8311-89
Karakterszám: |
8311 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
89 |
Játékhét: |
101 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
1874 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 24. 9h:13' |
A következõ
fordulód táplálható: 2001. okt. 27. |
|
E-mail!
CYRON ACHENAR KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 80 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Mesés Illat, egy karcsiszemüveges, semmitmondó
kinézetû, stréber fiatal férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja.
Viselt tárgyai: a kígyó köpenye, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj ezüst fejpántja,
az ügyesség csepp fülbevalója, a tudós malachitgyûrûje, a mentát amulettje,
Rogan karkötõje, a torony vándorcsizmája, a gepárd csepp fülbevalója, az
elfek sárga öve, a bûz díszes pikkelyvértje, a bûz íja. Siralmasan néz
ki, elkapta a csapdád (24-t sebezve rajta). Hangos csatakiáltással, elõreveted
magadat.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. Mesés Illat 71 sebzést kap. (-10 vp.) Mesés Illat ezer sebbõl
vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+9%). Mesés Illat megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
3 barna manakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 7. NAP ** Bejön a barlangodba Lajos az Agresszív, egy véreres szemû,
eszelõs tekintetû, sírásra görbülõ szájú férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a harcmûvész malachit karkötõje,
szivárvány karkötõ, a gladiátor malachitgyûrûje, a gólem csatos öve, a
küzdelem aranyozott fülbevalója, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a merénylõ
karikaszimbóluma, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a kobra bíbor
láncinge, a rend köve, a törpék sárgaréz nyaklánca, a gólem kerek pajzsa,
a gyorsaság szárnyas sisakja, a sas zangrozi csizmája, a bûz ónixgyûrûje,
zsugorító gyûrû, az erõ kõrisfa íja. Beleesett a csapdádba, és 19-t sebzõdött.
Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Lajos az Agresszív
71 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson.
Lajos az Agresszív máris elõtted terem! A quwarg katona rád veti magát.
Marni próbál. Elkerülted. Elõre szúr bal karmával. El sem talált, haha.
Lajos az Agresszív rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (43 ép-t
sebzõdtél). Rád vág bal karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva
harap. (43 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Lajos az Agresszív elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 11. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
3 barna manakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 17. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 velparajt. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
** 17. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
velparaj.
** 20. NAP ** Meglátogat egy galetki: Namis R'avis Latiat, egy fehér tógás,
õsz hajú, halványkék szemû, tiszteletet parancsoló megjelenésû férfi. A
Halhatatlanok klánjának jövendõlátó rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: görényfarok, a tökéletesség sárga
öve, a sebezhetetlenség zöld köntöse, bronzmedál, a hatalom rubinja, a
szellemek malachitgyûrûje, a remete vaspajzsa, az egyensúly gyûrûje, a
kígyó hosszú íja, szivárvány karkötõ, az egészség malachit karkötõje, a
ragadozó sárgaréz nyaklánca, a nyomkeresés fejpántja, a sebezhetetlenség
csepp fülbevalója, a tudás malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, a tökéletesség
vas lemezpáncélja, óriás fülbevaló, a tökéletesség háromszögszimbóluma,
a tökéletesség vándorcsizmája. Testének leromlott állapota jelzi, hogy
belegyalogolt a csapdádba, és 18-t sebzõdött. Hangos csatakiáltással, elõreveted
magadat.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
Namis R'avis Latiat 71 sebzést kap. (-10 vp.) A hájas worpel varázshatalma
segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Namis R'avis Latiat máris elõtted
terem! A tûzszalamandra feléd mozog. Namis R'avis Latiat rád veti magát.
Ütni próbál jobb mancsával. Ez mellément. Pofáját nagyra tátva harap. (32
ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz farkával. Ez mellément. A tûzszalamandra
rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
Namis R'avis Latiat elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) A hájas worpel elõhív
egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Namis R'avis
Latiat rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Nem talált. Harapni próbál.
(27 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint farkával. (19 ép-t sebzõdtél). A tûzszalamandra
rád veti magát. A tûzszalamandra tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Namis R'avis Latiat mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy életszívást. 10 ép-t sebzõdtél. Namis R'avis Latiat visszanyer 10 életpontot.
Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Namis R'avis Latiat megköszöni a küzdelmet,
majd távozik.
