Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-12-02 14:37:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8351-123

Karakterszám: 8351 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 123 Játékhét: 566
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1538
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. nov. 1. 21h:47'
A következõ fordulód táplálható: 2024. nov. 2.

E-mail!

MAGIC HORSE KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8350.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*aug. 3.* Thurr'ok felköltözött a következõ szintre.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

var 17 22 154 8 17. varázslatra 22 képességpont
Elköltesz 22 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 13. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot kisebb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

kno 12 3 12. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 17. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

ell 1900 144 ellenfél lista beállítása
1900. lista módosítása: 144 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

m 2 15 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,15) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 2,14) Észak felé mész a labirintusban. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 75 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ilikiral város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 28 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 52 százas lépés után érkezett meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ilikiral érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Huh, hát ez nem megy rögtön.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

h 809 809. tárgy használata
Titkos Társaság... Titkos Társaság... - ízlelgeted a szavakat, és közben az jár a fejedben, hogy miért nem hallottál még eddig róluk? Rendben, azért titkos ez a szövetség, hogy ne tudjanak róluk, na de akkor ki tudhat mégis valamit?
[IQ próba 19-es küszöbre: sikeres]
Hát a remete! Ez az! Hiszen õ is ugyanolyan nem kívánatos személy, mint ezek a bûnözõk! Õ is egy számûzött, kitaszított galetki. Biztosan tud valamit! Nem is teketóriázol, hanem máris meglátogatod a remetét, aki nyomorúságos barlangjában jó szívvel fogad téged. Eleinte csak beszélgettek, mindenféle általános dolgokról, de túl sokáig nem kerülgetheted a témát, ezért nagy nehezen kibököd, hogy mirõl is van szó.
- Titkos Társaság? Hamis arany? Hát mindenáron bajba akarsz sodorni engem? Nincs nekem elég bajom? Hagyjál engem békén ezzel! - válik váratlanul mogorvává, mikor megtudja jöveteled célját. Látod rajta, hogy nagyon fél a megtorlástól, ezért nála puszta rábeszéléssel semmire sem mégy. Itt bizony mágiára van szükség, amivel végleg megtörheted az ellenállását: 8-as szintû ellenállás megtörésre! Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

mak 1 1 1 1. makró definiálása/hívása
1. makró 1 sorának módosítása, az 1. sortól:
b 1 1 barlangod bõvítése
[Parancs 1. makróba tárolva.] A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 178. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 1 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

ep 25 50 12 építed a 25. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a savlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a gyógyító kamra felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 80 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 70 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

h 14 1 31 33 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 33. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

h 14 1 22 33 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 33. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

v 159 9783 1 159. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemidézést. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Magic Horse vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

tps 15 15 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 179. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 1 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

e 9 100 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (443. kaland, összköltsége 25 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Horke Jalman, egy rövid, fekete hajú, fekete szemû, nagydarab izmos kigyúrt férfi. [aura: 15-ös mentális robbanás.] A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, brutális pókcsatos öv, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja, a méreg bíbor pikkelyvértje. Elsõ mondatod: "Te sárgafülû borjú!" Azonnal visszavág: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" A következõvel folytatod: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Nem késik a válasszal: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" A következõvel folytatod: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén kiharapod a sarokból." Nem késik a válasszal: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" A következõvel folytatod: "Te ágybavizelõ mutáns féreg: olyan iszonyatosan büdös vagy, hogy az összes környékbeli barlangot evakuálni kellett!" Jól odamondtál neki! Horke Jalman csak hápog. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

vv 148 154 157 158 176 több varázslat elmondása
[V 148 1 0:] Elõhívsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[V 154 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy láthatatlanságot. (-13 vp.)
[V 158 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy láth. észlelése. (-5 vp.)
[V 176 0 0:] Elõhívsz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

