Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ügyességpróba
Küldd el képeslapként!
"Nos, nézzük, jól struktúráltam-e át izomzatomat egy ekkora ugráshoz?" - töprengett a galetki, majd belevágott a kaland folytatásába...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 08:20:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8283-26

Karakterszám: 8283 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 530
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 338
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2021. ápr. 8. 11h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2021. ápr. 9.

E-mail!

CSUPASZ SZÍV KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1494.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

vg 4897 1660 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Varázs Vili eladásra kínál neked 1 1660. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

vg 4897 146 6 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Varázs Vili eladásra kínál neked 6 146. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

be 4 57 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a gyógynövények képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

be 4 45 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a csapdakészítés képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

kno 57 3 45 3 9 2 57. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a csapdakészítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

k 99 6 kaland elvállalása
Ellátogatsz a térre. Troy kedves mosollyal veszi át tõled, amit kért, majd egy hanyag mozdulattal zsákjába süllyeszti.
- Hogy vagy ma, Csupasz Szív? Nem viselt meg túlzottan a vadászat a csatornaszinten? Nem kezdtél el szagokat érezni?
Gyorsan, ijedten rázod meg a fejed. A lehetõség benned fel sem merült... Vagyis, igen. A történet lehet, hogy igaz? Nem akarod tudni, legalábbis most még.
- Köszönöm kérdésedet, semmi bajom, kiválóan érzem magam a bõrömben. Kérlek, folytasd a történetet, már nagyon vártam!
- Rintelki Anator nagyon hosszú ideig aludt, majdnem egy teljes napig. Álmok gyötörték, melyben újra megküzdött a renegáttal, aki végül egy hatalmas és irtóztató lénnyé változott, aki maga volt az Ellenség. De mielõtt a szörny darabokra tépte volna, mindig átcsusszant egy másik, még kellemetlenebb álomba. Mégis, amikor felébredt, valamennyire kipihentnek érezte magát.
Ahogyan elõzõ nap is elhatározta, a remete felé vette az útját. A Hegy minden szintjének megvolt a magának való, a szinttõl távol élõ, a közösségtõl magát elhatároló magányos galetkije. Az õ szintjén élõ öreg, töpörödött fickó volt, néhányan azzal tréfálkoztak, hogy olyan idõs, hogy még a felszínen élt, és a Számûzetéskor egyike volt az elsõknek, akik a Hegymélybe érkeztek; és hogy azért van még mindig közöttünk, mert mogorva és magának való természete miatt lelkét az õsök szellemei nem akarták befogadni. Akárhogyan is, a remete valóban egy különc volt, és a nevét nem tudta senki. Egy meredek sziklafal tövében élt, távol a település zajától. Amikor Anator felkereste, az apró fickó épp a barlangja elõtt ült, lehunyt szemmel. Meditált vagy aludt, Anator nem tudta megállapítani, de semmiképp sem akarta megzavarni. Elég hosszú idõ telt el úgy, hogy csak bámulta a remetét, és várt, mikor egyszercsak a fickó szeme felpattant.
- Mit akarsz?
- Ööö... üdvözöllek, nemes remete. Egy fölöttébb érdekes dilemmán van, amire úgy tûnik, csak te tudsz választ adni.
A remete felvonta a szemöldökét, a mozdulat talán érdeklõdést, talán kétkedést fejezett ki, talán mindkettõt.
- Nos, essünk túl rajta, mondd el, miért zavartad meg szokásos napi meditálásomat?
- Amióta ideköltöztem, szagokat érzek, néha... furcsa, émelyítõ bûzt, amit rajtam kívül senki más. És a levegõ tapinthatóvá válik, nagyon, nagyon kellemetlenül tapinthatóvá. A csatornaszinten találkoztam egy renegáttal, aki azt állítja, szintén rendelkezik ezzel a képességgel. - itt suttogóra fogta a hangját. - azt mondta, ez az Ellenség ügynökének a bûze. Meg, hogy te többet tudsz majd errõl mondani.
A remete hosszasan, csendben nézett maga elé, majd végül Anatorra emelte a tekintetét.
- A helytartó galetkije vagy? Ez valami teszt? Még nem volt elég... - amikor azonban meglátta Anator õszinte döbbenetét, bólintott. - Rendben, látom, hogy igazat beszélsz. Emlékszem a renegátra, járt nálam. - újabb, hosszú szünet. - Senki nem hitt neki, csak én. Mert én tudtam, hogy igazat beszél. Én találkoztam lénnyel. - A remete szeme a távolba tekint, szemében valami kimondhatatlan félelem tükrözõdik. - Kevesen tudják, de csak... tíz évvel vagyok idõsebb nálad. A testem a találkozásba öregedtem bele, és még a templomban sem tudtak segíteni rajtam. Elsorvadt, egyszerûen attól, hogy láttam. És akkor, én is éreztem a szagot, az érzés hasonló volt ahhoz, amit leírtál. Kutatni kezdtem utána, információkat gyûjteni. Rengeteg idõt töltöttem a könyvtárakban, õsi, senki által nem olvasott feljegyzéseket tanulmányozva, és megdöbbentett, amit találtam.
Troy abbahagyja a mesélést, és hosszan bámul rád.
- Csupasz Szív, neked sem ártana néha ellátogatni a könyvtárba. Nézz utána, te mit találsz az Ellenségrõl? Holnap folytatjuk! [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted, de ne felejtsd el elõtte felkeresni az akadémiát.]