** 21. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót: Fürge Rhemedyl, egy magas, délceg, ijesztõen magabiztos
tekintetû, felettébb veszedelmes férfi. A Mutánsok klánjának növekmény
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az ellenállás kõrisfa íja, az
ellenállás csillogó fejpántja, az ellenállás malachit karkötõje, az ellenállás
zangrozi csizmája, óriás fülbevaló, az ellenállás gyalogos lándzsája, a
védekezés keresztszimbóluma, Rogan karkötõje, az ellenállás díszes köpenye,
az ellenállás csontamulettje, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás csonttõre,
ezüst nadrág, az ellenállás karkötõje, az ellenállás malachitgyûrûje, az
ellenállás karikaszimbóluma, az ellenállás díszes pikkelyvértje, az ellenállás
szöges öve, kék gömb, a gólem nagy pajzsa, a majom ezüst fülbevalója, a
káosz mesés gyûrûje. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Fürge Rhemedylt védi
rezisztanciája. (-10 vp.) Fürge Rhemedyl közelebb jön, hogy támadhasson.
Fürge Rhemedyl rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. Nem talált. Az ellenállás
gyalogos lándzsáját forgatva támad. Ez mellément. Fegyverével, egy az ellenállás
csonttõrével keresi a gyenge pontodat. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
Fürge Rhemedyl rezisztálja. (-10 vp.) Fürge Rhemedyl téged támad. Tekergetve
suhint jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a
kontaktméregnek. Fegyverével, egy az ellenállás gyalogos lándzsájával keresi
a gyenge pontodat. El sem talált, haha. Meglengetve egy az ellenállás csonttõrét,
megpróbál eltalálni. Mellétrafált a balfácán. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Fürge Rhemedyl megköszöni
a küzdelmet, majd távozik.
** 39. NAP ** Eljön barlangodba Fürge Rövengõr, egy barna bõrû, rövid hajú,
sportos testalkatú, mosolygós férfi férfi. A Tisztogatók klánjának vadász
rangú tagja. Viselt tárgyai: óriás fülbevaló, a bûz vassisakja, ozin fülkarika,
bronzmedál, a harcos háromszögszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, szivárvány
karkötõ, a természet csatos öve, a küzdelem vas lemezpáncélja, a tárgyalás
gyûrûje, Rogan karkötõje, a gepárd vándorcsizmája, az energia márványgyûrûje,
a háború köve, a tökéletesség díszes karkötõje, az elektromosság ezüst
nyaklánca, kék gömb, a törpék vaspajzsa, az elfek kék köpenye, görényfarok,
az elfek nehéz nyílpuskája. Szakértelempróbára invitál téged. Tétnek mindketten
25 aranyat raktok fel.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után
megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés.
Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron
és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Fürge Rövengõr már
egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
Mintha a vereség nem lenne elég, 25 arannyal lettél szegényebb!
** 52. NAP ** Látogatót kapsz, aki Kicsi de büdös, egy apró termetû, zömök,
tagbaszakadt, majdhogynem golyó alakú galetki férfi. A Tolvajok klánjának
besurranó rangú tagja. A következõket látod nála: a regenerálódás nagy
pajzsa, az elfek fejpántja, a regenerálódás vándorcsizmája, zsugorító gyûrû,
a regenerálódás csatos öve, a sav csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje,
a bölcsesség malachitgyûrûje, görényfarok, a tökéletesség csontamulettje,
a káosz szikrázó nyaklánca. Belepottyant a csapdádba, ami 19-t sebzett
rajta! - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Kicsi de büdös
71 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Kicsi de büdös máris elõtted terem! A tûzszalamandra
közelebb jön, hogy támadhasson. Kicsi de büdös rád támad. Lecsap rád jobb
karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbál. Elkerülted.
Lesújt rád bal mancsával. Elhibázta. A tûzszalamandra rád veti magát. Kitátja
száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (21 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
Kicsi de büdös 71 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Kicsi de büdös eszméletét vesztve
összeesik. A tûzszalamandra rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A tûzszalamandra sebzõdik
8 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-6 vp.) A tûzszalamandra
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
Kicsi de büdös elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 96. NAP ** Meglátogat egy galetki: Deth Stryke, egy meghatározhatatlan
külsejû, alakját sötét, gomolygó ködbe rejtett férfi. A Tisztogatók klánjának
vadász rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, a gyõzelem díszes pikkelyvértje,
a káosz éjsötét karkötõje, a merénylõ vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje,
a remete vaspajzsa, a gepárd bronz amulettje, a tárgyalás gyûrûje, a szívósság
malachitgyûrûje, a gyorsaság nyaklánca, a bölcsesség díszes karkötõje,
a merénylõ csatos öve, ozin fülkarika, az entek ezüst fülbevalója, a puhányság
köve, a sebesség könnyû nyílpuskája, a küzdelem átlátszó köntöse, a küzdelem
csillogó fejpántja, görényfarok, vörös karkötõ, szerencsekõ. Az üdvözlés
után pszionikus csatára invitál. Megállapodtok, hogy a tét 25 arany lesz.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Deth Stryke |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)24 |
(-20)5 |
Cyron Achenar |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)30 |
(+0)40 |
2. |
Deth Stryke |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)18 |
(-5)0 |
Cyron Achenar |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)15 |
(+0)40 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+21% pszi támadás, +21% pszi
energia.)