sza 2 2 99 2 db 2 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 2 2 1:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Quwarg katona morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz semmit. Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Xilife a Fehér Angyal, egy égkék szemû, hófehér hajú, formás testalkatú, kecses nõ. [aura: savimmunitás: 4.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Tárgyai: görényfarok, a tûz ezüst fülbevalója, a tudás zafírja, a tûz ónix karkötõje, a tûz bíbor pikkelyvértje, a tûz aranyozott nyaklánca, a tûz szarvas sisakja, a tûz aranyozott fülbevalója, a bérmágus keresztszimbóluma, a tûz szöges öve, a káosz rémületes pajzsa, a teknõs ébenfa lándzsája, a gyorsaság malachitgyûrûje, a teknõs hosszú lándzsája, a káosz dalebgad amulettje, az ellenállás kõrisfa íja, a tûz díszes köpenye, a tûz malachitgyûrûje, a yeti díszes karkötõje, a teknõs vívótõre, a tûz ónixgyûrûje, a tûz díszes karkötõje, a káosz dalebgad csizmája. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 mátekel gombát. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Semmi! Megindulsz befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Argerom Jasnan, egy hoszú, barna hajú, barna szemû, vékony izmos piperkõc férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. Viselt tárgyai: zafír érdemrend, a mentát ezüst nyaklánca, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, Trollagyar, a sólyom átlátszó köntöse, a villám vassisakja, a gyorsaság gyûrûje, a sólyom zangrozi csizmája, a hatalom rubinja, a villám könnyû pikkelyvértje, a kobra könnyû íja, a ragadozó díszes karkötõje, aranyozott villámöv. Elpakolsz 2 drágakövet, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