(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik, tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. púpos molad felé. Már ott is vagy! Az 1. púpos molad feléd rohan. A 2. púpos molad odajön hozzád. Megtámadod az 1. púpos moladot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). Az 1. púpos molad rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lecsap rád bal karmával. Mellé! A 2. púpos molad rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. púpos moladot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Az 1. púpos molad halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. púpos molad rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. A 2. púpos molad hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+59%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ, 2 molad púp és egy maszk.
Huh, ez kemény csata volt! Elégedetten térsz vissza Morgó Emhillel, a moladok púpjait viszed magaddal igazolásképp. Az elöljáró örömmel fogad, a válladat veregeti, és jutalmul átnyújt egy khaldoran övet. Megköszönöd az ajándékot, és távozol. [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Örülök, hogy látlak, Csupasz Szív. Látom, rengeteg ráérõ idõd van, talán tudsz nekem segíteni. Pár napja összevitatkoztam a boltossal valami apróságon többek szeme láttára. Szeretném egy kicsit megleckéztetni, de nem akarok hivatalosan fellépni vele szemben, nehogy azt gondolják, hogy visszaélek a hatalmammal. Arra gondoltam, hogy megpróbálhatnál belopódzni a bolt mögötti lakásába, és mondjuk az ágyára valami ravasz kis csapdát bütykölhetnél. Nem kell, hogy komoly baja essen, az a lényeg, hogy rádöbbenjen, õt is érhetik meglepetések. Ha megteszed, természetesen komoly jutalomra számíthatsz. (16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