Micsoda öröm, még a tét, 25 arany is a tied lett!
** 96. NAP ** Deth Stryke kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4317
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 4317 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5665.)
A te szinteden a legnevesebb Féreg Artis, egy alacsony, vézna, kegyetlenül
megkínzott testû, tejfehér szemû férfi. (hírneve 3475.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 16.* Thomas Curse építés tulajdonsága 13 lett, elsõként a szinten.
*júl. 16.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Ki Hara Pom-pomot.
*júl. 17.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil
Tel Kator került ki gyõztesen. *júl. 19.* Kronx regeneráció tulajdonsága
23 lett, elsõként a szinten. *júl. 25.* Shackallor pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Sir Pálpusztay Bagamér felett. *júl. 30.* Kronx csatában
legyõzte Wei Jan-Ettét. *aug. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban
legyõzte Tûzkezû Eldaront. *aug. 8.* Garabonciás pszionikus párviadalban
legyõzte Tüskés Végzeturat. *aug. 13.* Midian teljesítette a 9. küldetést,
amit a palotában kapott. *aug. 14.* Nyafogó Nefelejcs és barátai végrehajtották
az 52. többszemélyes kalandot.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 19.* Lord Griffonheart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sheena
felett. *júl. 24.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes
Don került ki gyõztesen. *júl. 30.* Avvocato Terrasini és Faylande megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *aug. 8.* Shackallor pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Lacerta Viridis felett. *aug. 10.* Féreg Artis
pszionikus párviadalban legyõzte 19-est. *aug. 15.* Arcus McCoolt kis
híján megölte egy elektromancer. *aug. 24.* Midian gyõzelmet aratott Bastard
felett. *aug. 24.* Fire Raptor csatában legyõzte Regina Rascalt. *aug.
29.* Shackallor és Leon pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen.
*aug. 29.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
v 163 203 8854 2857 4640 5676 |
163. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot.
Kineporttal átküldöd az átokkövet Venommaster Oscar Cabylo részére. (-15
vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz
egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú
mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod
a megfelelõ élelemadagot. Élõ cseppkõ jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20
TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
kno 9 12 |
9. képességre 12 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot a méreted növelésére (+6 méret). [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 242.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod,
hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot
mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
gy 75 |
felt. gyógyítás 75%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 237.]
v 163 205 2222 3333 4640 5676 |
163. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 237.]
v 163 280 2222 3333 4640 5676 |
163. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 237.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
z 168 10 |
zenélsz 168. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz
rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl
tapsolják néhányan az ütemet. Amint befejezed a számot és meghajolsz, az
összeverõdött tömeg lelkesen megtapsol, és persze bõséggel adakoznak. (+42
arany.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
Elfogadod Deth Stryke kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Deth Stryke, egy meghatározhatatlan külsejû, alakját
sötét, gomolygó ködbe rejtett férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, a gyõzelem díszes pikkelyvértje,
a káosz éjsötét karkötõje, a merénylõ vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje,
a remete vaspajzsa, a gepárd bronz amulettje, a tárgyalás gyûrûje, a szívósság
malachitgyûrûje, a gyorsaság nyaklánca, a bölcsesség díszes karkötõje,
a merénylõ csatos öve, ozin fülkarika, az entek ezüst fülbevalója, a puhányság
köve, a sebesség könnyû nyílpuskája, a küzdelem átlátszó köntöse, a küzdelem
csillogó fejpántja, görényfarok, vörös karkötõ, szerencsekõ. Megbeszélitek,
hogy tét is lesz, 25 arany! Így üdvözlöd: "Te kékorrú pocokvadító!" Nem
késik a válasszal: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" A következõvel folytatod:
"Ez a legjobb, amit ki tudtál találni a parányi agyadban?" Õ rögvest kontrázik:
"Ha öt szemed lenne, akkor sem látnál tovább az orrodnál!" Nem habozol,
máris mondod: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén
kiharapod a sarokból." Nem késik a válasszal: "Azt mondják rólad, hogy
amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben."
"Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak
mondod, te szerencsétlen!" A következõvel folytatod: "Fagyúr lehelete fagyassza
beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán
tudsz kipréselni!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Deth Stryke csak
tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes.
(+34% lélekenergia.)
Megnyerted a tétet, ami 25 arany volt! [0 TVP-t használtál fel, maradt még
227.]
Elküldesz egy kihívást Deth Stryke részére. Reméled, hogy elfogadja. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
pv 3 4 5 7 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp
sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
v 159 4317 3 |
159. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot
megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél
a szellemed: "Cyron Achenar vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
kf 21896 207 174 22213 22303 29188 |
bekészíted a 21896. tárgyat |
A tökéletesség kõamulettjét már bekészítetted korábban. A bronzmedált már
bekészítetted korábban. Leveszed a mágia sárga övét. Felveszed a Xantin
ezüstövét. Leveszed a mágia nagy pajzsát. Felveszed a tûz vaspajzsát.
Leveszed a mágia utazóköpenyét. Felveszed a tûz díszes köntösét. Leveszed
a mágia nehéz nyílpuskáját. Bekészíted a bûz harci nyílpuskáját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 224.]
szh 1 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az élõ cseppkõ harcolni fog. A nekropoid harcolni fog. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 224.]
k 263 458 |
kaland elvállalása |
(263. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. A következõ szobába
való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Alaposan megvizsgálod
a karokat. Csak picit lököd meg mindegyiket, és fülelsz, hogy merre moccan
valami a falak mögött. Igazi mackós vagy! Végül a két szélsõ kart húzod
meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy
ajtó! Sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár
kinyitásának. [Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot,
kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta. Ráébredsz, hogy nem vagy
egyedül. Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91) [aura: erõ: 1.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. káoszmágus
sebzõdik 71 ép-t. (-10 vp.) Az 1. káoszmágus kileheli lelkét. Vakegér
felemeli a sziklarepeszt, és a 2. káoszmágus felé lõ. (2 lövéssel 33 ép-t
sebzett.) A nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A 2. káoszmágus
végtagjai sorvadnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszmágus elvarázsol
egy tûzgolyót. 19 életpontnyit sebzõdsz. Vakegér 12 ép-t sebzõdik. A nekropoid
sebzõdik 22 ép-t. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. A 2. káoszmágus sebzõdik 71 ép-t. (-10 vp.) A 2. káoszmágus
hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vakegér: 33/12, a nekropoid:
0/22.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+24%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 10% jut. A nekropoid eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+27 életpont.)
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: a káosz istennõjének szimbóluma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60%
lélekenergia.
(458. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 3 elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy pengefalat. (-10 vp.)
Vakegér az 1. elektratont lövi. (19 ép-t sebzett.) A nekropoid elmormol
egy sorvasztás varázslatot. Az 1. elektraton végtagjai sorvadnak. A 2.
elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 10 életpontnyit sebzõdsz.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. elektraton elvarázsol egy villámsújtást.
15 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy villámsújtás. 6 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Az 1. elektraton 8 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-6
vp.) Az 1. elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. A nekropoid
a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A 2. elektraton
sebzõdik 15 ép-t. A nekropoid visszanyer 15 életpontot. Vakegér sziklarepesszel
lövi a 2. elektratont. Mellé! A 3. elektraton varázshatalma segítségével
elmond egy villámsújtást. 12 életpontnyit sebzõdsz. Heves kézmozdulatok
közepette a 2. elektraton elmormol egy villámsújtást. 11 ép-t sebzõdtél.
Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A 2. elektraton 8 sebzést kap. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-6 vp.) A 2.
elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan. Vakegér a 3. elektratont
próbálja távolról eltalálni. (20 sebzést okozott.) A 3. elektraton halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vakegér: 39/0, a nekropoid:
15/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+20%). Szolgáidnak is jut 8%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami 3 elektronit és 2 drágakõ. Fáradtságodat siker koronázza!
Kincsre bukkansz: egy bronz amulett. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [38 TVP-t használtál fel, maradt
még 186.]
szh 1 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az élõ cseppkõ pihenni fog. A nekropoid pihenni fog. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
mak 1 5 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
[Parancs 1. makróba tárolva.] De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed
a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy
letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás
hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor
vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (446. kaland, összköltsége
20 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek,
azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmond egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid
ellõ egy tudatrombolás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
Az 1. manapoid irányába mozogsz. Megtámadod az 1. manapoidot. Tüzet lehelsz
ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (31
sebzés). Az 1. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+6 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tudatrombolást. A varázslat nem hatott rád. Megtámadod a 2. manapoidot.