z 588 20 148 zenélsz 588. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Igyekszel megcsillogtatni a zenei tudásodat: egy különösen nehéz számot adsz elõ. Csak kevés bárd mer vele próbálkozni, mert könnyû elrontani. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+33 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (+1 hõsiesség pont.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142). [ld. enc.]
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A halál sekrestyése 87 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! A halál sekrestyése elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona a halál sekrestyése felé mozog. A halál sekrestyése és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A halál sekrestyése sebzõdik 35 ép-t. (-5 vp.) A halál sekrestyése holtan terül el. Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 14 ép-t. A quwarg katona a sötét elf nekromanta irányába megy. A quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A sötét elf nekromanta rezisztálja. (-5 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A sötét elf nekromanta ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) A sötét elf nekromanta varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. A quwarg katona a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A sötét elf nekromanta 96 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sötét elf nekromanta halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 19/13.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 15%. Összegyûjtöd a "kincset": 38 arany, 2 hamis arany és egy spanyolcsizma. [ld. enc.] A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+22% jóllakottság.) Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél. Leveszed a törpék csizmáját. Felveszed a spanyolcsizmát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez muskil ! Leszedsz 1 adagot. [ld. enc.] Folytatod a régészkedést. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: savimmunitás: 30.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A savelementál 93 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A quwarg katona a savelementált rohamozza. A savelementál a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona és a savelementál egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A savelementál 35 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) A savelementál holtan terül el.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 5/32.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+65%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 11%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany és 2 hamis arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy fehér gyógyital.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (436. kaland, összköltsége 10 TVP.) Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: 5-ös méretû 7-es szintû jobb mancs, 7-es energiaszívás.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A csúf gusztustalanság 35 sebzést kap. (-5 vp.) A quwarg katona elindul a csúf gusztustalanság felé. A csúf gusztustalanság a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A csúf gusztustalanság 35 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A csúf gusztustalanság kileheli lelkét.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 24/6.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Szolgáidnak 9% jut. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel 1 szemani gombát. Szakértõ módon leszeded. [ld. enc.] Folytatod a régészkedést. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy mélységi ent (#133) [aura: 10-es méretû 16-os szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A mélységi ent 35 sebzést kap. (-5 vp.) A quwarg katona megközelíti a mélységi entet. A mélységi ent elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és a mélységi ent egymással harcolnak. A quwarg katona hörögve elterül. A mélységi ent nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A mélységi entet védi rezisztanciája. (-5 vp.) A mélységi ent odajön hozzád. A mélységi ent rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A mélységi ent rezisztálja. (-5 vp.) A mélységi ent rád támad. Bever egyet jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A mélységi ent rezisztálja. (-5 vp.) A mélységi ent téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Nem talált. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A mélységi ent 94 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) A mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 2/16.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 36 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A pusztító szójer sebzõdik 35 ép-t. Gyógyulsz 5 életpontot. (-5 vp.) A pusztító szójer a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona a pusztító szójer felé mozog. A pusztító szójer és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A pusztító szójer 35 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A pusztító szójer és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A pusztító szójer sebzõdik 35 ép-t. (-5 vp.) A pusztító szójer hörögve elterül.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 14/36.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+63%). Szolgáidnak 11% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó. [ld. enc.] A quwarg katona kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (202. kaland, összköltsége 25 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A savelementál 87 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A quwarg katona a savelementált rohamozza. A savelementál a quwarg katona felé mozog. A quwarg katona és a savelementál egymással harcolnak. A quwarg katona holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A savelementál 35 sebzést kap. (-5 vp.) A savelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 15/27.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+76%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 26 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: méret: 108.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A pusztító szójer 35 sebzést kap. (-5 vp.) A pusztító szójer a quwarg katona irányába megy. A quwarg katona elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A pusztító szójer sebzõdik 35 ép-t. (-5 vp.) A pusztító szójer és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A pusztító szójer 35 sebzést kap. (-5 vp.) A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 23/44.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+63%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 11%. Elrakod a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó, egy xenópete, 39 arany és 2 hamis arany. A quwarg katona habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: hidegimmunitás: 25.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A voharai szellem rezisztálja. (-5 vp.) A voharai szellem a quwarg katona irányába megy. A quwarg katona a voharai szellem felé mozog. A voharai szellem és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A voharai szellem 35 sebzést kap. (-5 vp.) A voharai szellem és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A voharai szellem sebzõdik 35 ép-t. (-5 vp.) A voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 0/4.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Szolgáidnak is jut 9%.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Aludni látszik a lakó, D'Angelo, egy fekete, tüsi hajú, lángoló szemû, kreol bõrû, komoly tekintetû, körszakállas férfi. [aura: 3-as kisebb erõpajzs.] A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: asztrálgyöngy, a pók smaragdgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az egészség csontamulettje, szivárvány karkötõ, aréna réz érme, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, zafír érdemrend, ozin fülkarika, a gyõzelem fekete csizmája, az elfek ezüst nyaklánca, szent templomi maszk, kék mutációs gyûrû, a mentát gyöngye, a siker ezüstveretes öve, bronz pszi váll-lap. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) D'Angelo a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona megközelíti D'Angelot. D'Angelo és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. D'Angelo 88 sebzést kap. (-8 vp.) D'Angelo feléd rohan. D'Angelo téged támad. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Rád vág bal karmával. Elkerülted. Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. D'Angelo regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. D'Angelo ellenáll a varázslatnak. (-3 vp.) D'Angelo rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr.) Pofáját nagyra tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). D'Angelo regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. D'Angelot védi rezisztanciája. (-3 vp.) D'Angelo téged támad. Odacsap neked jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. (52 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. (57 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) D'Angelo regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) D'Angelo rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) D'Angelo regenerálódik.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 0/109.] A küzdelem eredménye döntetlen. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
mak 4 4. makró definiálása/hívása

