Karakterszám: |
8351 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
123 |
Játékhét: |
566 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1538 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. nov. 1. 21h:47' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. nov. 2. |
|
E-mail!
MAGIC HORSE KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8350.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*aug. 3.* Thurr'ok felköltözött a következõ szintre.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
var 17 22 154 8 |
17. varázslatra 22 képességpont |
Elköltesz 22 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 13. szintre nõtt.
Elköltesz 8 képességpontot kisebb erõpajzs varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 7. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
kno 12 3 |
12. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 17. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
ell 1900 144 |
ellenfél lista beállítása |
1900. lista módosítása: 144 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
m 2 15 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,15) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 2,14) Észak felé mész a labirintusban. Fehér szellemalak bukkan elõ a
sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen
meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult,
hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit -
75 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ilikiral város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 28 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 52 százas lépés után érkezett
meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza,
Ilikiral érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon
hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Huh, hát ez nem
megy rögtön.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
h 809 |
809. tárgy használata |
Titkos Társaság... Titkos Társaság... - ízlelgeted a szavakat, és közben
az jár a fejedben, hogy miért nem hallottál még eddig róluk? Rendben,
azért titkos ez a szövetség, hogy ne tudjanak róluk, na de akkor ki tudhat
mégis valamit?
[IQ próba 19-es küszöbre: sikeres]
Hát a remete! Ez az! Hiszen õ is ugyanolyan nem kívánatos személy, mint
ezek a bûnözõk! Õ is egy számûzött, kitaszított galetki. Biztosan tud
valamit! Nem is teketóriázol, hanem máris meglátogatod a remetét, aki
nyomorúságos barlangjában jó szívvel fogad téged. Eleinte csak beszélgettek,
mindenféle általános dolgokról, de túl sokáig nem kerülgetheted a témát,
ezért nagy nehezen kibököd, hogy mirõl is van szó.
- Titkos Társaság?
Hamis arany? Hát mindenáron bajba akarsz sodorni engem? Nincs nekem elég
bajom? Hagyjál engem békén ezzel! - válik váratlanul mogorvává, mikor
megtudja jöveteled célját. Látod rajta, hogy nagyon fél a megtorlástól,
ezért nála puszta rábeszéléssel semmire sem mégy. Itt bizony mágiára van
szükség, amivel végleg megtörheted az ellenállását: 8-as szintû ellenállás
megtörésre! Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten.
Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]
mak 1 1 1 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró 1 sorának módosítása, az 1. sortól:
[Parancs 1. makróba tárolva.] A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz,
hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat
elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb
lesz! Barlangod új mérete: 178. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak
is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 1 új fajta tárgynak sikerült
helyet csinálni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
ep 25 50 12 |
építed a 25. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a savlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a gyógyító kamra felhúzását.
Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 80 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 70 TVP-nyit kell dolgoznod.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+100%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
h 14 1 31 33 |
14. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 33. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
h 14 1 22 33 |
14. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 33. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
v 159 9783 1 |
159. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemidézést. A szellemvilágban
könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már
a galetkihez beszél a szellemed: "Magic Horse vagyok, a Hegy csúcsának
uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is
porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes
vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet
létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj
és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél
is."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
tps 15 |
15 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
t 5 10 |
5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak
helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
179. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod
õket hová rakni. 1 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és
etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Az egyik falon furcsa feliratot
látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen
simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima
felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez
ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni.
(443.
kaland, összköltsége 25 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Horke Jalman, egy rövid, fekete hajú, fekete szemû, nagydarab
izmos kigyúrt férfi. [aura: 15-ös mentális robbanás.] A Mutánsok klánjának
mutáns rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, Rogan karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, brutális pókcsatos öv, ozin
fülkarika, a mutáció gyémántja, a méreg bíbor pikkelyvértje. Elsõ mondatod:
"Te sárgafülû borjú!" Azonnal visszavág: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!"
A következõvel folytatod: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!"