Tüzet lehelsz ellenfeledre. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (29 sebzés).
A 2. manapoid hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%).
Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ és egy xenópete. [14 TVP-t használtál
fel, maradt még 172.]
va 278 |
varázsital analízis |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Ismét a korábbi módszerrel próbálkozol, de
a savadagoló gránitlapot ezúttal már beszereled az analizáló felszerelésbe.
A sav egyenletesen csöpög, miközben te az embriót tanulmányozod. Hmmm...
Végre rájöttél! Az embrió iszonyatosan éhes! Felgyorsult metabolikus folyamatait
táplálni kell valamivel, és amikor a levegõre kerül, a savszerû anyag ezt
a funkciót csak ideig-óráig képes ellátni. Azonban ahhoz, hogy ezt alaposabban
le tudd tesztelni, tovább kell életben tartani a lényt. Megvan! Három petét
szerzel, és így három tojás tartalmával sokkal tovább életben tudsz tartani
egy petét! Újabb ismeretekkel gyarapodtál (+1 tanulás). [8 TVP-t használtál
fel, maradt még 164.]
kf 22242 |
bekészíted a 22242. tárgyat |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed
a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 164.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet.
A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy
nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy meredek
lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz
a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak
egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény
áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot,
az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No
majd késõbb... (303. kaland, összköltsége 10 TVP.) Észreveszel 1 gyilkos
borókát. Szakértõ módon leszeded. Rövid kutatás után megpillantasz egy
torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül
a bolond! Ellenfeled egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** Az orgling disznó irányába mozogsz. Az orgling disznó máris
elõtted terem! Támadod az orgling disznót. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(42 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (18 sebzés). Az orgling disznó
téged támad. Kitátja száját, harapni próbál. (15 ép-t sebzõdtél). Bénító
méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling disznót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(20 sebzés). Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+6 ép)
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%).
Viszed, ami mozdítható: 26 arany. [17 TVP-t használtál fel, maradt még
147.]
va 278 |
varázsital analízis |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 147.]
kf 22242 |
bekészíted a 22242. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 147.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 147.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Izgatottan
ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek
világába. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak
nyilván rejtõzködnek. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad
mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
megszakítás! Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid elmormol egy
tudatrombolást. Ezt most megúsztad. Az 1. manapoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Támadod az 1. manapoidot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet
elborítják a lángnyelvek. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(29 sebzés). Az 1. manapoid holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid létrehoz egy
tudatrombolás varázslatot. Elvesztetted az összes varázspontodat! A 2.
manapoidot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja (31 sebzés). A 2. manapoid halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ. [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 127.]
va 278 |
varázsital analízis |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 127.]
kf 22242 |
bekészíted a 22242. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 127.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 127.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet.
Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod
a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül
leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek
nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért,
hogy a galetkiket bosszantsák. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején
mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled
egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Nótába kezdesz.
Támadásod megnõ (+15%). A tökéletesség vívótõrével támadsz. Félrehajolt.
A bûz vívótõrével támadsz. (17 ép-t sebeztél). Meglengetve a tökéletesség
csonttõrét, próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál
fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. A tökéletesség
vívótõrével támadsz. (15 ép-t sebeztél). A bûz vívótõrével támadsz. (14
ép-t sebeztél). A tökéletesség csonttõrével támadsz. (13 ép-t sebeztél).
A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6
ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Meglengetve a tökéletesség
vívótõrét, próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). A bûz vívótõrével próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél). A tökéletesség csonttõrét
forgatva támadsz. (13 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+31%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 28 arany.
Ismét tanultál valamit: +1 bal csáp szakértelem; [23 TVP-t használtál fel,
maradt még 104.]
va 278 |
varázsital analízis |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 104.]
kf 22242 |
bekészíted a 22242. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 104.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 104.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Ölésre
készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó
szintekig. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak
nyilván rejtõzködnek. Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd.
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid 2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
szellemkalapács! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. manapoid
varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd
a varázslat hatását. Az 1. manapoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az
1. manapoidot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (50 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(22 sebzés). Az 1. manapoid hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád. A 2. manapoidot próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek. (43 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (28 sebzés). A 2.
manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+59%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ és 36 arany. [26 TVP-t használtál
fel, maradt még 78.]
va 278 |
varázsital analízis |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 78.]
kf 22242 |
bekészíted a 22242. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 78.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 78.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. A távolból kiáltások,
robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán
néma csend. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe
veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök.
Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a quwarg harcost. A quwarg harcos odajön hozzád.
A quwarg harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (51 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (24 sebzés). A quwarg harcos
kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%).
Elrakod a zsákmányt, ami 46 arany. [29 TVP-t használtál fel, maradt még
49.]
va 278 |
varázsital analízis |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 49.]
kf 22242 |
bekészíted a 22242. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 49.]
kf 3312 3386 3417 3537 207 21896 |
bekészíted a 3312. tárgyat |
Leveszed a tûz vaspajzsát. Felveszed a mágia nagy pajzsát. Leveszed a
tûz díszes köntösét. Felveszed a mágia utazóköpenyét. Leveszed a Xantin
ezüstövét. Felveszed a mágia sárga övét. Leveszed a bûz harci nyílpuskáját.
Bekészíted a mágia nehéz nyílpuskáját. A bronzmedált már bekészítetted
korábban. A tökéletesség kõamulettjét már bekészítetted korábban. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 49.]
a 2263 3386 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Kiméletlen Kaméleon részére 1 a mágia utazóköpenyét. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
a 2263 3417 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Kiméletlen Kaméleon részére 1 a mágia sárga övét. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 49.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt
akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig.
Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. dec. 3-án
postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak,
aki kérték. [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +8 galetki erõt és +39 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1326 sebzést okoztál, és 407 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 49 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 296 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Cyron Achenar, egy jóképû, lágyhangú, igézõ tekintetû, minden
nõ szívét meghódító férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 89. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (20) / 1.50 |
[2] IQ: |
10 (20) / 7.94 |
[3] ügyesség: |
5 (17) / 1.32 |
[4] egészség: |
10 (20) / 4.67 |
[5] mágia: |
8 (33) / 4.21 |
[6] gyorsaság: |
6 (15) / 3.55 |
[9] Méret/ép: |
106 / 106 |
Min. méret: |
88 |
Barlangméret: |
121 |
|
|
Varázspont: |
341 / 0 |
Képességpont: |
13 / 71% |
Hõsi pont: |
144 (10) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
42% |
Galetki erõ: |
536 / 297 |
Hírnév : |
2086 |
Jóllakottság: |
36% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
40 (5) |
Galetki gyõzelmek: |
20 (2) |
Torzsz. csaták: |
475 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
427 (8) |
Leölt torzszülött: |
761 (14) |
Pszi csaták: |
66 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
52
(1) |
Ájulások száma: |
11 (0) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: muzsikus (34)
Speciális
képességeid:
+5 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +34% jóllakottság,
+3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.81 szorzó
harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 12-es
tanulás szakértelmet! 2.) Alkalmazd az elbájolást legalább 10 alkalommal
sikeresen! 3.) Használd a Z parancsot 20 alkalommal! [számláló: 10] |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
17 (30) / 15.26 |
[15] regeneráció: |
12 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0.55 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 / 0.60 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
9 (19) / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
6 / 0.87 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 0.61 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.03 |
[48] mászás: |
8 / 0.91 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.49 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 1.44 |
[52] auraészlelés: |
4 / 3.17 |
[53] ékszerészet: |
3 / 1.11 |
[54] kereskedelem: |
7 / 4.22 |
[55] szívósság: |
10 / 0.82 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 1.02 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.58 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 3.15 |
[59] vezetõkészség: |
9 / 0.21 |
[60] pszi támadás: |
9 / 1.05 |
[61] pszi energia: |
8 / 1.10 |
[62] lopás: |
5 / 0.30 |
[63] éberség: |
6 / 2.24 |
[64] átokszórás: |
12 (14) / 1.35 |
[65] álcázás: |
7 / 0 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.18 |
[67] régészet: |
16 / 10.30 |
[68] zene: |
14 (15) / 3.51 |
[69] tanulás: |
12 / 0.38 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[73] felderítés: |
10 / 1.56 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 0.14 |
|
|
a tökéletesség
vívótõre |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 3.79 |
|
|
a bûz vívótõre |
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 0.07 |
|
|
a tökéletesség
csonttõre |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[147] alkímia: |
5 / 0.40 |
[36] csábmosoly: |
4 / 0.40 |
[149] dimenziókapu: |
4 / 0.12 |
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.30 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 1.28 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.54 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.28 |
[163] kineport: |
5 / 1.52 |
[27] kisebb gyógyítás: |
5 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.76 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[166] pengefal: |
17 / 2.49 |
[128] pszi csáp: |
8 / 0.90 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 1.58 |
[159] szellemidézés: |
5 / 3.84 |
[140] szellemkalapács: |
17 / 4.08 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
|
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Vakegér, az élõ cseppkõ |
40/28 |
102% |
100% |
5 / 2.72 |
nem harcol |
[2] nekropoid |
46/39 |
174% |
155% |
3 / 1.07 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
be 9 5 |
kf 194 |
vd 92 |
va 278 |
kf 22242 |
|
2. Makró |
kf 207 21896 |
pv 4 8 |
ism 50 |
p |
kf 21896 207 |
pv 5 4 3 7 8 |
|
3. Makró |
be 9 5 |
gy 75 |
v 163 205 2222 3333 4640 5676 |
v 163 280 2222 3333
4640 5676 |
mak 4 |
kf 21896 207 174 22213 22303 29188 |
|
4. Makró |
z 168 10 |
pv 4 8 |
p 4317 |
p 4317 |
pv 3 4 5 7 8 |