tpf 15 15 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 87 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 137 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. Az erõ nehéz harci nyílpuskája: értéke 412 arany #1739 (4 dukát), a sebzése 2D7+4. A következõ képességeket azonosítod: +6 erõ, -1 gyorsaság. Az elefánt összetett íja: értéke 616 arany #16575 (5 dukát), a sebzése 2D5+5. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +4 egészség, +8% védekezés. A tûz koponya amulettje: értéke 493 arany #22350 (5 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +6 tûzlehelet.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1080 sebzést okoztál, és 158 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 17 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 14 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 339 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 123. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (17) / 7.90
[2] IQ: 14 (18) / 2.84
[3] ügyesség: 8 (13) / 1.61
[4] egészség: 10 (16) / 6.59
[5] mágia: 20 (39) / 12.22
[6] gyorsaság: 11 (15) / 1.68
[9] Méret/ép: 177 (188) / 188
Min. méret: 102
Barlangméret: 179
PONTJAID
Varázspont: 471 / 190
Képességpont: 26 / 88%
Hõsi pont: 84 (20)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 50%
Galetki erõ: 754 / 214
Hírnév : 1430
Jóllakottság: 141%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 64 (1)
Galetki gyõzelmek: 36 (0)
Torzsz. csaták: 670 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 617 (8)
Leölt torzszülött: 952 (9)
Pszi csaták: 71 (0)
Pszi gyõzelmek: 44 (0)
Ájulások száma: 25 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (34)
Speciális képességeid:
+34 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Semmisíts meg 10 káoszkígyót, csakis varázslattal! 2.) Hozz 7 smaragd esszenciát! 3.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 19]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 17 (20) / 0.75 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 7 (13) / 2.36
[18] tûzimmunitás: 3 / 0.20 [19] hidegimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 3 / 0.69
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0
[25] bûz: 3 / 0.09        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 5 / 2.65 [47] zárnyitás: 5 / 3.20
[48] mászás: 5 / 2.85 [49] rugalmasság: 4 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 6 / 4.93
[51] transzformáció: 5 / 0.10 [52] auraészlelés: 9 (12) / 7.49 [53] ékszerészet: 3 / 0.51
[54] kereskedelem: 6 (9) / 4.21 [55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 7 / 2.23
[57] gyógynövények: 7 / 0.32 [58] nyomkeresés: 6 / 1.05 [59] vezetõkészség: 4 / 3.80
[60] pszi támadás: 12 / 4.98 [61] pszi energia: 11 / 5.98 [62] lopás: 8 / 4.50
[63] éberség: 3 / 0 [64] átokszórás: 12 / 6.68 [65] álcázás: 25 / 0.61
[66] lopakodás: 4 / 0.70 [67] régészet: 10 / 8.58 [68] zene: 9 / 4.40
[69] tanulás: 9 / 4.57 [70] idézés: 7 / 2 [71] javítás: 5 / 0.05
[72] építés: 10 / 7.10 [73] felderítés: 4 / 2.92    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 (2) / 0 [101] szakért.: 3 (4) / 1.38     Trollagyar
bal csáp [103] méret: 3 (1) / 0 [104] szakért.: 3 / 1.70     a hatalom gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     az élet hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 1.94 [36] csábmosoly: 2 (5) / 1.56 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.24
[11] elektromos kéz: 7 (10) / 0.48 [41] elemek parancsa: 1 (4) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 2 (5) / 0.54
[10] energiatüske: 5 (8) / 1 [156] éhínség: 1 (4) / 0 [29] életszívás: 28 (31) / 1.20
[172] gázpajzs: 5 (8) / 0 [17] gránitbõr: 13 (16) / 0.76 [13] jégcsóva: 26 (29) / 7.46
[15] jégpajzs: 4 (7) / 0.20 [154] kisebb erõpajzs: 7 (10) / 0.76 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 2.96
[146] kontakt.õseiddel: 11 (14) / 0.96 [158] láth. észlelése: 4 (7) / 1.28 [157] láthatatlanság: 3 (6) / 2.20
[165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.16 [129] mentális robbanás: 10 / 0.26 [148] méregsemlegesítés: 2 (5) / 0.20
[133] pszi acéltorony: 3 / 0.02 [128] pszi csáp: 6 / 0.56 [171] savpajzs: 1 (4) / 0
[151] sárkánylehelet: 1 (4) / 0 [30] sorvasztás: 1 (4) / 0.80 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.20
[159] szellemidézés: 2 (5) / 0.52 [176] szélpajzs: 2 (5) / 0.36 [132] tudati méreg: 5 / 0.06
[19] tûzfal: 10 (13) / 0.64 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.12 [22] villámsújtás: 28 (31) / 1.85