Nem késik a válasszal: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" A következõvel
folytatod: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén
kiharapod a sarokból." Nem késik a válasszal: "Ha ez a legjobb visszavágás,
amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!"
A következõvel folytatod: "Te ágybavizelõ mutáns féreg: olyan iszonyatosan
büdös vagy, hogy az összes környékbeli barlangot evakuálni kellett!" Jól
odamondtál neki! Horke Jalman csak hápog. Mikor kidühöngte magát, biccent:
Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
vv 148 154 157 158 176 |
több varázslat elmondása |
[V 148 1 0:] Elõhívsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[V 154 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot.
(+15% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy láthatatlanságot. (-13 vp.)
[V 158 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy láth. észlelése.
(-5 vp.)
[V 176 0 0:] Elõhívsz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
sza 2 2 99 |
2 db 2 tárgy átadása 99. szolgának |
[SZA 2 2 1:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Quwarg katona morálja
20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos
barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Némi válogatás után
elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat.
Nem találsz semmit. Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Xilife a Fehér Angyal, egy égkék
szemû, hófehér hajú, formás testalkatú, kecses nõ. [aura: savimmunitás:
4.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Tárgyai: görényfarok, a tûz
ezüst fülbevalója, a tudás zafírja, a tûz ónix karkötõje, a tûz bíbor pikkelyvértje,
a tûz aranyozott nyaklánca, a tûz szarvas sisakja, a tûz aranyozott fülbevalója,
a bérmágus keresztszimbóluma, a tûz szöges öve, a káosz rémületes pajzsa,
a teknõs ébenfa lándzsája, a gyorsaság malachitgyûrûje, a teknõs hosszú
lándzsája, a káosz dalebgad amulettje, az ellenállás kõrisfa íja, a tûz
díszes köpenye, a tûz malachitgyûrûje, a yeti díszes karkötõje, a teknõs
vívótõre, a tûz ónixgyûrûje, a tûz díszes karkötõje, a káosz dalebgad csizmája.
Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna
ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak.
(+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
mátekel gombát.
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát
keresel. Semmi! Megindulsz befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Argerom Jasnan, egy hoszú, barna
hajú, barna szemû, vékony izmos piperkõc férfi. A Halhatatlanok klánjának
rendfõnök rangú tagja. Viselt tárgyai: zafír érdemrend, a mentát ezüst
nyaklánca, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a sólyom sárgaréz nyaklánca,
az egyensúly gyûrûje, Trollagyar, a sólyom átlátszó köntöse, a villám vassisakja,
a gyorsaság gyûrûje, a sólyom zangrozi csizmája, a hatalom rubinja, a villám
könnyû pikkelyvértje, a kobra könnyû íja, a ragadozó díszes karkötõje,
aranyozott villámöv. Elpakolsz 2 drágakövet, aztán már távozol is a zsákmánnyal.
És még némi ennivalót is loptál! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
z 588 20 148 |
zenélsz 588. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta.
Igyekszel megcsillogtatni a zenei tudásodat: egy különösen nehéz számot
adsz elõ. Csak kevés bárd mer vele próbálkozni, mert könnyû elrontani.
A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris
oszlik a tömeg. (+33 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt
számodra. (+1 hõsiesség pont.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet!
Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta
(#142).
[ld. enc.]
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A halál
sekrestyése
87 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sötét elf nekromanta mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! A halál sekrestyése
elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona a halál sekrestyése felé
mozog. A halál sekrestyése és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
halál sekrestyése
sebzõdik 35 ép-t. (-5 vp.) A halál sekrestyése holtan
terül el. Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz
egy életszívás varázslatot.
Sebzõdsz 14 ép-t. A quwarg katona a sötét elf
nekromanta irányába megy. A quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A sötét elf nekromanta rezisztálja. (-5 vp.) Néhány rövid
kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõr varázslatot.
Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A quwarg katona a sötét elf nekromantát
támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A sötét elf nekromanta ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) A sötét elf nekromanta
varázshatalma segítségével elmond egy életszívást.