v 159 4317 3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 220. |
8: tûzlehelet használata ha ellenfélnek van 24. képessége. Prioritás:
112. |
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 219. |
10: tûzlehelet használata ha ellenfélnek van 2. képessége. Prioritás:
111. |
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 216. |
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #95. Prioritás: 217. |
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 218. |
14: tûzlehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 199. |
15: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 221. |
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 200. |
1: pengefal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 150, és ha 3 vagy
több ellenfél van. |
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás:
125, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt
van. |
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfélnek van 18. képessége, Prioritás:
100, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75; VI erõ:200% ép:1%; PV 3 4 5 7 8; PSZ
47 48 46 50 54 57; BA 154; TT 25; HE 1; PTA 131 131 128 128 128; PTB
128 128 128 128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 4317 19302 1; A 2263 3386 1; A 2263 3417 1; VG 5676
168 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 6 sebzés: 18-26
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #9 (7. épület), #13 (4. épület),
#16 (3. épület), #18 (8. épület), #19 (9. épület), #446 (89. forduló),
#343 (81. forduló), #384 (88. forduló), #303 (89. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
12 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a
tûz díszes köntöse (#22303) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a tudás vas lemezpáncélja
(#1901) |
|
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) |
|
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 a
sólyom bronz mellvértje (#29397) |
|
1 a tûz könnyû láncinge (#22181) |
|
1 Xantin ezüstöve (#174) |
|
21 ében
láncing (#134) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
* |
1 a tûz csontmaszkja (#22242) |
|
1 a tökéletesség
utazóköpenye (#21836) |
|
1 csillogó fejpánt (#1108) |
|
1 a tökéletesség csatos öve (#21866) |
|
1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) |
|
1 a tûz
utazóköpenye (#22286) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
3 fejpánt (#1105)
|
* |
1 a mágia sárga öve (#3417) |
|
1 a tûz vaspajzsa (#22213) |
* |
1 a tûz
zangrozi csizmája (#22273) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
|
1 a sólyom szürke maszkja (#29443) |
|
1 pikkelypáncél
(#223) |
|
1 a kobra díszes pikkelyvértje (#7317) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 pajzs
(#1060) |
* |
1 a mágia nagy pajzsa (#3312) |
* |
1 a tökéletesség díszes pikkelyvértje
(#21717) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) |
* |
1 a mágia utazóköpenye (#3386)
|
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) |
|
3 fülbevaló (#1255) |
* |
1 bronzmedál
(#207) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926)
|
|
3741 arany (#1) |
|
1 kõamulett (#1196) |
* |
1 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 szivárványkristály (#164) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 az erõ nyaklánca (#1630) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a tûz
márványgyûrûje (#22376) |
|
2 bronz amulett (#1198) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a tökéletesség
csepp fülbevalója (#21956) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 a káosz istennõjének szimbóluma (#31374)
|
* |
1 a tûz malachitgyûrûje (#22377) |
|
1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1
a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 a tökéletesség
malachit karkötõje (#21941) |
* |
1 a tûz díszes karkötõje (#22392) |
* |
1 a bûz ónixgyûrûje (#29128) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 a tûz karikaszimbóluma (#22361) |
|
2 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
* |
1 görényfarok
(#189) |
* |
1 a tökéletesség keresztszimbóluma (#21913) |
|
1 a regenerálódás malachit
karkötõje (#24641) |
|
38 drágakõ (#2) |
* |
1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) |
Felszerelés |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 kötél (#128) |
|
9 fekete dukát (#218) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
1 varázskõ (#210)
|
|
1 furulya (#167) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
Fegyverek |
* |
1 a tökéletesség vívótõre (#22003) |
|
4 rozsdás kard (#131) |
|
2 gyalogos
lándzsa (#1332) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
5 sziklarepesz
(#13) |
* |
1 a bûz vívótõre (#29203) |
* |
1 a mágia nehéz nyílpuskája (#3537) |
|
2 parittya (#10) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 a természet tõre (#17050) |
|
1 a törpék hosszúkardja
(#6717) |
|
9 harci fejsze (#12) |
|
1 a szívósság tõre (#14800) |
|
1 nehéz nyílpuska
(#1287) |
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 tõr (#1300) |
* |
1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
|
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
3 görbekard (#1316) |
|
20 ében nyílpuska (#133)
|
|
20 ében tündekard (#132) |
|
1 a gyõzelem vívótõre (#21103) |
|
1 a tökéletesség
könnyû íja (#21971) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 törpe balta (#224) |
|
1 a bûz harci nyílpuskája
(#29188) |
|
1 a kígyó rövid tõre (#19302) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 a tökéletesség
görbekardja (#22016) |
|
1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
5 kés (#5)
|
Varázsitalok és füvek |
|
7 mitulen fû (#20) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
24 winropu moha (#22) |
|
12 ragálygomba (#26) |
|
12 mátekel gomba (#21)
|
|
15 tejfonál (#28) |
|
6 fehér gyógyital (#50) |
|
16 gyilkos boróka (#27)
|
|
4 védelem itala (#59) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
8 csótányláb (#25) |
|
6 méregellenállás (#51) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
2 hõsiesség itala
(#52) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
13 hónakkupók (#30) |
|
5 mézfû (#29) |
|
11 elfu moha (#33) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 tûzlehelet itala (#53)
|
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
6 sárkányvirág (#32) |
|
5 sárga gyógyital
(#61) |
|