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 22 villá 13 jégcsó                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (5), láth. észlelése (7), szélpajzs (5).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] quwarg katona 58/58 162% 185% 4 / 1.79 harcol
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
b 1 1
kno 9 2
e 9 100
pv 4 8
p
vv 148 154 157 158 176
2. Makró
ad 10
v 159 9783 1
tps 15
t 5 10
mak 1
sza 2 2 99
3. Makró
h 14 1 31 33
h 14 1 22 33
mak 2
pv 6
p
p
4. Makró
tpf 15
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 110.
4: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 160.
9: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 230.
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 321. képessége 6 v. több, Prioritás: 195, és ha ellenfeled galetki.
5: tûzfal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
7: elektromos kéz t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van, Prioritás: 180, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
12: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 24, Prioritás: 170, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
14: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 190, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
16: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 175, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 2. körétõl.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), agglomerátor (#41), boltos (#138), orgling sámán (#101), fekete özvegy (#144).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 61 27 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 6; L 5 2; HE 1; PT 3; I 50 10 0 63;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #443 (123. forduló), #436 (123. forduló), #202 (123. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a gyógyító kamra építésén dolgozol, eddig 130 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus szöges pajzsa (#17264) * 1 a gepárd kék köpenye (#15537) * 1 a hatalom könnyû láncinge (#6881)
* 1 a mágia csontmaszkja (#3342) * 1 a torony csatos öve (#18266) 1 a törpék csizmája (#6520)
1 csatos öv (#1166) 2 díszes köpeny (#1138) 1 ezüst fejpánt (#1107)
* 1 ezüst nadrág (#176) 2 maszk (#1090) 1 pikkelypáncél (#223)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gepárd fülbevalója (#15655) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a remete malachit karkötõje (#12491) * 1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) * 1 a sün díszes karkötõje (#25092)
* 1 a szívósság amulettje (#14695) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326)
2732 arany (#1) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 52 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) 501 hamis arany (#809) * 1 kék gömb (#143)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szivárvány karkötõ (#139) 2 üvegszimbólum (#138) * 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
60 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 fekete dukát (#218) 2 furulya (#167)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 3 hebrencs csapda (#582) 14 Krónika (#783)
1 második kulcsdarab (#227) 1 molitár dob (#168) 2 Morgan pálcája (#511)
1 õskõ (#8) 1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
* 1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) * 1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) 1 a méreg csonttõre (#24251)
* 1 az élet hosszúkardja (#5367) 4 ében nyílpuska (#133) 1 görbekard (#1316)
2 könnyû íj (#1271) 2 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 14 csótányláb (#25) 18 elonotichlan (#31)
2 fehér gyógyital (#50) 15 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
5 hónakkupók (#30) 73 liánvirág (#24) 29 mátekel gomba (#21)
3 mézfû (#29) 22 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37)
22 ragálygomba (#26) 6 rémcserje (#34) 28 sárkányvirág (#32)
1 savlehelet itala (#55) 11 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36)
17 tejfonál (#28) 7 üvegcse (#14) 22 winropu moha (#22)
5 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
8 asztrálesszencia (#154) 5 barna manakõ (#149) 1 duzzadt xenópete (#479)
39 ekinda haj (#147) 16 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
5 lemúr hártya (#161) 17 mandibula (#157) 7 molad púp (#16)
7 molitár háj (#165) 7 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
15 õsi relikvia (#17) 8 pirgamit (#152) 2 smaragd esszencia (#229)
2 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja #21566 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25), 2 mátekel gomba (#21), 9 hamis arany (#809), 1 sötét mák (#23), 1 drágakõ (#2), 1 aranydukát (#437), 1 spanyolcsizma (#201), 1 muskil (#37), 1 szemani gomba (#36), 1 fehér gyógyital (#50), 2 szójer csáprágó (#231), 1 duzzadt xenópete (#479), 5 õsi relikvia (#17).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 51 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SÖTÉT ELF NEKROMANTA (142. LÉNY)
A sötét elfek a hegyek mélyére kényszerült elfek sötétlelkû rokonai. Fekete bõrük és fehér hajuk egyedülálló látvány. Nagyfokú ellenállással rendelkeznek a mágiával szemben, de õk maguk nagy tapasztalattal mûvelik, különösen a nõk. Nem ritka a sötét elf varázslathasználók között a képzett nekromanta, aki nagy szakértelemmel használja a leghatalmasabb életet és halált manipuláló varázslatokat is. A sötét elf nekromanták általában nagy csapatokat kísérnek, gyógyító varázslataikkal segítik a sereget. A nekromanták húsa a puhányok és mágiafalók számára fogyasztható.