Sebzõdsz 14 ép-t. A
quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A sötét
elf nekromanta
96 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sötét elf nekromanta halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 19/13.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 15%. Összegyûjtöd a "kincset":
38 arany, 2 hamis arany és egy spanyolcsizma.
[ld. enc.] A gyomrod korog
egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+22% jóllakottság.) Úgy érzed,
most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél. Leveszed
a törpék csizmáját. Felveszed a spanyolcsizmát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod
a lelet feltárását. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi
fajtól! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
muskil ! Leszedsz
1 adagot.
[ld. enc.] Folytatod a régészkedést. Békés munkád közben megzavarnak.
Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: savimmunitás: 30.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. A savelementál
93 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A quwarg katona
a savelementált rohamozza. A savelementál a quwarg katonát rohamozza. A
quwarg katona és a savelementál egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A savelementál
35 ép-t
sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) A savelementál
holtan terül el.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 5/32.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+65%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 11%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany és 2
hamis arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? A hosszú munka meghozza
gyümölcsét - elõásol valamit: egy fehér gyógyital.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy furcsa dolgot pillantasz meg:
egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?),
amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr
- és talán mágikus - lakóépület!
(436. kaland, összköltsége 10 TVP.) Az
izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Békés munkád
közben megzavarnak. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: 5-ös
méretû 7-es szintû jobb mancs, 7-es energiaszívás.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A csúf gusztustalanság
35 sebzést kap. (-5 vp.) A quwarg katona elindul
a csúf gusztustalanság felé. A csúf gusztustalanság a quwarg katonát rohamozza.
A quwarg katona és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A csúf gusztustalanság
35 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A csúf gusztustalanság kileheli lelkét.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 24/6.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+51%). Szolgáidnak 9% jut. Hát, erre a támadásra nem volt
nagy szükség! Tovább dolgozol. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk,
mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel
1
szemani gombát. Szakértõ módon leszeded.
[ld. enc.] Folytatod a régészkedést.
Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek
élete még nyomorultabb legyen. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg.
Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy mélységi
ent (#133) [aura: 10-es méretû 16-os szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A mélységi ent
35 sebzést kap. (-5 vp.) A quwarg katona megközelíti a mélységi
entet. A mélységi ent elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és
a mélységi ent egymással harcolnak. A quwarg katona hörögve elterül. A
mélységi ent nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A mélységi entet védi rezisztanciája. (-5 vp.) A mélységi
ent odajön hozzád. A mélységi ent rád támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.)
Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A mélységi ent rezisztálja. (-5 vp.) A mélységi ent rád támad. Bever egyet
jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A mélységi ent rezisztálja.
(-5 vp.) A mélységi ent téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Nem
talált. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A mélységi ent
94 ép-t sebzõdik.
(-3 vp.) A mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+4 ép)
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 2/16.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 36 arany és 2 hamis
arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez
egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába
öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok
varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a
torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy
meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled
egy pusztító szójer (#154).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A pusztító szójer
sebzõdik 35 ép-t. Gyógyulsz 5 életpontot.
(-5 vp.) A pusztító szójer a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona
a pusztító szójer felé mozog. A pusztító szójer és a quwarg katona egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A pusztító szójer
35 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A pusztító szójer és a quwarg
katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A pusztító szójer
sebzõdik 35 ép-t. (-5 vp.) A pusztító szójer hörögve
elterül.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 14/36.]
Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+63%). Szolgáidnak 11% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy
szójer csáprágó.
[ld. enc.] A quwarg katona kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes
sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Megpillantasz egy mészkõbõl
épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva.
Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené
körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(202.
kaland, összköltsége 25 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe
kell nézned.] Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött,
és megpördülsz. Ellenfeled egy savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A savelementál
87
ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A quwarg katona a savelementált rohamozza. A savelementál
a quwarg katona felé mozog. A quwarg katona és a savelementál egymással
harcolnak. A quwarg katona holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A savelementál
35 sebzést kap. (-5 vp.) A savelementál halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 15/27.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+76%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 26 arany és egy
hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ölésre készen futsz végig
a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Megpillantasz
egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen,
nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura:
méret: 108.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A pusztító szójer
35
sebzést kap. (-5 vp.) A pusztító szójer a quwarg katona irányába megy.