3 velparaj (#35) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
2 bolhedor szárny (#15)
|
|
14 mandibula (#157) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 smaragd esszencia (#229)
|
|
5 yeti csont (#160) |
|
7 molitár háj (#165) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
18 ekinda haj (#147) |
|
2 molad púp (#16) |
|
10 elektronit (#141) |
|
12 barna manakõ (#149) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
1 asztrálesszencia
(#154) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kalmár
nyaklánca #142 (6).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában. NEVEZÉS A jelentkezéshez az OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással, OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et. A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz. 1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban
megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést
sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián
vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár
az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy
korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett
között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt,
akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. A kinyomtatott
olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng
Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9
órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló.
A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl.
ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról,
függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk
ki. SZABÁLYOK Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben
olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ
kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden
kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered. CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második
szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint
340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos
is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem,
a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják
egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos
idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl
független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.
FELEJTÉS VARÁZSLAT A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás:
a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat
a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi
képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat
csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR
paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket. Végül még
egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést
használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból
elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t
egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t
nem lehet kinyerni. Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük
meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik,
az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor... A fenti
enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést
(szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel
a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha
3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot
akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra
ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a
savcsapásodat. Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ
TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd
(ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra
azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva,
visszaélésre nyílt lehetõség. Megjegyzések a támadással és védekezéssel
kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed,
és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.
ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi
épület, ezek: KÍNZÓKAMRA (#38) Építési költség: 2000 TVP Egyéb költség:
- Min. építés: 150 TVP Elõfeltétel: Istálló (#14) Leírás: A sötétlelkû,
számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati
eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának
tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek.
Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját,
de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek
a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát,
a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet
használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a
szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy
morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában
összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben
30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi
gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható,
és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak
minõsül. JAVÍTÓMÛHELY (#39) Építési költség: 3000 TVP Egyéb költség:
- Min. építés: 200 TVP Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28) Leírás: Itt
gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek
tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van
kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és
javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl.
5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni.
Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon
nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel,
a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra. RELAXÁCIÓS
SZOBA (#40) Építési költség: 1500 TVP Egyéb költség: - Min. építés:
150 TVP Elõfeltétel: Üzenõfal (#10) Leírás: Elõször csak néhány firkált
üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus
kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó
tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen
egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen
és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei
kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel
fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek
csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül,
ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel,
akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.
|
|