k 16 18 369 kaland elvállalása
(16. kaland:) Ismerve a boltos arcpirító árait, Te is úgy gondolod, hogy egy kis nevelés ráférne. Elkocogsz a bolt felé, és felderíted a terepet. A bejárat környékén sokan mocorognak, ott nem igazán tudnál észrevétlenül bejutni. Elgondolkozol, mit is tegyél.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hirtelen eszedbe jut a megoldás. A bolt mellett volt egy gyanús elhagyatott kis barlang. Egészen biztos vagy benne, hogy egy ilyen ravasz boltos kiépített valami hátsó bejáratot a boltjához, és az nem lehet máshol, mint abban a barlangban. Megpróbálsz feltûnés nélkül beosonni.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Kivárod a megfelelõ pillanatot, amikor a testõrök figyelmét eltereli egy izgalmasnak ígérkezõ utcai bunyó. Már bent is vagy a barlangban. Villámgyorsan körbenézel. Nyomokat veszel észre, amik a barlang leghátsó részébe vezetnek, a fal egy darabjához. Nyilván egy titkos ajtó van itt.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Alaposan megnézed az alig kivehetõ ajtót, majd egy ügyes mozdulattal megnyomod. Éppen a megfelelõ helyre nyúltál, és az ajtó kitárul. Egy sötét folyosón találod magad. Egyszer csak mozgást veszel észre szembõl. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a harci törpét. Rávágsz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rúgsz jobb lábaddal. (23 ép-t sebeztél). A harci törpe rád veti magát. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál eltalálni. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a harci törpét. Rávágsz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Rúgsz jobb lábaddal. Ez mellément. A harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze.
Érdekes szolgái vannak a boltosnak. Most támadt egy kis üresedés, de ez nem a Te gondod. Tovább kocogsz a folyosón és egy ajtót pillanatsz meg, ami persze zárva van.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Szerencsédre az akadémián éppen egy ilyen záron tanultad meg a zárnyitás mûvészetének alapjait, így ez sem okoz különösebb gondot. Halkan kitárod az ajtót, és örömmel veszed észre, hogy éppen a hálószobában vagy. Elõszeded a cókmókod, és egy nekiállsz egy jó kis csapda felállításához. Amikor lefekszik a boltos jó kis meglepetés fogja érni.
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Amint kész vagy, összepakolsz, és visszahúzódsz a folyosóra. Az ajtót szépen visszazárod, és kíváncsian várakozol. Szerencséd van, pár perc múlva meghallod a boltos hangját.
- Na ez jó kis üzlet volt, igazán megérdemlek egy kis pihenést.
A következõ pillanatban fájdalmas üvöltést hallasz. Szóval mûködött a dolog! Gyorsan eltûnsz a környékrõl. Az elöljáró boldogan fogad, és háromszor is elmesélteti veled a történetet. Végül így szól:
- Megszolgáltál a jutalomért, remélem a boltos is megtanulja, hol a helye.
Ezzel átnyújt neked egy kis zacskóban 50 aranyat és egy suhanó csizmát. [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(18. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(369. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** Az 1. polipfej irányába mozogsz. Az 1. polipfej közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. polipfej odajön hozzád. Támadod az 1. polipfejet. Elõre szúrsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (23 ép-t sebeztél). Az 1. polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. polipfej téged támad. Ostorként csattant bal csápjával. Nem talált. Tekergetve suhint bal csápjával. Félrehajoltál. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. polipfejet. Lecsapsz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (20 ép-t sebeztél). A 2. polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%).
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy hõsiesség itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

m 4 9 3444 14 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 4,10) Merre tovább? Délre! A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling szolgát. Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az orgling szolgát. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A hasát célzod jobb lábaddal. (24 ép-t sebeztél). Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ és 14 arany. Megéheztél. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+12% jóllakottság.)
(M 3,10) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 2,10) Nyugat felé folytatod a felderítést. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ilikiral városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 71 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Uvar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 51 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 85 százas lépés után érkezett meg Ilikiral városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Uvar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod. [ld. enc.]
(M 2,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Elhagyod a labirintust. Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd AVR-D Korg, egy fekete bõrû, fehér hajú, sárga szemû, gonosz tekintetû férfi. Felszerelése: Xantin bõröve, utazóköpeny, malachit karkötõ, díszes fejék. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a méregellenállás itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú, szürke szemû férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Felszerelése: bíbor láncing, kristályamulett, bronzmedál, a sav vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, szivárvány karkötõ, nagy pajzs, szárnyas sisak, sárgaréz nyaklánc, csatos öv. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a szkritter csatahólyag. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Cliambert Sloant, egy fekete köpenyt viselõ, jeges tekintetû, jó kedélyû férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: parittya, szimbólum, malachitgyûrû, a káosz halálos mellvértje, bronzmedál, vándorcsizma, nagy pajzs, a torony karkötõje, a tudós rövid tõre, szárnyas sisak, a Tél ezüstlánca, a káosz végzetes szimbóluma. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Cliambert Sloant mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a káoszmágus. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók máris elõtted terem! Megtámadod az albinó pókot. Rávágsz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (25 ép-t sebeztél). Az albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Összefut a nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+12% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az árnymanó suhancot. Az árnymanó suhanc feléd rohan. Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Felé suhintasz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (21 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy fogazott tõr, 19 arany és egy hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a jégmedúzát. A jégmedúza máris elõtted terem! Támadod a jégmedúzát. Lesújtasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Elõrerúgsz jobb lábaddal. (21 ép-t sebeztél). A jégmedúza halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 10 aranyat, elõkészítik a harcot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály egy voharai szellem (#121). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** A csontváz harcos feléd mozog. A csontváz harcos irányába mozogsz. A csontváz harcos téged támad. Rozsdás kardot forgatva támad. (7 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcost próbálod megsebezni. Felé döfsz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (25 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a csontváz harcost. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. Mellétrafáltál. A csontváz harcos hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, 5 drágakõ és egy rozsdás kard. [ld. enc.] A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 50 aranyat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 424 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 16 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 230 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csupasz Szív, egy kis aranyos, simogatni való házikedvenc férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (9) / 3.30
[2] IQ: 6 (7) / 5.25
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.70
[4] egészség: 4 / 3.96
[5] mágia: 3 / 1.05
[6] gyorsaság: 9 (8) / 1.03
[9] Méret/ép: 69 / 69
Min. méret: 66
Barlangméret: 69
PONTJAID
Varázspont: 28 / 28
Képességpont: 18 / 92%
Hõsi pont: 62 (5)
Tám.bónusz: 8%
Véd.bónusz: 21%
Galetki erõ: 212 / 134
Hírnév : 382
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 188 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 179 (8)
Leölt torzszülött: 209 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: csatornapatkány (6)
Speciális képességeid:
+2 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Terminálj öt protolisk lárvát. [számláló: 3] 2.) Hozz 8 nordkristályt. 3.) Ölj öt kisebb agyszívót.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 (9) / 3.07 [15] regeneráció: 4 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 4 (6) / 0
[17] vastag bõr: 5 / 0 [18] tûzimmunitás: 4 (5) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.36 [47] zárnyitás: 3 / 2.35
[48] mászás: 5 / 1.08 [54] kereskedelem: 5 / 3.20 [57] gyógynövények: 3 / 0.20
[58] nyomkeresés: 3 / 0.10 [62] lopás: 3 / 0.10 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.20
[65] álcázás: 8 / 0 [66] lopakodás: 4 / 0.45 [68] zene: 2 / 0.05