A quwarg katona elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer és a
quwarg katona egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A pusztító szójer
sebzõdik 35 ép-t. (-5 vp.) A pusztító szójer és a quwarg katona egymással
harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A pusztító szójer
35 sebzést kap. (-5 vp.) A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 23/44.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+63%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 11%. Elrakod a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó,
egy xenópete, 39 arany és 2 hamis arany. A quwarg katona habzsolja az
ételt. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal
egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére.
Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással
ráveted magad. Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: hidegimmunitás:
25.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A voharai szellem rezisztálja. (-5 vp.) A voharai szellem a quwarg katona
irányába megy. A quwarg katona a voharai szellem felé mozog. A voharai
szellem és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A voharai szellem
35 sebzést kap. (-5 vp.) A voharai szellem és a quwarg
katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A voharai szellem
sebzõdik
35 ép-t. (-5 vp.) A voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 0/4.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%).
Szolgáidnak is jut 9%.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A
barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva
a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Pillanatnyi
habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges
csapdákat. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Azért még mindig
óvatosan, de bemész.
Aludni látszik a lakó,
D'Angelo, egy fekete, tüsi hajú, lángoló szemû, kreol
bõrû, komoly tekintetû, körszakállas férfi. [aura: 3-as kisebb erõpajzs.]
A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
asztrálgyöngy, a pók smaragdgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing,
az egészség csontamulettje, szivárvány karkötõ, aréna réz érme, a kalmár
nyaklánca, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, zafír érdemrend, ozin fülkarika,
a gyõzelem fekete csizmája, az elfek ezüst nyaklánca, szent templomi maszk,
kék mutációs gyûrû, a mentát gyöngye, a siker ezüstveretes öve, bronz pszi
váll-lap. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Gigászi küzdelem
kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10
vp.) D'Angelo a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona megközelíti D'Angelot.
D'Angelo és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona holtan
terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
D'Angelo
88 sebzést kap. (-8 vp.) D'Angelo feléd rohan. D'Angelo téged
támad. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Rád vág bal karmával.
Elkerülted. Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. D'Angelo regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. D'Angelo ellenáll a
varázslatnak. (-3 vp.) D'Angelo rád veti magát. Feléd üt jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés!
( -5 tüskés bõr.) Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr.) Pofáját nagyra
tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). D'Angelo
regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. D'Angelot védi
rezisztanciája. (-3 vp.) D'Angelo téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával.
(52 ép-t
sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával.
(57 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép) D'Angelo regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) D'Angelo rád
veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Kitátja
száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép) D'Angelo regenerálódik.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 0/109.]
A küzdelem eredménye döntetlen. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb
gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4
vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
tpf 15 |
15 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál
fel, maradt még 22.]
be 9 1 250 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni
szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 87 életpontot.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 137 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
be 9 3 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
be 9 3 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 17.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-3 TVP.) Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
Az erõ nehéz harci nyílpuskája:
értéke 412 arany #1739 (4 dukát), a sebzése 2D7+4. A következõ képességeket
azonosítod: +6 erõ, -1 gyorsaság.
Az elefánt összetett íja: értéke 616
arany #16575 (5 dukát), a sebzése 2D5+5. Viselésekor a következõ hatásokra
számíthatsz: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +4 egészség, +8% védekezés.