SPANYOLCSIZMA (201. TÁRGY)
Ez a csizma duplán gonosz egy teremtés. Egyrészt amint a birtokodba kerül, rögtön késztetést érzel, hogy felhúzd, akármilyen varázslatos lábbeli is volt eddig a lábadon. Amint felhúztad, rájössz, hogy legalább 3 számmal kisebb a kelleténél, de már képtelen vagy leszedni a lábadról. Az állandó szorítás sajnos elvonja a figyelmedet harctól, ezért minden végtagod mérete kettõvel csökken. Néha a csizma megunja a lábad, és ilyenkor odaajándékozod az elsõ galetkinek, akivel találkozol. (Aki csak addig fog neki örülni, amíg fel nem veszi.)



MUSKIL (37. TÁRGY)
A muskil egy kényes, érzékeny növény, amely a föld alatti növények többségétõl eltérõen élénk fotoszintézist igényel. Nem csoda, hogy kizárólag a felszínhez közel találkozhatsz vele, olyan helyeken, ahová be tud valamennyi fény hatolni. Így aztán az alsóbb szinteken egyáltalán nem fordul elõ. [Szükséges varázsital fõzés szint: 8.]



SAVELEMENTÁL (147. LÉNY)
A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára sem fogyasztható.



SZEMANI GOMBA (36. TÁRGY)
Apró, pufók gombafajta, ahogy feljebb haladsz a szintek közt, egyre gyakrabban találkozhatsz vele. Állítólag egy titkos varázsital recept fontos komponense, de természetesen a receptet teljes titokban tartják ismerõi, úgyhogy te legfeljebb találgathatsz. [Szükséges varázsital fõzés szint: 8.]



PUSZTÍTÓ SZÓJER (154. LÉNY)
Ez a két ízelt lábán felemelkedve járó, sáskaszerû lény méltán kelt rettegést a hegymély galetkijei között - a csáprágójából csöpögõ pusztító, savas anyag gyakran szétmarja a varázstárgyakat, így a gyõztes csata után is vesztesnek érzi magát a hõs kalandozó. Vannak, akik csupaszon szállnak szembe a szójerrel, mások tárgyvédelemmel készülnek fel ellene, megint mások igyekeznek a csata elején megsemmisíteni ezt a jéggel szemben különösen ellenálló, ocsmány teremtményt. És persze olyan is akad, aki azonnal, rémülten menekül, amint a szójert megpillantja. Mindenesetre, ha esetleg legyõzöd, és rovarevõ vagy kõevõ vagy, finom csemegéhez juthatsz.



SZÓJER CSÁPRÁGÓ (231. TÁRGY)
Lemetszve a pusztító szójer csáprágóját, reméled, hogy gyilkos hatalmú fegyvert kaptál: egy rúdra kötözve, talán te is elpusztíthatod ellenfeled tárgyait! De nem, ez sajnos nem mûködik... Mindegy, preparálva még így is egy értékes trófea.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.