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 9 / 0.72 [102] roncsolás: 4 / 0  
jobb láb [103] méret: 8 / 0 [104] szakért.: 8 / 3.20      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
p
ism 3
vd
2. Makró
gy
pv 1
p
pv 8 5 3 4

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellenfeled #13. Prioritás: 100.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #108. Prioritás: 50.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 60.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 6 30 50; VI erõ:150% ép:25%; PV 8 5 3 4; PSZ 48 47 54 66; BA 30;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4897 20 2; VG 4897 146 1; VG 4897 1660 1; VG 4897 146 6;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #489 (25. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a pontosság kerek pajzsa (#4211) * 1 a regenerálódás utazóköpenye (#24536)
* 1 a sün díszes fejpántja (#24956) 1 díszes fejék (#135) 1 kerek pajzs (#1061)
1 khaldoran öv (#137) 1 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195)
3 törpe pikkelyvért (#4) * 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 1 a mágia nyaklánca (#3430) * 1 a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611)
* 1 a titán fülbevalója (#5755) 1015 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 28 drágakõ (#2) 29 hamis arany (#809)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
3 fogazott tõr (#6) 2 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315)
12 kerek kõ (#11) 2 kés (#5) 1 lándzsa (#1330)
1 parittya (#10) 1 rozsdás kard (#131) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
2 fehér gyógyital (#50) 3 gyilkos boróka (#27) 1 hõsiesség itala (#52)
5 liánvirág (#24) 4 mátekel gomba (#21) 3 mitulen fû (#20)
1 ragálygomba (#26) 3 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53)
14 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 9 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 2 lemúr hártya (#161)
4 mandibula (#157) 7 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
3 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146) 1 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 123 arany (#1), 1 hamis arany (#809), 7 drágakõ (#2), 2 molad púp (#16), 1 maszk (#1090), 2 tejfonál (#28), 1 khaldoran öv (#137), 1 suhanó csizma (#195), 1 fogazott tõr (#6), 2 törpe pikkelyvért (#4), 1 harci fejsze (#12), 1 hõsiesség itala (#52), 1 õskõ (#8), 1 rozsdás kard (#131).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 nordkristály (#146).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KHALDORAN ÖV (137. TÁRGY)
A khaldoran öv egy díszes bõröv, rajta kékre festett állatmintákkal. Korlátozott mágikus képességekkel bír, egészségedet megnöveli eggyel, amíg viseled. Ezenkívül dicsõséges trófea, hiszen csak olyanok kaphatják meg, akik valamilyen szolgálatot tettek egy galetki elöljárónak.



