszencia (#154) |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
43 ekinda haj (#147) |
|
16 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
17 mandibula
(#157) |
|
8 molad púp (#16) |
|
7 molitár háj (#165) |
|
7 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
28 õsi relikvia (#17) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
6 smaragd esszencia (#229) |
|
9 szójer csáprágó (#231) |
|
3 xenópete
(#278) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün
csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja
#21566 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 sötét mák
(#23), 5 drágakõ (#2), 1 aranydukát (#437), 1 xenópete (#278), 1 kõamulett
(#1196), 1 bajnokok itala (#62), 1 ezüst fejpánt (#1107), 1 vándorcsizma
(#1121), 1 duzzadt xenópete (#479).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 384 arany (#1), 1 hónakkupók
(#30), 1 üvegcse (#14), 2 sárkányvirág (#32), 1 hatalom kék itala (#58),
2 óriási xenópete (#480), 1 szemani gomba (#36), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BÖRTÖN (#62) Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 500 arany
Min
építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kutatólabor (#31)
Leírás: Tolvajok! Mindig
próbálkoznak elég volt! Többé ne fájjon a te tárgyaidra a foguk. Ha felépítitek
a börtönt kétszer is meg fogják gondolni, hogy beléd kössenek. Ugyanis
ha lebukik nálad a tolvaj, és csatában legyõzöd, a még eszméletlen testet
elviszed a szövetségi barlangba egyenesen a börtönbe. Itt már a szövetségek
maguk döntik el, hogy szentbeszédnek, meggyõzésnek vagy egyéb sanyargatásnak
vetik-e alá a foglyot. Egy biztos legalább 30 TVP ideig nem megy újabb
áldozatot keresni az illetõ. Az aranyköltség a helytartói hivatalok megkenéséhez
kellett úgyhogy ráadásul mindez törvényes! Ha az épület felépül, a hírt
mindenki megkapja a hegyben a szövetség számával együtt, hogy a tolvajok
el tudják kerülni a "veszélyes" galetkiket.
SZIKLAÓRIÁS (164. LÉNY) A legendák óriásai kelnek életre, amikor felemelkedik
elõtted ez a négy méter magas, sziklakemény testû behemót. Hatalmas mérete
miatt a csatorna szûk járataiban nem találkozhatsz velük, legfeljebb a
nagyobb termekben, ahogy épp szunyókálnak. És akkor vajon hogyan nézhet
ki egy IGAZI óriás? Nos, olyannal a föld alatt biztos nem fogsz találkozni...
Mindenesetre, ha sikerrel akarsz szembeszállni a sziklaóriással, vagy vastag
bõrre, vagy gránitbõrre, vagy különlegesen magas védettségre van szükséged,
különben pillanatok alatt szét fog trancsírozni.