A tûz koponya amulettje: értéke 493 arany #22350 (5 dukát). A következõ
képességeket azonosítod: +6 tûzlehelet.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt
és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1080 sebzést okoztál, és 158
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
17 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 14 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
339 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 123. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (17) / 7.90 |
[2] IQ: |
14 (18) / 2.84 |
[3] ügyesség: |
8 (13) / 1.61 |
[4] egészség: |
10 (16) / 6.59 |
[5] mágia: |
20 (39) / 12.22 |
[6] gyorsaság: |
11 (15) / 1.68 |
[9] Méret/ép: |
177 (188) / 188 |
Min. méret: |
102 |
Barlangméret: |
179 |
|
|
Varázspont: |
471 / 190 |
Képességpont: |
26 / 88% |
Hõsi pont: |
84 (20) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
50% |
Galetki erõ: |
754 / 214 |
Hírnév : |
1430 |
Jóllakottság: |
141% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
64 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
36 (0) |
Torzsz. csaták: |
670 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
617 (8) |
Leölt torzszülött: |
952 (9) |
Pszi csaták: |
71 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
44
(0) |
Ájulások száma: |
25 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (34)
Speciális
képességeid:
+34 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Semmisíts meg 10 káoszkígyót, csakis varázslattal!
2.) Hozz 7 smaragd esszenciát! 3.) Használd a szellemidézés varázslatot
20 alkalommal! [számláló: 19] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
17 (20) / 0.75 |
[15] regeneráció: |
6 (8) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
7 (13) / 2.36 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 / 0.69 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
3 / 0.09 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 2.65 |
[47] zárnyitás: |
5 / 3.20 |
[48] mászás: |
5 / 2.85 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 4.93 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
9 (12) / 7.49 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.51 |
[54] kereskedelem: |
6 (9) / 4.21 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 2.23 |
[57] gyógynövények: |
7 / 0.32 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 1.05 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 3.80 |
[60] pszi támadás: |
12 / 4.98 |
[61] pszi energia: |
11 / 5.98 |
[62] lopás: |
8 / 4.50 |
[63] éberség: |
3 / 0 |
[64] átokszórás: |
12 / 6.68 |
[65] álcázás: |
25 / 0.61 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.70 |
[67] régészet: |
10 / 8.58 |
[68] zene: |
9 / 4.40 |
[69] tanulás: |
9 / 4.57 |
[70] idézés: |
7 / 2 |
[71] javítás: |
5 / 0.05 |
[72] építés: |
10 / 7.10 |
[73] felderítés: |
4 / 2.92 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
3 (2) / 0 |
[101] szakért.: |
3 (4) / 1.38 |
|
|
Trollagyar |
bal csáp |
[103] méret: |
3 (1) / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.70 |
|
|
a hatalom
gyalogos lándzsája |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.18 |
|
|
az élet
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 1.94 |
[36] csábmosoly: |
2 (5) / 1.56 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
7 (10) / 0.48 |
[41] elemek parancsa: |
1 (4) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
2 (5) / 0.54 |
[10] energiatüske: |
5 (8) / 1 |
[156] éhínség: |
1 (4) / 0 |
[29] életszívás: |
28 (31) / 1.20 |
[172] gázpajzs: |
5 (8) / 0 |
[17] gránitbõr: |
13 (16) / 0.76 |
[13] jégcsóva: |
26 (29) / 7.46 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.20 |
[154] kisebb erõpajzs: |
7 (10) / 0.76 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 2.96 |
[146] kontakt.õseiddel: |
11 (14) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
4 (7) / 1.28 |
[157] láthatatlanság: |
3 (6) / 2.20 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.16 |
[129] mentális robbanás: |
10 / 0.26 |
[148] méregsemlegesítés: |
2 (5) / 0.20 |
[133] pszi acéltorony: |
3 / 0.02 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.56 |
[171] savpajzs: |
1 (4) / 0 |
[151] sárkánylehelet: |
1 (4) / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 (4) / 0.80 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
10 / 1.20 |
[159] szellemidézés: |
2 (5) / 0.52 |
[176] szélpajzs: |
2 (5) / 0.36 |
[132] tudati méreg: |
5 / 0.06 |
[19] tûzfal: |
10 (13) / 0.64 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
28 (31) / 1.85 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
22 villá |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (5), láth. észlelése (7), szélpajzs (5).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] quwarg katona |
58/58 |
162% |
185% |
4 / 1.79 |
harcol |
lélekenergia rész |
15% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
b 1 1 |
kno 9 2 |
e 9 100 |
pv 4 8 |
p |
vv 148 154 157 158 176 |
|
2. Makró |
ad 10 |
v 159 9783 1 |
tps 15 |
t 5 10 |
mak 1 |
sza 2 2 99 |
|
3. Makró |
h 14 1 31 33 |
h 14 1 22 33 |
mak 2 |
pv 6 |
p |
p |
|
4. Makró |
tpf 15 |
be 9 1 250 |
be 9 3 1 |
be 9 3 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 110. |