A SUHANÓ CSIZMA (195. TÁRGY)
Bármely galetkinek szüksége lehet arra, hogy észrevétlenül jusson el valahova. E csizma igen sokat segíthet. A legfinomabb bõrbõl és némi varázstudásból készített lábbeli kettõvel növeli a lopakodás képességet +3% védekezést ad.



LOGIKAI FELADVÁNYOK
Az Õsök Csarnokában könnyebb-nehezebb logikai feladványokat kapsz. A megfejtésükhöz az M parancsnak adj ki egy 8{megfejtés} paramétert, mielõtt a rejtvényre lépnél. Pl. a csarnok 10,11-es mezõjén van egy rejtvény, amelynek a megfejtése 135. Tehát a parancs:
M 9 11 8135 2
Azaz belépsz a 9,11-es mezõn, beírod, hogy 135 lesz a megfejtés, és lépsz keletre, ahol a rejtvény van. Ha nem tudod a megfejtést, 1 KNO árán, egy üres 8-as paranccsal is átmehetsz a rejtvényen, de ennél jobban jársz, ha megfejted. Az alábbiakban következzék néhány jótanács, ha valamelyik rejtvény túl nehéznek tûnne.
Elõször is, a legtöbb rejtvényben valamilyen ismeretlenek szerepelnek. Pl. X orgling... vagy Y hordó bor. Nyilván ezek értékét kell megfejteni. A megfelelõ matematikai képlettel persze ezek gyorsan megoldhatók, de mi van, ha ezeket nem ismered? Akkor se ess kétségbe! Ezek az X és Y ismeretlenek néhány próbálkozásból kitalálhatók. Pl. a rejtvény azt mondja, hogy két hordó és három üveg az nyolc aranyért kelt el, de négy hordó és egy üveg hatért, akkor ez a matematika nyelvére lefordítva, 2X+3Y=8 és 4X+Y=6. Ennek a megfejtése nem túl nehéz még akkor sem, ha elkezded végigpróbálgatni a lehetséges X és Y értékeket. (X=1 és Y=2 lesz.) A városba elinduló parasztól szóló rejtvénynél nem kell ismerned a koszinusztételt, elég egyszerûen elõvenni egy szögmérõt és egy vonalzót, lerajzolni a háromszöget és lemérni a távolságot (vigyázz, a feladat beugrató, hiszen a háromszög szöge 180 fok mínusz amennyit a paraszt elfordult). A számsornál, ha nehéznek tûnik, nézd meg a számok különbségét. Ha még mindig semmi, nézd a különbségek különbségét. Elõbb-utóbb lesz valami összefüggés...
Egy tanács: ha sem te, sem a szüleid nem tudnak a megfejtésben segíteni, fordulj a matektanárodhoz. Ha neki sem megy a megoldás, akkor marad az üres 8-as...



MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY)
A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat (25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a használatát a harci programodban.



SZKRITTER CSATAHÓLYAG (580. LÉNY)
Ez a rovar óriásira felfújta torát, amelyrõl látszólag bénán csüngenek le csápjai. Ha azonban a csatahólyag közelébe mész, csápjai villámgyorsan lecsapnak, megbénítják ellenfelüket, és ezután a rovar elektromos leheletével süti ellenfelét ropogósra.



KÁOSZMÁGUS (91. LÉNY)
A káoszmágusok töpörödött, lila mágiahasználók, számukra a varázsenergia alkalmazása oly természetes, mint neked egy ellenfél felfalása. A káoszmágus nem törõdik a védekezéssel, csak a pusztításra koncentrál: tûzgolyóval és mindenféle egyéb tömegpusztító varázslattal köszönti vendégeit. Mágiafalók és zöldvérûek számára ízletes csemegét jelent.



ROZSDÁS KARD (131. TÁRGY)
Hát, ezt a fegyvert eléggé régen kovácsolták, és annyi rozsda borítja, hogy egyszerûbb új kardot kovácsolni, mint ezt levakarni róla. A rozsdás kard a lehetõ leggyengébb választás, ha fegyvert akarsz használni, hiszen mindössze 2D6-ot sebez, és használatakor kapsz -10% támadást.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.