4: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 160. |
9: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 230. |
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 321. képessége 6 v. több, Prioritás: 195,
és ha ellenfeled galetki. |
5: tûzfal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több
ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött. |
7: elektromos kéz t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 200, és ha
4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött. |
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van, Prioritás: 180,
és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott
varázs imm.(231) képessége |
12: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 24, Prioritás:
170, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás
(236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége |
14: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 190, és ha 1
vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
16: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 175, és ha 1 vagy
több ellenfél van, és a harc 2. körétõl. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: rovarsámán (#77), agglomerátor (#41), boltos (#138),
orgling sámán (#101), fekete özvegy (#144).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 0 61 27 50;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 6;
L 5 2;
HE 1;
PT 3;
I 50 10 0 63;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #443 (123.
forduló), #436 (123. forduló), #202 (123. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a gyógyító kamra építésén dolgozol,
eddig 130 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bérmágus szöges pajzsa (#17264) |
* |
1 a gepárd kék köpenye (#15537)
|
* |
1 a hatalom könnyû láncinge (#6881) |
* |
1 a mágia csontmaszkja (#3342) |
* |
1 a torony csatos öve (#18266) |
|
1 a törpék csizmája (#6520) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
2 díszes köpeny (#1138) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107)
|
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gepárd fülbevalója (#15655) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
* |
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
* |
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje
(#19676) |
* |
1 a sün díszes karkötõje (#25092) |
* |
1 a szívósság amulettje (#14695) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
*
|
1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326) |
|
2732 arany (#1) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
52 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
501 hamis arany (#809) |
* |
1 kék gömb (#143)
|
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
2 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 zöld mutációs
gyûrû (#191) |
Felszerelés |
|
60 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 dorony duda (#588)
|
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
2 furulya (#167)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
3 hebrencs csapda (#582) |
|
14 Krónika
(#783) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
2 Morgan pálcája
(#511) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
Fegyverek |
* |
1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) |
* |
1 a mágia könnyû nyílpuskája
(#3536) |
|
1 a méreg csonttõre (#24251) |
* |
1 az élet hosszúkardja (#5367) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
1 görbekard
(#1316) |
|
2 könnyû íj (#1271) |
|
2 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
14 csótányláb (#25) |
|
18 elonotichlan (#31)
|
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala
(#58) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
73 liánvirág (#24) |
|
29 mátekel gomba (#21) |
|
3 mézfû (#29) |
|
22 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
6 rémcserje (#34) |
|
28 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
11 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36)
|
|
17 tejfonál (#28) |
|
7 üvegcse (#14) |
|
22 winropu moha (#22) |
|
5 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
8 asztrálesszencia (#154) |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
1 duzzadt xenópete
(#479) |
|
39 ekinda haj (#147) |
|
16 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
17 mandibula (#157) |
|
7 molad púp (#16) |
|
7 molitár háj (#165) |
|
7 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
15 õsi relikvia (#17) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
2 smaragd esszencia (#229)
|
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
6 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün
csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja
#21566 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25), 2 mátekel
gomba (#21), 9 hamis arany (#809), 1 sötét mák (#23), 1 drágakõ (#2),
1 aranydukát (#437), 1 spanyolcsizma (#201), 1 muskil (#37), 1 szemani
gomba (#36), 1 fehér gyógyital (#50), 2 szójer csáprágó (#231), 1 duzzadt
xenópete (#479), 5 õsi relikvia (#17).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 51 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÖTÉT ELF NEKROMANTA (142. LÉNY) A sötét elfek a hegyek mélyére kényszerült
elfek sötétlelkû rokonai. Fekete bõrük és fehér hajuk egyedülálló látvány.
Nagyfokú ellenállással rendelkeznek a mágiával szemben, de õk maguk nagy
tapasztalattal mûvelik, különösen a nõk. Nem ritka a sötét elf varázslathasználók
között a képzett nekromanta, aki nagy szakértelemmel használja a leghatalmasabb
életet és halált manipuláló varázslatokat is. A sötét elf nekromanták általában
nagy csapatokat kísérnek, gyógyító varázslataikkal segítik a sereget. A
nekromanták húsa a puhányok és mágiafalók számára fogyasztható.
SPANYOLCSIZMA (201. TÁRGY) Ez a csizma duplán gonosz egy teremtés. Egyrészt
amint a birtokodba kerül, rögtön késztetést érzel, hogy felhúzd, akármilyen
varázslatos lábbeli is volt eddig a lábadon. Amint felhúztad, rájössz,
hogy legalább 3 számmal kisebb a kelleténél, de már képtelen vagy leszedni
a lábadról. Az állandó szorítás sajnos elvonja a figyelmedet harctól, ezért
minden végtagod mérete kettõvel csökken. Néha a csizma megunja a lábad,
és ilyenkor odaajándékozod az elsõ galetkinek, akivel találkozol. (Aki
csak addig fog neki örülni, amíg fel nem veszi.)
MUSKIL (37. TÁRGY) A muskil egy kényes, érzékeny növény, amely a föld
alatti növények többségétõl eltérõen élénk fotoszintézist igényel. Nem
csoda, hogy kizárólag a felszínhez közel találkozhatsz vele, olyan helyeken,
ahová be tud valamennyi fény hatolni. Így aztán az alsóbb szinteken egyáltalán
nem fordul elõ. [Szükséges varázsital fõzés szint: 8.]
SAVELEMENTÁL (147. LÉNY) A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei
a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették
õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak
szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak
ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára
sem fogyasztható.
SZEMANI GOMBA (36. TÁRGY) Apró, pufók gombafajta, ahogy feljebb haladsz
a szintek közt, egyre gyakrabban találkozhatsz vele. Állítólag egy titkos
varázsital recept fontos komponense, de természetesen a receptet teljes
titokban tartják ismerõi, úgyhogy te legfeljebb találgathatsz. [Szükséges
varázsital fõzés szint: 8.]
PUSZTÍTÓ SZÓJER (154. LÉNY) Ez a két ízelt lábán felemelkedve járó, sáskaszerû
lény méltán kelt rettegést a hegymély galetkijei között - a csáprágójából
csöpögõ pusztító, savas anyag gyakran szétmarja a varázstárgyakat, így
a gyõztes csata után is vesztesnek érzi magát a hõs kalandozó. Vannak,
akik csupaszon szállnak szembe a szójerrel, mások tárgyvédelemmel készülnek
fel ellene, megint mások igyekeznek a csata elején megsemmisíteni ezt a
jéggel szemben különösen ellenálló, ocsmány teremtményt. És persze olyan
is akad, aki azonnal, rémülten menekül, amint a szójert megpillantja. Mindenesetre,
ha esetleg legyõzöd, és rovarevõ vagy kõevõ vagy, finom csemegéhez juthatsz.
SZÓJER CSÁPRÁGÓ (231. TÁRGY) Lemetszve a pusztító szójer csáprágóját,
reméled, hogy gyilkos hatalmú fegyvert kaptál: egy rúdra kötözve, talán
te is elpusztíthatod ellenfeled tárgyait! De nem, ez sajnos nem mûködik...
Mindegy, preparálva még így is egy értékes trófea.